Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2018 21:28 - "Презряла Дюля и за ошав не става" - блогова мъдрост
Автор: merlin68 Категория: История   
Прочетен: 6702 Коментари: 45 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Една Дюля си висяла по цял ден в блога, и не заради друго, ами защото имала много престижна и доходна работа. Освен това Дюла, докато не висяла в блога се оглеждала в своето вълшебно огледалце и му задавала същия въпрос като злата кралица от онази приказка, която скоро британска майка поиска да бъде забранена понеже проповядвала насилие към жените. За който не е чувал - принцът целунал по устните спящата Снежанка без да я е питал дали е съгласна и това разбира се си е изнасилване.
Но огледалцето не било вчерашно и много добре знаело приказката и особено онази част от нея, в която злата кралица, разгневена от истината, че не е най-красива на света, го захвърлила и строшила. В нашата приказка обаче, огледалцето, имало добре запазена родова памет, и тази грешка на пра-пра-дядо си то нямало да повтори. Та наша Дюла Попрезрялова, пита огледалцето за енти път - е ли тя най-кръшна и красива у блога? А огледалцето за пореден път я лъже най-нагло, но много мило.
И така щастливо, има няма шест години, си висяла в блога по цял ден Дюла, най-красива от всички и поетеси и принцеси. Но ѝ доскучало на Дюла, станало ѝ тъпо и се почувствала някак си празна, макар и много красива. Чудила се тя три дни и три нощи какво ѝ липсва, каква ще да е тази празнина която чувства между крак... ушите си. И изведнъж се сетила - липсва ѝ... ум, ама глупости говоря, не ѝ липсва ум, ами ѝ липсва признанието, че е най-умната у блога. И грабнала Дюла вълшебното огледалце, и му задала този нов въпрос с повишена трудност. Огледалцето, свикнало да повтаря своята лъжлива, но много мила мантра, изведнъж помръкнало и онемяло, а вълшебните му схеми насмалко да избушат, добре, че били оригинални - китайски, та устискали. След краткото забиване, огледалцето светнало и ентусиазирано от правилното решение на сложния казус, изрецитирало: Ти Дюла си у блага най-умна, най-красива и най-супер талантлива! - Еж пък ти, а аз до сега да не зная, че даже и талантлива - възрадвала се наша Дюла. А после се почесала някъде по пространството между ушите и ѝ светнало изведнъж - трябва нещо много умно да напиша у блога, да се затвърдя като умница, по същия начин както се затвърдих като красавица, поствайки пищни селфита. Речено - сторено... ама не съвсем, толкова много умни неща напирали да бъдат постнати, че Дюла се затруднила коя си умна мисъл да избере. И след дълго умуване, решила, че ще е най-безпристрастно, ако избере нечия чужда умна мисъл, тъй де, да не се сърдят нейните. Пък и те най-умните (след нея де) блогери, все чужди мисли постваха, и естествено в това има много логика - защо трябва да използваш собствения си мозък, когато може да ползваш чужд? - Мамка му, наистина съм много умна - самоубедила се Дюла. И тъй след още малко умуване, нашата приказна героиня - висящата у блога Дюля, решила да скочи в историята, намерила един забележително умен и пълен с истини чужд матриал и го постнала много умно:
"Всъщност, каква е истината?
Нацистка Германия капитулира още на 8 май 1945 г., когато в Берлин главнокомандващият германската армия фелдмаршал Кайтел подписва Акта за пълна и безусловна капитулация на Третия райх пред Съюзническите сили. По изрично настояване на Сталин на следващия ден актът за капитулация е подписан и пред СССР."

