Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2019 19:21 - Книга за благодарности
Автор: merlin68 Категория: Забавление   
Прочетен: 9149 Коментари: 77 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image

Прочетете внимателно горния коментар и започвайте да благодарите на Учителя на всички нас - Гочо. Той е създал блога в който си избиваме комплексите, той е създал възможността да качваме тук картинки и много други още неща, възможност която лошите модератори постоянно ни отнемат, но Гочо се бори за нас и скоро ще ни върне всичко създадено от Него. Трябва да знаете, че ако днес не можете да качите клип, или картинка, то виновни са скапаните модератори, а ако утре можете да ги качите, то благодарета на Гочо, защото той не е спал за да ви върне радостта. Ако не можете да правите мигащи и светкащи постинги, то е защото не четете Гочо. Ако го четете, той ще ви научи да си центрирате клипчетата баш по средата, да пействате линкове по средата на коментар и те даже да се отварят и много други жизнено важни за вас неща.
Благодарете на Гочо за медалчетата върху публикациите ви, защото Той ви ги дава.
Абе, въобще, всяка сутрин със събуждането си благодарете на Гочо и се молете на Гочо, защото, Бог е само един от никовете Му.
И ако не се молите и благодарите на Гочо, той може да ви нарече "изкукуригали празни капути с единия крак в гроба", а това е много опасно, защото нали ви казах кой е един от никовете Му!
Да знаете също, че Гочо е голям Творец и АФтУр на поезия, разкази и какво ли още не. Дори беше написал разказ по част от един американски филм, чиято героиня му била лична приятелка, много е готина и ако се молите и благодарите на Гочо, той ще ви даде телефона ѝ. Да знаете, че ако сред произведенията на Гочо, ви се стори, че има нещо което сте чели от друг автор, то това е защото всички автори са просто никове на Гочо.
Рей, Гей, Стар, Ловър, брюнет....Гочо, благодаря ти за всичките медалчета дето имам и ако ми направиш 10% отстъпка от курса за безработни начинаещи програматори, ще се запиша да ме научиш как се прави светкащ, мигащ, оранжево-лилав текст.
Благодаря ти още веднъж, о... Гочо!

image
Ех, Гочо колко яко щеше да е ако ме бе научил как се центрира текст...



Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. starforlife - Точно така, празни ташако - трябва да ме популяризираш, за да стане на всеки ясно,
11.04.2019 19:42
че ще размятам език, на който вие не сте способни не, защото сте възпитани, а защото сте лицемерни капути дотогава, в степен и случаи, докогато и колкото единствено и само аз реша!

И да повторя, че това какъв е езикът ми СПРЯМО ВАС - групичката комплексирани смотаняци, които търпях години наред (капут-заксчо - "наред" е една дума, неграмотнико) да се дуят пред кого ли не тук, ни най-малко не променя към негативно мнението и отношението към мен на нормалните хора тук, напротив.

Да си отиват заради такива недонаебани комуникстически идиоти хора като Пискова, Вмир и т.н.?
Да, ама не.
Аз, Георги Стоименов, обещавам на въпросните чмикиджиИ недоонодени, че тези двама съблогъри ще се върнат и това ще е заради цветущия ми език.
цитирай
2. vasilisa1917 - .
11.04.2019 19:49
гоче, ама заклеваш ли се, че ще се върнат воньо и пишкова? уговори ли ги вече по gsm-a?
цитирай
3. tikoev - Изглежда че все пак някой те изкара ...
11.04.2019 19:51
Изглежда че все пак някой те изкара от релсите. Ти, Георги Стоименов се издигна много в очите на хората, но като сапунен мехур.
цитирай
4. merlin68 - че ще размятам език, на който вие не ...
11.04.2019 19:55
starforlife написа:
че ще размятам език, на който вие не сте способни не, защото сте възпитани, а защото сте лицемерни капути дотогава, в степен и случаи, докогато и колкото единствено и само аз реша!

И да повторя, че това какъв е езикът ми СПРЯМО ВАС - групичката комплексирани смотаняци, които търпях години наред (капут-заксчо - наред е една дума, неграмотнико) да се дуят пред кого ли не тук, ни най-малко не променя към негативно мнението и отношението към мен на нормалните хора тук, напротив.

Да си отиват заради такива недонаебани комуникстически идиоти хора като Пискова, Вмир и т.н.?
Да, ама не.
Аз, Георги Стоименов, обещавам на въпросните чмикиджиИ недоонодени, че тези двама съблогъри ще се върнат и това ще е заради цветущия ми език.


Еми, че то лошо няма, колкото повече, толкова повече, реални гочови фенове.
цитирай
5. starforlife - ~ 3. tikoev
11.04.2019 19:55
Мен? Да ме изкара от релси идиот като домакина и то с такава идиотия? - Казвам ви аз, че светът не функционира така банално както вие си мислите.

Ще повторя думите си след час.
След това след още два.
А утре на всеки кръгъл час ще ги копирам.
За да ти стане ясно, че пиша смеейки се, а не както ти си мислиш за баналността на света около твоето жалко съществуване.

ПС: Защо не дойде на срещата в "Рафи"?
Нали щеше да ме шамариш, фейк недоклатен?
цитирай
6. tikoev - Все се оправдаваш. Това не е дост...
11.04.2019 19:56
Все се оправдаваш. Това не е достойна позиция. Курвенска е.
цитирай
7. starforlife - ~ 6. tikoev
11.04.2019 19:58
Думи на един обикновен фейк.
Само Веси може да заблуждаваш, че си реален образ, льольо.
А колко си страхлив да не говорим.
цитирай
8. tikoev - Не дойдох защото не си струва да си ...
11.04.2019 19:59
Не дойдох защото не си струва да си губя времето с отрепка като теб. По-добре да свърша нещо хубаво вместо да се занимавам с теб. Като толкова искаш, намери ме.....
цитирай
9. merlin68 - Изглежда че все пак някой те изкара ...
11.04.2019 19:59
tikoev написа:
Изглежда че все пак някой те изкара от релсите. Ти, Георги Стоименов се издигна много в очите на хората, но като сапунен мехур.


