Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2018 20:56 - Нацизмът като начин на употреба
Автор: merlin68 Категория: Политика   
Прочетен: 8862 Коментари: 55 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 След като по времето на Майдана, цяла Европа, включително и Полша, не само, че си затваряха очите за нацистките прояви в Украйна, но ги и подкрепяха, следва да си зададем въпроса - защо? Отговорът е много прост и много нелицеприятен - защото действията на тези украински нацисти бяха насочени срещу Русия. Отговорът на европейските политици подкрепящи Майдана бе, че тези крайни националисти са просто една малка част от украинския народ и неговата "европейска мечта". Обаче, тази "малка част", всъщност бяха тези които започнаха насилието на Майдана, тези които бяха най-активните, които с всички средства (основно незаконни), свалиха легитимно избрания президент. Европа си затваряше упорито очите и след това, когато тези нацисти пребиваха и убиваха хора по улиците на Киев и други градове, когато в Одеса, изгориха живи повече от 50 човека. Европа не само си мълчеше, но ги и подкрепяше, заклеймявайки руската агресия. Европа си мълчеше и когато тези нацисти бяха организирани в "доброволчески батальони", въоръжени и издържани от украински олигарси. Европа мълчеше, защото те отидоха да се бият срещу Донецк и Луганск, докато масово, нормалните украинци бягаха от армията и правеха всичко възможно да не ги мобилизират. Години наред, Европа и Полша си затваряха очите пред възраждащия се в Украйна нацизъм, пред нацисткия идол Бандера и превръщането му в знаме за "нова европейска Украйна".

 image 

Специално заедно с Европа като цяло, споменавам отделно и Полша, защото поляците са най-пострадалите от дейността на Бандера и неговата Украинска въстаническа армия (УПА). Поставена в услуга на Хитлер, УПА действа като окупационна армия и администрира територии в Западна Украйна и Полша. Бандера и неговата армия в годините на ВСВ са убили 100 000 поляка. Но Полша си затваряше очите за възраждането на бандеровците в Украйна... до сега.

Сега, когато Украйна и нейните нацисти, изпълниха, до колкото можаха очакванията на САЩ и ЕС, вече нито те, нито страната им са нужни на европейците. И не само, че не са нужни, Украйна днес е неприятен проблем за Европа, една страна с унищожена икономика, с чудовищна корупция и като капак с въоръжени нацистки военни формирования действащи като паралелна власт в страната.

И ето, че Полша изведнъж видя проблема с Бандера, и не само, че го видя, ами дори изненадващо за "приятелска" Украина, прие закон по въпроса. В този закон, приет в края на януари 2018г. се предвижда глоба и затвор до 3 години за отричане престъпленията на украинските националисти начело с Бандера и за публично одобрение на бандеровската идеология.

Това действие на поляците не се хареса на украинските власти и украинските политици масово се изказаха негативно по него. Ирина Геращенко (зам.председател на украинската Рада), заяви, че "няма бандеровска идеология, това е славната история на Украйна, история за борбата на нашия народ за създаване на държава". Порошенко, например заяви, че формулировките в този закон са "необективни и категорично неприемливи". А външният министър на Украйна, Павло Климкин, написа, че с този закон, Варшава обявява за престъпна цялата украинска нация.

В разправията между двете съседни държави се намеси и Израел? Защото се оказва, че Полша, справедливо обвинявайки Бандера за зверствата срещу поляци и евреи на полска територия, малко се е престарала да прехвърли всички престъпления срещу евреите само върху неговата организация, прикривайки полските следи в тези престъпления. В същият закон се отрича всякакво полско участие в концентрационните лагери на полска територия, които са шест на брой, и дори се вменява наказателна отговорност на твърдящите обратното. Нетаняху и цял куп израелски министри се изказаха остро срещу решението на Полша със закон да си измие ръцете от участие в избиването на евреи на нейна територия.
Израелският министър на образованието Нафтали Бенет: "Аз дадох заповед в училищата да се отделят два часа през тази седмица, специално за изучаване ролята на европейските народи, включително поляците, за убийствата на евреи по времето на холокост. Ние никога няма да забравим."

Те такива работи с използването на нацистката карта когато ти трябва, и опитите да заклеймиш нацизма когато не ти върши вече работа. Обаче евреите, при всичките им приписвани лошотии, имат и особеността да помнят всичко в историята си. А дали пък това им качество не им дава тази устойчивост, хиляди години разпилени по света да не се загубят като народ?




Гласувай:
19



1. getmans1 - Като манипулация е твърде плоско, ...
04.02.2018 22:37
Като манипулация е твърде плоско, разиграва се нещо подобно като „българо.македонската“ карта само, че на другия край на Европа. Сега въпроса е резонен а аз съм пред дилема ако обвиня американците да се направя сам на идиот или пък ти да ме обвиниш за фашист.
Това второ също не ме устройва защото в тези години в Европа има има само едни фашисти и те обвиняват всички несъгласни с тях във фашизъм.
цитирай
2. get - - Националист и национал-социа...
04.02.2018 22:52
- Националист и национал-социалист ... според вас, комуниста, все фашист ли е?

- А евреи сътрудничили си с националисти и национал-социалисти ... те какви ще да са - анти-семити ли?
- А едни други евреи-ционисти, от подмандатния на Британия Израел, които са търсели връзки и предлагали обща борба с Райха във войната си срещу Британия ... те пък национал-израило-"фашисти" ли ще да са били?
- А Лев Жаботински, личен приятел на фашисткия "Дуче" и организатор на младежките-еврейски, военни формирования в Европа ... него в коя категория да сложим ... ционист или фашист?

- А руско-езичните(с подкрепата на Русия) сепаритисти, от Луганск и Донецк, които на практика правят същото, като О. Бандера - те какви ще да са ... руски "фашисти" ли?

- Такива ми ти работи Красимирчо - специалисте по "фашизма" :)))!
цитирай
3. merlin68 - Като манипулация е твърде плоско, ...
04.02.2018 23:08
getmans1 написа:
Като манипулация е твърде плоско, разиграва се нещо подобно като „българо.македонската“ карта само, че на другия край на Европа. Сега въпроса е резонен а аз съм пред дилема ако обвиня американците да се направя сам на идиот или пък ти да ме обвиниш за фашист.
Това второ също не ме устройва защото в тези години в Европа има има само едни фашисти и те обвиняват всички несъгласни с тях във фашизъм.


Разбрах, че си пред дилемата, дали да се направиш на идиот, или на фашист... останалото не го разбрах, както обикновено си ми твърде сложен.
цитирай
4. merlin68 - - Националист и национал-социа...
04.02.2018 23:21
get написа:
- Националист и национал-социалист ... според вас, комуниста, все фашист ли е?

- А евреи сътрудничили си с националисти и национал-социалисти ... те какви ще да са - анти-семити ли?
- А едни други евреи-ционисти, от подмандатния на Британия Израел, които са търсели връзки и предлагали обща борба с Райха във войната си срещу Британия ... те пък национал-израило-"фашисти" ли ще да са били?
- А Лев Жаботински, личен приятел на фашисткия "Дуче" и организатор на младежките-еврейски, военни формирования в Европа ... него в коя категория да сложим ... ционист или фашист?

- А руско-езичните(с подкрепата на Русия) сепаритисти, от Луганск и Донецк, които на практика правят същото, като О. Бандера - те какви ще да са ... руски "фашисти" ли?

- Такива ми ти работи Красимирчо - специалисте по "фашизма" :)))!


Теоретичните си въпроси отнеси към теоретиците.
Що се отнася до "сепаратистите" от Донецк и Луганск и това, че ги приравняваш с бандеровците, то това говори колко невеж си. Дори от САЩ подобно твърдение не съм чувал, така, че наистина си забележително невеж.
цитирай
5. get - - Красимирчо, така си размахал пропагандната "анти-фашистка" комунистическа баданарка - та от ... ?
04.02.2018 23:34
merlin68 написа:
getmans1 написа:
Като манипулация е твърде плоско, разиграва се нещо подобно като „българо.македонската“ карта само, че на другия край на Европа. Сега въпроса е резонен а аз съм пред дилема ако обвиня американците да се направя сам на идиот или пък ти да ме обвиниш за фашист.
Това второ също не ме устройва защото в тези години в Европа има има само едни фашисти и те обвиняват всички несъгласни с тях във фашизъм.


Разбрах, че си пред дилемата, дали да се направиш на идиот, или на фашист... останалото не го разбрах, както обикновено си ми твърде сложен.


... от това ВСИЧКО СЕ ПОКРИ С "ФАШИСТКО"(точното е "национал-социалистическо") акфяво!
- Това става - кога в рисуването омесиш боите - производния цвят добива кафяв цвят ... същото става и при едно безидейно объркано-лепене на политически етикети ... без ПРЕДИ ТОВА САМ ЗА СЕБЕ СИ ДА СИ РАЗГРАНИЧИЛ ... Що е фашизъм, Що е комунизъм и що Национал-социализъм ... резултата е терминологично-понятийно с присъщият на оакването КАФЯВ ЦВЯТ!

- Та по тази причина ХАЙ СЕГА - опитай се на глас да направиш НЯКАКЪВ ДОКОЛКО ТИ СТИГАТ СИЛИЧКИТЕ - опит за разграничение на всички тези производни на един корен ИЗМИ ... та и на нас "идиотите" ни стане ясно - Кое, какво е по "твоята" политико-оценъчна система ???
цитирай
6. get - - Пак бързаш НЕПОДГОТВЕН ДА ОТГОВАРЯШ - кой какъв и защо не бил като първият вид СЕПАРАТИЗЪМ!
04.02.2018 23:43
merlin68 написа:
get написа:
- Националист и национал-социалист ... според вас, комуниста, все фашист ли е?

- А евреи сътрудничили си с националисти и национал-социалисти ... те какви ще да са - анти-семити ли?
- А едни други евреи-ционисти, от подмандатния на Британия Израел, които са търсели връзки и предлагали обща борба с Райха във войната си срещу Британия ... те пък национал-израило-"фашисти" ли ще да са били?
- А Лев Жаботински, личен приятел на фашисткия "Дуче" и организатор на младежките-еврейски, военни формирования в Европа ... него в коя категория да сложим ... ционист или фашист?

- А руско-езичните(с подкрепата на Русия) сепаритисти, от Луганск и Донецк, които на практика правят същото, като О. Бандера - те какви ще да са ... руски "фашисти" ли?

- Такива ми ти работи Красимирчо - специалисте по "фашизма" :)))!


Теоретичните си въпроси отнеси към теоретиците.
Що се отнася до "сепаратистите" от Донецк и Луганск и това, че ги приравняваш с бандеровците, то това говори колко невеж си. Дори от САЩ подобно твърдение не съм чувал, така, че наистина си забележително невеж.