Това е "истината", обаче Дюло, фактите ето какви са:
На 8 май 1945г. в 23.16 часа. Началникът на генералния щаб на Вермахта фелдмаршал Кайтел, подписва германската капитулация пред маршал Жуков от СССР, маршал Тедър от Британия, генерал Спаац от САЩ и френския генерал Латр дьо Тасини.
При вида на френския генерал, фелдмаршал Кайтел не се въздържа и с възмущение казва: "Как, и французите ли? Само това липсваше!" Това е просто припомняне за капитулацията на Франция след едва 40 дневна съпротива.
Червената армия превзема Берлин, освобождавайки по пътя си половин Европа. И когато "свободна"
 Европа, празнува на 9 май Деня на Европа и се възмущава от "дрънкането на оръжия" по Червения площад, тя всъщност се възмущава от свободата си.
Когато дребни и продажни душички, като оня чиято "истина", нашата приказна героиня е копирала, говорят за "робската психика" на руснаците, свикнали да живеят под нагайката на тирани и не познаващи свободата, то те не отчитат фактите. А те са - 300 000-на британска армия, заедно с цялата френска армия, се бориха да опазят свободата на Франция... опазиха я 40 дни, като дадоха няколко хиляди жертви преди британците да избягат през Ламанша, а французите да се предадат и капитулират, преминавайки на страната на Германия. Да, тези "свободни европейци", оцениха свободата на няколко хиляди живота и 40 дни усилия за съпротива (включая времето за бягство). А онези "роби" от СССР, воюваха на живот и смърт за всяка педя родна земя, а след това проливаха кръвтта си и за свободата на "свободните" европейци, тези "не свободни" поданици на тирана Сталин, оцениха свободата по-скъпо от собствения си живот.
Днес, за пореден път през вековете, европейците забравят и пренаписват историята, но историята не забравя, и тя не се интересува от "това е истината", тя повтаря фактите, докато "умните" ги научат. 
Но да не отегчавам повече любителите на приказки и чудно красиви и умни дюли с история. Който желае да види как фактически се стига до Втората световна война покосила живота на 60 милиона души, може да види историята по този линк:
http://merlin68.blog.bg/history/2011/08/28/mojeshe-li-da-byde-izbegnata-vtorata-svetovna-voina.810017



Гласувай:
22



1. germantiger - ...
08.02.2018 21:45
Разбира се, понеже си малък руснак грешиш

НАПИСАЛ СИ:

Червената армия превзема Берлин, освобождавайки по пътя си половин Европа.

ОТ МЕН:

НЕ, НЕ ОСВОБОЖДАВА, а поробва

и едното "робство" германско се сменя с още по-жестоко и невежо руско-комунистическо робство

това е истината

КОМУНИЗМА ИЗБИ МИЛИОНИ ПОВЕЧЕ ОТ НАЦИЗМА

КОМУНИЗМА ПОСЕГНА НА ЧАСТНАТА СОБСТВЕНОСТ, НАЦИЗМА НЕ

КОМУНИЗМА БЕШЕ АТЕИЗЪМ С ГРОБОВЕ С ПЕТОЛЪЧКИ, НАЦИЗМА НЕ, макар да недолюбваше Христос

ХИТЛЕР БЕШЕ ЗАМЕНЕН ОТ СТАЛИН, ГЕРМАНЕЦ БЕШЕ ЗАМЕНЕ С ПО-СВИРЕПИЯ И ПРСТО ЧЕРВЕН РУСНАК В ЕВРОПА, това е истината, макар да ви боли от нея вас русофилите

П.С.

Не съм адвокат на Юлия с нея съм се псувал бол пъти, ТИ КАЗВАШ ЧЕ ТЯ ВИСИ В БЛОГА

