Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2016 20:35 - РЕЗИЛ
Автор: merlin68 Категория: Политика   
Прочетен: 5587 Коментари: 15 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Така преди няколко дена Симеон Сакскобургодски нарече възможността българското правителство да снеме доверието си от Ирина Бокова и да издигне нова кандидатура за поста Генерален Секретар на ООН. Въпреки, че и Сакскобургодски бе автор на не един резил, напълно съм съгласен с това му мнение.

Днес РЕЗИЛА е факт, това не е изненада, от самото начало на кампанията българското правителство стоеше зад кандидатурата на Бокова не особено мирно. Стоейки зад нея я побутваше, подритваше, пощипваше и въобще всячески ѝ пречеше докато уж помагаше.
При предишното изслушване на кандидатите когато Бокова бе пета, Борисов и постави ултиматум да влезе в първата двойка, като още тогава намекна, че тя не е подготвена и негативите от слабата ѝ подготовка падали върху неговия безупречен имидж.
А както знаем Борисов наистина има имидж на сериозен политик у нас и по света. Спомняме си (надявам се) как по два-три пъти на ден си сменяше позицията по ключови въпроси, например за електро-разпределителните дружества - от национализация, та до нищо, за АЕЦ Белене, от перспектива за страната, до гьол. Е днес разпределителните дружества продължават да ни смъкват кожите, а за гьола Белене, има два реактора които ще плащаме. Спомняме си и думите на БЪЛГАРСКИЯТ МИНИСТЪР-ПРЕДСЕДАТЕЛ - "На мен истинските ми оценки идват от Брюксел и Вашингтон", и как при такова откровение да не признаем, че Сидеров е прав наричайки България - колония? Имайки предвид това (а то е само малка частица от имиджа на премиера), за мен е непонятно как Генералният Секретар на ЮНЕСКО, със своето представяне в ООН, може да развали този му имидж.

Дежавю - при същите обстоятелства преди няколко години кандидатурата на същия министър-председател за евро комисар - Румяна Желева, бе заменена по същия начин от същата Кристалина Георгиева. Каква случайност нали:), или може би закономерност на колониалната административна зависимост. Разбира се тук не става въпрос да сравняваме качествата на Бокова и Желева, не качествата а казуса сравнявам. Все пак ще припомня с каква наслада маса политици и журналисти тогава коментираха как Желева била тотално неподготвена за длъжността и изложила България. Лично моето мнение е, че г-жа Желева бе напълно подготвена да заеме този безотговорен пост в тази безотговорна организация. Съдейки по това настървение с което някои плюха тогава по Желева, днес очаквам същото да се случи и с Бокова. А всъщност, тогава някой, някъде, най-вероятно във Вашингтон, в последния момент се сетил, че България е по-добре да вкара в ЕК не свой, а американски представител - Кристалина. Днес нещата се повтарят и пак късно, най-вероятно пак същия някой се сетил, че България може да вкара в ООН същата Кристаллина. И пак същият усложлив губернатор - Борисов, задейства процедурата.

Днес безморалните изпълнители на чужда воля наричащи се българско правителство, ни убеждават, че Кристалина Георгиева имала по-добри шансове от Ирина Бокова. Аз разбира се съм далеч от кухнята на международната политика, но ми се вижда абсурдно Русия да приеме подобна кандидатура, ами то със същия успех Русия би могла да подкрепи Джон Макейн за Генерален Секретар на ООН.
Но за мен не е най-важното коя от двете ни кандидатури е по-избираема, РЕЗИЛА е голям.
Остава само да видим в международната политика РЕЗИЛА дали е избираем.




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. podvodni - Бокова наистина може да развали ...
28.09.2016 21:13
Бокова наистина може да развали имиджа на Борисов . Имидж на безгръбначен брюкселско-вашингтонски плазмодий .
цитирай
2. planinitenabulgaria - Написаното от Вас звучи
28.09.2016 21:43
като на неразположен в третия ден...
цитирай
3. leonleonovpom2 - Прав си, Мерлин!
28.09.2016 22:04
Много съмнително тази Кристалина или не знам какво точно и е името, се намесва на два пъти, като спасител едва ли не?!
Не знам защо отделят такова значения на това съвременно ОФ
Което никой не слуша
Не случайно има приказка-Какво стоиш като наблюдател на ООН?

