Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2015 01:55 - В Киев ще събарят паметника на освободителя на Киев
Автор: merlin68 Категория: История   
Прочетен: 15036 Коментари: 34 Гласове:
16

Последна промяна: 20.03.2015 01:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ако не беше трагично, щеше да е комично.

 
В чест на 70 годишнината от Победата над нацизма, подкрепяното от ЕС и САЩ, украинско правителство е изразило намерението си да демонтира паметника на командващия Първи Украински фронт и Герой на Съветския съюз армейски генерал Николай Ватутин.
Под командването на ген.Ватутин, Първи украински фронт освобождава Киев на 6 ноември 1943г.
На 29 февруари 1944г. на влизане в село Милятин (Украйна) автомобилът на ген.Ватутин попада на засада организирана от УПА (Украинска въстаническа армия) създадена от Степан Бандера и сражаваща се на страната на Хитлер. При престрелката генерала е тежко ранен. Ген.Ватутин умира от раните си в Киев на 15 април 1944г. Погребан е в Киев, а над гроба му е издигнат паметник.


  image  
За намерението си да съборят паметника на Освободителя на Киев, от Службата за национална сигурност и отбрана на Украйна, са се обадили на 85 годишната дъщеря на генерала, Елена Николаевна. Родствениците на ген.Ватутин са потърсили съдействие от руското правителство за пренасяне тленните му останки и погребването им в Москва.
Чудя се дали въобще е нужен някакъв коментар - толкова е очевидно, че чак е плашещо! Но пък е логично, няма как Майданското управление в Украйна, маршируващо под портретите на същия този фашист Степан Бандера, да не премахне паметника на ген. Ватутин. Та за това правителство, той не е освободил Украйна, той я е окупирал. Да, за това правителство е ясно, но за Европа? Кого подкрепя Европа? - Бандеровци които под нацисткото знаме убиваха партизани и мирни граждани из същата тази Европа, като се почне от Украйна, през Беларус, Полша и се стигне чак до Югославия и даже Франция! Едни от най-големите зверства срещу мирното население през ВСВ са извършени от УПА на Бандера, в цяла Европа!
Каква е тази Европа която подкрепя възраждането на фашизма? Дори в Германия, Хитлер дойде на власт след демократични избори, в Украйна, признатото за демократично, а очевидно фашистко правителство дойде на власт с преврат. Къде са прословутите европейски ценности?
За украинците впрочем събарянето на паметници не е нещо ново, масово се разрушават съветски паметници свързани с ВСВ. Но какъв парадокс се получава, в цяла Украйна събориха множеството паметници на Ленин (не знам дали въобще някой е оцелял). Тия украински патриоти не знаят ли, че Ленин за Украйна, не е нито повече, нито по-малко от основател. През 1917-1918г. се създават две, или три Народни република не територията на днешна Украйна. По-късно през 1920г. след полско-съветската война те се обединяват в една - Украйна. Ето така по волята на вожда и учителя - Ленин се пръква тази република - Украйна. Това са фактите, никога до тогава не е съществувала държава Украйна. И днес фашистите събориха всички паметници на основателя на собствената си държавата, понеже бил комунист
, а те пък били бандеровци.



Гласувай:
17



1. leonleonovpom2 - Здравей, Мерлин!
20.03.2015 07:11
Бездарниците са и безродници!
Такива са родени да слугуват на някого, това им е дарбата и да имат дълъг език да облизват някои части
И при нас има подобни герой Те даже и не могат и да съборят паметниците, толкова са способни
Този, който унищожава паметниците на страната си, унищожава самата страна!
Те не са нито комунисти, нито антикомунисти!
Като местните ни анти- или посткомунисти!
Законът за осъждане на паметта на Древният Рим е в сила!
Браво на съвременните императори-демократи!
цитирай
2. leonleonovpom2 - Иначе за Ленин си абсолютно прав!
20.03.2015 07:22
Много пъти съм използвал това ,от учебник по икономическа география, от 1909г
Български, на университетско ниво Не случайно на завършилите такива гимназии, образованието им е признавано след 1944 за висше
Руснаците в Русия се делят на три-великоруси, малоруси и белоруси! Като под малоруси ясно се разбират украинци Бъкел няма за някакви украинци!
Или преведено на български, българите се делят на три-тракийци, странджанци и балканци, хайде -и лудогорци Мерлин, това не го пущай, някой много умен и учен може да го захапе!
Учебникът е от 1909г. , със сигурност не е издание на БКП-работническа партия, на Министерството на образованието на Царство България е, няма участие и на Коминтерна в него, български учени са съставителите му!
Приятен ден Мерлин, а и на всички!
цитирай
3. mt46 - Световните кукловоди
20.03.2015 08:03
умело използват противопоставянето... Неофашистите в Украйна са използвани като оръжие срещу Русия...
цитирай
4. aboychev - ВИЖ ТИ
20.03.2015 08:19
КОЙ ПРЕТЕНДИРА ЗА ЕВРОПЕЙСКИ ЦЕННОСТИ
ПОТОМЦИТЕ НА УРОДИТЕ
ДЕТО ИЗВЪРШВАХА ДЕВЕТОСЕПТЕМВРИЙСКИТЕ УБИЙСТВА
И СЪЗДАДОХА ЛОВЕЧ, СКРАВЕНА И БЕЛЕНЕ
ПОД ОПЕКАТА НА ТРЕТА УКРАИНСКА АРМЕИЯ НЯ СССР
УКРАЙНА ИМА ДОСТА ПО СТАРА ИСТОРИЯ
ОТ ТЪПАНАРСКО КОМУНИСТИЧЕСКИТЕ ВИ СХВАЩАНИЯ
цитирай
5. merlin68 - Бездарниците са и безродници! ...
20.03.2015 11:35
leonleonovpom2 написа:
Бездарниците са и безродници!
Такива са родени да слугуват на някого, това им е дарбата и да имат дълъг език да облизват някои части
И при нас има подобни герой Те даже и не могат и да съборят паметниците, толкова са способни
Този, който унищожава паметниците на страната си, унищожава самата страна!
Те не са нито комунисти, нито антикомунисти!
Като местните ни анти- или посткомунисти!
Законът за осъждане на паметта на Древният Рим е в сила!
Браво на съвременните императори-демократи!