А ВИЕ ЧЕРВЕНИТЕ ВИСИТЕ НА ПЪРВА НОН-СТОП И ПОВЕЧЕ ОТ НЕЯ
цитирай
2. leonleonovpom2 - Поздрави ,Краси!
08.02.2018 22:21
А, тази героиня била и много войнствена!
Да ти кажа взе ми акъла Имам някакъв офицерски чин от запаса, но ако търся реципрочност между моя и нейния, тя би трябвало да е маршал от запаса!
Затова я посъветвах, вместо да ме разпердушини, както ми обеща, да не си губи времето неудачници , а да запрашва към чуждестранният легион!
Там ще си намери много и то подходяща за нея работа!
Казва ,че била много успяла в нейната си работа! Повече от мене?
От мене сигурно е много по успяла в нейната си работа! Но добре е за мерило в нейната си работа да има Месалина! Тя е критерият, не аз!
А, каза и нещо много ценно за любителите на елементарната математика!
Че имала 40 години трудов стаж- не уточнява къде, но не е и нужно, от които 10 в Германия Тези десет в Германия е нормално да се броят за 20?!
Значи младата Юлка не е по-млада от 40 години!
Едва ли от люлката е почнала работата си, каквато и да е тя! Кодексът признава и разрешава работа над 16 или 18 години,, но да приемем ,че е почнала работа ,като някои на 12?
Сменяла е държави и следователно работни места това не става аламинут, трябва да си намериш мастит с., не - работодател! Значи губи време да го търси
Е, какво излиза?
Че Юлка е някъде към 60?!
Нищо, халал да и са, нейни са! Нямам претенции, да и искам някоя от тях, например!Че да ги варди от мен!
Но защо е такъв геронтофоб, не ми е ясно?? Тя май мрази себе си, ненавижда се, че е на толкова години!?
Май трябва да и помогнем, да преодолее това чувство на омраза към себе си?
Не ти ли се струва приятелю, че крещи за помощ!

цитирай
3. merlin68 - Разбира се, понеже си малък руснак ...
08.02.2018 23:01
germantiger написа:
Разбира се, понеже си малък руснак грешиш

НАПИСАЛ СИ:

Червената армия превзема Берлин, освобождавайки по пътя си половин Европа.

ОТ МЕН:

НЕ, НЕ ОСВОБОЖДАВА, а поробва

и едното "робство" германско се сменя с още по-жестоко и невежо руско-комунистическо робство

това е истината

КОМУНИЗМА ИЗБИ МИЛИОНИ ПОВЕЧЕ ОТ НАЦИЗМА

КОМУНИЗМА ПОСЕГНА НА ЧАСТНАТА СОБСТВЕНОСТ, НАЦИЗМА НЕ

КОМУНИЗМА БЕШЕ АТЕИЗЪМ С ГРОБОВЕ С ПЕТОЛЪЧКИ, НАЦИЗМА НЕ, макар да недолюбваше Христос

ХИТЛЕР БЕШЕ ЗАМЕНЕН ОТ СТАЛИН, ГЕРМАНЕЦ БЕШЕ ЗАМЕНЕ С ПО-СВИРЕПИЯ И ПРСТО ЧЕРВЕН РУСНАК В ЕВРОПА, това е истината, макар да ви боли от нея вас русофилите

П.С.

Не съм адвокат на Юлия с нея съм се псувал бол пъти, ТИ КАЗВАШ ЧЕ ТЯ ВИСИ В БЛОГА

А ВИЕ ЧЕРВЕНИТЕ ВИСИТЕ НА ПЪРВА НОН-СТОП И ПОВЕЧЕ ОТ НЕЯ


Това е твоята "истина", обаче фактите са други...
цитирай
4. kvg55 - merlin68,
09.02.2018 00:00
Покрай твоя постинг разбрах и един друг постинг.
цитирай
5. karamelita - За това имат самочувствие разва...
09.02.2018 04:56
За това имат самочувствие разваленщините,защото глупавите мъже им обръщат прекалено много внимание вместо да се захванат с по умни дела...мястото на боклука е на боклука,а не да си го наредиш на рафта най отпред и да се представиш обществено,че се занимаваш с боклуци.
цитирай
6. planinitenabulgaria - Постинг - жемчужин!
09.02.2018 11:11
В базата на Центъра Кистермесикиш ще имаме сбирка скоро, където ще разучаваме програми за секундно разкриване на промити мозъци. Дано да успя да пробутам за анализ Вашата, защото такова неправещо смисъл нещо просто на света няма...
Четете рустаМ, валериЙ венцеьев, економиистО, учете се от по-съвършените от Вас, за да различавате плростотиите от непростотиите....
Няма да гласувам за постинга Ви, като Ви съветвам:
Ако нямате какво да правите тук, правете го някъде другаде!
цитирай
7. apostapostoloff - Живях десетилетия под комунистическо иго,
09.02.2018 11:29
наложено в моето Отечество от руски гадове и днес не бих дори се и изхрачил върху някой пършив руснак.

