Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2018 11:58 - Германската култура - от Гьоте до germantiger
Автор: merlin68 Категория: История   
Прочетен: 6604 Коментари: 32 Гласове:
21

Последна промяна: 07.02.2018 20:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
МЕФИСТОФЕЛ
Понеже, господи, отново се яви
и питаш ни по този свят какво е,
и знам, че моят вид не те гневи,
то виж ме пак посред слугите твои.
Прости, не ще те срещна с гръмки речи,
пък нека бъда подигран от тях -
но моя патос ти би чул със смях,
ако смеха не бе забравил вече.
Не знам големи думи за слънца, звезди,
аз гледам как човека мъчат все беди -
тоз малък замен бог е все така зелен
и смешен както в своя първи ден.
Аз мисля, по-добре той би живял,
ако, о господи, не бе му дал
миража на небесните лъчи.
Той разум го зове, но с него той умее
от всеки скот по-скотски да живее.
И ако милостта ви разреши,
прилича ми на скакалец в тревата,
що все хвърчи и скача, и хвърчи,
и пак запява песента позната.
Поне в тревата мирно той да би седял!
Носа си вре във всяка локва кал!

ГОСПОД
Нима това ти ще ми кажеш само?
Все нищо ли за теб угодно няма?
Все нищо ли не ти харесва на земята?

МЕФИСТОФЕЛ
Не, господи - ужасно зле е там!
Тъй тъжна е на хората съдбата,
че как да ги терзая аз не знам.
                                                           Гьоте "Фауст", превод Димитър Статков

-------------------------------------------------------

"Бас държа, че труповете на тримата руснаци които дядо ми е убил/единия е оставил в снега да агонизира са изглеждали по-... а виждали ли сте голите цици на зоя след въжето - не се будалкам, дори обесена е секси"
germantiger
  "ИЗПРАТЕНО ДО ВСИЧКИ КОМЕНТИРАЛИ В ДИСКУСИЯТА:
на практика БЪЛГАРИЯ Е КУРВАТА НА ТУРЦИЯ
но това не е травма, а истина за жалост ;)"
germantiger

"разбира се, че аз мразя част от българите - справедливо и с право
дядо ми е бил сден от народния ви съд, друг мой роднина е с незнаен нейде гроб убит от българи кому онанисти, името на германската ми рода е сменено от Gottlieb на боголюбови, а името на майка ми като бебе също
разбира се, че имам неизживяна травма, но тя е нищо пред вашата 5 вековна травма в сфинктера или ректума :)"
germantiger




Гласувай:
23



1. troina - даа, думите на Тигъра са силни,груби..думи на Войник..
07.02.2018 13:22
не са за твоите розово-червени послушни..уши,магеснико
моите думи и постинги,също..
затова и ме изтриваш, чебурашкин
разбира се,твоите думи са ..правилни..
удобни,лигави,добре наместени, без грам.грешки..
и..опасно коварни..
то се вижда, затова всеки ден сте и на Пва
всички продажни морди..
защото сайта е на онез с Три букви, русските мародери и мутри..
още ще пиша, а ти мекай, като..агънце..
знаеш ме,коя съм..

цитирай
2. mt46 - Явно
07.02.2018 13:30
нацизмът /национал-социализмът/ е нанесъл на немците доста психически травми, които си личат и в днешно време... Руснаците и американците "оправиха" Германия, както "оправиха" и нас /заедно с османлиите преди това/...
цитирай
3. merlin68 - даа, думите на Тигъра са силни, г...
07.02.2018 14:06
troina написа:
даа, думите на Тигъра са силни,груби..думи на Войник.. не са за твоите розово-червени послушни..уши,магеснико
моите думи и постинги,също..
затова и ме изтриваш, чебурашкин
разбира се,твоите думи са ..правилни..
удобни,лигави,добре наместени, без грам.грешки..
и..опасно коварни..
то се вижда, затова всеки ден сте и на Пва
всички продажни морди..
защото сайта е на онез с Три букви, русските мародери и мутри..
още ще пиша, а ти мекай, като..агънце..
знаеш ме,коя съм..



Отзад напред - не те знам коя си и не ме интересува. Ще продължавам да те трия, но понеже съм чувал, че живееш в Германия, което ако е вярно, се вписваш напълно в темата на този постинг, поради което получаваш правото да коментираш колкото ти душа сака.
Права си, че думите на Злюкен Собакен, са силни, но не са думи на войник. Войникът има кауза и тя е една - Родината. Злюкен, няма Родина, той е мелез, който мрази и двете си "родини", и дори не знам коя мрази повече, България, или Германия. Неговата Родина умря през 1945г. защото "неговия" народ се оказа недостоен за висшата цел която му бе поставил Фюрера. Такъв като него не може да бъде войник, може да бъде единствено наемник и мародер. Не може да бъде и мъж, в нормалния смисъл, защото мъжете харесват красиви, но най-важното - ЖИВИ жени. Сексуалните фантазии които предизвиква в него тялото на зверски убито от ментално подобните му момиче, не говорят за мъжественост а за сериозно психическо разстройство... е поне на мен така ми се струва, но не го твърдя, не съм психиатър.
При теб, ако симпатията ти към тези негови думи, не е предизвикана от принципа "врагът на моя враг, е мой приятел", а искрено ги аплодираш... то вероятно също имаш проблем заключен в областта между ушите.
цитирай
4. merlin68 - Явно нацизмът /национал-социа...
07.02.2018 14:09
mt46 написа:
Явно нацизмът /национал-социализмът/ е нанесъл на немците доста психически травми, които си личат и в днешно време... Руснаците и американците "оправиха" Германия, както "оправиха" и нас /заедно с османлиите преди това/...