Да, така е, напълно си прав. В случая с Украйна е още по-абсурдно унищожаването на тези паметници, защото те всъщност са паметници на цялата й кратка история.
Следващия етап след заличаването на реалната история, е замяната и с фалшиво величие. Вече има такива действия - съвсем не отдавана Порошенко обяви княз Владимир за владетел на държавата Рус-Украина:)))
цитирай
6. merlin68 - Много пъти съм използвал това, от ...
20.03.2015 11:38
leonleonovpom2 написа:
Много пъти съм използвал това ,от учебник по икономическа география, от 1909г
Български, на университетско ниво Не случайно на завършилите такива гимназии, образованието им е признавано след 1944 за висше
Руснаците в Русия се делят на три-великоруси, малоруси и белоруси! Като под малоруси ясно се разбират украинци Бъкел няма за някакви украинци!
Или преведено на български, българите се делят на три-тракийци, странджанци и балканци, хайде -и лудогорци Мерлин, това не го пущай, някой много умен и учен може да го захапе!
Учебникът е от 1909г. , със сигурност не е издание на БКП-работническа партия, на Министерството на образованието на Царство България е, няма участие и на Коминтерна в него, български учени са съставителите му!
Приятен ден Мерлин, а и на всички!


И тук си прав разбира се - малоруси, или украинци (понеже живеят у края на Руската империя)
цитирай
7. merlin68 - Световните кукловоди умело изп...
20.03.2015 11:41
mt46 написа:
Световните кукловоди умело използват противопоставянето... Неофашистите в Украйна са използвани като оръжие срещу Русия...


Да, не може да се отрече, че кукловодите са умели в постигането на античовешките си стремления. Единствената защита срещу тях е просвещението, колкото повече хора се научат да мислят самостоятелно, толкова повече намалява ефективността на манипулаторите.
цитирай
8. merlin68 - КОЙ ПРЕТЕНДИРА ЗА ЕВРОПЕЙСКИ ЦЕ...
20.03.2015 11:52
aboychev написа:
КОЙ ПРЕТЕНДИРА ЗА ЕВРОПЕЙСКИ ЦЕННОСТИ
ПОТОМЦИТЕ НА УРОДИТЕ
ДЕТО ИЗВЪРШВАХА ДЕВЕТОСЕПТЕМВРИЙСКИТЕ УБИЙСТВА
И СЪЗДАДОХА ЛОВЕЧ, СКРАВЕНА И БЕЛЕНЕ
ПОД ОПЕКАТА НА ТРЕТА УКРАИНСКА АРМЕИЯ НЯ СССР
УКРАЙНА ИМА ДОСТА ПО СТАРА ИСТОРИЯ
ОТ ТЪПАНАРСКО КОМУНИСТИЧЕСКИТЕ ВИ СХВАЩАНИЯ


Напълно прав си Абойчев, и аз това казвам - "КОЙ ПРЕТЕНДИРА ЗА ЕВРОПЕЙСКИ ЦЕННОСТИ ПОТОМЦИТЕ НА УРОДИТЕ" - в случая потомците на бандеровските фашисти, днес на Майдана претендират за европейски ценности. А понеже европейците пък припознаха тия фашисти като свои, то значи, че и ценностите им са такива.
За тия дето създадоха Ловеч, Скравена и Белене и ако там действително са се извършвали зверствата за които се заговори през 90-те години, трябваше да има съд. Но нямаше май осъдени, защо така Абойчев, нито един престъпник не бе осъден, нито един убиец, но пък дружно всички осъдиха комунизма. Само че комунизма не убива, убиват хората. И когато такива като теб крещят и се борят против комунизма, аз питам - защо не се борите срещу престъпниците, а ритате умрялото куче на една идеология? И си отговарям - защото не сте борци, а плужеци.
Ако ти Абойчев, знаеш за друга, различна от "ТЪПАНАРСКО КОМУНИСТИЧЕСКИТЕ ВИ СХВАЩАНИЯ" история на Украйна, моля отвори ми очите за нея.
цитирай
9. mt46 - Що се отнася до
20.03.2015 12:38
Европа, тя няма единна позиция за Украйна... ЕС служи на върхушката на САЩ /спонсор и подбудител на преврата в Киев/... Истински демократи не биха поддържали неонацисти...
цитирай
10. sparotok - Украйна
20.03.2015 13:43
Позволи ми да представя няколко уточнения.

1. Степан Бандера не е украинец, а просто гражданин на Украйна

http://www.zerkalov.kiev.ua/node/391

2. По принцип името Украйна е ново, правилното е Россия.