Колкото ОН е предпазило света от ВСВ, толкова и това е свършило нещо
Всъщност, да избират който искат Ние полза нямаме от това! Коя ще е шеф на ООН Реално

Но притеснението е, че новоизлъчената може да инициира и изпълни замисълът на Брюксел, да станем гето за прелетните птици
Дано излеза страшно лош пророк, но ми се струва, че това е цената за евентуалната подкрепа, която тя ще получи И оттам идва и неподкрепата на Бокова Че не поддава
Кристалина, може да е наистина добър специалист, но е показала , а и го е казвала, че България не я интересува!
Без повече коментар!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
4. getmans1 - „. . . че тя не е подготвена и негат...
28.09.2016 22:17
„... че тя не е подготвена и негативите от слабата ѝ подготовка падали върху неговия безупречен имидж. “

Е, те това пък не бях го чувал, сигурно е тролска измислица.
цитирай
5. merlin68 - Написаното от Вас звучи като на н...
28.09.2016 22:17
planinitenabulgaria написа:
Написаното от Вас звучи като на неразположен в третия ден...


А написаното от Вас ми звучи като някаква нова евро-атлантическа ценност.
цитирай
6. merlin68 - „. . . че тя не е подготвена и негат...
28.09.2016 22:57
getmans1 написа:
„... че тя не е подготвена и негативите от слабата ѝ подготовка падали върху неговия безупречен имидж. “

Е, те това пък не бях го чувал, сигурно е тролска измислица.


Ако Борисов е трол, то значи е тролска измислица.
цитирай
7. getmans1 - „. . . че тя не е подготвена и негат...
28.09.2016 23:21
merlin68 написа:
getmans1 написа:
„... че тя не е подготвена и негативите от слабата ѝ подготовка падали върху неговия безупречен имидж. “

Е, те това пък не бях го чувал, сигурно е тролска измислица.


Ако Борисов е трол, то значи е тролска измислица.


... Сериозно Мерлин, ти се държиш тролски защото Борисов не е казвал тези думи.
Както и да ми подскачате аз не си позволявам ... такива срамотни неща!
цитирай
8. merlin68 - „. . . че тя не е подготвена и негат...
28.09.2016 23:29
getmans1 написа:
merlin68 написа:
getmans1 написа:
„... че тя не е подготвена и негативите от слабата ѝ подготовка падали върху неговия безупречен имидж. “

Е, те това пък не бях го чувал, сигурно е тролска измислица.


Ако Борисов е трол, то значи е тролска измислица.


... Сериозно Мерлин, ти се държиш тролски защото Борисов не е казвал тези думи.
Както и да ми подскачате аз не си позволявам ... такива срамотни неща!


Първо - там пише не "каза", а "намекна"
Второ - кака ти Пискова да ти намери записа от заседанието на МС излъчен по БНР, та да се увериш, че Борисов намеква точно това което казвам.
цитирай
9. getmans1 - „. . . че тя не е подготвена и негат...
29.09.2016 00:23
merlin68 написа:
getmans1 написа:
merlin68 написа:
getmans1 написа:
„... че тя не е подготвена и негативите от слабата ѝ подготовка падали върху неговия безупречен имидж. “

Е, те това пък не бях го чувал, сигурно е тролска измислица.


Ако Борисов е трол, то значи е тролска измислица.


... Сериозно Мерлин, ти се държиш тролски защото Борисов не е казвал тези думи.
Както и да ми подскачате аз не си позволявам ... такива срамотни неща!


Първо - там пише не "каза", а "намекна"
Второ - кака ти Пискова да ти намери записа от заседанието на МС излъчен по БНР, та да се увериш, че Борисов намеква точно това което казвам.


... За твое сведение, аз съм баткото!
Никъде той не казва, че става въпрос за неговият „личен“ имидж, а изказването му беше показвано и казвано достатъчно пъти.
цитирай
10. merlin68 - "Ако този кандидат (Бокова) ...
29.09.2016 06:22
"Ако този кандидат (Бокова) беше излъчен от ГЕРБ, аз да съм го отзовал много отдавна. С цялото ми уважение, но дори Македония са преди нас и някой иска недоброто си представяне да припише на мен и на вас, на България"

Не е казал "лично", казал е "на мен", съвсем точно съм се изразил.
Ако считаш това изказване за подкрепа, то се чудя какво ли трябваше да каже ако не я подкрепяше.
И ако имаш забележки по това което съм написал за Борисов, карай по същество, не да ми обясняваш как не бил говорил за личния си имидж, ами за своя имидж.
цитирай
11. getmans1 - "Ако този кандидат (Бокова) ...
29.09.2016 07:57
merlin68 написа:
"Ако този кандидат (Бокова) беше излъчен от ГЕРБ, аз да съм го отзовал много отдавна. С цялото ми уважение, но дори Македония са преди нас и някой иска недоброто си представяне да припише на мен и на вас, на България"

Не е казал "лично", казал е "на мен", съвсем точно съм се изразил.
Ако считаш това изказване за подкрепа, то се чудя какво ли трябваше да каже ако не я подкрепяше.
И ако имаш забележки по това което съм написал за Борисов, карай по същество, не да ми обясняваш как не бил говорил за личния си имидж, ами за неговия имидж.