Руснаците поробиха половин Европа, а след това гладуваха като кучета повече от 45 години. Мнозина мизеруват и сега, защото руснакът е некадърен и мързелив простак, който се налива денонощно и за нищо не става.

Така е то- ВСЕКИМУ СВОЕТО! Божиите мелници мелят понякога бавно, но неумолимо!
цитирай
8. stix - Отдавна не бях влизала в блог бг, ...
09.02.2018 12:27
Отдавна не бях влизала в блог бг, нямам представа чии мисли и разсъждения искате да коригирате, но съвсем не е приемливо мъже да коментират възрастта на жена и да се подиграват с годините и... мъжете тр да уважават и обичат жените - майки, съпруги или приятелки... Ролята на мъжа е да защитава... Помислете над това.
цитирай
9. krassko - Краси,не говори за неща които не си и сънувал...
09.02.2018 13:34
Това което са правели руснаците умът ти не може да го побере. От всеки три германки - две са били изнасилени, а мародердството е било партийна задача за войниците. Всичко ценно е задигано дори са вадели жиците от електрическите инсталации и всичко метално с вагони е карано в Русия.
Колкото до американците - слещу тях в последните дни на войната са пращали 12 - 14 годишни деца и американците като ги пленили им вземали оръжието , отрязали им крачолите на панталоните и ги направили на къси панталони за да не се правят на войници и като им дали по един шоколад ги пратили да си ходят вкъщи.
Родителите ми са били в Германия по време на войната и една година след края на войната така че нещата ги знам от първа ръка.
И накрая трябва да кажа че не е имало никакво разлика между това което е било в Германия преди и по време на войната и това което е било в България след 9.IX.1945.
цитирай
10. radostinalassa - Ако не беше руският народ
09.02.2018 14:25
сега щяхме да говорим на немски. А ние не искаме това. Нашият език е най - древният и само чрез него може да се прави наука. Това го доказват тези, които разбират. Който прави разлика между комунизма, нацизма и либерализма е доста наивен субект.
цитирай
11. morskipesni - Те НЕ МОГАТ и НЕ ИСКАТ дискусия.
09.02.2018 15:20
Фактите не са важни ЗА ТЯХ. Като например ТОЗИ ФАКТ, че всички бивши соц-страни от Европа ЗАПАЗИХА ИКОНИМИКИТЕ СИ, почти 100 % както си бяха, с необходимите администратвни преобразувания. И се оттласнаха, напълно са конкурентноспособни, задоволяват си нуждите, нямат вътрешен антагонизъм, нямат засилена емиграция, престъпност. Антисъветистът Орбан неведнъж е подчетвалал, че индустриализацията на Унгария с руска помощ е извела страната на външни пазари. Същото и в Чехия- През далечните 55-60 г. на миналия век ВСЕКИ ВТОРИ мотоциклет В СВЕТА е бил JAWA. Имаше един стар филм, даваха кадър на Дейтона бийч и как Явите пердашат по пясъка! Не "Харлита"! Какво направи индустриална България по време на прехода? Крах на всичко, с РЪКОВОДНОТО х'амреиканско и западно участие. Завършвам с това- те БЯГАТ ОТ ДИСКУСИЯ! На тях им е ЗАПОВЯДАНО да ВТЪЛПЯВАТ ГЛУПОСТИ във все по-празните български глави!Най-добре ги трийте, както ТЕ правят когато НОРМАЛЕН ЧОВЕК ОСТАВИ СМИСЛЕН КОМЕНТАР в някой техен крещящ от наглост постинг!
цитирай
12. troina - да дадем право на посл Дума на Сливата на Дюлята ..може ли?
09.02.2018 17:11
седнал снощи оня нещастен Гущер от Две могили/Русенско