3. Украинците са наречени малоруси, но частицата мало не означава малки, а добри, благородни.

4. Киевска Русия не е основавана от скандинавци, името й съществува векове по-рано. Равенския космограф -7 век споменава топоним Малоросса в Крим, а дълги векове преди това са споменати росс-аланите, познати като роксолани. Те са причислени към гетите и това обяснява и защо има гетски, готски благороднически род Амали, т.е. добрите, благородните. По принцип името на гетите, готите е запазено в живеещите в Украйна гуцули. Техните коне са от същата порода както и конете на старите гети.


За паметника на Ленин съм съгласен, статуи на този тип нямат място нито в Украйна, нито където и да е било. Гладоморът е организиран след смъртта на Ленин, но той укрепва болшевишката власт, без която Гладомора нямаше да се случи.

Не смятам, че е редно да се маха паметника на Ватутин в тези объркани времена. Украйна първо трябва да има законно правителство, да се изясни ситуацията, а и да се направи народно допитване.

Ако е изяснено на народа кой е Бандера, какви са били плановете на Хитлер за Украйна и кои са Яценюк и хората му, чак тогава могат да се вземат решения за премахване на паметника.

В случай, че въпреки всички пояснения украинците желаят да преместят паметника, глас народен, глас Божий...
цитирай
11. pravda - Фашистката омраза надделява над ...
20.03.2015 13:53
Фашистката омраза надделява над разума.Това са едни хора,изпълнени с омраза и каша в главите.Фашисткия украински мозък може да забрави,че Ленин е основал държавата наречена Украина,но никога няма да забрави,че беше победен през ВСВ!

САЩ.тъй както подкрепи и докара на власт ислямисти в близкия изток и Афганистан,така докарва на власт фашисти в Европа.Да се надяваме,че европееца ще излезе по-умен от мюсюлманите и няма да си седи по домовете,когато тази тенденция започне да се разраства из цяла Европа.Дано и европейските лидери престанат послушно да следват американските си партньори и да осъзнаят опастността от един нов фашизъм.В против случай,всички са обречени да повторят грешките от миналото.
цитирай
12. merlin68 - Европа, тя няма единна позиция за ...
20.03.2015 14:49
mt46 написа:
Европа, тя няма единна позиция за Украйна... ЕС служи на върхушката на САЩ /спонсор и подбудител на преврата в Киев/... Истински демократи не биха поддържали неонацисти...


Не бива, но де факто го прави. Европа няма единна позиция, но като цяло подкрепя Киев, защото вече се е нахендрила. Европа подкрепи Майдана, без да осъзнава какво точно представлява той. Европа няма стратегически капацитет очевидно, капацитет какъвто притежава САЩ и Русия. Затова Европа едва сега осъзнава какво бедствие и организира зад океанския и приятел на Майдана. Тоталната война е на прага на Европа и половината от ЕС са готови да скочат в нея, а другата половина е просто сащисана.
цитирай
13. merlin68 - Павка, не знам дали Бандера е бил ...
20.03.2015 15:28
Павка, не знам дали Бандера е бил евреин, избягвам да разсъждавам от такъв ъгъл. Да, вярно е, че като се вгледа човек еврейска следа има почти винаги в тъмните световни дела, но аз предпочитам да не обобщавам. Бандера можеше да е руснак, поляк, унгарец (а твърде вероятно и да има такава кръв), въпроса е какво е направил, може ли да бъде нечии национален герой - според мен категорично - не.
Далеч съм от мисълта, че Киевска Русия е основана от скандинавци (ти може би си спомняш, че имах 3-4 постинги по този въпрос), но Киевска Рус не е основана и от украинци и няма как да е, защото самото им название е късно - живеещи у крайнината. Едно скитско завихряне, подобно на фунията на торнадо от Черноморските степи на северо-запад и после обратно на юг създава Киевска Рус (която спокойно може да бъде наречена и Новгородска). Днес претенциите на украинците върху историята на Киевска Рус, са същите като претенциите на македонците към нашата история - имат право, защото са част от нас, но еднолично право нямат.
За Ленин, разбира се, то имаше толкова много негови паметници, просто да подладейш:) Разбира се, че повечето трябваше да се махнат, но мисля, че трябваше и да останат някои (включително у нас), защото това си е история. В частност за Украйна обаче, това с Ленин си е направо комично за мен, защото де факто, той я създава и това е факт.
Реалностите днес обаче са следните - подобно на Македония, съществува и Украйна и една голяма част от населението й, подобно на македонците са абсолютно убедени, че нямат общо с руснаците. В тази ситуация на сила хубост не става, щом така са решили, то е тяхно право. Въпросът е в това, че те лишават от същото право една огромна част от своите сънародници, считащи себе си за руси, поляци, унгарци... Лишават ги от правото им агресивно с откровено нацистки методи - това е недопустимо. И ако бързо украинците не се осъзнаят, съвсем скоро ще останат без младата си държава. Дано поне ако се случи, да стане без повече жертви.
цитирай
14. merlin68 - Фашистката омраза надделява над ...
20.03.2015 16:27
pravda написа:
Фашистката омраза надделява над разума.Това са едни хора,изпълнени с омраза и каша в главите.Фашисткия украински мозък може да забрави,че Ленин е основал държавата наречена Украина,но никога няма да забрави,че беше победен през ВСВ!