Абсолютно си прав според мен! Въпреки, че не съм психиатър, струва ми се, че конкретния случай е точно такъв.
цитирай
5. germantiger - :D 1
07.02.2018 14:09
Първо благодаря, мче ми обръщаш внимание :)

маса червени кому онанисти в блога са правили постинги за мен, докато аз лично за вас - не, направил съм един в отговор на кухел още първата ми година в блога, след като човечеца бъркаше Хауссер с Пайпер и коментираше мен

Второ - да беше споменал преводите ми които никой до момента не е правил на български - постинга ми за Луцинде на Шлегел и този който ми предстои за Шиммелрайтер на Теодор Щорм

Трето - блг на майлейди с която независимо, че се псуваме, в случая е написала няколко добри думи за мен
цитирай
6. germantiger - 2
07.02.2018 14:17
И сега вече по мъжки от мен с вас, защото вие се криете честичко
бяха ми споменали преди месец, че ти МЕРЛИН СИ ЛЕОН?

Тогава споменах това на Леон, на теб не помня дали съм го писал, но сега да питам:

ЛЕОНЕ ТИ МЕРЛИН СИ И МЕРЛИНЕ ТИ ЛЕОН ЛИ СИ или са ме подвели?

Още нещо:

След като 45 години вие налагахте в НРБ германофобия в книги, филми, вестници, списания, тв и радиопредавания, чествания, защо тогава аз да нямам българофобия?

Защо някои българки в блога са ме обвинявали, че мразя и това не е хубаво, а ВИЕ БЪЛГАРИТЕ МРАЗИТЕ ТУРЦИЪЕ, значи вие може да мразите, но друг вас не?

Да ви питам понеже сте юнаци в блога - защо 45 години се крихте зад гърба на СССР за да преименувате турците и ако не бяхте със СССР, а сама България, щяхте ли да барнете турските имена - смелчаци или страхливци сте?

Трето да ви питам душици-мамини :D

Ако вашите прадядовци бяха убити без съд и присъда с незнаен гроб, ако вашите дядовци бяха съдени от народния ви съд, ако някой ви беше сменил родовото име на цялата рода и на майките ви като бебета имената - вие щяхте ли да мразите комунистите българи?

П.С.

ВИНАГИ СЪМ ЗАСТАВАЛ САМ СРЕЩУ МНОГО СЪБРАНИ ОТ ВАС

ВИНАГИ СЪМ ВИ ПОМИТАЛ И ВИНАГИ СЪМ БИЛ ПО-МЪЖ ОТ ВАС

И това е самата истина, та аз съм забележителност в блога ;) мдаа истина е :D
цитирай
7. germantiger - finalno 3
07.02.2018 14:19
Мерлине:

КОМЕНТАРА МИ ЗА ЗОЯ БЕШЕ СЛЕД И В ОТГОВОР НА ВАШ ЧЕРВЕН ПОСТИНГ ГАВРЕЩ СЕ С ГЕРМАНСКИ ПЛЕННИЦИ

КОМЕНТАРИТЕ МИ ЗА БЪЛГАРИЯ СА БИЛИ ВИНАГИ В ОТГОВОР НА ПЪРВО ВАШИ

и винаги ще бъде така и няма да спирам, свикнали сте вече

Да очаквам ли отговор на въпросите ми :) ?
цитирай
8. predatorkapredatorka - не, драги ми авторе..
07.02.2018 14:25
Не водиш достоен дебат,
аз се опирам на фактите,които посочва ГТ,
и на моя опит и знания,които съм събрала за около 50г съзн живот,
а, ти, започваш да спориш за емоции, чувства, да слагаш диагнози,
за някакви девиантни псих.проблеми /у него
а, после ги проектираш и в-у мен..
просто,защото си безсилен да обориш Основната Теза
на нашия блогов дебат, центъа на “идеята“, а именно..
КОЙ оргазнизира войните,кой има полза от тях,
и,каква е „разликата“ м-у „нашите и вашите“..жертви..
изпадналите германци, и..безумно смелите русские солдати
този въпрос го задавам вече в 3, или 4 постинга
избрани от така наречената 5 Колона..
ее, още никой не е дал логичен отговор,
ти, също..
Човек се доказва със действията си,а не с писарушките..
в анонимния си профил,който има и педерация..
който го е страх от мечки, да не влиза..в блога
пак съм, Юлия, и 5 пъти съм повече от теб Българка
до скоро..магеснико

