Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2018 21:05 - По пол се самоопределям като "Парламента на България", т.е. Баш джендър комитата
Автор: bgman13 Категория: Политика   
Прочетен: 1440 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ако един ден реша, да си извадя лична карта (каквато в момента нямам, защото за момента съм се самоопределил като извънземен и неподлежащ на рекетиране от самоопределилите се незаконно за парламента на България), мисля да се самоопределя по пол като "Парламента на България". Омръзна ми вече да съм извънземен, гонен и преследван от незаконно самоопределилите се по пол като "Парламента на България". Та ще им кажа, когато ми вписват данните, че аз съм Парламента на България.

След което ще мога да си правя каквото си поискам, вкл. да искам от банките да ми плащат данък "лихва". Защото аз съм Парламента на България, или с други думи: "Законът - това съм аз."
Ако някой ми го направи на въпрос, автоматически му задавам контравъпрос: Аз имам ли право на самоопределение (ПО ПОЛОВ ПРИЗНАК!) или нямам?
И още: Правото ми на самоопределение истинско ли е или е само на ужким?
Така. След тия мои контравъпроси, се надявам, повече никой да не ми задава глупави въпроси и да не оспорва моя пол. Т.е. да не оспорва върховенството на закона. Т.е. каквото кажа аз, това ще бъде. Точка.



Гласувай:
0



1. olivie - е, всеки има резервен вариант, ако тиквата успее да прекара инстанбулсакта конвенция
23.01.2018 08:54
аз например съм решил, ако трябава да мина в числото на защитените от нея, да се самоопределя като жена, ама лезбийка. Така хем ще чукам и то истински жени, хем ще ме защитават от мъжете им.....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bgman13
Категория: Политика
Прочетен: 639750
Постинги: 308
Коментари: 336
Гласове: 294
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031