САЩ.тъй както подкрепи и докара на власт ислямисти в близкия изток и Афганистан,така докарва на власт фашисти в Европа.Да се надяваме,че европееца ще излезе по-умен от мюсюлманите и няма да си седи по домовете,когато тази тенденция започне да се разраства из цяла Европа.Дано и европейските лидери престанат послушно да следват американските си партньори и да осъзнаят опастността от един нов фашизъм.В против случай,всички са обречени да повторят грешките от миналото.


Не знам дали ще се стигне до нов голям фашизъм, но определено може да се стигне до голяма война в Европа, ако европейските лидери не намерят силата и правилния подход да се дистанцират от мераците на САЩ.
А за мен фашизма на днешното украинско правителство е безспорен, освен историята с този паметник има и много други действия сочещи към фашизъм.
Например неотдавна Яценюк по германска телевизия заяви, че не е редно да се празнува ден на Победата в Москва. Трябвало да празнуват в Берлин и Киев, защото както всички знаели, Червената армия нахлула в Украйна, както и в Германия.
цитирай
15. shtaparov - Принципно украинците не са русн...
20.03.2015 18:36
Принципно украинците не са руснаци,а бивши Кубратови Българи,минали през неуспешен опит да бъдат превърнати в руснаци. Нека не забравяме,че и самите Руси са някогашно древно-Българско племе,което по начало било малко,но след разпада на Стара Велика България получило шанса си и се умножило,като приобщило към себе си десетки,ако не и стотици други древно-Български племена предимно от групата на Скитите. Така че Укри (Угри,Бугри) и Руси (Пруси,Бруси,Бризи) са много близки роднини каквито сме ние със сърбите и власите,но не са напълно идентични така,както шопите не са съвсем идентични с македонците,а помаците не са съвсем идентични с мияците.
цитирай
16. merlin68 - Принципно украинците не са русн...
20.03.2015 19:27
shtaparov написа:
Принципно украинците не са руснаци,а бивши Кубратови Българи,минали през неуспешен опит да бъдат превърнати в руснаци. Нека не забравяме,че и самите Руси са някогашно древно-Българско племе,което по начало било малко,но след разпада на Стара Велика България получило шанса си и се умножило,като приобщило към себе си десетки,ако не и стотици други древно-Български племена предимно от групата на Скитите. Така че Укри (Угри,Бугри) и Руси (Пруси,Бруси,Бризи) са много близки роднини каквито сме ние със сърбите и власите,но не са напълно идентични така,както шопите не са съвсем идентични с македонците,а помаците не са съвсем идентични с мияците.


Ами както сам казваш и руснаците и украинците като бивши кубратови българи са си достатъчно сродни:)
Тук разделението обаче има далеч по плитки корени, не от преди 1500 години.
Ако погледнеш територията на Малорусия, която се обединява с Русия преди 350 години, тя и днес е населена предимно с руснаци. С руснаци е населен и Крим, докато западната част която е присъединявана по-късно към Русия, там нещата стоят различно. Ние ако се върнем във времето на Кубрат, можем да твърдим, че са българи, но днес никой там не би ти казал, че е българин. Разбира се има българи в Бесарабия, в Одеса, но те не са от кубратовите.
цитирай
17. bojil - Малко хора в България обаче знаят, ...
20.03.2015 20:34
Малко хора в България обаче знаят,че и днес в пространството между Одеса,Крим и Волга живеят неизвестен,но огромен брой (предположително стотици хиляди) Българи,които обитават тези земи от времето на Кубрат а и от преди него,без руснаците и украинците да са успели да ги отродят. И езикът им е почти същия като нашия- "славянски" (сиреч Български),а самоназванието им е най-често "Булгари"!
цитирай
18. merlin68 - Малко хора в България обаче знаят, ...
20.03.2015 21:19
bojil написа:
Малко хора в България обаче знаят,че и днес в пространството между Одеса,Крим и Волга живеят неизвестен,но огромен брой (предположително стотици хиляди) Българи,които обитават тези земи от времето на Кубрат а и от преди него,без руснаците и украинците да са успели да ги отродят. И езикът им е почти същия като нашия- "славянски" (сиреч Български),а самоназванието им е най-често "Булгари"!


Честно казано това не ми е известно.
цитирай
19. lidislidis - Украинците са умираща нация. Самоунищожават се сами.
20.03.2015 22:37
Относно паметниците. Показност на простотия. Да ги махат- няма смисъл да петнят паметта на минали герои с фашизма си. То се видя, че за нищо не стават. На доживяване са. Мястото на герои от миналото не е там, където избиват цивилни, деца, граждани. Този паметник не е фашиски символ. Да сложат на мястото му Хитлеер и бункера пазят още. Може и Меркел- тя е заслужила героиня...
цитирай
20. merlin68 - Относно паметниците. Показност на ...
21.03.2015 11:59
lidislidis написа:
Относно паметниците. Показност на простотия. Да ги махат- няма смисъл да петнят паметта на минали герои с фашизма си. То се видя, че за нищо не стават. На доживяване са. Мястото на герои от миналото не е там, където избиват цивилни, деца, граждани. Този паметник не е фашиски символ. Да сложат на мястото му Хитлеер и бункера пазят още. Може и Меркел- тя е заслужила героиня...