- За СЕПАРАТИЗМА СИ ИМА ОПРЕДЕЛЕНИЕ В МЕЖДУНАРОДНОТО П-Р-А-В-О ... Което ще ти го цитирам на руснашки ... защото те са по-авторитетни КАТО ЗА ТЕБ? И недей да ми мъти понятията(тоест тези получени от дипломация и международно публично право) с някакви украински и други СЕПАРАТИЗМИ - Щот СЕПАРАТИЗМА Е ЕДИН без значение националната окраска на тези - които го изповядват или осъществяват?

- Ей ти и определението?

"Сепаратизм (фр. sеparatisme от лат. separatus — отдельный), отделенчество — политика и практика обособления, отделения части территории (сецессии) государства с целью создания нового самостоятельного (суверенного независимого) государства или получения статуса автономии."

- сФана ли - Що е сепаратизъм? - или да го обяснявам и на други езици?

Забележка: Не го бъркай с близкото иредентизъм!
цитирай
7. merlin68 - Гете, нито имам нужда, а още по-м...
04.02.2018 23:56
Гете, нито имам нужда, а още по-малко съм те молил да ми обясняваш какво е фашизъм, национал-социализъм, комунизъм, дебилизъм и т.н.
Бъди така добър да коментираш по същество написаното от мен, или хайде иди някъде другаде да цитираш определения.
цитирай
8. get - - Ма ти, след като не си наясно с думите които употребяваш ... ?
05.02.2018 00:21
merlin68 написа:
Гете, нито имам нужда, а още по-малко съм те молил да ми обясняваш какво е фашизъм, национал-социализъм, комунизъм, дебилизъм и т.н.
Бъди така добър да коментираш по същество написаното от мен, или хайде иди някъде другаде да цитираш определения.


... а това е формата(корпус - му казват латинците = словесно-терминологична обвивка на нашите думи мисли и идеи) - как може да притендираш за съдържанието (анимата - lat. = душа, съдържание)?

- Каквата ФОРМАТА(корпуса) такава и (анимата-сърцевината) ... БЕЗ-съдържателна!

- А е БЕЗ-СЪДЪРЖАТЕЛНО цялото ти епистоларно(словесно-писмено) упражнение - СЛЕД КАТО ОТРИЧАШ ФАКТА НА ПРИКРИТА ПОМОЩ ОТ СТРАНА РУСИЯ за СЕПАРАТИСТИТЕ!
С това РУСИЯ СТАВА ПРЕСТЪПНИК по смисъла на МЕЖДУНАРОДНОТО ПУБЛИЧНО ПРАВО - предвид, че същата СЕ Е СЪГЛАСИЛА С ТАКА УСТАНОВЕНИТЕ между Украйна и Нея граници ... подписвайки БЕЛОВЕЖСКОТО И НАЛОЖЕНО ОТ НЕЯ СПОРАЗУМЕНИЕ ... а след това работи за създаване на самостоятелна или автономна форма на държавно образувание В СУВЕРЕННА ДЪРЖАВА!
- Същото бих твърдял и за УКРАЙНА - ако тя бе започнала ПРИМЕРНО: да разпалва и подкрепя сепаратистки пропаганда и въоръжени конфликти на територията на Краснодарския край попадащ в границите (територията) на СУВЕРЕННАТА ДЪРЖАВА РУСИЯ!

- Тук няма място за пропаганда и лепене на политически етикети ... фашисти, нацисти и подобни им ... а имаме ДЕЙСТВИЕ И СПАЗВАНЕ НОРМИ НА МЕЖДУНАРОДНОТО ПУБЛИЧНО ПРАВО - кой не ги спазва Е АГРЕСОР и ПРЕСТЪПНИК ПО СЪЩОТО!
- Никой не дава права ПОРАДИ РЕАЛНОТО ИЛИ МНИМО САМОЧУВСТВИЕ НА ЕДНА ДЪРЖАВА, КАТО ВЕЛИКА СИЛА - да използва сила или принуда в международно-правните отношения с по-слаба и гранична ней държава!
- При такива СПОРОВЕ - си има утвърдени ПРАВНИ НОРМИ И ПРАКТИКИ ЗА МИРНО И ЦИВИЛИЗАЦИОННО РЕШАВАНЕ НА СПОРОВЕТЕ - Силата не е една от тях! БЕЗ значение правотата или неправотата на една държава в един такъв спор - АКО ТЯ УПОТРЕБЯВА СИЛА и/ИЛИ ПОДКРЕПЯ ПО ДРУГИ НАЧИНИ СЕПАРАТИЗМА ... СТАВА А-Г-Р-Е-С-О-Р!!
цитирай
9. merlin68 - Гете, ти си много нахален тип. Ако ...
05.02.2018 00:43
Гете, ти си много нахален тип. Ако нямаш компания пред която да изразиш отношението си по теми които те вълнуват или да покажеш знания, да наложиш мнение, или нещо подобно, то мога да те посъветвам да си избереш вълнуващата те тема и напишеш еди постинг. Може би ще дойдат други да коментират какво си написал и там ще разгърнеш вълнуващите те тези до желания от теб размер.
В този мой постинг нито веднъж не се споменава Русия.
Все пак ще ти кажа, че една страна достатъчно мощна за да бъде най-малкото регионална сила няма как да търпи когато срещу хора от същия етнос се извършва геноцид. Още повече, че в съседната й Украйна, чието население на половина се определя като руско, САЩ са изсипали 5 млрд. долара за да организират преврат и да свалят демократично избрания президент. Русия, защитава населението на Донбас и позицията й е ясна - няма да позволи то да бъде унищожено. Има мирен процес, има Мински споразумения. Когато Украйна ги изпълни и войната която води срещу собствените си граждани приключи по договорения начин, тогава всичко ще си бъде наред и Донбас ще си остане част от Украйна. Русия не извършва агресия спрямо Украйна, което ако вършеше, отдавна войната щеше да е свършила и нямаше да е останал и един плакат на Бандера там. "Сепаратистите", не са сепаратисти, защото в подписаните и от тях Мински договорености не се предвижда отделянето на Донбас от Украйна.
Благодаря за вниманието, това е позицията ми по темата за която тук не съм писал. Ако има какво да кажеш по това което съдържа постинга, моля, ако няма - всичко хубаво.
цитирай
10. getmans1 - Мерлине, ще си затворя едното око и ...
05.02.2018 00:56
Мерлине, ще си затворя едното око и едното ухо за отговора ти. Този трик да неглижираш писанията ми, включая постинги и коментарите ми навред из блога, като „неразбрани“, „объркани“, „неграмотни“ или каквото ти дойде още там, звучи твърде тъпо. Твърде изтрит и елементарен подход, използван от „вашата“ групичка.

Имам чувството, че пишеш такива постинги с едничката цел, че ако се появят евентуални опоненти ти, яко ще ги „насолиш“, че да ти олекне. От какво да ти олекне ти си знаеш, то и аз се досещам ама в семейни работи не се бъркам.
цитирай
11. troina - дообро утро, Мерлине, кога ще си свалиш педализацията, ДемократиноГолем, кефф ми е да ти се смея..
05.02.2018 07:59
Правителството на Путин изглежда се затруднява да приеме мисълта, че едно народно въстание наистина може да е народно, а не да е продукт на задкулисна манипулация. (Това в известен смисъл е странно, предвид собствената история на Русия, макар и може би не чак толкова странно, ако погледнем ролята, която игра заговорниченето при вземането на властта от болшевиките през октомври 1917 г.)

Този ограничен и конспиративен поглед върху първоначалните цветни революции може да е направил Москва уязвима за друга неприятна изненада по улиците на Украйна, където обикновените хора решават да разтрогнат сделки, сключени през главите им от лидери, които за тях са корумпирани и нелегитимни.

Като руски националист Путин обича да изтъква, че Русия е уникална „цивилизация“, различна от европейската. В резултат на това борбата за Украйна за него не е само заради богатства или власт – тя е цивилизационна. Схващането, че украинската средна класа, поне в столицата и в по-развитата западна част на страната, се чувства по-привлечена към цивилизациите на Варшава, Берлин и Лондон, вместо към тази на Москва, е оскърбително за руските националисти в и извън Кремъл.

Всъщност обаче перспективата за приближаване на Украйна към останалата част от Европа, при което да стане по-богата и по-добре управлявана, в крайна сметка би било в интерес на Русия. То би могло да послужи за образец за бъдещото развитие на самата Русия. Точно по тази причина обаче събитията в Украйна силно застрашават личните интереси и идеология на Путин и хората около него.

https://www.chr/.../kak-putin-si-napravi-greshno-smetkata-v-borbata-za-ukrajna/
цитирай
12. merlin68 - Мерлине, ще си затворя едното око и ...
05.02.2018 10:10
getmans1 написа:
Мерлине, ще си затворя едното око и едното ухо за отговора ти. Този трик да неглижираш писанията ми, включая постинги и коментарите ми навред из блога, като „неразбрани“, „объркани“, „неграмотни“ или каквото ти дойде още там, звучи твърде тъпо. Твърде изтрит и елементарен подход, използван от „вашата“ групичка.

Имам чувството, че пишеш такива постинги с едничката цел, че ако се появят евентуални опоненти ти, яко ще ги „насолиш“, че да ти олекне. От какво да ти олекне ти си знаеш, то и аз се досещам ама в семейни работи не се бъркам.


Гетьо, може да ти звучи както си искаш, но е факт, че теб твърде рядко те разбирам какво пишеш, ако щеш си мисли, че съм прекалено глупав да те разбера, това си е твоя работа.
цитирай
13. merlin68 - troina, Не само, че Путин обича да ...
05.02.2018 10:34
troina, Не само, че Путин обича да изтъква, че Русия е различна цивилизация от Запада, и аз го изтъквам, и не само Русия, България също е в тази различна от Запада цивилизация, както и Украйна. Руснаците разбира се проспаха събитията в Украйна и това усложни много нещата, давайки възможност на западните служби чрез много пари да възродят в Украйна този нацизъм за който става въпрос в постинга.
Що се отнася до голямата част от средната класа в Украйна, тя дори през 2014г. да е била проевропейски настроена, днес настроенията вече не са такива. И сега внимавай, защото това е много важно - Ако Хунтата управляваща Украйна от 2014г. не беше забранила и разгонила проруските партии в страната, на предстоящите избори те щяха да вземат голямо мнозинство. Затова в Украйна шестват бандеровските щурмоваци, за да няма нормален, демократичен политически живот. Тези нацистки бандити ще следят за "реда" по време на изборите, за да могат украинците да си изберат нов президент. Сега ако си направиш труда да потърсиш и прочетеш какви са рейтингите на всичките украински политици, управляващи и опозиционни, ще схванеш чудесно, че нито един от тях не би бил избран при нормални условия в страната.
За съжаление, неразбирането на украинците относно геополитическата им ориентация, провокирано от западните демагози, още дълги години ще носи страдания на тази наша братска страна.
цитирай
14. get - - Ей това само български ЧУЖДОФИЛ МОЖЕ ГО ТВЪРДИ !!!
05.02.2018 12:19
merlin68 написа:
troina, Не само, че Путин обича да изтъква, че Русия е различна цивилизация от Запада, и аз го изтъквам, и не само Русия, България също е в тази различна от Запада цивилизация, както и Украйна. Руснаците разбира се проспаха събитията в Украйна и това усложни много нещата, давайки възможност на западните служби чрез много пари да възродят в Украйна този нацизъм за който става въпрос в ...
прочетеш какви са рейтингите на всичките украински политици, управляващи и опозиционни, ще схванеш чудесно, че нито един от тях не би бил избран при нормални условия в страната.
За съжаление, неразбирането на украинците относно геополитическата им ориентация, провокирано от западните демагози, още дълги години ще носи страдания на тази наша братска страна.