www.desant/show-news/28167
цитирай
9. nalia - Ех, мърлине, а какво да напишем за британската литература от Крал Артур до мерлин69:)
07.02.2018 14:40
Изтрий и мен като Юлия без да знаеш коя съм и без да те интересува!
цитирай
10. merlin68 - Първо благодаря, мче ми обръщаш ...
07.02.2018 14:54
germantiger написа:
Първо благодаря, мче ми обръщаш внимание :)

маса червени кому онанисти в блога са правили постинги за мен, докато аз лично за вас - не, направил съм един в отговор на кухел още първата ми година в блога, след като човечеца бъркаше Хауссер с Пайпер и коментираше мен

Второ - да беше споменал преводите ми които никой до момента не е правил на български - постинга ми за Луцинде на Шлегел и този който ми предстои за Шиммелрайтер на Теодор Щорм

Трето - блг на майлейди с която независимо, че се псуваме, в случая е написала няколко добри думи за мен


Обръщам ти внимание, защото ми стана жал за теб - всекидневно ми пълниш пощата със свои коментари които хич не ме интересуват. Но ето, че в един момент, загрижен за здравето ти, в следствие на нещата които ми пращаш да чета, реших да ти обърна внимание... обърни си и ти.
Не мога да оценя преводите които си направил тъй като не знам немски, но принципно в това отношение намирам дейността ти за похвална!
Ако този който ти е споменал, и ти самият, като четете това което пише Леон, и това което пиша аз, и не можете да откриете разликите, то... как му викаха на това, да четеш и да не разбираш прочетеното - функционална неграмотност ли беше?
Като говориш "вие налагахте и т.н." да ти кажа, аз 45 години в България нищо не съм налагал, нито съм бил, или сега съм комунисти, или въобще член на партия. Извън това уточнение, не мисля, че в България през социализма някой е налагал германофобия. Ти бъркаш Германия с Третия Райх и омразата срещу нацизма която у нас бе възпитавана, ти бъркаш с омраза към Германия и германците, такава в България няма.
Когато аз говоря за теб, аз не казвам "вие германците", от къде на къде, ти казваш "вие българите" и така от действията и думите на един, двама, трима... вменяваш тези думи и действия та българите? Има българи които мразят турците и даже вадят подобна на твоята лексика, има и обратното. Но като цяло българи и турци у нас, се разбираме добре.
Дядо ми не е съден от Народния съд, нито пък е съдил от името на народа в този съд. И не знам как бих реагирал ако беше жертва, или палач, радвам се, че не е бил нито едно от двете. И на огромната част от българите дядовците им не са били нито фашисти, нито комунисти. От тази гледна точка според мен, а мисля и според повечето хора, не бива да се върви по пътя на реваншизма, не бива да се реабилитират престъпници, независимо дали са кафяви или червени.
Ти наистина си своеобразна забележителност, но с отрицателен знак.
цитирай
11. merlin68 - Не водиш достоен дебат, аз се опирам ...
07.02.2018 15:37
predatorka написа:
Не водиш достоен дебат,
аз се опирам на фактите,които посочва ГТ,
и на моя опит и знания,които съм събрала за около 50г съзн живот,
а, ти, започваш да спориш за емоции, чувства, да слагаш диагнози,
за някакви девиантни псих.проблеми /у него
а, после ги проектираш и в-у мен..
просто,защото си безсилен да обориш Основната Теза
на нашия блогов дебат, центъа на “идеята“, а именно..
КОЙ оргазнизира войните,кой има полза от тях,
и,каква е „разликата“ м-у „нашите и вашите“..жертви..
изпадналите германци, и..безумно смелите русские солдати
този въпрос го задавам вече в 3, или 4 постинга
избрани от така наречената 5 Колона..
ее, още никой не е дал логичен отговор,
ти, също..
Човек се доказва със действията си,а не с писарушките..
в анонимния си профил,който има и педерация..
който го е страх от мечки, да не влиза..в блога
пак съм, Юлия, и 5 пъти съм повече от теб Българка
до скоро..магеснико

www/show-news/28167


Не знам за каква основна теза на блоговия ни дебат говориш, за какви разпалвачи на войни и прочие. Блоговия дебат тук е съвсем друг, а какво си писали ти в твоите постинги, мен ако ме интересуваше щях да дойда да дебатираме. Що се отнася до "нашите" и "вашите", "безумно смелите руски войни" и "изпадналите германци", то разликата е очевидна за всеки който познава историята. "Вашите", подведени от една безумна и мразеща идеология са се юрнали да убиват и унищожават "полу хората", а "нашите" с личния си героизъм и колективен дух, с родолюбието и свободолюбието си, със саможертва и себеотрицание, са превърнали "вашите" наперени пуяци в "изпаднали германци".
цитирай
12. merlin68 - Ех, мърлине, а какво да напишем за ...
07.02.2018 15:42
nalia написа:
Ех, мърлине, а какво да напишем за британската литература от Крал Артур до мерлин69:) Изтрий и мен като Юлия без да знаеш коя съм и без да те интересува!