Да, напълно си права, такава бе и позицията на роднините на ген. Ватутин - неприемливо е костите на освободителя на Киев от нацистите, да бъдат тъпкани от новите нацисти.
цитирай
21. bojil - Малко хора в България обаче знаят, ...
21.03.2015 13:28
merlin68 написа:
bojil написа:
Малко хора в България обаче знаят,че и днес в пространството между Одеса,Крим и Волга живеят неизвестен,но огромен брой (предположително стотици хиляди) Българи,които обитават тези земи от времето на Кубрат а и от преди него,без руснаците и украинците да са успели да ги отродят. И езикът им е почти същия като нашия- "славянски" (сиреч Български),а самоназванието им е най-често "Булгари"!

Честно казано това не ми е известно.

Аз го знам от руснаци и от Българи женени за рускини,които са пътували по ония места.
цитирай
22. aboychev - ОТ БЛИЗО ГОДИНА
21.03.2015 16:15
В ТОЗИ БЛОГ
ПИША
ЧЕ ЕДИН ИДИОТ УПРАВЛЯВАЩ РУСИЯ
СЕ ОПИТВА ДА ПРЕКРЪСТИ
СТАРОБЪЛГАРИЯ В
НОВОРУСИЯ
НА МОМЧЕНЦА С ПОЗНАНИЯ ПО БЪЛГАРСКА ИСТОРИЯ
ПО МАЛКИ ОТ ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТТА НА
ТУРСКОТО РОБСТВО НА БАЛКАНИТЕ
СИ ПОЗВОЛЯВАТ ДА НАРИЧА ХОРА КАТО МЕН
ДЕБИЛИ, СОРОСОИДИ, ТУРКОФИЛИ
И ВСЯКАКВИ
ДРУГИ УРОДЛИВИ ОПРЕДЕЛЕНИЯ
ПОДХОЖДАЩИ ПОВЕЧЕ НА
НИВОТО НА ЗНАНИЯТА ИМ
И РОБСКОТО ИМ РАБОЛЕПИЕ
ПРЕД ЕДНА СТРАНА КОЯТО ПО ОТНОШЕНИЕ
НА БЪЛГАРИТЕ ПОСВЕТА
Е ИМАЛА МНОГО ПО ЛОШО ПОВЕДЕНИЕ
И ОТ ОСМАНСКАТА ИМПЕРИЯ
ТЕЗИ "УЧЕНИ" И "сАМООТВЕРЖЕНИ" "МОМЧЕНЦА" И "МОМИЧЕНЦА"
АЗ СЪВСЕМ ОТГОВОРНО И ПРЕДНАМЕРЕНО НАРИЧАМ
РУСКИ МЕКЕРЕТА
ИМЕННО ЗАЩОТО СЪЩЕСТВЕНА ЧАСТ ОТ ТЯХ ОТ НЕЗНАНИЕ
НО ВОДЕЩА ЧАСТ ОТ ТЯХ ПРИ НАЛИЧИЕТО НА ЗНАНИЯ
ПРОДЪЛЖАВАТ ДА ПИШАТ ДИТИРАМБИ
ЗА УБИЕЦА ПУТИН
ПУТИН УБИ В БЕСЛАН 900 БЪЛГАРСКИ ДЕЦА
НАСКОРО ЕДИН ДРУГ РУСОЛИЗКИ ИДИОТ ПИСА
ЧЕ ОТ ДВЕСТА НАРОДНОСТИ БЛИЗО 150 БИЛИ В СЪСТАВА НА
ЧЕЧНЯ, ДАГЕСТАН И АЗЕРБАЙДЖАН
АЧЕ В ОБЛАСТИТЕ НА "РУСКАТА" "ФЕДЕРАЦИЯ"
80% ОТ НАСЕЛЕНИЕТО БИЛИ РУСНАЦИ -
ТЪПОТИЯ КОЯТО НЯМА АНАЛОГ В СВЕТА.
РУСНАЦИ В "РУСКАТА" ФЕДЕРАЦИЯ СЪЩЕСТВУВАТ САМО ВЪВ ФОРМАТА "РУСНАЦИ"
ТОВА Е НАСЕЛЕНИЕ, ОСНОВНО БЪЛГАРСКО,
КОЕТО ПОРАДИ СИСТЕМНИ РЕПРЕСИИ ПРЕЗ ВСИЧКИТЕ 350 ГОДИНИ ОТ СЪЩЕСТВУВАНЕТО НА "РУСКАТА" ИМПЕРИЯ - РОССИЯ-СССР-"РУСКА" "ФЕДЕРАЦИЯ"
РЕПРЕСИИ ОСЪЩЕСТВЯВАНИ ЧРЕЗ
СИСТЕМНИ ИЗБИВАНИЯ, ПРЕИМЕНУВАНИЯ И ИЗСЕЛВАНИЯ,
КАКТО НА ОТДЕЛНИ РОДОВЕ, ТАКА И НА ЦЕЛИ ПОСЕЛИЩА, И ПЛЕМЕНА
СА ПРИНУДЕНИ ДА СЕ ПИШАТ РУСНАЦИ ЗА ДА ОЦЕЛЯВАТ
И СЕГА ТЕЗИ ХОРА
КАЗВАТ ЗА СЕБЕ СИ
"Мы РУСКИЕ" ИЗРАЗЯВАЩО ПРИТЕЖАТЕЛСТВОТО ИМ ОТ МОСКВА,
А НЕ НАЦИОНАЛНОСТ
НО РУСКИТЕ МЕКЕРЕТА
ВМЕСТО ДА ОСЪЗНАЯТ
НАИСТИНАТА НЕРАДОСТНАТА СЪДБА НА ТЕЗИ НАШИ РОДСТВЕНИЦИ,
ТАКА КАКТО МНОГО ДОБРЕ СА Я ЗНАЕЛИ
НАШИТЕ ВЪЗРОЖДЕНЦИ И И НАЦИОНАЛ РЕВОЛЮЦИОНЕРИ ОТ ВЪЗРАЖДАНЕТО,
ПЕЯТ ДИТИРАМБИ НА ДЪРЖАВАТА НА ТЕХНИТЕ ПАЛАЧИ
КАТО "ЗАЩИТНИЦА" НА "ПРАВОСЛАВИЕТО"
И
"ОСВОБОДИТЕЛКА" НА "БЪЛГАРИЯ"
НА ТЕЗИ УРОДИ МОГА ОТГОВОРНО ДА ЗАЯВЯ
2/3 ОТ ЕВРОПЕЙСКА "РУСИЯ" СА ВЪРХУ БЪЛГАРСКИ ЗЕМИ,
ОСНЕТИ ОТ НАСЕЛЕНИЕТО (БЪЛГАРИ) С ТЕРОР.
цитирай
23. merlin68 - Абойчев, за момент помислих, че си ...
21.03.2015 18:25
Абойчев, за момент помислих, че си копирал поемата "Септември":)
На тия дето си позволяват да те наричат дебил - поздрави от мен:)
цитирай
24. kalabak - Ценность человека Ватутина в ис...
21.03.2015 20:57
Ценность человека Ватутина в истории Украины достаточно противоречива. Как утверждает историк Владимир Сергийчук,
«Он бросал сотни людей безоружными под немецкие танки. Особенно на территории Украины. И только благодаря пушечному мясу такие генералы как Ватутин выигрывали битвы. Это большая трагедия народа.»