От позиция на чуждопоклонник-русофил ли наричаш Украйна ... тази наша братска страна?
Като ви е братска - престанете КАТО РУСКИТЕ ЦАРЕ(империалисти) ДА СЪБИРАТЕ "исконно руски" земи! Защото като гледам - по тази логика и логиката на панславянството ... някой ден и България ще попадне в сферата на претенциите, за "изконно руска" земля!
За теб това няма да е изненада - защото ти отдавна демонстрираш с думи и дела, Че РАЗЛИКА МЕЖДУ УГРО-ФИН(москал) и ЕВРОПЕЕЦ(киевски рус) - НЕ ПРАВИШ!

Какво смяташ, че като повториш СТО ПЪТИ ВЕЛИКО-РУСКИТЕ ЛЪЖИ ... че са "славяни" и БОГОИЗБРАНИ да управляват "славянството", като наследници на Византия - с това доказваш някаква истина ли?

Ей поради това Захари Стоянов още преди сто години не е издържал и го е написал правичката, ЗА МОСКОВЛУКА!!!

"Лошо нещо било московлука… То не прилича ни на даалии, ни на кърджалии, ни на фанариоти! Право имали ония старци, съвременници на Екатерина, на Александра I и на Николая, които ни говореха: „Ще плачете ...!".

- Империите НЕ ГИ ОБИЧАМ - нито от вида им АМЕРИКАНСКА, ОСМАНСКА, БРИТАНСКА ... но най-малко като, Велико-руска такава ... ако и да съм икономически зависим - но по Дух, съм СВОБОДЕН ЧОВЕК - разбра ли ибрикчио на московлука?!

- Така че, заглавието на ПОСТА ТИ е ,като своеобразен и показателен АВТО-РЕФРЕН ... ЗАЩОТО ИМЕННО ТИ СИ ТОЗИ - Който ползваш НАЦИЗМА(без да го познаваш термин+понятие) КАТО ЕТИКЕТИРАНЕ(стигматизиране) НА ПРОТИВНИЦИТЕ на аморалната и АГРЕСИВНА ИРЕДЕНТИСТКА ПОЛИТИКА на ИМПЕРСКАТА метрополия МОСКВА-РУСИЯ (спрямо, подарените й от Западните й СЪЮЗНИЦИ), нейни бивши доминиони, тоест страните от социалистическия ЛАГЕР!!
цитирай
15. didanov - Полша има апетити към Украйна
05.02.2018 13:23
когато Полша, Германия и Англия натискаха Янукович да предаде без бой властта поляците бяха едни от гарантите, че всичко ще протече без ескалации....и когато украинския президент се съгласи на избори започнаха да стрелят снайперите и да раздават оръжия на Майдана, тоест гаранцията или беше направена без американците или всичко е било за блъф за бързо завземане на властта.
Това беше началото...говори се че много полски бизнесмени изкупуват тайно земи в западна Украйна, полското правителство говори преразглеждане на бивши полски имоти значи някой има информация какво се планира за в бъдеще и "подготвя терена" за едно отделяне на западна част от Украйна ( с център Лвьов) дали като автономия дали като някакъв придатък на Полша или ЕС.
В друг проблем се превръщат украинските работници с Полша,които се увеличават с всеки ден - да си извадиш полска виза беше много лесно в сравнение за други страни, намирането на работа и легализиране също, а ситуацията в Украйна е такава, че броят на украинците ще се увеличава с всеки ден. Като добавим и близостта на полския и украинския език Полша остава най-привлекателна за тях. Сега поляците започнаха да осъзнават как си сложиха таралеж в гащите и тъй като не могат да го извадят, се опитват поне да си "подложат нещо меко, за да не ги боде толкова"
цитирай
16. merlin68 - troina, Не само, че Путин обича да ...
05.02.2018 14:18
get написа:
merlin68 написа:
troina, Не само, че Путин обича да изтъква, че Русия е различна цивилизация от Запада, и аз го изтъквам, и не само Русия, България също е в тази различна от Запада цивилизация, както и Украйна. Руснаците разбира се проспаха събитията в Украйна и това усложни много нещата, давайки възможност на западните служби чрез много пари да възродят в Украйна този нацизъм за който става въпрос в ...
прочетеш какви са рейтингите на всичките украински политици, управляващи и опозиционни, ще схванеш чудесно, че нито един от тях не би бил избран при нормални условия в страната.
За съжаление, неразбирането на украинците относно геополитическата им ориентация, провокирано от западните демагози, още дълги години ще носи страдания на тази наша братска страна.


От позиция на чуждопоклонник-русофил ли наричаш Украйна ... тази наша братска страна?
Като ви е братска - престанете КАТО РУСКИТЕ ЦАРЕ(империалисти) ДА СЪБИРАТЕ "исконно руски" земи! Защото като гледам - по тази логика и логиката на панславянството ... някой ден и България ще попадне в сферата на претенциите, за "изконно руска" земля!
За теб това няма да е изненада - защото ти отдавна демонстрираш с думи и дела, Че РАЗЛИКА МЕЖДУ УГРО-ФИН(москал) и ЕВРОПЕЕЦ(киевски рус) - НЕ ПРАВИШ!

Какво смяташ, че като повториш СТО ПЪТИ ВЕЛИКО-РУСКИТЕ ЛЪЖИ ... че са "славяни" и БОГОИЗБРАНИ да управляват "славянството", като наследници на Византия - с това доказваш някаква истина ли?

Ей поради това Захари Стоянов още преди сто години не е издържал и го е написал правичката, ЗА МОСКОВЛУКА!!!

"Лошо нещо било московлука… То не прилича ни на даалии, ни на кърджалии, ни на фанариоти! Право имали ония старци, съвременници на Екатерина, на Александра I и на Николая, които ни говореха: „Ще плачете ...!".

- Империите НЕ ГИ ОБИЧАМ - нито от вида им АМЕРИКАНСКА, ОСМАНСКА, БРИТАНСКА ... но най-малко като, Велико-руска такава ... ако и да съм икономически зависим - но по Дух, съм СВОБОДЕН ЧОВЕК - разбра ли ибрикчио на московлука?!

- Така че, заглавието на ПОСТА ТИ е ,като своеобразен и показателен АВТО-РЕФРЕН ... ЗАЩОТО ИМЕННО ТИ СИ ТОЗИ - Който ползваш НАЦИЗМА(без да го познаваш термин+понятие) КАТО ЕТИКЕТИРАНЕ(стигматизиране) НА ПРОТИВНИЦИТЕ на аморалната и АГРЕСИВНА ИРЕДЕНТИСТКА ПОЛИТИКА на ИМПЕРСКАТА метрополия МОСКВА-РУСИЯ (спрямо, подарените й от Западните й СЪЮЗНИЦИ), нейни бивши доминиони, тоест страните от социалистическия ЛАГЕР!!

цитирай
17. getmans1 - . . . Ха сега погледни аз какво ти п...
05.02.2018 15:11
... Ха сега погледни аз какво ти писах в ком. №1 и какво ти пише Диданов. Даже Диданов разширява въпроса. Това което пророкувахте за югоизточна Европа не се случи и сега Путинската пропаганда го разполага в северозападна Европа с малки изключения.
При нас „лошите“ бяха турските бизнесмени дето ще изкупят земята бългаска и да ни „потурчат“ сега се говори другото само, че в рамките на ЕС и на другия край на континента, лошите са поляците. Да, Полша няма как да го направи но руснаците го направиха.
За мислещите това няма значение но за простите, да. Докато вашите ни плашеха с „турските бизнесмени“ българските мекерета продадохте черноморието си на руснаците.

И още един въпрос да отворя, когато говориш за „плащане“ не се ли сещаш, че Русия бяха обещали не пет милиарда а три пъти повече само и само Украйна да обърне посоката..
Не стой пред телевизора а, иди в един строителен хипермаркет и ще видиш, че Европа отвори пазарите си за за украински стоки, и сега всичко зависи от тях а не от някаква „благоволение“.
„Путин-турс“ и Путин-Импорт-импекс“ даже вече и в Турция не важи!

didanov написа:
когато Полша, Германия и Англия натискаха Янукович да предаде без бой властта поляците бяха едни от гарантите, че всичко ще протече без ескалации....и когато украинския президент се съгласи на избори започнаха да стрелят снайперите и да раздават оръжия на Майдана, тоест гаранцията или беше направена без американците или всичко е било за блъф за бързо завземане на властта.
Това беше началото...говори се че много полски бизнесмени изкупуват тайно земи в западна Украйна, полското правителство говори преразглеждане на бивши полски имоти значи някой има информация какво се планира за в бъдеще и "подготвя терена" за едно отделяне на западна част от Украйна ( с център Лвьов) дали като автономия дали като някакъв придатък на Полша или ЕС.
..."

