Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2019 19:47 - Криза
Автор: jivotsdepresia Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1056 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Исках да  създам блог в помощ на хората с депресия. Но не мога. Пак съм в криза. Прекарах празниците вкопчен в парцалите около мен, с очи разширени от ужас.С подивяло съзнание. Животно, блъскащо се в клетка. 
Болка. Стон.
От месец карам с убийствен главобол. Всеки ден. Всеки час. Всяка минута.
Искам да крещя. Но няма кой да го чуе.
Искам да говоря с някого, но няма с кого.
Познатите ми, не мога да ги нарека приятели, ми казват: "защо не вземеш просто да се стегнеш?". 
Искам.
Искам живота си обратно. 
Не съм се усмихвал от седем години.
Не съм изпитвал положителна емоция от почти осем. 
Да не мислите, че това е избор?
Че някой иска да е така? Че е модерно?
Пия два вида антидепресанти и единствения резултат от тях е, че се чувствам физически като пълен парцал.
На път съм да напусна поредната месторабота. Обстановката във фирмата е нервна, офисът е задушен и мизерен, а заплатата ниска. Проблемът е, че от седем години в кариерно развитие вървя надолу. Все по-трудно се концентрирам, все по-малко издържам на нерви и напрежение. Кофти. Много кофти.
Нямам човек до себе си. Винаги съм бил интроверт, откакто се появи депресията се капсулирам все повече и повече. 
Което усложнява проблема, единствения начин да се преодолее този кошмар е с друг човек. Да имаш топлина.
Абсурд. 
Не знам какво да правя.
Понякога прекарвам часове в "Александър Невски". Понеже винаги е отворена и винаги има пейки за сядане. Сядам на някоя от тях. Слушам стъпките на хората. Вглеждам се в лицата на богомолците. Някои изпълнени с надежда. Други раздирани от мъка. Като мен.
Аз зная, че Бо отдавна не чува молитвите ми.
А дори да ги чува е безразличен. 
Може би и Бог, подобно на моите познати просто би ми казал в лицето" "що не вземеш да се стегнеш?".
Понякога, въпреки изгубената си вяра се надявам да се случи чудо. 




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jivotsdepresia
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 10825
Постинги: 2
Коментари: 2
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031