Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2018 13:55 - Бялата стая
Автор: merlin68 Категория: Забавление   
Прочетен: 5932 Коментари: 23 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Поради някои "хакерски" заплахи (при това подробно описани), които получих в последно време в блог.бг, се силно притесних и още по-силно зачудих, към кого да се обърна за помощ. И понеже арменският поп който познавах умря наскоро, а 13 годишният ми племенник си има по-важни дела, реших да се допитам към медицината.
Защо не към блог.бг, или полицията, а точно към медицината? - може би ще попита някой. Ами, как да кажа... интуиция. Къде би следвало да се търси човек определящ се като супер интелигентен, супер специалист, супер бизнесмен, супер богат и работещ за супер световни корпорации в областта на компютърните технологии, работил също и за .....да и за тях. При това този човек, не демонстрира много от качествата необходими за всичко това, дори напротив. На всичкото отгоре си служи с открити, шумни закани, съвсем в противовес на тишината която обикновено покрива подобни действия.
Те затова се обърнах към медицината и разпратих следното запитване до някои медицински учреждения:

Многоуважаеми Главен лекарю, поради получена заплаха за похищаване на личността ми в блог.бг, както и за проникване в компютъра ми с цел - неразрешен достъп до информация, кражба и продажба на личните ми данни, моля да ми съдействате за откриване автора на тези заплахи.
Профилът на същия, съдържа следните елементи:
- три ви"ши образованания
- три къщи
- три коли
- IQ 176
- и само две (до сега известни ми) самоличности, като обръщам внимание, едната е на мъж, а другата на жена, в пълно съответствие с споследните тенденции в модерния, либерален западен свят.
Моля най-учтиво, но и много настоятелно (тъй като въпросният индивид заплаши и физическата ми сигурност), да ме уведомите, ако в ръководеното от Вас учреждение се намира пациент отговарящ на описания от мен профил.
Изпращам Ви и копия на материалите подробно показващи случая, като се надявам, че те могат да ви бъдат полезни при лечението на подобен тип пациенти. (За сега тези материали са секретни за читателите, но при нужда може да бъдат разсекретени)
                                                                               
                                                                              С уважение! Ваш скромен почитател -Merlin
...............................................................................................................

И ето, че след много кратко време, получих отговор от едно от заведенията до които бях писал:

Уважаеми г-н Merlin, уведомявам Ви, че по изготвения от вас профил, веднага разпознахме един наш пациент. От свое име и от името на управляваното от мен учреждение, се извинявам за причиненото Ви притеснение, и Ви информирам за предприетите по този повод мерки:
- на пациента се забранява достъп до компютър без присъствие и наблюдение от Главната сестра
- мощността на компютърната система до която ще бъде допускан пациента е ограничена до първо поколение руски процесор "Байкал" и RAM съответстващ на IQ-то на пациента, тоест - 176mb.
- ако и при тази конфигурация, гениалността му продължи да създава проблеми, ще му свалим от тавана един Правец 8М
За съжаление обаче, мерките които можем да предприемем относно физическата Ви безопасност, са значително по-скромни. Чудесната либерална по отношение на "частната инициатива и интерес" политика която следваме в крак с нашите приятели от модерния свят, е пагубна за "обществения интерес". В следствие на това Ви уведомявам, че бюджета ни е силно ограничен, а оградата силно порутена. Така, че "спасението на давещите се е в ръцете на самите давещи се". Добрата новина е, че за разлика от страни като САЩ, у нас все още продажбата на оръжие не е толкова либерализирана. Лошата новина обаче е, че в страната ни няма психопат, който бидейки материално добре осигурен, да не притежава оръжие, при това съвсем легално. Така, чи Ви съветвам, като имате предвид това, да предприемете нужните мерки. Надявам се, че съм Ви бил полезен.