цитирай
18. merlin68 - Другарю партиец, милиционер-п...
05.02.2018 15:21
Другарю партиец, милиционер-полковник Гет, когато някой като теб, до 1989г. служил и градил кариера в служба и благодарение на БКП и големия брат КПСС, изял Маркс, Ленин и Димитров с кориците, а след 1989г. плюещ по партията която го е откърмила, и крякащ до припадък против Русия, която до тогава със сълзи на умиление е възхвалявал, ме нарече ибрикчия... то аз искрено се възхищавам на наглостта безмерна присъща на някои хора.
Толкова за теб другарю-господин, комунисте-демократ, русофиле-русофоб и СВОБОДЕН ЧОВЕК.
От тук на сетне, останалите неща които си написал и изхождащи логически от хибридността на слагаческата ти фигура, дори и да бяха подчинени на някаква логика, не биха имали стойност. В случая обаче слюнките които за пореден път си пръснал под формата на текст, са лишени от всякакъв смисъл и освен да ти припомня за пореден път, че си досаден, друго няма какво да ти коментирам.
цитирай
19. germantiger - ...
05.02.2018 15:22
Мерлине, при теб

ЗА КОМУНИЗМА МОЖЕ

НО ЗА НАЦИЗМА НЕ МОЖЕ

разсмя ме ;)
цитирай
20. merlin68 - когато Полша, Германия и Англия ...
05.02.2018 15:29
didanov написа:
когато Полша, Германия и Англия натискаха Янукович да предаде без бой властта поляците бяха едни от гарантите, че всичко ще протече без ескалации....и когато украинския президент се съгласи на избори започнаха да стрелят снайперите и да раздават оръжия на Майдана, тоест гаранцията или беше направена без американците или всичко е било за блъф за бързо завземане на властта.
Това беше началото...говори се че много полски бизнесмени изкупуват тайно земи в западна Украйна, полското правителство говори преразглеждане на бивши полски имоти значи някой има информация какво се планира за в бъдеще и "подготвя терена" за едно отделяне на западна част от Украйна ( с център Лвьов) дали като автономия дали като някакъв придатък на Полша или ЕС.
В друг проблем се превръщат украинските работници с Полша,които се увеличават с всеки ден - да си извадиш полска виза беше много лесно в сравнение за други страни, намирането на работа и легализиране също, а ситуацията в Украйна е такава, че броят на украинците ще се увеличава с всеки ден. Като добавим и близостта на полския и украинския език Полша остава най-привлекателна за тях. Сега поляците започнаха да осъзнават как си сложиха таралеж в гащите и тъй като не могат да го извадят, се опитват поне да си "подложат нещо меко, за да не ги боде толкова"


Съгласен съм с теб, само да вметна, че едва ли нещо е станало без съгласието на САЩ на Майдана.
Байдън преди няколко месеца издаде мемоарите си и за украинските събития има интересни нещица. Той тврърди, че лично се е обадил на Янукович и му е казал да изчезва, а също така и за кадруването което е правил управляващите Украйна партии. Съвсем чистосърдечно по американски пише за намесата си във вътрешните работи на "суверенна" страна. Въпросът защо го прави? - е интересен. Може би защото инвестицията му в газопреносната мрежа на Украйна пропадна, та лекичко си отмъщава.
цитирай
21. haralanov - Главния урок от Майдана е,че...
05.02.2018 15:31
Главния урок от Майдана е, че от Украйна със сопи беше изгонен големия фашист Виктор Янукович и изпратен в истинската му Родина-Русия!
цитирай
22. apostapostoloff - Много, ама много интересно,
05.02.2018 15:59
ние всичките само от това се интересуваме, ама ще видим кога и дали ще си пропилея времето с този ферман.
цитирай
23. blackpredator - нещо за бандата на кратунковците
05.02.2018 16:03
далаверата от Майдана:

"...В Брюксел връчиха на украинците 1000-страничен документ, подробно описващ какво ще се промени в украинската икономика след подписването на споразумението. 1. Законодателството на ЕС става част от украинското без Украйна да е член на ЕС и да има право на глас в съюза. 2. Ще бъде съставен съвет за изпълнението на споразумението, в който ще влязат 28 представителя на ЕС и един на Украйна, а неговите решения ще бъдат задължителни за изпълнение, според чл. 457 от приложенията към споразумението. 3. За украинските предприятия се въвеждат граници за изпусканите вредни газове в атмосферата. Според някои анализатори това означава, че около десетина мощни предприятия трябва да затворят веднага като неотговарящи на "високите изисквания" на ЕС. 4. На Украйна й се забранява да изнася електроенергия на цени, по-високи от вътрешните. Това означава еднозначно ръст на тарифите за населението. 5. Износът на пшеница за ЕС се ограничава на 1 млн. тона, сега Украйна изнася над 3 млн. тона. Износът на захар се ограничава от 300 хил. т на 30 хил. т и така за 24 групи селскостопанска продукция. 6. Митата за внос на метали за страните от ЕС трябва да бъдат два пъти по-ниски, отколкото Украйна е договорила с целия свят при членството й в СТО. 7. при обявяване на търг за закупуване на военна техника, задължително трябва да участват и фирми от ЕС. 8. От Украйна се иска да ликвидира държавната железопътна компания и да прекрати дотациите за пътническите превози. Но не само това, от Киев се иска, познайте за чия сметка, да смени стандарта на релсите от 1520-мм на 1435-мм. Дължината на украинските жп пътища е 30 000 километра. 9. За 5 г. Украйна трябва да въведе всички 20 000 стандарта на ЕС, процедура, която ще струва 165 млрд. евро, но в същото време, внимание, тя трябва да се откаже от стандартите, които сега въвеждат страните от Митническия съюз...."
цитирай
24. didanov - гетман опасността от Турция е голяма
05.02.2018 16:21
сега разрешиха и на саудитски проповедници да "работят" (подривна дейност) в България, а те са най-опасните...иначе има подобен паралел между Турция и апетитите към Тракия и Полша и апетитите към Западна Украйна, а свързващото звено е ЕС и по-скоро Брюкселските ястреби.
освен това гетманс забрави да споменеш, че в момента производство в Украйна вече е ликвидирано (работят по същата схема както у нас), Украйна си загуби руските пазари и с това почти всичко, само бонбоните Рошен на Порошенко (забележи с фабрики в Русия) вървят като топъл хляб :) (да наистина са вкусни)
Украйна пак купува руски газ, но през американски ръце на големи цени.
между другото Монсанто и Сорос изкупуват чрез поставени лица (със съдействието на Радата) земята и я засаждат с ГМО...в момента украинците са на ръба на оцеляването и става още по-лошо с всеки изминат ден.
цитирай
25. merlin68 - . . . Ха сега погледни аз какво ти п...
05.02.2018 16:51
getmans1 написа:
... Ха сега погледни аз какво ти писах в ком. №1 и какво ти пише Диданов. Даже Диданов разширява въпроса. Това което пророкувахте за югоизточна Европа не се случи и сега Путинската пропаганда го разполага в северозападна Европа с малки изключения.
При нас „лошите“ бяха турските бизнесмени дето ще изкупят земята бългаска и да ни „потурчат“ сега се говори другото само, че в рамките на ЕС и на другия край на континента, лошите са поляците. Да, Полша няма как да го направи но руснаците го направиха.
За мислещите това няма значение но за простите, да. Докато вашите ни плашеха с „турските бизнесмени“ българските мекерета продадохте черноморието си на руснаците.

И още един въпрос да отворя, когато говориш за „плащане“ не се ли сещаш, че Русия бяха обещали не пет милиарда а три пъти повече само и само Украйна да обърне посоката..
Не стой пред телевизора а, иди в един строителен хипермаркет и ще видиш, че Европа отвори пазарите си за за украински стоки, и сега всичко зависи от тях а не от някаква „благоволение“.
„Путин-турс“ и Путин-Импорт-импекс“ даже вече и в Турция не важи!

didanov написа:
когато Полша, Германия и Англия натискаха Янукович да предаде без бой властта поляците бяха едни от гарантите, че всичко ще протече без ескалации....и когато украинския президент се съгласи на избори започнаха да стрелят снайперите и да раздават оръжия на Майдана, тоест гаранцията или беше направена без американците или всичко е било за блъф за бързо завземане на властта.
Това беше началото...говори се че много полски бизнесмени изкупуват тайно земи в западна Украйна, полското правителство говори преразглеждане на бивши полски имоти значи някой има информация какво се планира за в бъдеще и "подготвя терена" за едно отделяне на западна част от Украйна ( с център Лвьов) дали като автономия дали като някакъв придатък на Полша или ЕС.
..."



Ха сега Гетьо като погледнах какво пише Диданов и какво пишеш ти в коментар 1 ... и не открих нищо общо. И какво пророкувахме за Юго-източна Европа, и какво путинската пропаганда разполага в Северо-западна Европа?
Гетьо, успокой се, последните изявления на брокерите са, че руснаците се оттегляли от българския пазар, но пък имало засилен интерес от ЕС... така, че дишай спокойно.
"За плащането", нищо не си разбрал от написаното естествено. Американците (по официално потвърдени от тях данни) са налели в Украйна 5 млрд. долара за "демокрация". Това Гетьо не са пари за Украйна, а пари за американски политически проекти в Украйна, пари за Майдана и за нацистите вилнеещи днес в страната. Русия дава несравнимо повече, но не на шепа хора за да моделира политическите им възгледи, а на украинската икономика. 70% от тази икономика бе кооперирана с Русия, включително производство на самолетни двигатели за руския ВПК, тези 70% от икономиката на Украйна днес са умрели. А да ти припомня, стотиците милиони долари транзитни такси плащани от Русия за газопровода, да ти припомня 50 годишния договор за наем на Военноморската база в Севастопол на стойност 400 милиарда долара!
Всичко това Украйна замени на изисквания от ЕС, които трябва да покрие, а няма средства с които да го направи. В резултат БВП на Украйна се е сринал с 50%.
А на всичко отгоре, както съм писал в постинга - политиката в Украйна зависи от нацистки групировки, въоръжени и представляващи интересите на противостоящи си олигарси. В тези условия Украйна не я очаква нищо добро в обозримо бъдеще. Това донесе подхранената с 5 млрд. долара от САЩ, "европейска мечта" на украинците.
цитирай
26. merlin68 - далаверата от Майдана: &qu...
05.02.2018 17:02
blackpredator написа:
далаверата от Майдана:

"...В Брюксел връчиха на украинците 1000-страничен документ, подробно описващ какво ще се промени в украинската икономика след подписването на споразумението. 1. Законодателството на ЕС става част от украинското без Украйна да е член на ЕС и да има право на глас в съюза. 2. Ще бъде съставен съвет за изпълнението на споразумението, в който ще влязат 28 представителя на ЕС и един на Украйна, а неговите решения ще бъдат задължителни за изпълнение, според чл. 457 от приложенията към споразумението. 3. За украинските предприятия се въвеждат граници за изпусканите вредни газове в атмосферата. Според някои анализатори това означава, че около десетина мощни предприятия трябва да затворят веднага като неотговарящи на "високите изисквания" на ЕС. 4. На Украйна й се забранява да изнася електроенергия на цени, по-високи от вътрешните. Това означава еднозначно ръст на тарифите за населението. 5. Износът на пшеница за ЕС се ограничава на 1 млн. тона, сега Украйна изнася над 3 млн. тона. Износът на захар се ограничава от 300 хил. т на 30 хил. т и така за 24 групи селскостопанска продукция. 6. Митата за внос на метали за страните от ЕС трябва да бъдат два пъти по-ниски, отколкото Украйна е договорила с целия свят при членството й в СТО. 7. при обявяване на търг за закупуване на военна техника, задължително трябва да участват и фирми от ЕС. 8. От Украйна се иска да ликвидира държавната железопътна компания и да прекрати дотациите за пътническите превози. Но не само това, от Киев се иска, познайте за чия сметка, да смени стандарта на релсите от 1520-мм на 1435-мм. Дължината на украинските жп пътища е 30 000 километра. 9. За 5 г. Украйна трябва да въведе всички 20 000 стандарта на ЕС, процедура, която ще струва 165 млрд. евро, но в същото време, внимание, тя трябва да се откаже от стандартите, които сега въвеждат страните от Митническия съюз...."