А ти коя беше? Юлия 3 или Юлия 8?
И какво каза, че не разбрах?
цитирай
13. shambala - .
07.02.2018 15:44
Мерлин, то по времето на Гьоте не е имало телевизия. германския джендер просто прекалява с филмовия канал и трудно се справя с действителността
цитирай
14. troina - мерелине, виждам ,че имаш време за губене, и аз съм по болест у дома..
07.02.2018 15:46
/Неговата Родина умря през 1945г. защото "неговия" народ се оказа недостоен за висшата цел която му бе поставил Фюрера./

Ти определено си..сладкодумен лаик, и параблогер,
това личи от емоционалните ти ежедневни спорове..
с такава лекота раздаваш реплики и диагнози,без да се замисляш..сериозно..
/аз съм учила Холистична медицина bei Paracelsus Heilpraktiker-Schule Cologne..
поради това, имам добра служба и живея в Германия, имам и изпити сл.3г обучение
я да ме светнеш,как да тълкуват любопитните читатели
този пасаж ,по-горе..за Идеала на Хитлер, и немската „Разруха“ сл 1945..
благодаря!
цитирай
15. merlin68 - Мерлине: КОМЕНТАРА МИ ЗА ЗОЯ ...
07.02.2018 15:47
germantiger написа:
Мерлине:

КОМЕНТАРА МИ ЗА ЗОЯ БЕШЕ СЛЕД И В ОТГОВОР НА ВАШ ЧЕРВЕН ПОСТИНГ ГАВРЕЩ СЕ С ГЕРМАНСКИ ПЛЕННИЦИ


КОМЕНТАРИТЕ МИ ЗА БЪЛГАРИЯ СА БИЛИ ВИНАГИ В ОТГОВОР НА ПЪРВО ВАШИ

и винаги ще бъде така и няма да спирам, свикнали сте вече

Да очаквам ли отговор на въпросите ми :) ?


Не съм срещал в блога някой който да използва твоите изразни средства, било в коментари против Германия, или против каквото и да било.
Ако има някой който по подобен на теб начин е коментирал убита германка, то мнението ми за него е абсолютно същото каквото и за теб - откачен извратеняк.
цитирай
16. troina - аз,мисля, повече трябва да четеш, и по-малко да пишеш, ноо твой избор..
07.02.2018 15:52
11. merlin68 - Не водиш достоен дебат, аз се опирам ...
15:37

istinata/?p=886
цитирай
17. leonleonovpom2 - ЛЕОНЕ , ТИ МЕРЛИН ЛИ СИ?.......- Германтигър
07.02.2018 15:54
Не, различни , но реални личности сме , Германтигър!
Не страдаме от раздвояване или разтрояване на личността!
Но това не пречи между нас да има отношения на взаимно уважение! Защото защитаваме принципни и човешки позиции! Ние не изпитваме удоволствие например от това ,че някой се мъчи незаслужено и като капак, да се възползваме, да му " помогнем", защото е паднал!! Поради простата причина, че е лесен
Не казвам ,че ти си такъв, говоря за прилики между нас!
А иначе явлението раздвояване и повече е станало дори обичайно и ние тримата - аз ,Мерлин и ти сме чувствително изостанали
Те ,раздвоените,...разпеторените,се вземат толкова на сериозно, че даже си коментират помежду си
За пръв път го засякох при Летописец и влизах в блога му ,за да се развеселя Колко сериозен диалог води с блс и още двама, трима... Демек със себе си
И Юлка обича да говори със себе си на всеослушание Това е много интересно! И забавно, заслужава поздрав за артистизма си! За сериозността , с която играе няколко роли едновременно Става за кукловод!
Има и друг раздвоен, който се лута на две крайности-в едната е изключително прилежен към правописа, все едно ,че е учил в " Отец Паисий", а в другата го пренебрегва напълно? Това е много хитър номер, да не може никой да усети заблудата
Спойката е, че двамата са ....учители? На различни фронтове!
цитирай
18. nalia - Бях и съм си с лицето, а Юлия - с нейното:)
07.02.2018 16:42
merlin68 написа:
nalia написа:
Ех, мърлине, а какво да напишем за британската литература от Крал Артур до мерлин69:) Изтрий и мен като Юлия без да знаеш коя съм и без да те интересува!


А ти коя беше? Юлия 3 или Юлия 8?
И какво каза, че не разбрах?