                                                                            С уважение! проф. д-р Сигиз-Тогиз Фройдов





Гласувай:
30



1. blackpredator - четох
18.02.2018 15:38
според Kaspersky Lab, 176mb праи постоянен паралелен трафик на виртуални
фойерверки /кьорфишеци/ в даден сайт
процесорът работи без никъф такт
дефектът не е у чипа, а...у чиполино, праещ се на чипокабра..
цитирай
2. mt46 - Добър отговор...
18.02.2018 18:16
Някои обичат да се правят на велики виртуални играчи...
цитирай
3. freeoldmen - Чух за този пациент.
18.02.2018 18:22
В чест на това, че му вдигнали тройно IT заплатата, си купил дъно за компютър за педесе евро.
Сега върху него, със свойствената си професионална лекота, е асемблирал некво суперкомпютърно чудовище, дето му копа по неколко биткойна дневно, управлява му сички профили в блог.бг, а немалка част представлява ХААРП.

Затова спирам, страх ме е да не ме приспи от разстояние...
цитирай
4. emelika - Уважаеми Мерлин! Уважаеми проф. д-р Сигиз-Тогиз Фройдов!
18.02.2018 19:16
Респектирана от магическите умения на първия, с почитания, дори страхопочитания от втория се осмелявам да ви подшушна, че докато епистоларно се оплаквате и оправдавате, вашият субект профил с едната си ръка съблазнява Главната медицинска сестра, а с другата флиртува с клавиатурата на птица дрон непознато поколение, влетяла през отворения прозорец. С преклонение пред вас - санитарно отговорното лице Хиената, вещо в хигиената.
цитирай
5. born - Не забравяйте !
18.02.2018 19:34
Блог.бг е платформа, в която са събрани всички български гении, световноизвестни поети, писатели, художници, музиканти, учени, финансисти, политолози, филолози, журналисти и журналя, социолози, зоолози, хомолози, астролози, геронтолози, технолози, педагози, политици, историци, кибици, всякакви фили и фоби, християни, мусюлмани, джендъри, лесбийки и педали, туристи и автомобилисти, даскали от всички нива, вкл. от отделенията до ВУЗ, всякакви професори и доценти, всякакви менти, ченгета и разни пердета, т.е. специалисти по всички възможни въпроси и даже рептили и други всякакви видове катили. Спирам изброяването, тъй като ме прихвана вируса и започнах да римувам.
цитирай
6. starforlife - Фейлетонът си го бива и адмирации на черното гущерче, че го е напомпал, за да го скибам и тези дни да го онагледя подобаващо в картинки...
18.02.2018 19:42
Първо обаче да довърша сделката за поредната къщурка, нали може?
Само не разбрах едно.
Но какво - ще те попитам на ЛС.
цитирай
7. merlin68 - Фейлетонът си го бива и адмирации на ...
18.02.2018 20:11
starforlife написа:
Фейлетонът си го бива и адмирации на черното гущерче, че го е напомпал, за да го скибам и тези дни да го онагледя подобаващо в картинки... Първо обаче да довърша сделката за поредната къщурка, нали може?
Само не разбрах едно.
Но какво - ще те попитам на ЛС.


Благодаря за оценката, но това фейлетонче не е от особено успешните ми.
ЛС без подател, нито отварям, нито чета, нито им отговарям. Но оценявам постигнатото и ще го имам предвид, явно нещата няма да останат само в аналите на медицината.
цитирай
8. starforlife - А, да, на ЛС забравих да ти кажа:
18.02.2018 20:17
Тук
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/11/16/kompiutyren-snimkov-pytepis-chast-ii-ra.1578097
можеш да видиш въпросните цитирани от теб 176MB RAM

Тук
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/10/12/kompiutyren-snimkov-pytepis-chast-i-va.1572002
можеш да видиш дъното за 50$, за което ти пише свободендъртпиргиш

А тук
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/12/27/kompiutyren-snimkov-pytepis-chast-iii-ta.1584964
се виждат митническите документи на "Байкал"-а ми в болничната стая. Но истината държи да отбележа, че го върнах на "Амазон" (за неведующите: това е руска структура за електронна търговия, но за това Вади Борн вече писа), а защо - тепърва ще се разбере като пристигне новият.