Гетьо, Попростоф, Хараланов и оная с шестте ника, не могат схвана що е то покриване на критериите за присъединяване към ЕС. Толкова са умни, че дори след като са го преживели в България, пак не го схващат.
цитирай
27. mt46 - Поздрав!
05.02.2018 17:09
Отново виждаме характерните за Западна Европа двойни стандарти - по отношение на Русия, по отношение на САЩ...
цитирай
28. get - - За N-ти път отправяш персонални нападки към мен, че съм бил служил в милицията и по ... ?
05.02.2018 17:10
merlin68 написа:
Другарю партиец, милиционер-полковник Гет, когато някой като теб, до 1989г. служил и градил кариера в служба и благодарение на БКП и големия брат КПСС, изял Маркс, Ленин и Димитров с кориците, а след 1989г. плюещ по партията която го е откърмила, и крякащ до припадък против Русия, която до тогава със сълзи на умиление е възхвалявал, ме нарече ибрикчия... то аз искрено се възхищавам на наглостта безмерна присъща на някои хора.
Толкова за теб другарю-господин, комунисте-демократ, русофиле-русофоб и СВОБОДЕН ЧОВЕК.
От тук на сетне, останалите неща които си написал и изхождащи логически от хибридността на слагаческата ти фигура, дори и да бяха подчинени на някаква логика, не биха имали стойност. В случая обаче слюнките които за пореден път си пръснал под формата на текст, са лишени от всякакъв смисъл и освен да ти припомня за пореден път, че си досаден, друго няма какво да ти коментирам.


... силата на това убеден комунист - правещ от това лична кариера!

- Кога имаш път към Варна - обади ми се да се запознаем!
- Не се плаши ... не е заплаха, а покана да ДА ТИ ОТВОРЯ ОЧИТЕ - СЛЯПО ЛЕВИЧАРО-русофилско КОТЕ!
- Така че, след като се запознаем - ЩЕ ТИ ДАМ ЕДНИ МАТЕРИАЛИ датиращи от 1982 до 1990 год. в които "едни служби" ме визират като български "шовинист" правещ "необмислени" изявления с които ПОДРОНВАМ "братската дружба" между двата социалистически народа и държави, България и СССР!

- Не те лъжа ... защото материалите носят дата, подпис и са с регистрационни номера - както е по Инструкцията за деловодната работа в МВР ... СЪОТВЕТНО вече РЕГИСТРИРАНИ В АРХИВА НА МВР!

- Така че, ЗАПОВЯДАЙ БАТЮВОТО - с(гурелясалите ти от русифолската пропаганда) очички САМ ДА СЕ УВЕРИШ - "какъв политически въжеиграч"(наспроти твоите словесни внушения) е опонента ти полковникА КРИМИНАЛЕН РАЗУЗНАВАЧ ... С други(твои) думи ПРОСТ милиционер!

- Само се питам - Ще ли имаш моралната сила ДА СЕ ИЗВИНИШ, така - КАКТО ПУБЛИЧНО ОБИЖДАШ в нетовото и блогово пространство?
цитирай
29. freeoldmen - https://ria.ru/infografika/20170322/1490498597.html#igxroot
05.02.2018 17:34
Интересен сайт.
Показва парадоксалния факт, как внезапно от нападнатата Украйна се надига мощна вълна имигранти към агресора.
цитирай
30. merlin68 - Гете, за какво да ти се извинявам? ...
05.02.2018 18:34
Гете, за какво да ти се извинявам? Преди да говориш за персонални нападки, си прочети коментарите. Ако е вярно това, че едни служби са те визирали като шовинист правещ необмислени изявления, то явно са си гледали работата. Не знам до колко си шовинист, но определено правиш необмислени изявления, а после очакваш и извинения. Нито имам намерение да ти гостувам, а още по-малко да ти се извинявам за нещо. Един полковник, разбира се не може да бъде "прост" милиционер, но нищо не му пречи да си е просто прост.
От години ми омръзнаха досадните ти непрекъснато повтарящи се по-интензивно във времето и все по-разширяващи се като обем двенки тези - русите са угро-фини, Русия е зло и втората комунизма е най-голямото зло. Фикс идеите на един разкаял се бивш комунист и милиционер, не ме вълнуват.
В този постинг нито веднъж не се споменава Русия, нито комунизма, това обаче на теб не ти пречи да идваш и да започваш да досаждаш с фиксациите си. Не се ли усещаш поне малко, че прекаляваш?
Като искаш да опонираш, хайде - моля. Изнесъл съм факти и коментари към тях, обясни вилнеещите в Украйна бандеровци и нац.батальоните, нацисти ли са, или фашисти, а може би комунисти, или пък военизирани отряди за защита на демокрацията? Какво спечели Украйна от откъсването си от ужасната Руска, путинска империя? Кога ще влезе в ЕС? Кога ще изпълни Минските съглашения и ще спре войната срещу гражданите си? Имат ли роля, и каква е тя, военните формирования в Украйна? Как те ще се отразят на президентските и следващите след тях избори? Като каква проява си обясняваш създаването на дружини патрулиращи в градовете и следящи за "националния ред" в страната? И как мислиш, дали щом украинците не са угро-фини, а според собствените си определения са шумери, всичките тези крещящо нацистки прояви са им простими?
цитирай
31. merlin68 - Интересен сайт. Показва парадо...
05.02.2018 18:39
freeoldmen написа:
Интересен сайт.
Показва парадоксалния факт, как внезапно от нападнатата Украйна се надига мощна вълна имигранти към агресора.


В Полша и Русия, украинците масово търсят препитание и това е нормално. По някое време в не кой знае колко далечно бъдеще, най-вероятно няма да им се налага да се чувстват като мигранти, защото част от Украйна ще влезе в Полша, друга в Русия и ще останат истинските угри, които никой никъде не ги иска, да се греят на лагерните огньове и да славят героите... на там отиват нещата в държава с твърде много тъпаци и твърде много сребролюбци.
цитирай
32. haralanov - Въпрос...
05.02.2018 18:44
На всички твърдящи, че у нас е имало фашизъм задавам следният въпрос:
- Знаят ли, че в 25 ОНС нa Царство България - съществувало от м. декември`41 до м. септември` 44 год. - е имало Парламентарна група на БРП (к) от 10(десет) души?
цитирай
33. germantiger - ...
05.02.2018 18:45
mt46 написа:
Отново виждаме характерните за Западна Европа двойни стандарти - по отношение на Русия, по отношение на САЩ...


Двойните стандарти са много повече ваши - български и руски

вие българите искате да сте мигранти навън, но тук мигранти да не идват

вие бг комунистите рушахте паметници и имена на градове след 1944, но сега не искате никой да пипа вашите паметници

вие бг комунягите сътворихте народен съд и убивахте, но не направихте съд за комунягите и не екзекутирахте нито един червен престъпник
цитирай
34. getmans1 - Дами и Господа. . . маските падна...
05.02.2018 18:52
Дами и Господа ... маските паднаха!
Щом го разровиш въпроса по-надълбоко или ще замирише, или както го казах ... маските падат.
Нацисти вилнеят по света и ходжи им правят метани:)))
цитирай
35. get - @ 30. merlin68 - Гете, за какво да ти се извинявам? ... Защото БАТЬОВОТО - все още тая надежди, че ... ?
05.02.2018 20:09
... у теб има наченки на свян - та и от там срам - при неморална постъпка?

- И както абсолютно НЕОБОСНОВАНО наричаш обикновенните украинци, ФАШИСТИ вместо НАЦИСТИ ... ДА ТИ ОБЯСНЯ? Украинците станаха такива НАИЦОНАЛСТИ(прави разлика м/у национализъм и родолюбие-патрия?) - поради това, че им бе писнало, да ги управляват ГУДЕНИТЕ ИМ ЗА ОЛИГАРСИ, бивши местни-подлоги на Метрополията - СССР! Със ЗАБЕЛЕЖКА: Метрополия = Империя(тоест, титулатурната имперска държава+народ)!
- Да питам - руски фашисти познати ли ти са? Защото аз познавам и мога да упомена доста такива поименно? И знаеш ли, че сегашният демократичен президент на Русията - ходи да поднася букетчета на гроба на един от тия руски-ФАШИСТИ?
- желаеш ли снимка от акта на президентското преклонение пред фашиста - с други думи фашист, фашист ама РУСКИ - значи "добър фашист":(((!

- А знаеш ли, че ТОЗИ(така любим на теб !) Президент на най-православната от православните :))) "Новата Византия" с име, Русия, ДЪРЖАВА - прави СМУЩАВАЩИТЕ МЕ, КАТО ХРИСТИЯНИН изявление:
"Между православие и ислям, има по-малка разлика - отколкото между православие и католицизъм!" ?

- А знаеш ли С КОГО ПЪРВО, СЪВЕТСКА РУСИЯ СТАНА с-ъ-ю-з-н-и-к - във Втората световна война?
- А какво се говори в РЕШЕНИЕТО ПО ОТНОШЕНИЕ НА ТОЗИ АКТ - от Върховния съвет на Руската федерация - знаеш ли, Какво е?

- А искаш ли да ти покажа писмени извори писани от руснаци през 16-ти век, в които езика който използват е някаква странна мешавица, между български - арабски и тук таме фински+тюркски!

- Такива ми ти едни работи БОРЕЦО С УКРАИНСКИЯ "фашизъм" - другарю русо-ФИЛ ... по друг начин, казано: БЪЛГАРО-ФОБ!

- Айде престани с кухата си пропаганда и безхаберно-терминологичното употребяване на понятия КОИТО ОПРЕДЕЛЕНО НЕ СА ТИ ИЗВЕСТНИ ... за да спра и аз, дразнещият се от левичарската(псевдо) АПОЛОГЕТИКА!