Абе, ти къде си виждал как се изкарва от релси дерайлирал вагон?
цитирай
10. tikoev - Игнишън? Старт?! :))))))
11.04.2019 20:00
Игнишън? Старт?! :))))))
цитирай
11. tikoev - Сега ще изсере няколко страници ...
11.04.2019 20:08
Сега ще изсере няколко страници размишления....:)
цитирай
12. tikoev - Жоржи, стана за посмешище. На твое ...
11.04.2019 20:13
Жоржи, стана за посмешище. На твое място щях да се скрия за известно време.
цитирай
13. tikoev - Ни вопъл, ни стон....:)))))
11.04.2019 20:15
Ни вопъл, ни стон....:)))))
цитирай
14. merlin68 - Жоржи, стана за посмешище. На твое ...
11.04.2019 20:16
tikoev написа:
Жоржи, стана за посмешище. На твое място щях да се скрия за известно време.


Абе, ти си интересен човек, що аз да се крия? Че аз отворих тук книга за благодарности на Гочо и лично му благодарих два пъти, а ти му се зъбиш:) Крий се ти.
цитирай
15. tikoev - :) ОК. крия се. :)))))
11.04.2019 20:18
:) ОК. крия се. :)))))
цитирай
16. starforlife - ~ 8. tikoev
11.04.2019 20:43
Не дойде просто, защото:
- не си от Пловдив
- си един обикновен фейк
- не ти стиска

Аз да те търся? "По-добре да свърша нещо хубаво вместо да се занимавам с теб."
Но:
- срещата и то със закана както беше и тази на Кофичко, я определи ти
- ти беше този, който твърдеше, че си там, а мен ме няма
Така, че - хайде да преосмислим думите ти от 6-ти коментар, м?
Хей така - обратно насочени - към теб, м?
М?
М?

Лека нощ, Другари!
Венсеремос и ооо йе!
В 21:00 ще цитирам коментара, за да сте наясно, че светът не функционира така банално и не съм извън релси. И ще ви го цитирам когато се сетя, за да не го забравяте.
Дори ще разширявам лоното на обидните епитети, защото имам топките да го правя, а не като вас, лицемери недоизклецани.
Абе що не вземе да си спретнете един масов секс пом/у си?
Знаете ли колко е гот? Аз с клонингите си го правя редовно. Ха ха ха
цитирай
17. starforlife - ПС:
11.04.2019 20:45
Кой сега трие коментарите ми, КапутПумпи?
Или не ви изнася, че ви цитирам като НИК-ове и не ме ебЪт идиотски намеци-заплахи като на пухкавия (ви) "икономч0" - Паунчо, м?
М?
М?
цитирай
18. born - И аз желая да впиша в настоящата к...
11.04.2019 20:58
И аз желая да впиша в настоящата книга за похвали и оплаквания благодарността си към Го4о за хубавите думи, които често ми отправя !
Вярно е и че ме отхвърли като кандидат-приятел напълно правилно, за което напълно релевантно и ноторно го разбирам и оправдавам, тъй като така и не се научих да правя святкащи и мигащи мурафети в постингите, за което Великият ми Учител толкова настояваше.
Вчера ги чаках цял час във Владивосток, където имахме насрочена среща да ми донесат кофичка и лопатка с Гетю, но не дойдоха за съжаление. Тръгвам си обратно с голямо огорчение и тъга.
цитирай
19. starforlife - Точно така, празни ташако - трябва да ме популяризираш, за да стане на всеки ясно,
11.04.2019 21:00
че ще размятам език, на който вие не сте способни не, защото сте възпитани, а защото сте лицемерни капути дотогава, в степен и случаи, докогато и колкото единствено и само аз реша!

И да повторя, че това какъв е езикът ми СПРЯМО ВАС - групичката комплексирани смотаняци, които търпях години наред (капут-заксчо - "наред" е една дума, неграмотнико) да се дуят пред кого ли не тук, ни най-малко не променя към негативно мнението и отношението към мен на нормалните хора тук, напротив.

Да си отиват заради такива недонаебани комуникстически идиоти хора като Пискова, Вмир и т.н.?
Да, ама не.
Аз, Георги Стоименов, обещавам на въпросните чмикиджиИ недоонодени, че тези двама съблогъри ще се върнат и това ще е заради цветущия ми език.


ПС:
Кой сега трие коментарите ми, КапутПумпи?
Или не ви изнася, че ви цитирам като НИК-ове и не ме ебЪт идиотски намеци-заплахи като на пухкавия (ви) "икономч0" - Паунчо, м?
М?
М?
цитирай
20. kvg55 - merlin68,
11.04.2019 21:34
Крррасота!
цитирай
21. merlin68 - Спокойно Гочо, дишай бавно и дъл...
11.04.2019 21:44
Спокойно Гочо, дишай бавно и дълбоко... точно така. Сега спомни ли си? Коментари от Гочо съдържащи линк, отиват в канала.
Не виждам какъв е този гняв в теб, защо се дразниш от думите на човек, който не разбира, че никой не може да изкара от релсите, вагон който отдавна е дерайлирал.
Популяризирам те, но не очаквай чудеса, все пак едно лайно си има ограничена агитка, колкото и добър да е пиарът му. И в този ред на мисли, Гочо, услужливо ще припомня на явно слабата ти памет, че вмирисаният ти фен, си тръгна предаден от теб. Чакаше скунксът подкрепата ти до последно, но след като ти ясно му заяви, че не го защитаваш... той намръщен си замина. Е ще му мине и пак ще се върне по ароматен отвсякога:)
цитирай
22. zax - Ей, Дундьо. Виждам че още ти държи ...
11.04.2019 22:04
Ей, Дундьо. Виждам че още ти държи топло в гащите. :)))
Не беше ли ти който ми пращаш улави дето трошат павета с гуава, и синчето си да се мери с мен че е по-голем програмист от баща си???

Тъпунгер!!! Решил да предизвиква всеки в пишман съревнование - как се хаква сайта. Куку на квадрат!!! Освен помпене и анимации, нищо друго не знаеше - признавам, от теб по-голем умник не съм срещал. Дори как да влезеш в редактора на поста и да пишеш html не знаеше!!!... Учител ми бил, кой и на какво си научил бе, пумпали ти джиткат у главата.