Публиката разбра, че който познава европейската литература не би злоупотребил с Гьоте.
Впрочем ти и руската толкова познаваш.
Типично за бездуховника!
цитирай
19. merlin68 - Мерлин, то по времето на Гьоте не е ...
07.02.2018 16:47
shambala написа:
Мерлин, то по времето на Гьоте не е имало телевизия. германския джендер просто прекалява с филмовия канал и трудно се справя с действителността


Но пък има късмет... Защото, ако Германия, а също и България не бяха поели по пътя на всеобхватната толерантност, според която - колкото по-ненормално е едно малцинство (каквото и да е то), толкова по-толерантно трябва да е към него мнозинството. Злюкен Собакен, разбира се никак не си пада по либералната демокрация, без да си дава сметка, колко много тя улеснява живота му... късметлия.
цитирай
20. merlin68 - /Неговата Родина умря през 1945г. ...
07.02.2018 16:56
troina написа:
/Неговата Родина умря през 1945г. защото "неговия" народ се оказа недостоен за висшата цел която му бе поставил Фюрера./

Ти определено си..сладкодумен лаик, и параблогер,
това личи от емоционалните ти ежедневни спорове..
с такава лекота раздаваш реплики и диагнози,без да се замисляш..сериозно..
/аз съм учила Холистична медицина bei Paracelsus Heilpraktiker-Schule Cologne..
поради това, имам добра служба и живея в Германия, имам и изпити сл.3г обучение
я да ме светнеш,как да тълкуват любопитните читатели
този пасаж ,по-горе..за Идеала на Хитлер, и немската „Разруха“ сл 1945..
благодаря!


Аз мисля, че съм се изразил съвсем ясно в предишния си коментар и ако не си ме разбрала... съжалявам.
Може би раздавам коментари без да се замислям, но, ако твоите коментари са плод на дълги размисли, то...
цитирай
21. merlin68 - Не, различни, но реални личности ...
07.02.2018 17:02
leonleonovpom2 написа:
Не, различни , но реални личности сме , Германтигър!
Не страдаме от раздвояване или разтрояване на личността!
Но това не пречи между нас да има отношения на взаимно уважение! Защото защитаваме принципни и човешки позиции! Ние не изпитваме удоволствие например от това ,че някой се мъчи незаслужено и като капак, да се възползваме, да му " помогнем", защото е паднал!! Поради простата причина, че е лесен
Не казвам ,че ти си такъв, говоря за прилики между нас!
А иначе явлението раздвояване и повече е станало дори обичайно и ние тримата - аз ,Мерлин и ти сме чувствително изостанали
Те ,раздвоените,...разпеторените,се вземат толкова на сериозно, че даже си коментират помежду си
За пръв път го засякох при Летописец и влизах в блога му ,за да се развеселя Колко сериозен диалог води с блс и още двама, трима... Демек със себе си
И Юлка обича да говори със себе си на всеослушание Това е много интересно! И забавно, заслужава поздрав за артистизма си! За сериозността , с която играе няколко роли едновременно Става за кукловод!
Има и друг раздвоен, който се лута на две крайности-в едната е изключително прилежен към правописа, все едно ,че е учил в " Отец Паисий", а в другата го пренебрегва напълно? Това е много хитър номер, да не може никой да усети заблудата
Спойката е, че двамата са ....учители? На различни фронтове!


Да пишеш и да си коментираш сам от няколко профила, а защо не и да си опонираш, не е като да си говориш сам... така каза една жена учила медицина три години. Така, че аз за тези съм спокоен относно психичното им здраве.
цитирай
22. merlin68 - Ех, мърлине, а какво да напишем за ...
07.02.2018 17:45
nalia написа:
merlin68 написа:
nalia написа:
Ех, мърлине, а какво да напишем за британската литература от Крал Артур до мерлин69:) Изтрий и мен като Юлия без да знаеш коя съм и без да те интересува!


А ти коя беше? Юлия 3 или Юлия 8?
И какво каза, че не разбрах?


Публиката разбра, че който познава европейската литература не би злоупотребил с Гьоте.
Впрочем ти и руската толкова познаваш.
Типично за бездуховника!