Но да ти отговоря на КОНКРЕТНИЯ ВЪПРОС - "какво са националистическите военизирани формирования" - същите КАТО ОРГАНИЗАЦИЯТА "ВАГНЕР" на РУСИЯТА?!
цитирай
36. merlin68 - Дами и Господа. . . маските падна...
05.02.2018 20:11
getmans1 написа:
Дами и Господа ... маските паднаха!
Щом го разровиш въпроса по-надълбоко или ще замирише, или както го казах ... маските падат.
Нацисти вилнеят по света и ходжи им правят метани:)))


Защо ли пак не те разбрах какво каза? Може би ще трябва да почакам още някой да коментира, та после да обясниш, че си казал същото.
цитирай
37. merlin68 - На всички твърдящи, че у нас е имало ...
05.02.2018 20:46
haralanov написа:
На всички твърдящи, че у нас е имало фашизъм задавам следният въпрос:
- Знаят ли, че в 25 ОНС нa Царство България - съществувало от м. декември`41 до м. септември` 44 год. - е имало Парламентарна група на БРП (к) от 10(десет) души?


25 ОНС е открито 24 февруари 1940г. а не както ти си писал. В изборите БРП спечелват 10 мандата, но дали въобще комунистите влизат в НС не зная, във всеки случай от 21 юни 1941г. до 9 септември 44г. те не са там.
А това, че в България по това време е имало профашистко правителство е утвърдено в множество международни документи. Учреденият по изричното настояване на СССР, САЩ и Британия Народен съд, издава своите присъди именно за помагачество на нацизма и за нацистки прояви. Доказателство също можеш да намериш в Закона за защита на държавата и в Закона за защита на нацията.
Като в допълненията на ЗЗД през септември 41г. се предвижда смъртна присъда за почти всички постъпки попадащи под този закон, като смъртната присъда се изпълнява и срещу непълнолетни лица, предвиждат се и публични екзекуции. По-късно, за специално създадената за борба с партизаните жандармерия се приемат поправки предвиждащи за членовете й пълно освобождение от всякаква съдебна отговорност за действията им, както и да действат по собствено усмотрение срещу враговете. Резултатите са отрязани глави по площадите, хиляди изгорени къщи, убити деца... но това разбира се не е фашизъм, нали? Той Гет е специалист по фашизма, питай него - не е фашизъм.
цитирай
38. get - - То и при Семптемврийското АНТИФАШИСТКО ВЪСТАНИЕ - ситуацията е подобна? Уж гонените ... ?
05.02.2018 20:53
haralanov написа:
На всички твърдящи, че у нас е имало фашизъм задавам следният въпрос:
- Знаят ли, че в 25 ОНС нa Царство България - съществувало от м. декември`41 до м. септември` 44 год. - е имало Парламентарна група на БРП (к) от 10(десет) души?


... от "фашистите-цанковисти" наши социалисто-болшевики СИ ИМАТ ПАРЛАМЕНТАРНА ГРУПА и от трибуната "громят" гнилият капитализъм и ... фашизма - който току що се е появил под вида на "теории за професионалните корпорации" писани от оранжево-черния Стамболийски, с което той изпреварва другия от Италия, на който едва, едва е изгряла звездата ... на така известния левичар и водач на "фашите", по известен, като Дуче ... ма щом другарите са го казали - значи е вярно че още през 1923 год. в България е настъпил фаишизма?!
- Всъщност това не е тяхна иновация а репит на формулировка на Гр. Зиновиев наложена в Коминтерна.
цитирай
39. merlin68 - Гете, понеже първия коментар с к...
05.02.2018 21:11
Гете, понеже първия коментар с който започна беше пълен с препратки към евреите, ционизма и т.н. То и аз ще разгледам въпроса с евреите, от малко по друг ъгъл. Един евреин, Яков Кедми се казва, в един свои коментар каза, че една от причините и то (справедлива) за омраза към евреите е, че те винаги и навсякъде са гледали да угодят на властта, да са близо до нея, да й припяват. Отделно от това ще ти припомня един виц - Моше, вярно ли е, че евреите на всеки въпрос отговарят с въпрос?
- А ти защо питаш?
Та, твоята принадлежност към Партията в годините на нейното управление, и тоталното й оплюване след като тя вече не е равна на държавата... това поведение не е ли твърде еврейско се чудя. А като прибавим към него постоянното ти отговаряне на въпросите с въпрос... излиза, че в теб се крие истински евреин.
Иначе за нацистката руска група "Вагнер", от теб научавам, сигурно не е много известна а. Не са въоръжени до зъби и не пишат ултимативни писма до Путин, какви държавни решения да взима. И ти ги сравняваш с "Десен сектор", с батальоните "Айдар", "Сеч", "Азов"..., че даже има и грузински, и чеченски - "Джохар Дудаев".
цитирай
40. get - - Мерлине ЛЪЖЕШ - от което. . . ? - или ...
05.02.2018 21:16
- Мерлине ЛЪЖЕШ - от което ... ? - или НЕ СИ ЧЕЛ ЗАКОНА а ЦИТИРАШ ЧУЖДИ ЛЪЖИ ПО ТОЗИ ЗАКОН - Твърдейки, че съществувала НЕЩО като СПЕЦИАЛНА ЗА ЖАНДАРМЕРИСТИТЕ РАЗПОРЕДБА - звучаща според теб, така?
"По-късно, за специално създадената за борба с партизаните жандармерия се приемат поправки предвиждащи за членовете й пълно освобождение от всякаква съдебна отговорност за действията им, както и да действат по собствено усмотрение срещу враговете." - Никъде в ЗЗД - няма такава разпоредба - това първо ... а второто?

- Неосновани от нищо убийства или други противоправни действия извършени от държавни служители или частни лица членуващи в политически организация ... СА САДИЗЪМ и са предмет на една наука с име Психология! Докато, ФАШИЗМА, (както и КОМУНИЗМА), които СА ИДЕОЛОГИИ - са предмет НА ИЗУЧАВАНЕ И ПОПАДАЩИ В ПАТРИМОНИУМА на няколко ПРАВНИ НАУКИ ... плюс нямащата отношение към правото, наука, ПОЛИТОЛОГИЯ!
цитирай
41. getmans1 - Ми така падат маските Мерлине - ...
05.02.2018 21:27
Ми така падат маските Мерлине
- щом говориш за нацизма днес сякаш от нацисти и фашисти не мож се размина по улиците.
- щом на Диданов доводите му стигнаха само до повърхностния поглед на нещата и бяга от очевадните паралели.
- щом ЧеПърдалото на „ей така, щрак“ измисли на украинците един план „Ран-Ът“.
- дори без да добавям и тоталното отрицание доводите на @Гет и @Хараланов.
Тези неща са ми достатъчни да приключа с темата, под „вашето слънце“ нищо ново!

Не ти пожелавам спокойна нощ защото знам, че цяла нощ ще се питаш „А бе, тоз идиот що спомена, слънцето?“.

цитирай
42. getmans1 - Ми така падат маските Мерлине - ...
05.02.2018 21:29
Ми така падат маските Мерлине
- щом говориш за нацизма днес сякаш от нацисти и фашисти не мож се размина по улиците.
- щом на Диданов доводите му стигнаха само до повърхностния поглед на нещата и бяга от очевадните паралели.
- щом ЧеПърдалото на „ей така, щрак“ измисли на украинците един план „Ран-Ът“.
- дори без да добавям и тоталното отрицание доводите на @Гет и @Хараланов.
Тези неща са ми достатъчни да приключа с темата, под „вашето слънце“ нищо ново!

Не ти пожелавам спокойна нощ защото знам, че цяла нощ ще се питаш „А бе, тоз идиот що спомена, слънцето?“.

цитирай
43. get - - Предложих ДА ТИ ПОКАЖА ДОКУМЕНТАЛИСТИКА - ще ти ПРЕДЛОЖА ОЩЕ И СПРАВКА ОТ КАДРОВОТО МИ ДЕЛО ... ?
05.02.2018 21:32
... ЗА да разбереш - какво вкарваха на времето в сентенцията: "Критикувай смело - стягай торба за село!"?
merlin68 написа:
Гете, понеже първия коментар с който започна беше пълен с препратки към евреите, ционизма и т.н. То и аз ще разгледам въпроса с евреите, от малко по друг ъгъл. Един евреин, Яков Кедми се казва, в един свои коментар каза, че една от причините и то (справедлива) за омраза към евреите е, че те винаги и навсякъде са гледали да угодят на властта, да са близо до нея, да й припяват. Отделно от това ще ти припомня един виц - Моше, вярно ли е, че евреите на всеки въпрос отговарят с въпрос?
- А ти защо питаш?
Та, твоята принадлежност към Партията в годините на нейното управление, и тоталното й оплюване след като тя вече не е равна на държавата... това поведение не е ли твърде еврейско се чудя. А като прибавим към него постоянното ти отговаряне на въпросите с въпрос... излиза, че в теб се крие истински евреин.
Иначе за нацистката руска група "Вагнер", от теб научавам, сигурно не е много известна а. Не са въоръжени до зъби и не пишат ултимативни писма до Путин, какви държавни решения да взима. И ти ги сравняваш с "Десен сектор", с батальоните "Айдар", "Сеч", "Азов"..., че даже има и грузински, и чеченски - "Джохар Дудаев".


... що ме караш да слизам на ниво ПОСРЕДСТВЕНОСТ- коментирайки МНОГО ПО-СЛОЖНИ ПРОБЛЕМИ(които не съзираш поради пристрастност а от там и заслепеност) ... и да продължавам РАЗГОВОР В СТИЛ ... "А вие - защо биете негрите?".

- Защо не искаш ДА ОСМИСЛИШ НЕЩА КОИТО ОБЯСНЯВАМ В НЕ ЕДИН НАШ РАЗГОВОР!?
- Кога големите играчи(командващи скрито ЧОВЕЧЕСТВОТО и света ) имат интерес - все ще се намери ПОЛЕЗЕН ГЛУПАК! ... не ме карай мен ЧЕНГЕТО на КОЕТО ЦЕЛИЯТ МУ ЖИВОТ Е БИЛ БОРБА С ЛЪЖАТА - ДА СА ВРЪЗВАМ НА ЕВТИНИ ЛЪЖИ ... от ТАКИВА КАТО МЕН - безмозъчни идиоти, от вида на Гаврило Принцип - НЕ МОЖЕШ НАПРАВИ ... просто съм(сме) НЕГОДЕН ЗА ТОВА МАТЕРИАЛ!