....
И като си толкова голем, що си скъсахте гъзетата с Кортанка /твоя профил/, за два дни да си изтриете всички коментари при мен?!
Да продължавам ли, Фиткин?
цитирай
23. blackpredator - малийй, Мерлине
11.04.2019 23:18
шъ съ съберат мъртвите души на блога
Гочиков, Вмрюшкин и БНРкоробочка
ще рецитират семейната й гордост
„Балада за Камен Болшевика“
цитирай
24. starforlife - ~
11.04.2019 23:37
~ 22. zax
Абе, головодник...
Дундьо ще викаш на курвето ти вкъщи, ясно ли ти е бе, бъзльо недоклатен?
Идвал съм ти и на теб на крака, но понеже точно ти си по пързалките да те мислят тук за нещо, та не смееш, ако не в код, да премериш сили с мен като петле, което се перчи само виртуално, но иначе знае, че врата като на пиле ще му извия.
И, ташак смешен, доста хора те помнят как изпадна в жалкото състояние да кълнеш и то децата ми, спомняш ли си? Как да не те подиграва тогава човек, че сина ми тогава на 17 ще те нсправи луд в материя, в която си гола вода, но се правиш тук пред невежите?
Да кълнеш, капут вулканизиран, е нещо, което е вътрешно състояние, а не моето да ви правя на дроб с непукизъм и крайна простащина.
Ти мен да учиш?
Ти? Неграмотникът?
Къде работиш ти и като какъв, и къде аз бе, льольо?
Ти не се ли усещаш, че всяка втора твоя дума на техническа тема, особено компютърна, е пълна шитня бе, фифи?
Пълен ташак си ти, Николайчо. Тоест - празен ташак.

~ 23. blackpredator
Ще се съберат, да. Но мъртвите души са при вас, идиотите, които ви изброих, но домакинът с претенциите, ча аз съм бил го правел, точно той изтрива коментарите ми.
И аз, и Любо, и Пискова сме ИМЕНА. А не като вас - сол-ташаци.
цитирай
25. freeoldmen - "Аз, Георги Стоименов, обещавам..."
12.04.2019 00:41
Това колко пъти го видяхме тук, и се нещо не става.

Обещавам, че ще направя блог.бг по-добро място...
Обещавам, че ще съдя еди коя си...
Обещавам, че най-накрая ше шибам тая година...

Ти си пълен въздухар.
цитирай
26. starforlife - Ха добро ви утро бе, минетчии недоклатени!
12.04.2019 07:38
Дотук с това, че съм бил изваден от релси.
Днес, когато аз реша и колкото пъти аз реша - ще ви обсипя с каквито аз реша цветущи прилагателни.
Вас:
- Мърлявият домакин - педал, който живее с кучето си и отдавна не докосва жена, но седнал на мен половия живот да се опитва да обрисувва както на него му падне, чикиджията недоклатен...
- Блекч0, наречен заради страхливата си миша натура от Корти Кофичко, който е първият селтак-помпаджия на недонаебания Икономч0 и останалите чикиджиИ от агитката ви и който е толкова неграмотен, а с такива претенции като парижка курва...
- Споменатият икономч0, наричан вече от мен Паунчо, който е най-големият комплексар тук и който не смее постингите си да активира, защото ще покажа на всички ви колко е лъжливо педалче недоклатено и колко е жалък и смешен, особено с претенциите си за грамотност, а тя отговаряща на пъпчив третокласник...
- Борнч0, който е един обикновен дърт педал с провиснал гъС, лицемерен до безобразие не ти с готовността си да лъже дори под клетва, за да се издигне до фактор поне в собствените си лицемерни очи, не ти с това да говори за моя простащина, което състояние е търсено и преднамерено от мен, а например да приема за нормално, че една национална трагедия трябва да я превърне в парад на собствения си ограничен педалски вътрешен мир и чикиджийска същност...
...
Да продължавам ли да ви изброявам с кратко резюме?
Да включа ли лилипут-русть0, който е многопрофилник от най-висша класа и то с профили, създавани само и единствено за интриги и който единственото нещо, с което си мисли, че блести, това е относителната му грмотност, некомпенсираща пълното отсъствие на мъжество и абсолютната му интригантска същност...
Да продължавам ли, м?
М?
Хей така - десетина часа след като ме обявихте за изваден от релси да продължавам да ви наричам както реша, защото това заслужават комплексирани идиоти, години наред наричащи Съпругата на Гети например "парцалеса" и как ли още не, но видиш ли сега опитващи се да изкарат, че аз съм с пошлия език.

Такъв ще бъде езикът ми, капути смачкани!
Защото вие от друго не разбирате и си мислехте години, че като никой не отвръща с подобна на тази ми простащина - та сте нещо, а всъщност сте едно нищо.
Шайка обособили се манафи, които нямат доблестта да застанат като реални хора пред тези, които имат педерасткото самочувствие да наричат как ли не (не визирам себе си). Вкупом. Като пълни женчовци каквито сте.
цитирай
27. starforlife - Чикиджийските коментари 25. freeoldmen и 21. merlin68 ще репликирам изрично по-късно.
12.04.2019 07:42
Хей така, нарочно.
За да мине достатъчно време да стане още по-пределно ясно, че прилагателните, които ще употребя са изрично писани от мен в състояние на насмешка спрямо въпросните педалчета, които и в двата коментара се опитват да ви пробутват евтина "истина", понеже са свикнали с лъжи и извъртания да се нагаждат пред околните.
"Нагаждат" ли казах?
О, неее - свикнали са като предани комунисти да се надупват, за да може да бъдат онождани (абе направо ебани да си го напиша - ха ха ха) само и само да са на кавала (не като онези кавали, които са свикнали да правят, а като този от "поговорката"), ако не последната дупка поне, то поне на нея дъното.

Така, че, и двата коментара, точка по точка и с "лицеприятни" епитети - ще отразя когато АЗ! реша.
цитирай
28. merlin68 - О, Гочо, аз напълно разбирам спр...
12.04.2019 08:27
О, Гочо, аз напълно разбирам справедливия ти гняв - тук книга за похвали ти създадох, един вид Храм, е то дойдоха да те плюват, не да те почитат. Ама аз какво съм виновен, а?
И сега, понеже Гочо, вече пет пъти поясняваш, че никой не те е извадил от релси, да ти кажа - прав си.
Как някой може да извади от релси, вече дерайлирал вагон? Но да излезеш от релсите не е голям проблем, ще те върнат обратно, при теб лошото, Гочо е, че релсите вече ги няма там, дерайлирал си твърде отдавна, а след това са откраднали и релсите ти.
цитирай
29. getmans1 - . . . ЗАВИЖДАМ ТИ СТАР, . . . ТУК НА СЪД ...
12.04.2019 08:47
... ЗАВИЖДАМ ТИ СТАР, ... ТУК НА СЪД СА СЕ СЪБРАЛИ сите херувимчета и ангелчета в блога ... е, те сичките все червенодупести ама все пак ангелски душичи са ... до един.



starforlife написа:
Хей така, нарочно.
За да мине достатъчно време да стане още по-пределно ясно, че прилагателните, които ще употребя са изрично писани от мен в състояние на насмешка спрямо въпросните педалчета, които и в двата коментара се опитват да ви пробутват евтина "истина", понеже са свикнали с лъжи и извъртания да се нагаждат пред околните.
"Нагаждат" ли казах?
О, неее - свикнали са като предани комунисти да се надупват, за да може да бъдат онождани (абе направо ебани да си го напиша - ха ха ха) само и само да са на кавала (не като онези кавали, които са свикнали да правят, а като този от "поговорката"), ако не последната дупка поне, то поне на нея дъното.

