Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2016 23:39 - Магарич-наурската школа
Автор: merlin68 Категория: История   
Прочетен: 2667 Коментари: 8 Гласове:
13

Последна промяна: 01.10.2016 00:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Единственото хабилитирано лице, алфата и омегата на историческия психо-хахо анархизъм Магарич Натан, четеше и не вярваше на очите си - едничкият му ученик, толкова многообещаващ в глупостта си, го бе предал - И ти ли Бруте - изцвили Магарич, а копитата му нервно изчаткаха по калдаръма в аулата на Института по исторически психо-хахо....и т.н.
В този момент на най-дълбока ярост, мъка и мозъчно затъмнение обзели Ректума на Института по исторически психо-хахо...и т.н., вратата се отвори и в залата нахлу въпросният ученик, който всъщност беше ДаскЪл и голям почитател на зеления хайвер от белуга.
- Учителю, днес отново поставих Великия алхимик на мястото му, ах само как го поставих! - превъзбудено извряка ученикът - ДаскЪл. - Хванах го, че не е чел За буквите на Черноризец Храбър и разбира се не знае, че българите на Ханку Брат, нямали български език, ами говорели на словенски.
- Прочетете учителю последния ми пост!
Магарич Натан зяпна ДаскЪла с погледа на гладен гарван съзрял голям дъждовен червей - тоя не е никакъв предател - изведнъж вдяна Магарич - тоя е просто истински дебил, а както бе известно на всяко дърто магаре - не бива да се търси зла умисъл в нещо обяснимо с глупостта.
Тежка мъка налегна Ректума на Института по исторически психо-хахо...и т.н., единственият му ученик се оказа по-глупав от необходимото за да разбере Мисълта Му.
- Ах ти глупако - кресна Магарич, нима за толкова години тътрене подире ми, не схвана едничката Ми Мисъл - че няма никакви славянски апостоли Киро, Мето и сестра им Шехеризада, дето уж създали азбуката!
- Ама как да не съм я схванал, схванах я и още как - заоправдава се ученикът - ДаскЪл. - Няма никакви Киро, Мето и сестра им Шехеризада, разбира се, всички знаят и даже децата, че азбуката е създадена от св.св.Кирил и Методи, така пише и Черноризец Храбър в За буквите: "Св. Константин философ, наречен Кирил, той ни създаде азбуката и преведе книгите и брат му Методий"
- Оооо, дебил неразбрал Мисълта Ми, марш от тук - изрева Ректума Магарич Натан и наби един шут в не преносно значение на ученика - ДаскЪл, който изхвърча навън заедно с масивната дъбова врата.
Вечерите вече бяха хладни и старите магарешки кокали на Единствения представител на историческия психо-хахо...и т.н. потръпнаха от вятъра нахлул през липсващата врата.
След академичното фиаско, в дългоухата глава на Магарич, заедно с вятъра нахлуха нови мрачни и съвсем прагматични мисли - Мамка му, изгоних го тоя дебил, а още не са нацепени дървата, и кой ще ми събере сено за зимата... да имам спешна нужда от нов ученик. Магарич се обърна отново към монитора и заразглежда Блог.бг за нови попълнения. Не намери обаче нищо обещаващо и започна да сърфира из нетя на посоки. Изведнъж вниманието му бе привлечено от актуална новина -
В село Баничан е открит първия приют за магарета у нас.

image
Магарич зачете новината - да, много интересно - луксозно изпълнение, камари със сено, екип от девет души се грижи за 17 магарета, има даже Главен Лекар. Магарич Натан, определено имаше нужда от Главен Лекар, а и тия девет души обгрижващи 17 магарета със сигурност бяха достойни за последователи на историческия психо-хахо анархизъм.
Възрадван от новото начало, Магарич закачи GPS навигацията на врата си и в леко накуцващ тръс пое към Баничан.



Тагове:   ала-бала,


Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Поздрави, приятелю!
01.10.2016 00:15
Ето това е хумор, дори и потърпевшия да се разсмее!
Не го казвам от куртоазия
Имал съм такива случаи с мен
Даже са ми казвали, защо се смееш?!
Ами заради сполучливото попадение, оригиналността му!
Но ще го върна при първа сгода, сега не бива
Та как да се разсмея на изсмукани от пръста лъжи за мен и тъпи напъни за осмиване
Няма и да ги погледна
За всеки влак си има пътници
И за този на Великия Критик-ДЕБЕЛООКИЯ- също!
Да си се возят с кеф на него пасажерите му!

Лека нощ, приятелю!
цитирай
2. iliyanv - Добрутро, приятелко!
01.10.2016 08:24
- Мери, защо са ти толкова дълги ушите? - Алхимикът се загледа в магарешките уши на събеседника си и опита с ръка острите им ръбчета.
- Грешка на младостта, Ал. Бях млада и неопитна и се опитвах да подражавам във всичко на Магарич ... Но това беше отдавна, а и Московските салоните за красота вече премахват дефекта.
цитирай
3. merlin68 - Ето това е хумор, дори и потърпевшия ...
01.10.2016 13:53
leonleonovpom2 написа:
Ето това е хумор, дори и потърпевшия да се разсмее!
Не го казвам от куртоазия
Имал съм такива случаи с мен
Даже са ми казвали, защо се смееш?!
Ами заради сполучливото попадение, оригиналността му!
Но ще го върна при първа сгода, сега не бива
Та как да се разсмея на изсмукани от пръста лъжи за мен и тъпи напъни за осмиване
Няма и да ги погледна
За всеки влак си има пътници
И за този на Великия Критик-ДЕБЕЛООКИЯ- също!
Да си се возят с кеф на него пасажерите му!