А ето го и поздрава ми:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/12/26/vnimanie-krystosah-blogova-poetesa-banan-i-morkov.1584862
(клипчето)

ПС: Мальчик Мерьлинчик, не бойтесь своего блога. Вы мне неинтересны, и вы можете говорите про меня столько, сколько хотите.
цитирай
9. starforlife - ~
18.02.2018 20:22
А за това - ти отново си в грешка. За всички неща, които си изброил.
merlin68 написа:
ЛС без подател, нито отварям, нито чета, нито им отговарям.

Но както вече казах: тези дни ще покажа купища твои грешки (по отношение на "спора" ни), наивността ти, посредствеността ти, неоснователното ти бърборене...


ПС: От това
merlin68 написа:
Но оценявам постигнатото и ще го имам предвид, явно нещата няма да останат само в аналите на медицината.

Да разбирам ли, че си наясно, че аз не говоря празнословно и отиваме ли там, където ще се убедиш и за другото покритие на 176-те... грама мозък в главата ми? Ха ха ха
Обичам съдебната ни система. Забавна е.
Почти колкото блог.бъг_е.
цитирай
10. merlin68 - Тук http://starforlife. blo...
18.02.2018 20:37
starforlife написа:
Тук
http://starforlife.blog/lichni-dnevnici/2017/11/16/kompiutyren-snimkov-pytepis-chast-ii-ra.1578097
можеш да видиш въпросните цитирани от теб 176MB RAM

Тук
http://starforlife.blog/lichni-dnevnici/2017/10/12/kompiutyren-snimkov-pytepis-chast-i-va.1572002
можеш да видиш дъното за 50$, за което ти пише свободендъртпиргиш

А тук
http://starforlife.blog/lichni-dnevnici/2017/12/27/kompiutyren-snimkov-pytepis-chast-iii-ta.1584964
се виждат митническите документи на "Байкал"-а ми в болничната стая. Но истината държи да отбележа, че го върнах на "Амазон" (за неведующите: това е руска структура за електронна търговия, но за това Вади Борн вече писа), а защо - тепърва ще се разбере като пристигне новият.

А ето го и поздрава ми:
http://starforlife.blog/lichni-dnevnici/2017/12/26/vnimanie-krystosah-blogova-poetesa-banan-i-morkov.1584862
(клипчето)

ПС: Мальчик Мерьлинчик, не бойтесь своего блога. Вы мне неинтересны, и вы можете говорите про меня столько, сколько хотите.


Оф, олекна ми
цитирай
11. merlin68 - А за това - ти отново си в грешка. За ...
18.02.2018 20:44
starforlife написа:
А за това - ти отново си в грешка. За всички неща, които си изброил.
merlin68 написа:
ЛС без подател, нито отварям, нито чета, нито им отговарям.

Но както вече казах: тези дни ще покажа купища твои грешки (по отношение на "спора" ни), наивността ти, посредствеността ти, неоснователното ти бърборене...


ПС: От това
merlin68 написа:
Но оценявам постигнатото и ще го имам предвид, явно нещата няма да останат само в аналите на медицината.

Да разбирам ли, че си наясно, че аз не говоря празнословно и отиваме ли там, където ще се убедиш и за другото покритие на 176-те... грама мозък в главата ми? Ха ха ха
Обичам съдебната ни система. Забавна е.
Почти колкото блог.бъг_е.


О, ти нещо си се объркал много май:) И преди още да се объркаш, чети внимателно - празните приказки които написа в постинга ти който коментирах са факт и не виждам с нищо да опровергаваш този факт. Що се отнася до фокусите ти в блога, то явно имаш умения, никой не го и отрича.
цитирай
12. vaquero - starforlife и merlin68,
18.02.2018 21:06
Защо не излезете извън блога и да се разберете като мъже?
цитирай
13. starforlife - Бог греши - Аз не, Мальчик. Ха ха ха
18.02.2018 21:06
merlin68 написа:
О, ти нещо си се объркал много май:) И преди още да се объркаш, чети внимателно - празните приказки които написа в постинга ти който коментирах са факт и не виждам с нищо да опровергаваш този факт. Що се отнася до фокусите ти в блога, то явно имаш умения, никой не го и отрича.

Точно ти си този, който не чете внимателно. (Прочети отново какво съм писал и ако не съзреш, че съм прав - то ти си и сляп или си наивен мальчик на 4.