Така, че, и двата коментара, точка по точка и с "лицеприятни" епитети - ще отразя когато АЗ! реша.

цитирай
30. pantaleev - И аз да се включа
12.04.2019 09:22
Благодаря на Гоче стар за това че подскача под този постинг като неандерталец.
Ей дебеланко радвай се и пали свещички, че хората се забавляват с теб и ти се подиграват а не са те хванали още натясно че ще видиш кой е побойник. Хюмне такова. Каккво стана. Нали щеше да ходиш да биеш Рустам в Бургас. Нали си много отворен бе дебелак. Виж се какъв си плондир.
цитирай
31. starforlife - Още не е дошло времето за реплики към 25. freeoldmen и 21. merlin68, но сега ще пусна други.
12.04.2019 10:32
~ 29. getmans1
Това не е съд, Радо, а да не говорим, че в такъв въпросните дори да им стиска (а то не им, защото са женчовци), не могат да ме вкарат.
(Знам-знам, сега да речем фейкът василисабезмозъчна ще каже, че е понеже имам жълта книжка. Толкова са безинтересни в палитрата на интригите си, че са чак банални, но това е от факта, че с единия крак... не съм казал, че сте в гроба, Пумпалчо, а ти за пореден път преиначи думите ми, уж цитирайки.)
Та, Радо: Това не е съд, а цирк.
И аз като прилежен актьор им давам циркаджилъка - нали важното е всеки да се забавлява? Аз не държа да е по моя начин (който те дори не разбират и нямат капацитета да съзират при нормалните ми изяви тук).


Сега...
На фейкове внимание обръщам само когато и доколкото АЗ! реша и ето сега, след като снощи обърнах внимание на фейка "тикоев" - ще го направя спрямо други два тук:

~ 2. vasilisa1917
Както вече не веднъж напоследък казах - заобикалящият ви свят не функционира така банално, както вие си мислите и затова отговорът ми е "не" - не съм звънял на Ангелина и Любо по ГСМ-а.
Иначе, бих могъл, да. Но да занимавам хората с някакви идиоти като вас - е това нЕма как да стане в този момент.
И двамата ще са част от едното ми парти по случай Гергьовден. Тогава просто ще им дам да прочетат какво съм казал и те сами ще решат как да реагират.
Аз не съм лилипут-русть0, че да въртя интрига след интрига, включително и с теб като фейк, василисабезмозъчна.

~ 30. pantaleev
Пънеш се от доста време да ти обърна внимание на петльоперченето, а аз така да се правя, че не те виждам.
Е как да те видя, когато ти не съществуваш?
Но сега друго искам да кажа: НЕКА ЛИЛИПУТко-РУСТЬ0 КАЖЕ ТУК И СЕГА КОГА И КЪДЕ МЕ ИСКА!
И само да обърна внимание на незапознатите 10-тина блогъри от обща няма и 100 в жалкото блог.бг, че не аз съм се заканвал да маризя дъртото джудже, а то мен щяло да рита. Линк да давам ли? Ха ха ха
Така, че да повторя: ЛИЛИПУТко-РУСТЬ0, КОГА И КЪДЕ?
цитирай
32. starforlife - А сега да покажа защо с пълно право наричам КВГ55 например, лицемер.
12.04.2019 10:38
Когато някой не се възмущава избирателно и смята за нормално да наричат реална личност като Пискова да речем каква ли не…
Когато същият този някой (самосвалил се до позицията на Никой) не се възмущава избирателно и смята за нормално да наричат да речем Съпругата (визирам тази на Радо - Гети) на реална личност каква ли не…
Когато някой не се възмущава избирателно и смята за нормално да се кривят (от "приятелите" му, формиращи се на политико-идеологически принцип) какви ли не обстоятелства спрямо мен, куп други блогъри и най-вече Истината като символ въобще…
А се възмущава (лицемерно) от моя език и поведение…
Които подчертавам, че са такива от няма и година и то само и единствено спрямо шайката девиантни персони, тероризиращи с пълното отричане правото да съществуват и други, инакомислещи на тях и глупостите им хора в блога от години...
То няма как да не е лицемер и ТИ, ГОВЕДАРОВ, си една долнопробна порода абсолютен лицемер.
Някакво несъгласие с изказаното ли чувам?
М?
И от кого точно?
И най-вече: С какво би било обосновано евентуално такова несъгласие и какво точно невярно по напълно нормален, но твърд и остър начин написах току що?


ПС: Четящите, проумейте, че с всяко заклеймяване на пошлия ми език и поведение тук и сега, а мълчание пред по-меката, но постоянна от години простащина, довела до опустяването на това място заради въпросната простащина на всички тези тук и сега + всичките им фалшиви профили, от които прокарват гнилите си бездушни напъни от едно или друго естество (политическо или чисто комплексарско), вие не сте нищо друго освен също лицемери като същия този КВГ55.
цитирай
33. eva666 - ...басси и тъпата седянка...каква е Темата?
12.04.2019 10:41
...поне подробната мара от Пескара, да бе се надупила...
ще стане..Тройка по мАсковски..
гочеее, гочеее, Кой къде те бутне, там..улиташ, одъртя тук, бе майсторе..
а, малко срама...?
цитирай
34. tikoev - Не бях прав. Признавам си. То не бяха ...
12.04.2019 11:19
Не бях прав. Признавам си. То не бяха няколко страници налудничаво излияние. Беше си флуууд. Кефи ме обаче. Няма друг като него. :)
цитирай
35. putinofil - Гоче, твоето преклонение пред с...
12.04.2019 11:54
Гоче, твоето преклонение пред смрадливото чучело, което е класически пример за патологична графомания, на което чучело облизваш г...а, както впрочем и тук коментиращия тъпак къвъгъ, е доказателство за безгранична и неизчерпаема тъпотия, мон шер.
По едно време даже влизаше в блога му да му триеш коментарите.
Докато не проумееш, че тоя кретен, който в лудостта си се помпи сам, коментира сам и гласува сам, е канцерогенен за блога, нищо добро не те чака.
И като го раздаваш як русофоб и путинофоб, що лижеш г...а на една путинска въшка като валерий, м?
цитирай
36. pantaleev - Недраги Грухчеванов
12.04.2019 12:16
Наричаш мен и колежката Василиса фейкове, но по фалшив изграден от теб образ в блога няма. Не вярвам на нито едно твое писание за уж реалният ти живот и приключения с кортани или някоя друга мургава труженичка в някой влак. Ако щеш освен грозната си мутра да си снимаш и дебелия гъз пак си оставаш фалшив герой. А за Рустамич не се тревожи. Ще ти даде добър урок.
цитирай
37. starforlife - Обещах ви още по-пикантни епитети, нали така?
12.04.2019 13:43
Не съм забравил естествено, но ще ги получите когато АЗ! реша и в дози, които АЗ! реша.
Сега ще пусна няколко само за недонаебания фейков профил pantaleev от 26-ти коментар. Хей така, за да са наясно четящите (а и чикиджи-модераторките), че "дерайлирането" ми е търсено и преднамерено.

