Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2019 10:11 - Психология и Здраве
Автор: yonisl Категория: Други   
Прочетен: 801 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Преди години бях загубила вяра в себе си ,бях започнала да се притеснявам за всички неща ,които може би ще се случат . Бях самотна майка в чужда държава без човек на който можех да разчитам дори и за елементарни неща. През повечето време обмислях какво може да се обърка и как аз сама мога да се справя или предвидя най -лошото .
Бях толкова заета да се тревожа за бъдещето и да обвинявам миналото за ситуацията в която съм ,че изобщо не можех да се зарадвам на настоящето . Живеейки в такъв стрес естествено нервните изблици и паник-атаките не закъсняха .
Изучавах психология и реших да се консултирам с една от преподавателките , тя ме насочи към онлайн консултации и ми препоръча страхотен терапевт.
С помощта на чудесен терапевт успях да осъзная ,че всъщност нещата са далеч по -добре от това което аз виждам и че вместо да се притеснявам трябва да се гордея, че синът ми се справя в две училища на три езика ,а аз продължавам образованието си ,без да ни липсва нищо . След преодоляване на този период се насочих към изучаване на  "Фокусираната към решения кратка терапия ", това е терапия която насочва вниманието към възможностите ,към настоящето и към силата ,която всички притежаваме ,но понякога просто забравяме ,че я има.
Казвам се Йонка Славова ,онлайн терапевт.



Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. morskipesni - Аз "губя вяра" когато се връщам в България
21.05.2019 11:00
Всяка чужбина ми се струва по-гостоприемна, с изключение на Канада. Стреса го ползвам като стимул, за да правя йога по-често. Поздрави от баварско!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yonisl
Категория: Други
Прочетен: 26745
Постинги: 12
Коментари: 3
Гласове: 107
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930