И нали не очакваш като теб да кибича тук ката ден, че да те опровергавам в реално време? Имам си къде-къде по-интересни дори, а камо ли важни занимания.
Но както писах (ето потвърждение, че ти си този, който не чете внимателно): "тези дни ще покажа купища твои грешки (по отношение на "спора" ни), наивността ти, посредствеността ти, неоснователното ти бърборене..."
Кавичките са, защото се самоцитирах - пролича отново 9-ти коментар.
Факт ли е? Факт е!
Тоест: Ако ти кибичиш тук и имаш време за губене да правиш контра-постинги спрямо мои същия ден или на следващия (примерно), аз казах вече, че (съм млад и амбициозен за разлика явно от теб, особено спрямо второто и) ще те контрирам със собствената ти глупост и посредственост когато ми остане време.
Може и след месец да е - знам ли. Или мислиш, че ако не Земята или блога, то аз трябва да се въртя около теб?
Ах олан...
цитирай
14. merlin68 - О, ти нещо си се объркал много май:) И ...
18.02.2018 21:38
starforlife написа:
merlin68 написа:
О, ти нещо си се объркал много май:) И преди още да се объркаш, чети внимателно - празните приказки които написа в постинга ти който коментирах са факт и не виждам с нищо да опровергаваш този факт. Що се отнася до фокусите ти в блога, то явно имаш умения, никой не го и отрича.

Точно ти си този, който не чете внимателно. (Прочети отново какво съм писал и ако не съзреш, че съм прав - то ти си и сляп или си наивен мальчик на 4.

И нали не очакваш като теб да кибича тук ката ден, че да те опровергавам в реално време? Имам си къде-къде по-интересни дори, а камо ли важни занимания.
Но както писах (ето потвърждение, че ти си този, който не чете внимателно): "тези дни ще покажа купища твои грешки (по отношение на "спора" ни), наивността ти, посредствеността ти, неоснователното ти бърборене..."
Кавичките са, защото се самоцитирах - пролича отново 9-ти коментар.
Факт ли е? Факт е!
Тоест: Ако ти кибичиш тук и имаш време за губене да правиш контра-постинги спрямо мои същия ден или на следващия (примерно), аз казах вече, че (съм млад и амбициозен за разлика явно от теб, особено спрямо второто и) ще те контрирам със собствената ти глупост и посредственост когато ми остане време.
Може и след месец да е - знам ли. Или мислиш, че ако не Земята или блога, то аз трябва да се въртя около теб?
Ах олан...


Много интересно, оплакваш се, че ангажирам времето ти, обсебил съм те и те карам да се въртиш около мен:))) Е, ти наистина си много объркан, я се огледай наоколо, някъде да съм те канил, да съм споменавал твоето име, или ник? Ако някой е писал такъв контра постинг, споменавайки ме под път и над път, то това май си ти. Нима нямаш по-интересни занимания?
цитирай
15. getmans1 - . . . Мерлине, извинявай, че ще по...
18.02.2018 21:39
... Мерлине, извинявай, че ще поспамя /според критериите на Чепърдалото/

------ Стар, от компютри можеш да разбираш но от хора, не!
А, когато става въпрос за „Тартюфели“ пък, ... съвсем!!!

Простени да сте всички!

starforlife написа:
Първо обаче да довърша сделката за поредната къщурка, нали може?
Само не разбрах едно.
Но какво - ще те попитам на ЛС.

цитирай
16. born - Уф , и на мен ми олекна !
18.02.2018 22:26
Гетю ни прости на всички !!! Алилуя ! Простен да си и ти, чадо !
цитирай
17. getmans1 - Ще си премълча Мерлине за ком 16, ...
18.02.2018 22:49
Ще си премълча Мерлине за ком 16, даже няма да кажа защо пък се надявам и да си досетиш.
цитирай
18. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
19.02.2018 11:36
Технически , специално относно компютрите и техните възможности съм умишлено невеж и не бих могъл да взема отношение по същество Кой, как и по какъв начин?
Ясно ми е , базирайки се на математиката ,че се надуват прочити Чудя се на тези хора ,наистина с възможности, защо ги използват за фалшификати?! Това ги унижава, не го ли разбират Стават инициатори и съучастници в измама, което не е богу угодно!