Виж сега, недонаебани човече, търсещ внимание из зад не един и два фейкови профила... Освен това, че сте фейкове, създадени с цел интрига, общото м/у вас с василисабезмозъчная е, че тя също се стопанисва от мъж.
Мъж ли казах?
Преебан на ментално ниво и с съзнанието си идиот, който изпитва удоволствие не само когато чеп го пори отзад физически, а и когато се кефи на изявите си в женски образ, не може да е мъж, а обикновен педераст с вторични полови белези на хермафродит, какъвто се явявате и двамата с василк0.
А за анално ощастливения лилипут-русть0 не ми се пудри.
Попитах: КОГА И КЪДЕ?
Но както винаги от женчовската ви агиДка не се чува ясно и мъжко "тогава и тогава и еди къде си". Може би, защото някой трябва да го извади от интригантските ви усти? Или все още не е свършил в тях? Или не сте все още преглътнали?
Да ви еба и недоклатените чикиджиИ, да ви еба...
цитирай
38. blackpredator - извод
12.04.2019 13:43
на Гоца сите женски профили са с малки цици..
цитирай
39. starforlife - ПС:
12.04.2019 13:46
Погледни моята снимка, пантоеблев...
След това погледни тази на шопар-русть0...
И после пак говори кой е "грухчеванов", еблива фейк-гнидо.
Или зрението ти е замъглено от стичащата се по лицето ти нечия... (абе хайде ще бъда по-"културен" - ха ха ха) семенна течност?

Идиот си ти, пишльо малък. Кръгъл идиот.
Във всичките си виртуални превъплъщения.
цитирай
40. starforlife - ~ 38. blackpredator
12.04.2019 13:49
Довод за извода на недоонодения Кофичко:
Така твърди, защото циците на любимия му икономч0-Паунч0 са по-големи от на въпросните "женски профили".
Ама то е понеже и пухкавия женствен гъС на същия пишман-икономист-неграмотник, е също по-голям и трътлест.
Нали, Кофичко?
Айде бЕгай да си дърпаш малкото пишле и помпаш някои русофилски бози и ги изблейкваш на фригидната (ви) "първа", че дано това ти доведе оргазъм до довечера, капут путино-зомбиран.
цитирай
41. pantaleev - Дебело Гоче
12.04.2019 14:04
Ядоса ли се? Ооо чакам твоето наказание всемогъщи Гоче. Между другото още чакам и немският тигър и вмир.
Виждам че с гетьовците си дърпате кожичките на чурките един на друг и сте голямата работа. Винаги съм се кефил когато неосъзнат хомосексуалист от блога тръгне да ми прави анализи и да гадае на тама "Панталеев". Радвам се че подскачаш. Продължавай.
цитирай
42. blackpredator - нов извод
12.04.2019 14:15
blackpredator написа:
на Гоца сите женски профили са с малки цици..

ако съдя по реакцията, менталният боярышник го осъзнава...
малко са му градусите на панагюрския ни самагон..
цитирай
43. vasilisa1917 - .
12.04.2019 14:44
гоче, един сериозен въпрос към теб сега. ти да си виждал някой мъж с шарени, мигащи и светкащи постинги? не намираш ли шарените текстчета за женски, да не кажа и гейски дори?
цитирай
44. getmans1 - Алоооу, Тарикатки- Батки. . . ис...
12.04.2019 15:18
Алоооу, Тарикатки- Батки ... истината е една, ЧП покани Стар а и мен ПУБЛИЧНО, в постинг като този ... на пъпа на Русе ... ДА НИ НАВИРА ГРЕБЛОТО СИ В ЗАДНИЦИТЕ НИ ... факт нали помните. ПОМНИТЕ ЛИ БЕЕЕ ... 100 пъти от тогава до сега казвам ... АЗ и пласмасовата лопатка бяхме гаранти, че няма да има ексцесии ... но мъжът„ го нямаше ...вашият мъж...

А, по-точно беше там ... на ВТОРАТА МАСА НА ЛАЙНОТО ... да ими изглед към сладкарница ТЕТЕВЕН ... Иначе е ПИЧ НО ТОГАВА ПОСТЪПИ КАТО ПИЧКА ...

Ако това са ви забавленията ... ебал съм ви забавленията, пикал съм върху забаленията ви, срал съм отгоре им и ... започвайте да се възмущавате дърти Тартюфели
цитирай
45. blackpredator - я бе педал недоклатен
12.04.2019 15:36
я дай линк, цитирай точно, постинг, час
кога Аз съм писал Някъде, че каня Теб да ти Навирам нещо?
деба делиорманския ти травестит..

цитирай
46. germantiger - чакал бил да го поеме до топарла ците :D
12.04.2019 17:08
41. pantaleev - Дебело Гоче
14:04
Ядоса ли се? Ооо чакам твоето наказание всемогъщи Гоче. Между другото още чакам и немският тигър и вмир.

КАКВО ЧАКАШ - ДА МИ ДУХАШ ЛИ

нали имаш мерак да духаш на путин че да му върви тая година

как да се наредим - първо аз и после той или обратно пред цъфналия ти янузай рустьо

чакал бил... аз пък чакам кога ще слезеш от майка ти та да я налазя аз аууу
цитирай
47. germantiger - +
12.04.2019 17:12
43. vasilisa1917 - .
14:44
гоче, един сериозен въпрос

...