- За военната организация Валтер - участвала като "ПАРА-ВОЕННИ" СИЛИ, и в Сирия мога ..?!
цитирай
44. merlin68 - - Мерлине ЛЪЖЕШ - от което. . . ? - или ...
05.02.2018 21:57
get написа:
- Мерлине ЛЪЖЕШ - от което ... ? - или НЕ СИ ЧЕЛ ЗАКОНА а ЦИТИРАШ ЧУЖДИ ЛЪЖИ ПО ТОЗИ ЗАКОН - Твърдейки, че съществувала НЕЩО като СПЕЦИАЛНА ЗА ЖАНДАРМЕРИСТИТЕ РАЗПОРЕДБА - звучаща според теб, така?
"По-късно, за специално създадената за борба с партизаните жандармерия се приемат поправки предвиждащи за членовете й пълно освобождение от всякаква съдебна отговорност за действията им, както и да действат по собствено усмотрение срещу враговете." - Никъде в ЗЗД - няма такава разпоредба - това първо ... а второто?

- Неосновани от нищо убийства или други противоправни действия извършени от държавни служители или частни лица членуващи в политически организация ... СА САДИЗЪМ и са предмет на една наука с име Психология! Докато, ФАШИЗМА, (както и КОМУНИЗМА), които СА ИДЕОЛОГИИ - са предмет НА ИЗУЧАВАНЕ И ПОПАДАЩИ В ПАТРИМОНИУМА на няколко ПРАВНИ НАУКИ ... плюс нямащата отношение към правото, наука, ПОЛИТОЛОГИЯ!


Правителството на Добри Божилов 43-44г. Със своя заповед създава жандармерията специално за борба с партизаните и техните помагачи. Тя има специалното право да действа по усмотрение и да убива без съд и присъда на място. Същото правителство издава горепосочените правомощия и на АРМИЯТА.
Правото да действат по собствено усмотрение достатъчно ясно указва, че няма да им се търси отговорност. Я ми кажи на тези които заповядаха разстрелите на децата в Ястребино, кой им търси отговорност? - никой! Осъдени на смърт без съд и присъда, по собствено усмотрение... до 9 септември никой не потърси отговорност от убийците.
цитирай
45. born - . . . падат маските Мерлине. . . . . . Не ...
05.02.2018 22:14
getmans1 написа:
... падат маските Мерлине...
...

Не ти пожелавам спокойна нощ защото знам, че цяла нощ ще се питаш „А бе, тоз идиот що спомена, слънцето?“.

Merlin68, не видях никъде по-горе да наричаш Гетю с толкова точно название, с каквото той самия се назова сред кавичките. Само не можах да схвана какво общо има слънцето в цялата история ! Невероятни са каденците на гетювата реч, Господи !!!

цитирай
46. get - - Мерлине ЛЪЖЕШ - от което. . . ? - или ...
05.02.2018 22:25
merlin68 написа:
get написа:
- Мерлине ЛЪЖЕШ - от което ... ? - или НЕ СИ ЧЕЛ ЗАКОНА а ЦИТИРАШ ЧУЖДИ ЛЪЖИ ПО ТОЗИ ЗАКОН - Твърдейки, че съществувала НЕЩО като СПЕЦИАЛНА ЗА ЖАНДАРМЕРИСТИТЕ РАЗПОРЕДБА - звучаща според теб, така?
"По-късно, за специално създадената за борба с партизаните жандармерия се приемат поправки предвиждащи за членовете й пълно освобождение от всякаква съдебна отговорност за действията им, както и да действат по собствено усмотрение срещу враговете." - Никъде в ЗЗД - няма такава разпоредба - това първо ... а второто?

... наука, ПОЛИТОЛОГИЯ!


Правителството на Добри Божилов 43-44г. Със своя заповед създава жандармерията специално за борба с партизаните и техните помагачи.
... Същото правителство издава горепосочените правомощия и на АРМИЯТА.
Правото да действат по собствено усмотрение достатъчно ясно указва, че няма да им се търси отговорност. Я ми кажи на тези които заповядаха разстрелите на децата в Ястребино, кой им търси отговорност? - никой! Осъдени на смърт без съд и присъда, по собствено усмотрение... до 9 септември никой не потърси отговорност от убийците.


- Красимире, жандармерията е бившото вътрешни войски. Това са специални подразделения със специфични - комендантски, охранителни плюс оперативно-издирвателни функции! В някои държави са подчинени на армейското р-ство в други на вътрешен министър? В нашия случай са поделения на МВР!
- Поручика командир на тежко картечен взвод, от Шуменския полк, от случая с Децата от Ястребино - не е жандармерист, а на практика военен-запасняк.

- Но за случая МОГА ДА ГОВОРЯ с к-а-т-е-г-о-р-и-ч-н-о-с-т, единствено и само АКО АЗ л-и-ч-н-о СЪМ ПРОВЕЛ РАЗСЛЕДВАНЕ ПО ВЪПРОСА - а не от п-р-е-р-а-з-к-а-з-и от трета и пета ръка или звучащи, като "една жена каза"?

- ОСНОВНОТО КОЕТО о-с-п-о-р-в-а-м КАТО НЕВЯРНО и на което ти не даваш адекватно о-п-р-о-в-е-р-ж-е-н-и-е? Е ТВЪРДЕНИЕТО ТИ ... за някакви действия СВЪРЗАНИ СЪС САДИЗЪМ - който държавата БИЛА ИЗРИЧНО ПРЕДПИСАЛА В ПРЕРОГАТИВИТЕ НА ВОЕННИ ИЛИ ЖАНДАРМЕРИСТИ в ЗЗД.
- В този закон ТАКАВА РАЗПОРЕДБА Н-Я-М-А!

- И за Д. Божилов - не си прав! Той разпорежда АРМИЯТА ДА СЕ ВКЛЮЧИ В ПРЕСЛЕДВАНЕ на "партизаните" по ЗЗД? Със Забележката: В закона "партизани" - липсва като формулировка(термин) ползват се други.

П.П.
ОТНОСНО ДАЛИ ЗАКОНОДАТЕЛЯ е дал ПРАВА НА ДЛЪЖНОСТНИ ЛИЦА ОТ М-во на войната и МВР - да извършва насилието и убийства по свое осмутрение - ТОВА НЕ Е ВЯРНО, защото съществува ИЗРИЧНА РАЗПОРДБА(и) за ПРОВЕЖДАНЕ НА СЪДЕБЕН ПРОЦЕС, спрямо лицата на които действията са инкримирани по смисъла на ЗЗД?
- Ако не вярваш ... ето прочети САМ ... ЧЕ ...?
В Чл. 22г. ЗАКОНОДАТЕЛЯ ИЗРИЧНО ПРЕДВИЖДА СЪДЕБНО ПРОИЗВОДСТВО ... НЕ САМОРАЗПРАВА ГРАНИЧЕЩА със жестокост или САДИЗЪМ?

- Ето текста на чл. 22 от Закон за защита на държавата? (Новъ: 3. отъ 12 септемврий 1941 г. - след 1941 г. няма други разпоредби по-нови, СЛЕД ТАЗИ - заб. моя !)).
"Съдътъ може да постанови смъртното наказание, наложено за деяния по този законъ, да се изпълни публично чрезъ обесване или чрезъ разстрелване."
- Никъде НЕ СЕ ПРЕДПИСВА САМО-СЪД ... следва да има СЪДЕБЕН ПРОЦЕС - единствено МОЖЕШ ДА УБИЕШ В УСЛОВИЯТА НА ЗАКОННА САМОЗАЩИТА - ако някъде това не е спазено - АЗ НЕ СЪМ АДВОКАТ ДА ЗАЩИТАВА САДИИСТИЧНИ САМОРАЗПРАВИ - каквито е имало като случаи и при двете противостоящи си страни!

- Но в края на краищата отново се опитваш да ме вкараш в уловката на спора ... "ама защо биете негрите" - Защото? Аз, никога не съм бил превърженик на насилието, още по-малко на садистично такова ... било извършено ПО ПОЛИТИЧЕСКИ МОТИВИ от "фашисти":))) или "комунисти"!
- Садиста-изверг си е садист-изверг ... без значение КАКВИ ПОЛИТИЧЕСКИ ИЗМИ ... ЩЕ МУ ВКАРВАШ В НЕГОВА ЗАЩИТА ... разбираем ли съм "анти-фашисте"?!!!

- но не пропускай и другия ФАКТ?
- В програмата и политиката на Партията(то и толкова партия е имало тогава ...ама нейсе?) СЕ ПРЕДВИЖДАЛО, НАСИЛСТВЕНО - не ПО ПОЛИТИЧЕСКИ ПЪТ ДА СЕ СЪБОРИ УСТАНОВЕНАТА ЧРЕЗ КОНСТИТУЦИЯ ВЛАСТ в България - на което активно е СЪДЕЙСТВАЛ и СССР с който НЕ СМЕ ВЪВ ВОЕНЕН КОНФЛИКТ!
- Е ДА ПИТАМ? ... кога ЧОВЕК С ОРЪЖИЕ СРЕЩУ ТЕБ СЕ ИЗПРАВИ - С ЯСНАТА ИДЕЯ ДА ТИ ВЗЕМЕ ЖИВОТА ... ти като хуманист-левичар ... ще го целуваш ли ... или ще го гръмнеш при условия на "неизбежна отбрана" или "крайна необходимост"??!

- По въпроса на институциите(правни) на "неизбежната отбрана" и "краната необходимост" в Правото - виж съответните разработки, които съществуват и до момента в Наказателния ни кодекс?
цитирай
47. merlin68 - . . . падат маските Мерлине. . . . . . Не ...
05.02.2018 22:30
born написа:
getmans1 написа:
... падат маските Мерлине...
...

Не ти пожелавам спокойна нощ защото знам, че цяла нощ ще се питаш „А бе, тоз идиот що спомена, слънцето?“.

Merlin68, не видях никъде по-горе да наричаш Гетю с толкова точно название, с каквото той самия се назова сред кавичките. Само не можах да схвана какво общо има слънцето в цялата история ! Невероятни са каденците на гетювата реч, Господи !!!



