Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2019 10:07 - Разходка по Първа в отсъствието на Станков
Автор: merlin68 Категория: Забавление   
Прочетен: 2180 Коментари: 14 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Категорията на постинга е забавление само поради липсата на категория Гротеска

Над прозореца ми си бяха направили гнездо семейство синигерчета. Пееха хубаво, но сутрин ме будеха и това понякога ме дразнеше. От тях обаче ме оттърваха врабчетата, прогониха ги от гнездото и заеха мястото им. Настъпи пълна "нормализация", сега врабчетата ми чуруликат, е вярно, доста по-зле от синигерите. И, да те също ме будят сутрин и това ме дразни, но най-готиното е, че за разлика от синигерите, врабците серат яко по перваза на прозореца ми.

image
Мда, наистина, гледам, че я няма "качулката" на Първа, е ли е това обаче нормализация? "Качулката", аз лично не я четях често, не ми е в приятели, не съм я коментирал... въобще имам доста неутрално отношение. Но, каквото съм прочел, винаги ми е допадало като поезия.
Дали ще ми липсва "качулката" - едва ли, то тук поезия дал Бог.
Но да видим какво се появява на мястото на "качулката" на първа:
- Съвсем резонно, първите две места са за два постинга изразяващи възторга си от липсата на "качулката". И докато в първия (снимката отгоре), се вижда някакво смислено обяснение, то вторият е съвършенно безсмислен.
- Златната среда (както се вижда на снимката отдолу), е стабилно заета от ТРИ постинга на една и съща разтроена личност, и това не е прецедент, а трайното присъствие на отсъстващата нормалност. Няма в блога поет, пък бил той и десетократно по-слаб от "качулката", който е способен да досади така на нормалните люде като баба ви презряла Дюла. Да не говорим за хиперактивността ѝ, несравнима ни най-малко с хиперактивността на поета с качулката. Липсата на каквато и да било мисъл е щедро компенсирана от слюнки, фейкове и дебати по формулата "сама със себе си". Тази персона, не само, че не нормализира Първа, тя не само че я прави Досадна, прави я направо Отвратителна. Но дет се казва - въпрос на вкус - щом авторът на Най-първия на Първа постинг, казва, че блога се е нормализирал...
- И най-отдоло се мъдри поетическата заместничка на "качулката", чиято хиперактивност е не по-малка, за разлика обаче от качеството. Да не говорим за останалите характеристики на това същество.


image





Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eva666 - да сложим теб ли...
30.05.2019 10:20
Последни 20 регистрирани посетителя
10:14 - blogbg

май доста се наЗра,или ме сънува?
смешкооо, още има....
цитирай
2. merlin68 - Последни 20 регистрирани посет...
30.05.2019 11:39
eva666 написа:
Последни 20 регистрирани посетителя
10:14 - blogbg

май доста се наЗра,или ме сънува?
смешкооо, още има....

Кошмари сънувам само когато съм болен, да чукна на дърво, здрав съм.
цитирай
3. mt46 - Добре е, че
30.05.2019 11:50
забелязваш някои нередности... Аз рядко гледам "първа стран/н/ица"...
цитирай
4. 4u4eloto - Така. Само за протокола. Докато ...
30.05.2019 13:20
Така. Само за протокола.
Докато качулката висеше с по 7-8 хиляди прочита, никога модерацията не му свали едната грамота и да го смъкне от първа, по която се беше вманиачил, ама моят постинг в 10,15 е побързала да свали.
Въпреки че двукратно с постинги и на лични посочих как същият тоя графоман им наричаше сайта кенеф.

Да, има нормализация в сайта.
Защото прочитите вече са реални, докато самото присъствие на качулката автоматически довеждаше до напомпване.
Един помпадур /според различни източници гочето или йотова/ го помпаше, друг помпадур нарочно помпаше другите 6 постинга, та да свали качулката, и ставаше отвратително.
Освен това Дюлата няма претенции да е велика и неповторима, както качулката, който с патологичния си нарцисизъм и егоцентризъм осмърдяваше всичко.
Дюлата си драска от скука.
цитирай
5. 4u4eloto - и при мен са идвали11:14 - va...
30.05.2019 13:22
и при мен са идвали

11:14 - valdor1355
10:14 - blogbg


А най необяснимото е, защо след като още преди бая време качулката е имал такова отношение към сайта, до 24 май седеше тук.
1. 4udovi6teto - Наистина е отвратително.
15.04 19:39 Но, колкото и да питаш, отговор няма да получиш.
Тази платформа все повече се превръща във вмирисан градски кенеф.
Чу
цитирай
6. pompadurpedal - Направихме допитване с братчедите ...
30.05.2019 13:36
Направихме допитване с братчедите дали чу или юлка са по -досадни.
ЕДИНОДУШНИ СМЕ - И ДВАМАТА ЕДНАКВО.
цитирай
7. merlin68 - забелязваш някои нередности. . . Аз ...
30.05.2019 16:24
mt46 написа:
забелязваш някои нередности... Аз рядко гледам "първа стран/н/ица"...