василе, един сериозен въпрос пък от мен

на кого обичаш повече да го духаш - на мъжа ти или на путин
цитирай
48. merlin68 - Я, то книгата се препълнила с бла...
12.04.2019 17:20
Я, то книгата се препълнила с благодарности... сега ще си опукам пуканки и ще се върна да почета:)
цитирай
49. blackpredator - айдяяя
12.04.2019 17:37
germantiger написа:
на кого обичаш повече да го духаш - на мъжа ти или на путин

Елза Парини от Варна се изживява като Елза Кох
абе, блог.бг не ти е Браво.бг
туй травеститското войнство на амбразурата да брани Гоца Парини..
цитирай
50. vasilisa1917 - .
12.04.2019 17:59
germantiger написа:

василе, един сериозен въпрос пък от мен

на кого обичаш повече да го духаш - на мъжа ти или на путин


шпенделсон, ти не се ли притесняваш, че ще си умреш девствен?
цитирай
51. vasilisa1917 - .
12.04.2019 18:01
гетю, засрами се! на години си, а още си играеш с лопатки
цитирай
52. tikoev - Не съм забравил естествено, но ще ги ...
12.04.2019 18:09
starforlife написа:
Не съм забравил естествено, но ще ги получите когато АЗ! реша и в дози, които АЗ! реша.
Сега ще пусна няколко само за недонаебания фейков профил pantaleev от 26-ти коментар. Хей така, за да са наясно четящите (а и чикиджи-модераторките), че "дерайлирането" ми е търсено и преднамерено.
За това се иска инструмент който ти нямаш....Хахахааааа...
Виж сега, недонаебани човече, търсещ внимание из зад не един и два фейкови профила... Освен това, че сте фейкове, създадени с цел интрига, общото м/у вас с василисабезмозъчная е, че тя също се стопанисва от мъж.
Мъж ли казах?
Преебан на ментално ниво и с съзнанието си идиот, който изпитва удоволствие не само когато чеп го пори отзад физически, а и когато се кефи на изявите си в женски образ, не може да е мъж, а обикновен педераст с вторични полови белези на хермафродит, какъвто се явявате и двамата с василк0.
А за анално ощастливения лилипут-русть0 не ми се пудри.
Попитах: КОГА И КЪДЕ?
Но както винаги от женчовската ви агиДка не се чува ясно и мъжко "тогава и тогава и еди къде си". Може би, защото някой трябва да го извади от интригантските ви усти? Или все още не е свършил в тях? Или не сте все още преглътнали?
Да ви еба и недоклатените чикиджиИ, да ви еба...

цитирай
53. merlin68 - Гоче, твоето преклонение пред с...
12.04.2019 18:19
анонимен написа:
Гоче, твоето преклонение пред смрадливото чучело, което е класически пример за патологична графомания, на което чучело облизваш г...а, както впрочем и тук коментиращия тъпак къвъгъ, е доказателство за безгранична и неизчерпаема тъпотия, мон шер.
По едно време даже влизаше в блога му да му триеш коментарите.
Докато не проумееш, че тоя кретен, който в лудостта си се помпи сам, коментира сам и гласува сам, е канцерогенен за блога, нищо добро не те чака.
И като го раздаваш як русофоб и путинофоб, що лижеш г...а на една путинска въшка като валерий, м?


Гочо, искам да изостря вниманието ти върху този коментар, на некой си Путиноид (гледам, че се е деактивирал щото излиза анонимен коментара). Излиза Гочо, че не се харесваш особено и на русофобите, а?
Един е Гетьо тук на барикадата и те брани мъжки с нечленоразделна реч.
Абе, Гочо, ти нали не беше дерайлирал и как така изведнъж се оказва, че си бил дерайлиран преднамерено? И кой пък ще прояви тая зла умисъл да те изкара от релси се чудя, а? И какво да правят сега модераторките, да запрятат ръкави да те мъкнат към износените ти релси ли, а?
цитирай
54. merlin68 - Алоооу, Тарикатки- Батки. . . ис...
12.04.2019 18:23
getmans1 написа:
Алоооу, Тарикатки- Батки ... истината е една, ЧП покани Стар а и мен ПУБЛИЧНО, в постинг като този ... на пъпа на Русе ... ДА НИ НАВИРА ГРЕБЛОТО СИ В ЗАДНИЦИТЕ НИ ... факт нали помните. ПОМНИТЕ ЛИ БЕЕЕ ... 100 пъти от тогава до сега казвам ... АЗ и пласмасовата лопатка бяхме гаранти, че няма да има ексцесии ... но мъжът„ го нямаше ...вашият мъж...

А, по-точно беше там ... на ВТОРАТА МАСА НА ЛАЙНОТО ... да ими изглед към сладкарница ТЕТЕВЕН ... Иначе е ПИЧ НО ТОГАВА ПОСТЪПИ КАТО ПИЧКА ...

Ако това са ви забавленията ... ебал съм ви забавленията, пикал съм върху забаленията ви, срал съм отгоре им и ... започвайте да се възмущавате дърти Тартюфели


Гетьо, ти осра и опика книгата за благодарности на Гочо, как не те досрамя!
цитирай
55. starforlife - ~
12.04.2019 18:29
merlin68 написа:
анонимен написа:
Гоче, твоето преклонение пред смрадливото чучело, което е класически пример за патологична графомания, на което чучело облизваш г...а, както впрочем и тук коментиращия тъпак къвъгъ, е доказателство за безгранична и неизчерпаема тъпотия, мон шер.
По едно време даже влизаше в блога му да му триеш коментарите.
Докато не проумееш, че тоя кретен, който в лудостта си се помпи сам, коментира сам и гласува сам, е канцерогенен за блога, нищо добро не те чака.
И като го раздаваш як русофоб и путинофоб, що лижеш г...а на една путинска въшка като валерий, м?


Гочо, искам да изостря вниманието ти върху този коментар, на некой си Путиноид (гледам, че се е деактивирал щото излиза анонимен коментара). Излиза Гочо, че не се харесваш особено и на русофобите, а?
Един е Гетьо тук на барикадата и те брани мъжки с нечленоразделна реч.
Абе, Гочо, ти нали не беше дерайлирал и как така изведнъж се оказва, че си бил дерайлиран преднамерено? И кой пък ще прояви тая зла умисъл да те изкара от релси се чудя, а? И какво да правят сега модераторките, да запрятат ръкави да те мъкнат към износените ти релси ли, а?