Как известно, основной удар по врагу в битве за Киев 1943 года был решен нанести силами 1-го Украинского фронта с Букринского плацдарма, где очень высокий и крутой правый берег Днепра, который к тому же был хорошо укреплен немцами: каждые несколько метров пулемет, гранатомет пушка. Именно на эти неприступные укрепления преступно, ибо без подготовки, без переправочных средств прямо с марша бросали красные командиры безоружных, необмундированных сельских парней и мужиков, мобилизованных на только освобожденном Левобережье. Известный российский писатель Виктор Астафьев, участник форсирования Днепра, вспоминал об этом так: «Двадцать пять тысяч воинов входит в воду, а выходит на том берегу три тысячи, максимум пять. Через пять-шесть дней все это всплывает. Представляете? »Условия, в которых советские части принимали Киев, в основном имели следующий вид: воины в домашней одежде шли, как на эшафот, ведь впереди - широкая холодная река, немецкие пулеметы, бомбы, а позади -« заградительные отряды »автоматчиков НКВД. Учитывая это тогдашний командующий Центрального фронта, генерал армии Константин Рокоссовский сказал на военном совете: «Это не война, а геноцид народа». Он попытался через курьера передать информацию об этом Сталину, но Ватутин запретил посланцу рассказывать об этом в Генштабе.
цитирай
25. merlin68 - kalabak, може да е спорна тактиката ...
21.03.2015 21:47
kalabak, може да е спорна тактиката на ген.Ватутин в битката за Киев, но не е спорна каузата за която се сражава. Естествено е един украински историк сега да постави акцента като оспори личността на генерала въобще, в контекста на днешното положение.
Целта на този постинг не е обсъждане на стратегията и тактиката в битката за освобождаването на Киев от немските окупатори. Впрочем официалните данни за жертвите в тази операция далеч не съответстват на изнесените от Сергийчук. Но както казвам, не е това темата.
Темата е кой всъщност е освободителя и кой е окупатора.
Очевидно за днешното правителство в Киев, освободител е бил Хитлер, окупатор се явява Ватутин, чийто паметник имат намерението да премахнат. В Украйна вече има множество паметници на Бандера, тая личност знаеш ли какво е правила?
цитирай
26. sparotok - подробности
22.03.2015 00:53
merlin68 написа:
Павка, не знам дали Бандера е бил евреин, избягвам да разсъждавам от такъв ъгъл. Да, вярно е, че като се вгледа човек еврейска следа има почти винаги в тъмните световни дела, но аз предпочитам да не обобщавам. Бандера можеше да е руснак, поляк, унгарец (а твърде вероятно и да има такава кръв), въпроса е какво е направил, може ли да бъде нечии национален герой - според мен категорично - не.
Далеч съм от мисълта, че Киевска Русия е основана от скандинавци (ти може би си спомняш, че имах 3-4 постинги по този въпрос), но Киевска Рус не е основана и от украинци и няма как да е, защото самото им название е късно - живеещи у крайнината. Едно скитско завихряне, подобно на фунията на торнадо от Черноморските степи на северо-запад и после обратно на юг създава Киевска Рус (която спокойно може да бъде наречена и Новгородска). Днес претенциите на украинците върху историята на Киевска Рус, са същите като претенциите на македонците към нашата история - имат право, защото са част от нас, но еднолично право нямат.
За Ленин, разбира се, то имаше толкова много негови паметници, просто да подладейш:) Разбира се, че повечето трябваше да се махнат, но мисля, че трябваше и да останат някои (включително у нас), защото това си е история. В частност за Украйна обаче, това с Ленин си е направо комично за мен, защото де факто, той я създава и това е факт.
Реалностите днес обаче са следните - подобно на Македония, съществува и Украйна и една голяма част от населението й, подобно на македонците са абсолютно убедени, че нямат общо с руснаците. В тази ситуация на сила хубост не става, щом така са решили, то е тяхно право. Въпросът е в това, че те лишават от същото право една огромна част от своите сънародници, считащи себе си за руси, поляци, унгарци.Лишават ги от правото им агресивно с откровено нацистки методи - това е недопустимо. И ако бързо украинците не се осъзнаят, съвсем скоро ще останат без младата си държава. Дано поне ако се случи, да стане без повече жертви.
Приятелю, аз също не гледам на хората като евреи, неевреи, европейци, азиатци. Казвал съм го често – Всеки народ си има светци и злодеи, ние не правим изключение.
Смятам обаче, че е редно произхода на важни личности да се изяснява и споменава колкото се може по-рано. Иначе те де факто действат като невидими анонимни, а това им дава чувство за безнаказаност, с всички последствия от това.