Дразнят, като курешки по перваза.
цитирай
8. merlin68 - Така. Само за протокола. Докато ...
30.05.2019 16:29
4u4eloto написа:
Така. Само за протокола.
Докато качулката висеше с по 7-8 хиляди прочита, никога модерацията не му свали едната грамота и да го смъкне от първа, по която се беше вманиачил, ама моят постинг в 10,15 е побързала да свали.
Въпреки че двукратно с постинги и на лични посочих как същият тоя графоман им наричаше сайта кенеф.

Да, има нормализация в сайта.
Защото прочитите вече са реални, докато самото присъствие на качулката автоматически довеждаше до напомпване.
Един помпадур /според различни източници гочето или йотова/ го помпаше, друг помпадур нарочно помпаше другите 6 постинга, та да свали качулката, и ставаше отвратително.
Освен това Дюлата няма претенции да е велика и неповторима, както качулката, който с патологичния си нарцисизъм и егоцентризъм осмърдяваше всичко.
Дюлата си драска от скука.

Прочитите никога няма да са реални докато има възможност да се манипулират. Но дори и реални да са, висенето на въпросните потребители на първа е като дришня по перваза.
Че ти зяпаш кой колко и какви грамоти имал, прочити и докладваш... всеки с радостите си. Мен не ме интересува кой какво имал и колко помпи е отнесъл, въпросът е това най-отгоре да има някаква стойност.
цитирай
9. merlin68 - Направихме допитване с братчедите ...
30.05.2019 16:30
анонимен написа:
Направихме допитване с братчедите дали чу или юлка са по -досадни.
ЕДИНОДУШНИ СМЕ - И ДВАМАТА ЕДНАКВО.


И ти също.
цитирай
10. getmans1 - Гротеска, и то в една толкова поет...
31.05.2019 00:56
Гротеска, и то в една толкова поетична и красива компилация;
„Над прозореца ми си бяха направили гнездо семейство синигерчета. Пееха хубаво, но сутрин ме будеха и това понякога ме дразнеше. От тях обаче ме оттърваха врабчетата, прогониха ги от гнездото и заеха мястото им. Настъпи пълна "нормализация", сега врабчетата ми чуруликат, е вярно, доста по-зле от синигерите. И, да те също ме будят сутрин и това ме дразни, но най-готиното е, че за разлика от синигерите, врабците серат яко по перваза на прозореца ми."

Само се питам защо ти е притряббвало да я използваш в тази банална помпадурско-интригантска история. Сигуно да се покажем пред поети и поетеси колко сме поетични ... хахаха.
Да-а, врабчето е враг на синигерчетата и затова те едвали биха гнездили на такова открито място.
цитирай
11. freeoldmen - Чу е истински човек, със своите плюсове и минуси.
31.05.2019 15:05
Огромен талант, и ако не прекаляваше с всекидневните си излияния, щеше да е истинска легенда в блога.
Останалите, споменати от теб, са тотал щета.
цитирай
12. merlin68 - Гротеска, и то в една толкова пое...
31.05.2019 17:07
getmans1 написа:
Гротеска, и то в една толкова поетична и красива компилация;
„Над прозореца ми си бяха направили гнездо семейство синигерчета. Пееха хубаво, но сутрин ме будеха и това понякога ме дразнеше. От тях обаче ме оттърваха врабчетата, прогониха ги от гнездото и заеха мястото им. Настъпи пълна "нормализация", сега врабчетата ми чуруликат, е вярно, доста по-зле от синигерите. И, да те също ме будят сутрин и това ме дразни, но най-готиното е, че за разлика от синигерите, врабците серат яко по перваза на прозореца ми."

Само се питам защо ти е притряббвало да я използваш в тази банална помпадурско-интригантска история. Сигуно да се покажем пред поети и поетеси колко сме поетични ... хахаха.
Да-а, врабчето е враг на синигерчетата и затова те едвали биха гнездили на такова открито място.

Гетьо, трогателен е напънът ти да ме хванеш в лъжа и в алегориите. Ама пак бъркаш, гнездиха си синигерчетата над прозореца ми и туй то, ако щеш вервай.
цитирай
13. merlin68 - Чу е истински човек, със своите п...
31.05.2019 17:09
freeoldmen написа:
Чу е истински човек, със своите плюсове и минуси. Огромен талант, и ако не прекаляваше с всекидневните си излияния, щеше да е истинска легенда в блога.
Останалите, споменати от теб, са тотал щета.


Абсолютно точно!
цитирай
14. kvg55 - merlin68,
06.06.2019 14:22
Забелязах веднага отсъствието на Валери, защото ми е в категория "любими". Четях го редовно, но не винаги го коментирах. Хиперактивността му дразни. А защо престана да публикува, неясно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merlin68
Категория: Политика
Прочетен: 1700494
Постинги: 293
Коментари: 4201
Гласове: 19298
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930