Въздържам се да наричам така хора които не разбирам, вярно е, че идиотите са неразбираеми, но все пак неразбираем често са и гениите... така, че... знам ли аз:)
цитирай
48. born - Ама ти не си го наричал така /...тоз идиот.../
05.02.2018 22:42
Той сам се нарича по този начин ! Ако наречеш това явление гениалност, ще си помисля нещо и за теб, да знаеш !?
цитирай
49. merlin68 - Гете, когато ме наричаш лъжец, з...
05.02.2018 22:47
Гете, когато ме наричаш лъжец, защото това което съм казал го няма написано в ЗЗД, а в заповед на МС и е абсолютна реалност потопила в кръв и пламъци цяла България, ти като какъв се позиционираш? Като защитник на фашизма (или може би е по-точно да се изразя - нацизма, за да задоволя шантавата ти представа за прецизност)? Написал съм, че специално създадената за борба с партизаните и помагачите им жандармерия е била овластена да убива без съд и присъда по собствено усмотрение, обаче това го нямало в ЗЗД, значи съм лъжец! А тя убивала ли е по свое усмотрение без съд и присъда - да. А армията по разпореждане на правителството на Божилов, убивала ли е без съд и присъда? - да. Някой търсил ли им е сметка за това преди Народния съд? - не.
Лъжец Гет си ти! Но ти не си просто лъжец, ти както вече писах си особено тежка форма на лицемер - бивш комунист служил с пищов на задника на тази власт, която днес плюе. След толкова години търпението ми към теб съвсем се изчерпва и съвсем скоро може да установиш, че до сега всъщност съм се държал много мило с теб!
Що се отнася до подпоручика от запаса Йорданов, който издава пряката заповед за разстрела, не действа на своя глава и ти като полковник това би следвало чудесно да го знаеш. Един друг полковник е дал заповедта, а после се е "опитал" да я отмени.
цитирай
50. get - - Красимирчо спориш ПО СМЪТНО ИЗВЕСТНИ ЗА ТЕБ НЕЩА ОТ ПРАВНИЯ МИР ... ?
05.02.2018 23:13
merlin68 написа:
Гете, когато ме наричаш лъжец, защото това което съм казал го няма написано в ЗЗД, а в заповед на МС и е абсолютна реалност потопила в кръв и пламъци цяла България, ти като какъв се позиционираш? Като защитник на фашизма (или може би е по-точно да се изразя - нацизма, за да задоволя шантавата ти представа за прецизност)? Написал съм, че специално създадената за борба с партизаните и помагачите им жандармерия е била овластена да убива без съд и присъда по собствено усмотрение, обаче това го нямало в ЗЗД, значи съм лъжец! А тя убивала ли е по свое усмотрение без съд и присъда - да. А армията по разпореждане на правителството на Божилов, убивала ли е без съд и присъда? - да. Някой търсил ли им е сметка за това преди Народния съд? - не.
Лъжец Гет си ти! Но ти не си просто лъжец, ти както вече писах си особено тежка форма на лицемер - бивш комунист служил с пищов на задника на тази власт, която днес плюе. След толкова години търпението ми към теб съвсем се изчерпва и съвсем скоро може да установиш, че до сега всъщност съм се държал много мило с теб!
Що се отнася до подпоручика ... издава пряката заповед за разстрела, не действа на своя глава и ти като полковник това би следвало чудесно да го знаеш. Един друг полковник е дал заповедта, а после се е "опитал" да я отмени.


- Първо Министрески съвет - нито в Царство България нито в Българията със странното като тавтология име Народна Република - НЕ ИЗДАВА ЗАПОВЕДИ!
Подзкановите актове СИ ИМАТ ДРУГИ ИМЕНА! Народното събрание е ЕДИНСТВЕНОТО - което има инициативата(правото) да УТВЪРЖДАВА ЗАКОНОВИ АКТОВЕ!
- Ако не стане това - НЯМА ЗАКОН!

ВТОРО: След КАТО НЕ МОЖЕШ ДОКАЖЕШ ЛЪЖЛИВОТО СИ ТВЪРДЕНИЕ(отпратка) във връзка със Закон за защита на държавата ... Тогава посочиш(цитирай) ТАЗИ нова ПРОСЛОВУТА "ЗАПОВЕД" - а не да ми бягаш по тъча, увъртайки го по комунистически-иносказателно: КОЛКО ПАРТИЗАНИ ИЗБИЛИ "ВОЕННИТЕ" ЖАНДАРМЕРИСТИ - те и затова били "ФАШИСТИ"(според теб:))?
- Ми да те питам по куцата ти логика ... колко български граждани са избили ПАРТИЗАНИТЕ -
и те ли са "ФАШИСТИ", ТОГАВА?
- Щот по куцата ти нормативно-категориална и оценъчна логика ... щом и партизаните са употребявали насилие и отнемали човешки животи ... ТОГАВА И ТЕ ПОПАДАТ В ГРАФАТА(ти за) "ФАШИСТ" !?

В заключение да те питам - значи по твоята "логика: : НАСИЛИЕТО УПОТРЕБЕНО СРЕЩУ ХОРА С ЛЕВИ УБЕЖДЕНИЯ ТИ ПРИЕМАШ ЗА НЕСПРАВЕДЛИВО - и ОБРАТНОТО, НАСИЛИЕТО СРЕЩУ ХОРА С НЕ-ЛЕВИ УБЕЖДЕНИЯ ... ТОГАВА Е СПРАВЕДЛИВО, така ли?
цитирай
51. getmans1 - . . . Борн когато двама си мерят „о...
06.02.2018 02:09
... Борн когато двама си мерят „онаковата“ не си слагай по между им „таковата“ че може и два пъти да боли!
Мерлине, спокойно можеш да доставиш удоволствие на „тати“ Тартюфел.
И за да сложим в ред нещата ще кажа това „идиот“ не е случайно сложено. И за да не кажеш пак, че не си ме разбрал ще те питам, не си ли наричал несъгласните с твоето мислене по този начин, но някак си ей така, обобщено и ужким между другото!?!


born написа:
getmans1 написа:
... падат маските Мерлине...
...

Не ти пожелавам спокойна нощ защото знам, че цяла нощ ще се питаш „А бе, тоз идиот що спомена, слънцето?“.

Merlin68, не видях никъде по-горе да наричаш Гетю с толкова точно название, с каквото той самия се назова сред кавичките. Само не можах да схвана какво общо има слънцето в цялата история ! Невероятни са каденците на гетювата реч, Господи !!!


цитирай
52. merlin68 - Гете, има архив на Народния съд, аз ...
06.02.2018 16:47
"Със закон от 26 януари 1944 г. са създадени особени военно-полицейски части за борба с партизаните – жандармерия, която получава НЕОГРАНИЧЕНИ ПЪЛНОМОЩИЯ в действията срещу партизаните." - Божилов Ив. и кол., История на България, 1993, с. 719

Обвинения от Народния съд срещу бившите министри от кабинета на Добри Божилов управлявали страната от 14 септември 1943г. до 1 юни 44г.
В точка "г" се казва:
г) "Взели са решение борбата против нелегалните борци и техните близки да се предостави на нашата войска, като са овластили военните началници да избиват без присъди и да опожаряват къщите, в резултат на което решение, цялата страна се покри в траур и множество къщи и добитък бяха изгорени."

На 20 декември 1943г. ген.Ковачев пристига от София в Омуртаг, събира командирите на войската, полицията и жандармерията и заповядва "да се изтребят помагачите и близките на нелегалните, за да се прекъснат връзките им с базите за подкрепа в разгара на зимата." Няма присъда за нито един от убитите този ден 18 души, в това число и шест деца. Нито един от убитите, повечето от които жени, старци и децата, не е бил въоръжен, камоли да е извършил нападение срещу войниците. Не става въпрос за никаква самоотбрана, а за свръх жестоки убийства наредени от най-висшите етажи на властта. Огромната част от избитите в периода 41-44г. не са партизани, а техни близки които не участват във въоръжената съпротива, както и ятаци. За никаква самоотбрана не става въпрос.

Подпоручик Върбан Върбанов:
"Бяха докарани 7-8 души убийци. Поручик Пангаров ми предаде заповед на командира на дивизията, аз с моя взвод да извърша екзекуцията. Аз изпълниха заповедта. Лично не съм стрелял. 5 души бяха осъдените със заповед която не ми е дадена писмено. Присъда нямаше."..."Познавам Марин Вутов. Той е войник от моята батарея. Бившият командир капитан Михайлов от Шумен ми каза, че е комунист, да го имам под наблюдение. През месец юни го изискаха служебно от летище Телиш във връзка с участието му в конспирация. След връщането му се установи, че е бил бит по ходилата. Замоли ме да му дам кал да си намаже ходилата. Д-р Габаров каза, че няма нужда от кал, студена вода е достатъчно."

Дамян Пешанов:
"Не се признавам за виновен. Взводният подофицер ни събра и каза "кой желае да отиде тази вечер?", но не извести къде. Понеже беше тежък нарядът всички мълчахме. Хвана мен за яката и моя другар, каза "вие ще бъдете". Ще отидете да убиете двама партизани. Дойде взводният, поручик Сава Сирманов и покараха партизаните към Лакатница, като ги лъжеше, че ги кара на съд в Дупница. ... Заповяда той (поручика), те (партизаните) да легнат и ние ги разстреляхме. Аз и още един Димо Денчев."

Поручик Йордан Алексиев:
"Заповедта за разстрелването на тримата души беше предадена от полковник Монев в кабинета на капитан Чачев.... Полковник Монев каза: "ще отидете с капитан Чачев, за да се ликвидират тримата, на самото място, където са рязали линията."... Не бяхме достигнали още мястото, когато подофицерът Вълко Тодоров, който беше с автоматично оръжие, ненадейно стреля...."
...
И така нататък с часове можеш да четеш ако искаш за избитите, изтезаваните, изгорените къщи, без съд и присъда. Но важното е, че аз съм лъжец, защото това го нямало в ЗЗД.
цитирай
53. vaquero - merlin68,
07.02.2018 01:02
Прогнозите са, че след Световното първенство по футбол Путин ще се заеме с "цирея" Украйна.
цитирай
54. pando - Човекът на годината-1938
07.02.2018 13:17
Е .....Хитлер.Усмихнат,с пречупените кръстове на корицата на TIME. Втората световна фойна е финансирана от Женерал мотърс,Форд-за производство на танкове,самолети и камиони.А пък Ай Ти Ти-за средствата на комуникация.Мълниеносната война го изисква...До края на 1941 год.петролните продукти -горива,масла и прочие са доставяни от ФАЩ...И т.н.
Така,че накратко Хитлер е "рожба"на ФАЩ.Да не се говори за ролята на швейцарските банки,които са плащали на диставчиците,а също и "неутрална"Швеция с производство на подводници...
Темата е дълга.Парите са давани от ФАЩ,а уговорката е била,че победените страни ще плащат дълговете на Хитлер.
И днес историята се повтаря с Либия,Ирак,Украйна и Сирия...Раязбира се със участието на медиите за масови лъжи.
цитирай
55. pando - Да добавя
07.02.2018 13:21
На 6 юни при дебаркирането в Нормандия,американските войници са изненадани че в немските камиони и танкове има същите мотори,както и в американската техника.
Ама че "съвпадение".
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merlin68
Категория: Политика
Прочетен: 1680370
Постинги: 293
Коментари: 4201
Гласове: 19298
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031