Не смятам, че трябва да се търси сметка за отминали събития, но виждаме, че днес ситуацията се повтаря малко, или много. Ето това ме плаши, това ме тревожи. Не се тезрзая само да съдбата на хилядите страдащи и убити украинци, но и за евреите, които нищо лошо не са направили, но ще бъдат мразени, а може би и нападани поради действията на Поршенко, Тимошенко, Яценюк, Кличко. Тези хитреци ще си заминат с куфари пълни със злато, а обикновени хорица ще платят за греховете им.

Преди около почти век един равин е казал – Троцки прави революцията, Бронщайн ще плати цената...Общо взето така и се получава.

Аз лично гледам на руснаци и украинци като на близки народи. Има разлики в езиците и културата, има разлики и в историята, най-вече в ранната история, но не мисля, че руснаци и украинци трябва да се разглеждат като чужденци.
цитирай
27. merlin68 - Като се замисля, наистина си нап...
22.03.2015 01:33
Като се замисля, наистина си напълно прав, то за Бандера, вече не е толкова важно, но за тия които управляват в Киев - да, много евреи във върхушката. Аз доста съм се чудил, как Порошенко, който е милиардер се засили да става президент и то в такава тежка ситуация. Сигурен съм, че не е глупак който просто жадува власт, можеше да пробутат някой подставен там, някой като Яценюк. С нещо са го принудили да стане президент ми се струва, има и по-големи евреи от тия дето сега са на власт в Украйна. А може би не евреи, понякога си мисля, че еврейската карта се разиграва от други, англосаксите например.
Но това е на втори план, лошото е, че нещата отиват към война, ако не през Украйна, ще е през Близкия изток с Ислямска държава. Във всеки случай нищо добро не чака Европа в близко бъдеще, това си мисля аз. Тотална европейска война, или масова бежанска вълна и повсеместен тероризъм. но Америка и долара трябва да останат без конкуренция, иначе в САЩ ще избухне войната. Ситуацията е съвсем критична, света според мен е изправен пред два варианта, или тотална война, или САЩ ще трябва да преживеят нещо подобно на това което сполетя СССР през 90г. А аз не виждам САЩ да се готвят за икономически колапс.
цитирай
28. leonleonovpom2 - Така е, един ще направи играта, под ...
22.03.2015 16:03
Така е, един ще направи играта, под формата на загриженост, на чужд терен, а друг ще понесе последствията и ще поеме разходите
За да има развитие в банковите сметки, трябва торбата с мишките да се разбърква,поне от време на време, да не бездействат и да работят, за да има приходи!
Както казваше един познат за комунизма, че бил експлоатация на народа в името на народа
То май и за демокрацията не е по-различно, само ,че може би като страх за народа, в името на народа. Експлоатацията е вечна!
Приятен ден на всички!
цитирай
29. merlin68 - Така е, един ще направи играта, под ...
22.03.2015 17:36
leonleonovpom2 написа:
Така е, един ще направи играта, под формата на загриженост, на чужд терен, а друг ще понесе последствията и ще поеме разходите
За да има развитие в банковите сметки, трябва торбата с мишките да се разбърква,поне от време на време, да не бездействат и да работят, за да има приходи!
Както казваше един познат за комунизма, че бил експлоатация на народа в името на народа
То май и за демокрацията не е по-различно, само ,че може би като страх за народа, в името на народа. Експлоатацията е вечна!
Приятен ден на всички!


Преди доста години даваха един английски сериал - Играчът. Та в него главният герой Крейн (май се казваше) финансов спекулант и мошеник, казваше - Живота е състезание между плъхове. Затова е добре да си човека с белия костюм.
цитирай
30. sparotok - !
22.03.2015 20:05
merlin68 написа:
Като се замисля, наистина си напълно прав, то за Бандера, вече не е толкова важно, но за тия които управляват в Киев - да, много евреи във върхушката. Аз доста съм се чудил, как Порошенко, който е милиардер се засили да става президент и то в такава тежка ситуация. Сигурен съм, че не е глупак който просто жадува власт, можеше да пробутат някой подставен там, някой като Яценюк. С нещо са го принудили да стане президент ми се струва, има и по-големи евреи от тия дето сега са на власт в Украйна. А може би не евреи, понякога си мисля, че еврейската карта се разиграва от други, англосаксите например.
Но това е на втори план, лошото е, че нещата отиват към война, ако не през Украйна, ще е през Близкия изток с Ислямска държава. Във всеки случай нищо добро не чака Европа в близко бъдеще, това си мисля аз. Тотална европейска война, или масова бежанска вълна и повсеместен тероризъм. но Америка и долара трябва да останат без конкуренция, иначе в САЩ ще избухне войната. Ситуацията е съвсем критична, света според мен е изправен пред два варианта, или тотална война, или САЩ ще трябва да преживеят нещо подобно на това което сполетя СССР през 90г. А аз не виждам САЩ да се готвят за икономически колапс.