Как е напусналата те заради моя чеп твоя жена, путьо?
Така е - като блога ти е по-важен от семейното огнище - сега аз ще я поря отзад когато й се прииска, а ти ще си пукаш сам пуканки, ще ги посоляваш със солените си сополи (или семенната течност която ти пратих, събрана в шепите на бившата ти) и ще си говориш с кучето и фейковете в блога.
На коментара който визираш ще отговоря изрично и правдиво когато му дойде времето.
А това става когато АЗ! реша, не ти.
Айде отивай да духаш на кучета, а аз да покажа на Кофичко колко е смешен и жалък.
цитирай
56. starforlife - Хаааааааа ха ха ха. Ех ебльо-ебльоооо...
12.04.2019 18:34
blackpredator написа:
я дай линк, цитирай точно, постинг, час
кога Аз съм писал Някъде, че каня Теб да ти Навирам нещо?
деба делиорманския ти травестит..

Казваш да ти се даде линк ли?
Няма да ти дам не по причина, че домакинът, на когото чукам жена му ще изтрие коментара, а защото ти ще заличиш педалски следите си, путьо-икономч0в.
Но бъди сигурен, че на 90% от блогърите ще разпратя линка, за да те видят какъв си лъжлив педал и страхливец.

Искаш цитиране с дата и час?
Е това ще ти го дам, ебльо!
На:

21. blackpredator - ела бе хвалипръцко
12.04.2018 16:45
ама и викай Гетю за свидетел
щото твоето пръц го знае блога..



22. starforlife - Кога и къде?
12.04.2018 16:48
Дата, час, място, блогови чикиджийо?
ДАТА.
ЧАС.
МЯСТО.


24. blackpredator - еми у вторник
12.04.2018 17:06
в пет часа пред бившата сладкарница "Тетевен"
в момента съм с брада не може да ме сбъркаш
ела да ти навра не греблото, ами "Ямахата" на лодката в гъза
простак!
и с Гетю, ей
щото ти знаем заешкото "идвал"



НЕЩО ДА КАЖЕШ, ПЕДАЛ СТРАХЛИВ И ЕБЛИВ?!
ДА ОСПОРИШ, ЧЕ ТОВА СА ТВОИ ДУМИ?

ПОИСКА ЦИТАТИ, ДАТА, ЧАС - ПОЛУЧИ ГИ!


ДЕЕБА ТЕЯ ЧИКИДЖИЙ, СБРАЛИ СЕ ТУК, ДЕЕБА!
цитирай
57. merlin68 - Ма Гочо, то моята жена ако избяга, ...
12.04.2019 18:43
Ма Гочо, то моята жена ако избяга, понеже вися все в блога, да няма пък при теб да дойде, дето една минутка свободна нямаш да се изкоментираш.
Сега, за крайно гнусните ти коментари, които до тук няма да трия, те предупреждавам!
То никой не те кара да говориш цензурно, но не излизай и в тази посока от релсите, защото ще бъдеш лишен от възможността, ти когато и както искаш и решиш... понял?
цитирай
58. vasilisa1917 - .
12.04.2019 19:25
гоче като видя, че не може да блесне с нищо друго, изкара простотията си на повърхността. тя така или иначе си му е в кръвта. сега, дето се вика, плува в свои води, друго си е да бъде себе си :)))
цитирай
59. zax - гоче като видя, че не може да блесне с ...
12.04.2019 19:37
vasilisa1917 написа:
гоче като видя, че не може да блесне с нищо друго, изкара простотията си на повърхността. тя така или иначе си му е в кръвта. сега, дето се вика, плува в свои води, друго си е да бъде себе си :)))


Винаги съм казвал:
Където свършат доводите, започва истината.
И.... това е истината!!!
Това е.
цитирай
60. germantiger - ++ ха
12.04.2019 19:38
във варна вярно има един елза парини

в русе си ти блеки девойката известен още и като заешкото сърце
цитирай
61. germantiger - АКЪНЪ и БАШ истината
12.04.2019 19:43
всички добре знаем, че ако това не беше нет - половината мишоци тук нямаше дума да обелят при среща, нямаше да се появят и щяха да са дресирани

хуйович, уйович и гугуткович

вън от нета дълбоко законспирирани шумкари шушумиги
цитирай
62. merlin68 - Слушай Злюкен Собакен, това не е ...
12.04.2019 20:02
Слушай Злюкен Собакен, това не е предаването "Искрено и лично", за да ни занимаваш с кореспонденцията между две осъдени души.
цитирай
63. pantaleev - Събраха се
12.04.2019 20:07
Уж батки а с матки. Варненският и Гоче гръмнаха бушона и си сраха сами в устите. Да го смучкате хюмнета.
цитирай
64. merlin68 - гоче като видя, че не може да блесне с ...
12.04.2019 20:08
vasilisa1917 написа:
гоче като видя, че не може да блесне с нищо друго, изкара простотията си на повърхността. тя така или иначе си му е в кръвта. сега, дето се вика, плува в свои води, друго си е да бъде себе си :)))


Както постоянно коментира една реална негова фенка - Гочо, това вече си ти!
Само дето мен, Гочо ме кефи докато се прави на какъвто не е, почне ли да се показва без грим... ме засърбява ръката да го изтрия.
цитирай
65. blackpredator - хаха,
12.04.2019 20:22
изтролената камила Гоца
"викай Гетю ЗА свидетел"

викай го и тука Свидетеля..
цитирай
66. getmans1 - Мерлине, ти ще броиш лъжците ако и, че логическите сметки не ти излизат ... ето ти го още един ...
12.04.2019 20:52
... Много ти е смешно, че си лъжец ли, що ... щото си подлец ли ... но това е от твоя блог;
3. starforlife - Ха ха ха
17.04.2018 01:10
Мекопишковец си ти, лузъре.
Пълен путьо.

Искаше Гети - довеждам ти го.
Ще имаш и акростиха. Лично написан ръкописно от мен и залепен на челото ти.
С автограф.
Давам ти думата си. Пред всички тук.
Така, както ти пред всички ме покани със закани, а сега показваш какъв си путьо, започвайски да увърташ.

До утре. В 17. Пред "Тетевен".
Аз ще нося акростиха, а ти носи лопатата.
цитирай

... Сега ще се разровя и за още ... щом толкова настояваш да се излагаш



blackpredator написа:
я дай линк, цитирай точно, постинг, час
кога Аз съм писал Някъде, че каня Теб да ти Навирам нещо?
деба делиорманския ти травестит..


цитирай
67. blackpredator - и
12.04.2019 21:10
къде е навирането на Гетю бе свидетелЮ?
деба боклуците ви деба..
цитирай
68. germantiger - ама сериозно ли като постинга ти е същия
12.04.2019 21:30
62. merlin68 - Слушай Злюкен Собакен, това не е ...
20:02
Слушай Злюкен Собакен, това не е предаването "Искрено и лично", за да ни занимаваш с кореспонденцията между две осъдени души.