Ако някой твой коментар е бил изтрит от мен в някой от последните ми постинги (което е възможно, въпреки, че нямам спомен), то е защото си станала неволна жертва на параноята ми към безбройните профили на Юла. Прибързано, както и тук съм решил, че това е неин профил и може да съм те изтрил. Вярно, че от това никой не е загубил нищо, но все пак грешката е моя и се извинявам. Ти не си в моя "черен списък", в който за сега е само Юла, и в скоро време към нея може да се присъедини твоя приятел - стария петел Гет.
Що се отнася до "злоупотребата" ми с Гьоте, то не приписвай на "публиката", това което ти си мислиш, че си разбрала.
цитирай
23. karamelita - От много писания тук малко се объ...
07.02.2018 17:55
От много писания тук малко се обърках кой кой е и под какво име е,обръщам се към Германтиер - доколкото разбрах това е млад човек.Прекалено много се ровиш в миналото,онези хора от тогава не са живи.Всяко поколение е съвсем различно и стандарта на живот е различен,дори то налага модерно мислене и тенденции и в социалния живот и в политиката.Да се ровим в омрази и войни,на които света е слижил край не е умно.Гледай си съвременния живот,със съвременните проблеми,не мрази всички ами си подбери няколко приятели,които ти допадат по интереси и си живей в тази среда,донкихотовски изяви вече изглеждат налудни,живей си живота и престани да се ровиш в едно минало,което вече доказа,че не е хубаво нещо.Бъдещето е пред теб,потърси в него красота и не мрази никой народ,хората са съвсем различни вече,особено младите и се занимават със съвременни и умни неща.Да си кълбо от нерви,войнственост и омраза,да нямаш почва в краката може да ти доведе болест,защо ти е това?Зарежи ги и си живей като съвременен млад човек,търси си изяви и щастие,търси си интересна среда,можеш да имаш ако решиш.Щом бог е решил да имаш имат в две държави,това е хубаво.Възползвай се и се радвай на красотата на двете държави.Колко германци идват да си прекарват хубаво тук.Съвременния човек е гражданин на света,новото поколение е съвсем различно,миналото е вече зад гърба.
цитирай
24. merlin68 - От много писания тук малко се объ...
07.02.2018 18:21
karamelita написа:
От много писания тук малко се обърках кой кой е и под какво име е,обръщам се към Германтиер - доколкото разбрах това е млад човек.Прекалено много се ровиш в миналото,онези хора от тогава не са живи.Всяко поколение е съвсем различно и стандарта на живот е различен,дори то налага модерно мислене и тенденции и в социалния живот и в политиката.Да се ровим в омрази и войни,на които света е слижил край не е умно.Гледай си съвременния живот,със съвременните проблеми,не мрази всички ами си подбери няколко приятели,които ти допадат по интереси и си живей в тази среда,донкихотовски изяви вече изглеждат налудни,живей си живота и престани да се ровиш в едно минало,което вече доказа,че не е хубаво нещо.Бъдещето е пред теб,потърси в него красота и не мрази никой народ,хората са съвсем различни вече,особено младите и се занимават със съвременни и умни неща.Да си кълбо от нерви,войнственост и омраза,да нямаш почва в краката може да ти доведе болест,защо ти е това?Зарежи ги и си живей като съвременен млад човек,търси си изяви и щастие,търси си интересна среда,можеш да имаш ако решуш.


Наистина даваш добър, грижовен съвет, но трябва да знаеш нещо. Аз тигъра го познавам в нета, от десетина години, когато можеше да мине и за младеж. През това време възгледите му се развиват, стигайки до изложеното тук ниво. Днес той е на 40+ и тези съвети са доста закъснели.
цитирай
25. karamelita - От много писания тук малко се объ...
07.02.2018 18:27
merlin68 написа:
karamelita написа:
От много писания тук малко се обърках кой кой е и под какво име е,обръщам се към Германтиер - доколкото разбрах това е млад човек.Прекалено много се ровиш в миналото,онези хора от тогава не са живи.Всяко поколение е съвсем различно и стандарта на живот е различен,дори то налага модерно мислене и тенденции и в социалния живот и в политиката.Да се ровим в омрази и войни,на които света е слижил край не е умно.Гледай си съвременния живот,със съвременните проблеми,не мрази всички ами си подбери няколко приятели,които ти допадат по интереси и си живей в тази среда,донкихотовски изяви вече изглеждат налудни,живей си живота и престани да се ровиш в едно минало,което вече доказа,че не е хубаво нещо.Бъдещето е пред теб,потърси в него красота и не мрази никой народ,хората са съвсем различни вече,особено младите и се занимават със съвременни и умни неща.Да си кълбо от нерви,войнственост и омраза,да нямаш почва в краката може да ти доведе болест,защо ти е това?Зарежи ги и си живей като съвременен млад човек,търси си изяви и щастие,търси си интересна среда,можеш да имаш ако решуш.


Наистина даваш добър, грижовен съвет, но трябва да знаеш нещо. Аз тигъра го познавам в нета, от десетина години, когато можеше да мине и за младеж. През това време възгледите му се развиват, стигайки до изложеното тук ниво. Днес той е на 40+ и тези съвети са доста закъснели.