да ме сваля от Първа/ и да друса Ико и оня маГаресника..що??
ее, питам аз ,на това ли учи Руската широка Душа,
която е безумно смела,патриотична, и достойна..
дребни сте, и жалки ..
цитирай
13. merlin68 - седнал снощи оня нещастен Гущер от ...
09.02.2018 17:31
troina написа:
седнал снощи оня нещастен Гущер от Две могили/Русенско

да ме сваля от Първа/ и да друса Ико и оня маГаресника..що??
ее, питам аз ,на това ли учи Руската широка Душа,
която е безумно смела,патриотична, и достойна..
дребни сте, и жалки ..


Така ли ти каза огледалцето?
цитирай
14. merlin68 - наложено в моето Отечество от руски ...
09.02.2018 17:40
apostapostoloff написа:
наложено в моето Отечество от руски гадове и днес не бих дори се и изхрачил върху някой пършив руснак.

Руснаците поробиха половин Европа, а след това гладуваха като кучета повече от 45 години. Мнозина мизеруват и сега, защото руснакът е некадърен и мързелив простак, който се налива денонощно и за нищо не става.

Така е то- ВСЕКИМУ СВОЕТО! Божиите мелници мелят понякога бавно, но неумолимо!


Няма кадърни и некадърни народи, има такива индивиди. Например, ще е грешно да се каже, че българите са шарлатани, но няма да е грешно ако същото се каже за теб.
цитирай
15. merlin68 - Отдавна не бях влизала в блог бг, ...
09.02.2018 17:46
stix написа:
Отдавна не бях влизала в блог бг, нямам представа чии мисли и разсъждения искате да коригирате, но съвсем не е приемливо мъже да коментират възрастта на жена и да се подиграват с годините и... мъжете тр да уважават и обичат жените - майки, съпруги или приятелки... Ролята на мъжа е да защитава... Помислете над това.


Човек когато няма представа от нещо, е добре да не коментира, но това са само мои мисли. Що се отнася до "коментиране възрастта на жената и подигравка с годините й", то такова нещо няма в този постинг, явно не сте го прочела добре. Тук става въпрос за една жена която се подиграва с възрастта си, за което аз няма как да нося вина. Още по-лошо, тя направо се гаври със себе си.
цитирай
16. merlin68 - Това което са правели руснаците ...
09.02.2018 17:55
krassko написа:
Това което са правели руснаците умът ти не може да го побере. От всеки три германки - две са били изнасилени, а мародердството е било партийна задача за войниците. Всичко ценно е задигано дори са вадели жиците от електрическите инсталации и всичко метално с вагони е карано в Русия.
Колкото до американците - слещу тях в последните дни на войната са пращали 12 - 14 годишни деца и американците като ги пленили им вземали оръжието , отрязали им крачолите на панталоните и ги направили на къси панталони за да не се правят на войници и като им дали по един шоколад ги пратили да си ходят вкъщи.
Родителите ми са били в Германия по време на войната и една година след края на войната така че нещата ги знам от първа ръка.
И накрая трябва да кажа че не е имало никакво разлика между това което е било в Германия преди и по време на войната и това което е било в България след 9.IX.1945.