... А лъжа ли е, че му се приписват и решения, и думи и мисли, твърде изтъркан трик а вземете се напънете малко и измислете нещо ново и смислено.
Всички знаем кой и кога номинира Бокова но дори и БСП-арите гледаха да му натресат тази номинация, сега какво!?

Ще излезе Борисов на някой мегдан, ще каже „Аз прост и вие прости, значи ще се разберем!“ и така ще си управлява докато си иска накрая пак на някой мегдан ще рече „Аз бях до тук!“ и ще излезе, че подарява властта и ореола пак ще е за него.

Ето в момента слушам Жаблянов и няма какво повече да коментирам изтъркани тези.

цитирай
12. vencivaleri1951 - Хипотези за разговорите на Борисов с Путин
29.09.2016 10:34
-Владимир Владимирович, какво ще кажете ако направим хъб някъде около Варна
-Борис Методиевич България е суверенна дЕржава и никой не може да Ви нареди или забрани хъб да строите. Стройте на здоровье!
-Владимир Владимирович а какво ще кажете да пуснем втори играч в надпреварата за шеф на ООН?
-Борис Методиевич всички знаем, че Вие сте човек със самостоятелни и мъдри решения. Въз възможностите Ви е да пуснете и двама кандидати. Известно ни е це назначихте преЦедент за държавен глава, защо да не опитате да направите и прецедент в ООН

цитирай
13. merlin68 - "Ако този кандидат (Бокова) ...
29.09.2016 10:54
getmans1 написа:
merlin68 написа:
"Ако този кандидат (Бокова) беше излъчен от ГЕРБ, аз да съм го отзовал много отдавна. С цялото ми уважение, но дори Македония са преди нас и някой иска недоброто си представяне да припише на мен и на вас, на България"

Не е казал "лично", казал е "на мен", съвсем точно съм се изразил.
Ако считаш това изказване за подкрепа, то се чудя какво ли трябваше да каже ако не я подкрепяше.
И ако имаш забележки по това което съм написал за Борисов, карай по същество, не да ми обясняваш как не бил говорил за личния си имидж, ами за неговия имидж.


... А лъжа ли е, че му се приписват и решения, и думи и мисли, твърде изтъркан трик а вземете се напънете малко и измислете нещо ново и смислено.
Всички знаем кой и кога номинира Бокова но дори и БСП-арите гледаха да му натресат тази номинация, сега какво!?

Ще излезе Борисов на някой мегдан, ще каже „Аз прост и вие прости, значи ще се разберем!“ и така ще си управлява докато си иска накрая пак на някой мегдан ще рече „Аз бях до тук!“ и ще излезе, че подарява властта и ореола пак ще е за него.

Ето в момента слушам Жаблянов и няма какво повече да коментирам изтъркани тези.



Мисля, че достатъчно ясно ти доказах, че не приписвам решения, думи, а камо ли мисли на премиера! Имаш цитат, ако не го разбираш е съвсем различен проблем за който не бих могъл да помогна, обърни се към Пискова:) Впрочем като я споменах ми е малко тъжно, че не идва да коментира при мен, дори специално съм и пуснал нишан за надъхване. Да, тъжно ми е, та в блога ми макар да има модерация, трибуна може да намери всеки, с всякакво мнение, нещо което въобще не важи за нейния блог.
цитирай
14. merlin68 - -Владимир Владимирович, какво ще ...
29.09.2016 10:57
vencivaleri1951 написа:
-Владимир Владимирович, какво ще кажете ако направим хъб някъде около Варна
-Борис Методиевич България е суверенна дЕржава и никой не може да Ви нареди или забрани хъб да строите. Стройте на здоровье!
-Владимир Владимирович а какво ще кажете да пуснем втори играч в надпреварата за шеф на ООН?
-Борис Методиевич всички знаем, че Вие сте човек със самостоятелни и мъдри решения. Въз възможностите Ви е да пуснете и двама кандидати. Известно ни е це назначихте преЦедент за държавен глава, защо да не опитате да направите и прецедент в ООН



Да, абсолютно прав си, аз също дочух точно този разговор и ми се видя много странно днес някакъв депутат от ГЕРБ да ме убеждава, че Борисов е постигнал съгласие с Путин за смяна на кандидатурата.
цитирай
15. mt46 - Да,
29.09.2016 21:17
това е световен резил, излагация на България... Според правилата на ООН, Георгиева не може да се кандидатира, ако Бокова не се откаже. А доколкото разбрах, Бокова е заявила, че няма да се откаже...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merlin68
Категория: Политика
Прочетен: 1680360
Постинги: 293
Коментари: 4201
Гласове: 19298
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031