Човек се учи докато умре,аз съм на 60 и доста различно гледам на света от когато бяхна 40...гледам колко е интересен и красив и ме е яд,че ще го напусна недоживян от залисия в излишни и ненужни неща...
цитирай
26. krumbelosvet - Май тоя "човек"
07.02.2018 20:02
Май тоя "човек" не е маниакален българофоб, а хладнокръвен трол, платен отровител на обществената атмосфера и на самите души на читателите. Писали сме си доста, та имам материял за анализ. Има и друг отровител, маркнатан, който псува по-малко, но се гаври с... Кирил и Методий, нарича ги братя Грим и т.н.
А преводът на "фауст" който цитирате, е по-добър от тоя, който съм учил в гимназията, макар че беше на знаменитост от доста преди 9-ти. Не знам как е сега, но от Освобождението до 1960г., когато завърших гимназия, "Фауст" не е слизал от учебната програма у нас. Не случайно го цитира и Димитров на Лайпцигдкия процес. Тоя неук коменяга, който направи смешен немския прокурор...
цитирай
27. merlin68 - Май тоя "човек" не е м...
07.02.2018 20:33
krumbelosvet написа:
Май тоя "човек" не е маниакален българофоб, а хладнокръвен трол, платен отровител на обществената атмосфера и на самите души на читателите. Писали сме си доста, та имам материял за анализ. Има и друг отровител, маркнатан, който псува по-малко, но се гаври с... Кирил и Методий, нарича ги братя Грим и т.н.
А преводът на "фауст" който цитирате, е по-добър от тоя, който съм учил в гимназията, макар че беше на знаменитост от доста преди 9-ти. Не знам как е сега, но от Освобождението до 1960г., когато завърших гимназия, "Фауст" не е слизал от учебната програма у нас. Не случайно го цитира и Димитров на Лайпцигдкия процес. Тоя неук коменяга, който направи смешен немския прокурор...


Издание на Народна култура от 1962г. превод Димитър Статков. Майка ми то е учила в училище, аз също четох за пръв път Фауст в 1 или 2 курс защото се изучаваше.
Благодаря, че ме подсети да напиша и чий е превода.
цитирай
28. leonleonovpom2 - Не, различни, но реални личности ...
07.02.2018 21:03
merlin68 написа:
leonleonovpom2 написа:
Не, различни , но реални личности сме , Германтигър!
Не страдаме от раздвояване или разтрояване на личността!
Но това не пречи между нас да има отношения на взаимно уважение! Защото защитаваме принципни и човешки позиции! Ние не изпитваме удоволствие например от това ,че някой се мъчи незаслужено и като капак, да се възползваме, да му " помогнем", защото е паднал!! Поради простата причина, че е лесен
Не казвам ,че ти си такъв, говоря за прилики между нас!
А иначе явлението раздвояване и повече е станало дори обичайно и ние тримата - аз ,Мерлин и ти сме чувствително изостанали
Те ,раздвоените,...разпеторените,се вземат толкова на сериозно, че даже си коментират помежду си
За пръв път го засякох при Летописец и влизах в блога му ,за да се развеселя Колко сериозен диалог води с блс и още двама, трима... Демек със себе си
И Юлка обича да говори със себе си на всеослушание Това е много интересно! И забавно, заслужава поздрав за артистизма си! За сериозността , с която играе няколко роли едновременно Става за кукловод!
Има и друг раздвоен, който се лута на две крайности-в едната е изключително прилежен към правописа, все едно ,че е учил в " Отец Паисий", а в другата го пренебрегва напълно? Това е много хитър номер, да не може никой да усети заблудата
Спойката е, че двамата са ....учители? На различни фронтове!


Да пишеш и да си коментираш сам от няколко профила, а защо не и да си опонираш, не е като да си говориш сам... така каза една жена учила медицина три години. Така, че аз за тези съм спокоен относно психичното им здраве.


Краси, аз не съм учил и три дена медицина Не мога да се меря с такова светило!
Но, технологично
Написаното е нещо, което може да се каже Написан говор един вид! И когато на това написано от тебе, обръщаш внимание с дрго написано,пак от тебе ,но под друго име, пак от тебе, се получава точно това! Разговор със самия себе си! Аз не твърдя ,че говорещият по този начин не е нормален Даже е интересен, като експонат
Просто тренира себе си Замества събеседник, липсващ в случая!...

Както и играта сам на шах Не е утвърдена официално! А е интересна! Защо не я утвърждават ?Защото можеш да я манипулираш, както си искаш!
Това е мое мнение
Интересно е да чуя мнение на многопрофилник, защо го прави? Даже и не се крие
Едната причина е прозрачна ! Да заблуди, че има интерес към написаното от него И се редят, да коментират! Но пък не се крие, както би трябвало да бъде, ако това е целта?
Какво ли ме интересува?
Никога не съм бил почитател на какъвто и да е род фалшификати!
Само ме отвращават!
цитирай
29. karamelita - От много писания тук малко се объ...
08.02.2018 11:13
karamelita написа:
merlin68 написа:
karamelita написа:
От много писания тук малко се обърках кой кой е и под какво име е,обръщам се към Германтиер - доколкото разбрах това е млад човек.Прекалено много се ровиш в миналото,онези хора от тогава не са живи.Всяко поколение е съвсем различно и стандарта на живот е различен,дори то налага модерно мислене и тенденции и в социалния живот и в политиката.Да се ровим в омрази и войни,на които света е слижил край не е умно.Гледай си съвременния живот,със съвременните проблеми,не мрази всички ами си подбери няколко приятели,които ти допадат по интереси и си живей в тази среда,донкихотовски изяви вече изглеждат налудни,живей си живота и престани да се ровиш в едно минало,което вече доказа,че не е хубаво нещо.Бъдещето е пред теб,потърси в него красота и не мрази никой народ,хората са съвсем различни вече,особено младите и се занимават със съвременни и умни неща.Да си кълбо от нерви,войнственост и омраза,да нямаш почва в краката може да ти доведе болест,защо ти е това?Зарежи ги и си живей като съвременен млад човек,търси си изяви и щастие,търси си интересна среда,можеш да имаш ако решуш.