Майка ти ли ти разказа как руснаците са изнасилили 2/3 от германките? Знаеш ли, публичното показване на простотия само излага този който върши това. А ти чупиш всички измерители на простотията с подобни изказвания.
Обективните факти са следните - твоите добри, раздаващи шоколади американци, заедно с британците и всички от колониите им, имат сумарно участие във войната с Райха 18%, но на сметката им са записани над 50% от цивилните германски жертви. Не знам защо майка ти не ти е разказала за американо - британската стратегия за победа, според която е трябвало да бъдат бомбардирани цивилни обекти докато немците не се предадат... Дрезден, Мюнхен... Хирошима и Нагасаки, там американците са хвърлили два големи шоколада на японските деца, единия се е казвал "Малчугана".
цитирай
17. merlin68 - Ако не беше руският народ сега щяхме ...
09.02.2018 17:58
radostinalassa написа:
Ако не беше руският народ сега щяхме да говорим на немски. А ние не искаме това. Нашият език е най - древният и само чрез него може да се прави наука. Това го доказват тези, които разбират. Който прави разлика между комунизма, нацизма и либерализма е доста наивен субект.


Едва ли сега щяхме да говорим немски, и въобще едва ли щяхме да сме живи.
цитирай
18. merlin68 - Фактите не са важни ЗА ТЯХ. Като н...
09.02.2018 18:00
morskipesni написа:
Фактите не са важни ЗА ТЯХ. Като например ТОЗИ ФАКТ, че всички бивши соц-страни от Европа ЗАПАЗИХА ИКОНИМИКИТЕ СИ, почти 100 % както си бяха, с необходимите администратвни преобразувания. И се оттласнаха, напълно са конкурентноспособни, задоволяват си нуждите, нямат вътрешен антагонизъм, нямат засилена емиграция, престъпност. Антисъветистът Орбан неведнъж е подчетвалал, че индустриализацията на Унгария с руска помощ е извела страната на външни пазари. Същото и в Чехия- През далечните 55-60 г. на миналия век ВСЕКИ ВТОРИ мотоциклет В СВЕТА е бил JAWA. Имаше един стар филм, даваха кадър на Дейтона бийч и как Явите пердашат по пясъка! Не "Харлита"! Какво направи индустриална България по време на прехода? Крах на всичко, с РЪКОВОДНОТО х'амреиканско и западно участие. Завършвам с това- те БЯГАТ ОТ ДИСКУСИЯ! На тях им е ЗАПОВЯДАНО да ВТЪЛПЯВАТ ГЛУПОСТИ във все по-празните български глави!Най-добре ги трийте, както ТЕ правят когато НОРМАЛЕН ЧОВЕК ОСТАВИ СМИСЛЕН КОМЕНТАР в някой техен крещящ от наглост постинг!


Защо трябва да трия и да лишавам от трибуна онези които искат да покажат колко са прости:)
Само на дядо Коста на втория коментар ударих метлата, защо там той надмина обичайната си простотия и го удари направо на гнусотии, а тъкмо похапвах(
цитирай
19. mt46 - По-точно -
09.02.2018 20:00
благодарение на СССР е освободена половин Европа от тоталитарния германски нацизъм. САЩ и Великобритания също дават своя принос и получават по-голям пай при подялбата...
цитирай
20. born - Стана ми интересно за изнасилените от гадните руснаци немкини,
09.02.2018 20:43
та се сетих дали да питам Красско да не би и неговата майка да е натакована в навалицата... Че може би и баща му...
цитирай
21. shambala - .
10.02.2018 13:13
Най-важното е, че през ВСВ руснаците изнасилват и крадат жици, а американците раздават шоколад :))))
цитирай
22. shambala - .
10.02.2018 14:16
А американците като започнали да раздават шоколади, вече 75 години не могат да спрат.
краско как патетично започва: "Това което са правели руснаците умът ти не може да го побере"... все 1 е бил там ... и той е ял шоколад ;)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merlin68
Категория: Политика
Прочетен: 1680830
Постинги: 293
Коментари: 4201
Гласове: 19298
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031