предаването е каквото аз го реша мърльо

а ти що ни занимаваш с твоите мечти по гошовия баХУР

като ти е "толко" важен пича - помоли му се, надупи му се и се извини
цитирай
69. merlin68 - 62. merlin68 - Слушай Злюкен Соб...
12.04.2019 21:52
germantiger написа:
62. merlin68 - Слушай Злюкен Собакен, това не е ...
20:02
Слушай Злюкен Собакен, това не е предаването "Искрено и лично", за да ни занимаваш с кореспонденцията между две осъдени души.

предаването е каквото аз го реша мърльо

а ти що ни занимаваш с твоите мечти по гошовия баХУР

като ти е "толко" важен пича - помоли му се, надупи му се и се извини


Психо изгърмяло тигърче, предаването може да е каквото ти решиш само в собствената ти кочина. Тук спаменето ти не е добре дошло.
цитирай
70. born - Май изтървах шоуто, тъй като два дни ...
12.04.2019 23:43
Май изтървах шоуто, тъй като два дни пътувам на връщане от Владивосток, където имахме уговорена среща с Дебеланкото , а Паленцето Гетко трябваше да му носи сака с представителните цървулки заедно с кофичката и лопатката.
Язък - не дойдоха ! Май от шубе...
Призовавам ги : Кога и каде че се бориме, а ако сакате и со саби че се колиме, шубелии оакани ?
ПП. Уххх, че меришат ... /гадно и отвратително/ ! Особено Дебеланкото !
цитирай
71. tikoev - Има една стара поговорка: "...
13.04.2019 06:25
Има една стара поговорка: "Никога не е късно "ноторно" и "релевантно" да станеш за резил." И недей повече да внасяш несъществуващи интриги от рода на Wesi i tikoev
цитирай
72. getmans1 - ДОБРО УТРО и заради доброто си име ...
13.04.2019 09:54
ДОБРО УТРО и заради доброто си име нека да притуря и останалите две покани от ЧеПърдалото доклатено към мен-недоклатения;
... Сега ще притуря и останалите покани от великият Ентилигентин ЧП;

21. blackpredator - ела бе хвалипръцко
12.04.2018 16:45 ама и викай Гетю за свидетел
щото твоето пръц го знае блога..

........................ И ОЩЕ;

24. blackpredator - еми у вторник
12.04.2018 17:06 в пет часа пред бившата сладкарница "Тетевен"
в момента съм с брада не може да ме сбъркаш
ела да ти навра не греблото, ами "Ямахата" на лодката в гъза
простак!
и с Гетю, ей
щото ти знаем заешкото "идвал"

.......................... И тук е момента НЕДОКЛАТЕНЯКА да попита ДОКЛАТЕНИЯТ, кой сега лъже, кой а, мъ и т.н.
цитирай
73. vasilisa1917 - .
13.04.2019 10:48
гетю, с гоче се държите като прелъстени и изоставни женки ...
цитирай
74. vasilisa1917 - .
13.04.2019 10:53
гоче е набрал скорост. ще бие икономиста и тимаджиите. освен това е активирал всичките си регистрации и днес ще си гласува с тях ;)))
цитирай
75. merlin68 - гетю, с гоче се държите като прел...
13.04.2019 11:19
vasilisa1917 написа:
гетю, с гоче се държите като прелъстени и изоставни женки ...


Обаче с големи нокти:)
цитирай
76. merlin68 - гоче е набрал скорост. ще бие ико...
13.04.2019 11:26
vasilisa1917 написа:
гоче е набрал скорост. ще бие икономиста и тимаджиите. освен това е активирал всичките си регистрации и днес ще си гласува с тях ;)))


Четох някъде към 1/3 от логореята му. Няма в блога човек който би могъл да е до толкова мазохист, че да дочете до края, това даже и Гочо го осъзнава. Цял ден ще влиза с десетките си профили да си прави подкрепа. Цялата работа изглежда като на снимката под постинга ми - какъвто му кекса, такава му и подкрепата.
Е има и реални личинки там, ей го Гетьо и оня другия папагал 38, въпреки, че ме съмнява, че и тия двамата са дочели целия гочов чаршаф.
цитирай
77. vasilisa1917 - .
13.04.2019 12:31
на гетю му изтрили постинга. сигурно се чувства много гадно, не може дори да сподели мъката си. дано не ни напусне и той ;((
цитирай
78. merlin68 - на гетю му изтрили постинга. сиг...
13.04.2019 13:10
vasilisa1917 написа:
на гетю му изтрили постинга. сигурно се чувства много гадно, не може дори да сподели мъката си. дано не ни напусне и той ;((


И на мен ми е мъчно, не за друго, а защото загубих 4-5 мин. да коментирам. Но не мисля, че Гетьо ще ни напусне, той е истински боец с лопатка.
Обаче, по интересното е, че затриха и на Гочо постинга, а в него той бе обещал да ходи на строежа си да работи... докато феновете му цвъкат плюсове.
И докато Гочо на строежа работи, му изтриха постинга барабар плюсовете на реалните му фенове. Но Гочо, работейки на строежа си качи обратно постинга, напомпи си го и си му сложи 13 плюса за пет минути. Супер-Гочо строител:))
цитирай
79. vasilisa1917 - .
13.04.2019 13:34
гоче на строеж ли работи? това обяснява хамалските му псувни :)))
цитирай
80. merlin68 - Точно така, празни ташако - трябва ...
18.04.2019 23:38
starforlife написа:
Точно така, празни ташако - трябва да ме популяризираш, за да стане на всеки ясно, че ще размятам език, на който вие не сте способни не, защото сте възпитани, а защото сте лицемерни капути дотогава, в степен и случаи, докогато и колкото единствено и само аз реша!

И да повторя, че това какъв е езикът ми СПРЯМО ВАС - групичката комплексирани смотаняци, които търпях години наред (капут-заксчо - "наред" е една дума, неграмотнико) да се дуят пред кого ли не тук, ни най-малко не променя към негативно мнението и отношението към мен на нормалните хора тук, напротив.

Да си отиват заради такива недонаебани комуникстически идиоти хора като Пискова, Вмир и т.н.?
Да, ама не.
Аз, Георги Стоименов, обещавам на въпросните чмикиджиИ недоонодени, че тези двама съблогъри ще се върнат и това ще е заради цветущия ми език.


Гочо, ама как ще го размяташ тоя език, като на снимката ли?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merlin68
Категория: Политика
Прочетен: 1694361
Постинги: 293
Коментари: 4201
Гласове: 19298
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930