Наистина даваш добър, грижовен съвет, но трябва да знаеш нещо. Аз тигъра го познавам в нета, от десетина години, когато можеше да мине и за младеж. През това време възгледите му се развиват, стигайки до изложеното тук ниво. Днес той е на 40+ и тези съвети са доста закъснели.

Човек се учи докато умре,аз съм на 60 и доста различно гледам на света от когато бяхна 40...гледам колко е интересен и красив и ме е яд,че ще го напусна недоживян от залисия в излишни и ненужни неща...

На злобарката и откачената,всички знаят коя вече ще поясня,че съм на 65 години и нямам любовник на 29,имаше един такъв артист,който ми беше Муза,нормално е да харесваш артисти,че коя не е била фен на Ален Делон например...това е мъжка красота и таланти,които възхищават всеки,качествата им на изключителни хора вдъхновяват!Това не може да го разбере простак.
цитирай
30. germantiger - ...
08.02.2018 14:02
Леоне - благодаря за отговора

Аз също мисля, че сте различни личности, защото с мерлин се знам ако добре помня още от вибокс7

С теб Леоне сме имали уважение, общи мнения и повече различия, но ти за мен си така да кажа - добър познат и профил към който имам положително отношение

Към Мерлин нямам позитивно отношение, но го уважавам защото допуска почти всеки мой коментар, понякога сме дискутирали и е човек с познания.

Мен също са ме бъркали с този или онзи при положение, че имам един-единствен профил в блога.

Мерлине, разбира се, че в НРБ имаше германофобия и аз лично съм я учил по история, гледал съм я по филми и сдъм я чел в почти вскеи увод на книга пъл била тя само художествена литература от германски класици, но започваща с въведение по червено време и винаги плюещо Германия и то векове преди в нея да има нацизъм. За сметка на това критиките към миналото на царска Русия винаги бяха пъти по-меки, а много истини за руското вкл. преди КПСС бяха премълчавани. Да не говорим за фалшифицирането на германска история вкл. средновековна.
цитирай
31. merlin68 - Леоне - благодаря за отговора...
08.02.2018 17:52
germantiger написа:
Леоне - благодаря за отговора

Аз също мисля, че сте различни личности, защото с мерлин се знам ако добре помня още от вибокс7

С теб Леоне сме имали уважение, общи мнения и повече различия, но ти за мен си така да кажа - добър познат и профил към който имам положително отношение

Към Мерлин нямам позитивно отношение, но го уважавам защото допуска почти всеки мой коментар, понякога сме дискутирали и е човек с познания.

Мен също са ме бъркали с този или онзи при положение, че имам един-единствен профил в блога.

Мерлине, разбира се, че в НРБ имаше германофобия и аз лично съм я учил по история, гледал съм я по филми и сдъм я чел в почти вскеи увод на книга пъл била тя само художествена литература от германски класици, но започваща с въведение по червено време и винаги плюещо Германия и то векове преди в нея да има нацизъм. За сметка на това критиките към миналото на царска Русия винаги бяха пъти по-меки, а много истини за руското вкл. преди КПСС бяха премълчавани. Да не говорим за фалшифицирането на германска история вкл. средновековна.


Тигър, разбира се, че в НРБ нямаше германофобия и в България няма германофоби. И разбира се желанието ми да ти докажа, че грешиш в твърдението си, че в предговорите на книгите на немски автори живели преди хитлеризма имало германофобия, не е чак толкова силно, че да ме накара да ти препиша тук целия предговор на "Фауст" издание от 1965г. Но ако ти е интересно го намери и прочети.
Дискутирали сме, но ти с времето вместо да подобряваш изказа и аргументите си, напротив, вървиш надолу и този постинг просто илюстрира до къде си стигнал. Съвсем сериозно се замисли, погледни се от страни.
цитирай
32. kvg55 - merlin68,
09.02.2018 00:18
Германците под руска окупация в ГДР си останаха германци. А тези под us-американска окупация - толерантни джендъри.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merlin68
Категория: Политика
Прочетен: 1680043
Постинги: 293
Коментари: 4201
Гласове: 19298
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031