Лека нощ, приятелю!


Преди месец-два финансовият министър предупреди, че се очакват фалити на университети. Ето на, пръв фалира Института за исторически психо-хахо...и т.н.
цитирай
4. merlin68 - Добрутро, приятелко! - Мери, ...
01.10.2016 13:58
iliyanv написа:
Добрутро, приятелко!
- Мери, защо са ти толкова дълги ушите? - Алхимикът се загледа в магарешките уши на събеседника си и опита с ръка острите им ръбчета.
- Грешка на младостта, Ал. Бях млада и неопитна и се опитвах да подражавам във всичко на Магарич ... Но това беше отдавна, а и Московските салоните за красота вече премахват дефекта.


Ще ме извиняваш, че ви се меся в разговора - на теб и въображаемата ти приятелка, но не сте в час по проблематиката която тук се разглежда
цитирай
5. leonleonovpom2 - Дали е стигвал невредим до там, з...
02.10.2016 21:45
Дали е стигвал невредим до там, завалията!
Май е стигнал вече!
Този рев, дето нададе, сигурно е от радост че са го приели!
То може ли да разбереш едно магаре от какво реве- от радост ли, от мъка ли или от прекомерно щастие!?
Ревът еднакъв за непросветените от посветеният антихрист! Уф аман, анархист!
О, там ще има много работа, в приюта, не с прислугата, с непосветените магарета
То пък единият му крак пострадал
За къчовете му са необходими задните крака, но пък предните му трябват за опора и баланс
Иначе след къча, ако някой преден крак е увреден, ще се сгромолясо и ще пострада сериозно
Но той е академик?/ съратено на -а кАде ми е.....??, няма ние да го учим я!
Хайде де, да преливат знания на Магардич, на когото историята се е открехнала!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
6. merlin68 - Дали е стигвал невредим до там, з...
02.10.2016 22:05
leonleonovpom2 написа:
Дали е стигвал невредим до там, завалията!
Май е стигнал вече!
Този рев, дето нададе, сигурно е от радост че са го приели!
То може ли да разбереш едно магаре от какво реве- от радост ли, от мъка ли или от прекомерно щастие!?
Ревът еднакъв за непросветените от посветеният антихрист! Уф аман, анархист!
О, там ще има много работа, в приюта, не с прислугата, с непосветените магарета
То пък единият му крак пострадал
За къчовете му са необходими задните крака, но пък предните му трябват за опора и баланс
Иначе след къча, ако някой преден крак е увреден, ще се сгромолясо и ще пострада сериозно
Но той е академик?/ съратено на -а кАде ми е.....??, няма ние да го учим я!
Хайде де, да преливат знания на Магардич, на когото историята се е открехнала!

Хубава вечер, приятелю!


Не са го приели! Приюта вярно, че бил за стари и увредени магарета, ама не чак толкова много, та го върнали обратно. Той затова и даде заден ход и почна да се обяснява, че понеже ученикът му всъщност бил ДаскЪл, то имал право да вярва в братя Грим. Ще му се да си го върне, та да има кой да му цепи дърва.
цитирай
7. panazea - Мерлин , сега разбра ли защо не учиш История ?
04.10.2016 16:56
Аз обичах История на Изкуството , История на музиката ,Историческа граматика и де що има история , ама мама ми рече : Чедо , в България История няма . Какво ще учиш?
И ме отказа . Иначе и аз щях да пея по цял ден мантри и канони , номоканони и всякакви задължителни песнопения . Да нося вода от девет кладенци и да наливам продънената бъчва на нашата историческа Ненаука .
Де що има народ , все писал Българска история и все изкривена , заради Австроунгарската империя , Руската империя и н`ам ква си империя . И се оказа ,че в България българе нЕма . Има торлаци , торбеши,македонци , траки , авари , цинцари , шопи , каракачани , славяногласни елини и какво ли още не . Само Българе нЕма . Бре , викам си аз , само Аз ли останах от това иначе гордо племе. Чакай да се поразровя и да видя къде е заровено кучето . И сама си търсих литература. И тук много хора ми помогнаха да открия оцелелите Българи ! Привет , Българи!
цитирай
8. merlin68 - Аз обичах История на Изкуството, ...
04.10.2016 17:42
panazea написа:
Аз обичах История на Изкуството , История на музиката ,Историческа граматика и де що има история , ама мама ми рече : Чедо , в България История няма . Какво ще учиш?
И ме отказа . Иначе и аз щях да пея по цял ден мантри и канони , номоканони и всякакви задължителни песнопения . Да нося вода от девет кладенци и да наливам продънената бъчва на нашата историческа Ненаука .
Де що има народ , все писал Българска история и все изкривена , заради Австроунгарската империя , Руската империя и н`ам ква си империя . И се оказа ,че в България българе нЕма . Има торлаци , торбеши,македонци , траки , авари , цинцари , шопи , каракачани , славяногласни елини и какво ли още не . Само Българе нЕма . Бре , викам си аз , само Аз ли останах от това иначе гордо племе. Чакай да се поразровя и да видя къде е заровено кучето . И сама си търсих литература. И тук много хора ми помогнаха да открия оцелелите Българи ! Привет , Българи!


Има, има, всякакви има и ... магарета даже има.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merlin68
Категория: Политика
Прочетен: 1680122
Постинги: 293
Коментари: 4201
Гласове: 19298
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031