Войните, които Рим води с варварите не са само за кражба на чужда собственост, но и за отвличане на вниманието. Най-ясно това може да се изрази с едно изказване от Време Радзелно - Колете навън, да се не колим вътре...
цитирай
31. aboychev - ЕТО ТИ МАТЕРИАЛ ЗА МИЛИОНИ ДИБИЛИ В
22.03.2015 20:22
В "РУСКАТА" "ФЕДЕРАЦИЯ"
http://nikikm.blog.bg/politika/2015/03/22/treta-republika-v-rusiia-poiska-da-se-kazva-bylgariia-http-b.1348204
И ИСТОРИЧЕСКОТО ТИ КЪСОУМИЕ
цитирай
32. merlin68 - ЕТО ТИ МАТЕРИАЛ ЗА МИЛИОНИ ДИБИЛИ В ...
22.03.2015 21:10
aboychev написа:
ЕТО ТИ МАТЕРИАЛ ЗА МИЛИОНИ ДИБИЛИ В "РУСКАТА" "ФЕДЕРАЦИЯ"
http://nikikm.blog.bg/politika/2015/03/22/treta-republika-v-rusiia-poiska-da-se-kazva-bylgariia-http-b.1348204
И ИСТОРИЧЕСКОТО ТИ КЪСОУМИЕ


Ти Абойчев ходил ли си в Татарстан и Чувашия?
Първо, до колкото си спомням в Татарстан, едва около 300 човека на последното преброяване са се писали българи, така, че не знам за какво преименуване на републиката става въпрос.
Второ, от българите от Татарстан, не признават чувашите за българи, това известно ли ти е? Говорят различни с тях езици, но и татарския и чувашкия, нямат нищо общо с българския.
Трето, уверявам те, че по външни белези татарите и чувашите въобще не приличат на нас, тия които приличат на нас там са руснаци, или такива със смесена кръв.
Разбира се, ако решат да станат българи и да преименуват републиките си на България І и България ІІ - това си е тяхно право. Но между нас и тях общото е само далечната ни обща родина в Украйна. Аз не знам какво точно очакваш да прави българското правителство в случая? Мога да ти кажа и още нещо по темата, ама не знам на кой бог се кланяш, та ще си замълча.
цитирай
33. kalabak - kalabak, може да е спорна тактиката ...
22.03.2015 21:24
merlin68 написа:
kalabak, може да е спорна тактиката на ген.Ватутин в битката за Киев, но не е спорна каузата за която се сражава. Естествено е един украински историк сега да постави акцента като оспори личността на генерала въобще, в контекста на днешното положение.
Целта на този постинг не е обсъждане на стратегията и тактиката в битката за освобождаването на Киев от немските окупатори. Впрочем официалните данни за жертвите в тази операция далеч не съответстват на изнесените от Сергийчук. Но както казвам, не е това темата.
Темата е кой всъщност е освободителя и кой е окупатора.
Очевидно за днешното правителство в Киев, освободител е бил Хитлер, окупатор се явява Ватутин, чийто паметник имат намерението да премахнат. В Украйна вече има множество паметници на Бандера, тая личност знаеш ли какво е правила?


По това време Бандера е бил в хитлеристки концлагер. А за това кой е посрещан от украинския народ като освободил и кой като окупатор свидетелства има предостатъчно, но едва ли ще ги откриеш в "обективната" съветска историография, предаваща историческите факти според интересита на Москва.
цитирай
34. merlin68 - Ами защо си пропуснал защо Бандера е ...
22.03.2015 21:35
Пропуснал си, защо Бандера е бил в затворен от Хитлер? Да, има доста украинци които се радват на германските войски и ги посрещат като освободители от комунизма, казвам доста, но далеч не повечето от украинците. Бандера създава своята въстаническа армия от тях, немците създават и една дивизия Галиция, също от тия украинци. И бандеровската армия и дивизия Галиция, се занимават изключително с терор над местното население в Украйна, Беларус, Полша, Чехословакия, Югославия и дори Франция. На тяхната сметка са минимум 5 милиона убити мирни граждани от цяла Европа, най-вече украинци, поляци и беларуси. А твоя бандера, Хитлер го затваря заради това, че въобще не е имал намерение да освобождава Украйна от когото и да е било, а да изтреби населението там. И когато Бандера, най-наивно обявява независима Украйна, чичкото с мустачките го прибира на топло. Това нали схващаш, че не прави Бандера антифашист? А милиони не посрещнали с цветя германците, украинци са избити. Виждайки зверствата на бандеровци и на германците, огромна част украинци, които иначе не са били враждебни към немците, стават партизани и се бият до смърт с фашунгерите, чужди и родни.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merlin68
Категория: Политика
Прочетен: 1694193
Постинги: 293
Коментари: 4201
Гласове: 19298
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930