Но друго е по-важно за мен!
Че наистина си майстор на фейлетона! И тези, които те подценяват, по добре да опитат това ,което правят, с отровна змия ,вместо с тебе! Защото там има противоотрова, но при тебе, при тебе няма открита!
Както би казал Вапцаров!


хубав творчески ден!
цитирай
19. morskipesni - Mnogo to4na prezenka, bravo!
19.02.2018 12:34
Pretenziite im golemi- a po sy6testvo obiknoveni hibridni manipulatori- do naglost. Sori za majmunicata, ot ofisa v Nemsko.
цитирай
20. merlin68 - Ти си шизоиден олио френски, пич...
19.02.2018 15:33
starforlife написа:
Ти си шизоиден олио френски, пич!
Корти ти го е казала отлично в последния си коментар под предходния ти постинг: ти така преиначаваш нещата, че нейното сравнение с педал е нереревантно.
Тъпа, комплексирана, хленчеща пу~ка си.

А аз, Градски, с пу~ки не бих могъл да се разбера по мъжки.


Може би с теб трябва да посетим един лекар, а? Градски:)
цитирай
21. merlin68 - Технически, специално относно ...
19.02.2018 15:56
leonleonovpom2 написа:
Технически , специално относно компютрите и техните възможности съм умишлено невеж и не бих могъл да взема отношение по същество Кой, как и по какъв начин?
Ясно ми е , базирайки се на математиката ,че се надуват прочити Чудя се на тези хора ,наистина с възможности, защо ги използват за фалшификати?! Това ги унижава, не го ли разбират Стават инициатори и съучастници в измама, което не е богу угодно!

Но друго е по-важно за мен!
Че наистина си майстор на фейлетона! И тези, които те подценяват, по добре да опитат това ,което правят, с отровна змия ,вместо с тебе! Защото там има противоотрова, но при тебе, при тебе няма открита!
Както би казал Вапцаров!


хубав творчески ден!


Благодаря за оценката, поласкан съм от титлата "майстор", но не мога да я приема. Майсторите се оценяват от следващите поколения, и в литературата, и в политиката, и в науката (в това число компютърните технологии), и във всичко.
Що се отнася до отровната захапка, не си прав, особено в случая. Тук никой не е упоменат, и ако някой се разпознава в пациента... Аз например не се засягам ни най-малко, ако някой реши да ме нарече комплексирана пу-ка, или шизофреник, или по друг начин изрази фантазиите си за мен. Какво обидно има в това, даже е похвално, човекът честно изразява мнение, ако съм съгласен с това му мнение - да, тогава силно бих се обидил. Обидно е и ако такова невярно мнение изрази за теб човек който познаваш и уважаваш, защото излиза, че не си го познавал, но защо да се обиждаш от хора които не познаваш?
цитирай
22. leonleonovpom2 - Не, Краси!
19.02.2018 16:28
Метафорично съм употребил, не твърдя, че имаш отровна захапка!
Просто не може да ти се противодейства и ако някой опита, ще е напразно!
Това имах предвид!
Неколцина се опитаха , но на фона на написаното от тебе, техните напъни бяха жалки
По-добре да не бяха опитвали!

Хубав ден!
цитирай
23. merlin68 - Метафорично съм употребил, не т...
19.02.2018 19:11
leonleonovpom2 написа:
Метафорично съм употребил, не твърдя, че имаш отровна захапка!
Просто не може да ти се противодейства и ако някой опита, ще е напразно!
Това имах предвид!
Неколцина се опитаха , но на фона на написаното от тебе, техните напъни бяха жалки
По-добре да не бяха опитвали!

Хубав ден!


Да, да, разбрах те добре:) Не, не мисля, че съм неотразим в каквото и да било, а в случая с писанията тук, дори не влагам старание.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merlin68
Категория: Политика
Прочетен: 1677943
Постинги: 293
Коментари: 4201
Гласове: 19298
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031