Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2016 15:37 - Циганска работа по британски
Автор: merlin68 Категория: История   
Прочетен: 3429 Коментари: 14 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Британците сякаш успяха да изненадат всички с резултата от референдума. Мен специално ме изненадаха много, това разбира се не е никак чудно като се има предвид, че съм далеч от кухнята на европейската политика. Но като гледам тия дни, изненадани са и лидерите на ЕС. Та как и защо стана тая изненада? Коментари по темата хич не липсват, едва ли съм чел и чул всичко по въпроса, но ми направи впечатление, че най-простото и очевидното се пропуска в коментарите.
Аз нникак не се съмнявах в това, че на референдума британците ще изберат да останат в ЕС, не се съмнявах още от преди година, въпреки, че тогава предимство имаха желаещите да излязат от ЕС. Твърде голям е заллога за цяла Европа и за целия свят си мислех, сега ще започне една "демократична" обработка на общественото мнение, социолозите ще започнат да дават все повече гласове за оставане в Европа и накрая ще има превес, а референдума ще бъде спечелен от "здравия разум", па дори за целта да се наложи леко да се фалшифицира. Те така си мислех аз и разбира се от ден на ден мислите ми се оправдаваха та чак до самия референдум когато очаквания лек превес на "здравия разум" беше оповестен от социолозите. На другия ден - пълна изненада, да се чудиш как стана така... и се зачудих. Първо си помислих немислимото - да не би пък наистина да има демокрация и това крайно важно решение наистина да е оставено на обикновения британски народец! - не, прекалено невероятно е за да е истина:)), но пък остави чудесно впечатление в голямото множество щастливо заблудени в свободата си европейски човечета.
Моето скромно мнение е, че нищо случайно, а още по-малко демократично не се случи на този референдум, резултата бе добре планиран до десета от процента и за това си има доста улики като погледнем назад във времмето.
Първо, Дейвид Камерън, който е министър-председател на Великобритания и водещ поддръжник на идеята за оставане в ЕС, сам предизвика този референдум. Да си припомним, че той изнудваше ЕС, Британия да получи нови (защото тя и без това е привилигирована) привилегии в рамките на ЕС, като нееднократно намекваше, че в обратен случай може да напуснат съюза. Не е ли малко странно тази личност да е и основната водеща кампанията за оставане в ЕС? Да не говорим, че голяма част от собствената му партия застана на позицията за излизане от съюза. Въобще ако се погледне кампанията, то впечатлението е, че всички значими политици и икономисти подкрепят тезата за оставане в ЕС, но някак с половин уста.
Второ, Обама прилетя чак от САЩ за да каже на британците да гласуват за Европа, обаче десетина дни преди да долети, американците отвориха Панамските досиета и компрометираха Камерън, когото Обама уж подкрепи:)))
Трето, за оставане в Европа, два-три дни преди референдума се обяви лично Джордж Сорос, като заплаши британците, че ще станат по-бедни ако напуснат ЕС. Проблема е в това, че личността на Сорос сред народа е натоварена със същите негативи каквито носят понятия като масони и илюминати. Така, че призива на Сорос по-скоро е бил възприет с обратен знак и е накарал хора които иначе едва ли биха гласували да отидат и да гласуват за противното на неговото мнение. Негативната реклама на Сорос едва ли е била случайна.
Четвъртото, което всъщност е и основното е, че този референдум няма задължителен характер! Тоест, английският парламент съвсем спокойно може да го пренебрегне и Британия да не мръдне от ЕС. За подобен ход има няколко страшно основателни причини:
 - 52% гласували за напускане на ЕС не са кой-знае какво мнозинство.
 - в Шотландия, Ирландия и Гибралтар, голямото мнозинство подкрепя оставането в ЕС заради субсидиите които цоца от там. Там вече се заговори на най-високо ниво за референдуми за излизането им от Великобритания.
При тези условия да се изпълни волята на тези 52% британци би означавало разпад на Великобритания и то най-вероятно той ще предшества разпада на ЕС.
Та за какво излизане на Британия от ЕС въобще говорим? - то е немислимо ако Британия иска да запази целостта си!
Но, никой нито в Британия, нито в Европа (или поне аз не чух) не говори за това британския парламент да пренебрегне референдума - едно очевидно и безалтернативно решение на глупостите сътворени от Камерън и сие. Защо се мълчи е въпроса? Отговора е прост - британските политици си мислят, че все още има шанс да изкрънкат нови привилегии срещу оставането си в ЕС, докато европейските политици са безкрайно изнервени и ядосани от неприятностите които англичаните им сервираха. От изказванията на Юнкер, Туск, на френския външен министър и други, ясно се долавя това раздразнение, както и нежеланието да се правят каквито и да било компромиси на британците от тук насетне. Та затова се мълчи по въпроса за ппожелателния характер на референдума - от една страна британците чакат от ЕС да ги помолят да останат, а от друга страна от ЕС чакат британците да клекнат. Камерън не случайно подаде отставка, но от октомври. До октомври ще има преговори между Британия и ЕС за оставането. В тия преговори арбитър естествено ще са САЩ, а ролята им очевидно ще е да натиснат ЕС за още облаги към британците.
Те на това му казвам циганска работа по британски.
www.youtube.com/watch




Гласувай:
13



1. appen13 - Агресивната платена инкомедийна НПО-слугинска глупост в целия и блясък !
26.06.2016 17:04
Берлин и Брюксел превърнаха ЕСсср в Европа на демонстративната и агресивна педерастия, лесбийство, веганство, зелена идиотия, радикален нео-троцкистки либерализъм, радикален ислям, на маргинални платени НПО-групички самообявили се за "гражданско общество" и на практика в Еврабия, която зависи от настроенията и желанията на арабските, негърските и циганските гета в големите мегаполиси.
И е смешно и жалко, когато обитател на европейския Бангладеш окупационния евро-райхскомисариат "България" съжалява за анти-европейския германски ЕСсср, който уреди България и българите с Третата им национална катастрофа.
цитирай
2. freeoldmen - Добър анализ, Мерлин!
26.06.2016 18:09
Но както ти и аз, а и многобройни туземни анализатори, за жалост нямаме
необходимите данни, за да изведем адекватен извод от случилото се.
Нещата си остават все същите, некви чичковци с много влияние и пари си ги мерят,
а ние с голите гъзове по средата мечтаем за някакво разумно решение...

П.П. Модерация?! Това е грозно.
цитирай
3. merlin68 - Но както ти и аз, а и многобройни т...
26.06.2016 18:33
freeoldmen написа:
Но както ти и аз, а и многобройни туземни анализатори, за жалост нямаме
необходимите данни, за да изведем адекватен извод от случилото се.
Нещата си остават все същите, некви чичковци с много влияние и пари си ги мерят,
а ние с голите гъзове по средата мечтаем за някакво разумно решение...

П.П. Модерация?! Това е грозно.


Модерацията е за да не пропускам непрочетени коментари. Особено в по-стари постинги без модерация риска да пропуснеш коментар е голям.
цитирай
4. leonleonovpom2 - Поздрави, Мерлин!
27.06.2016 14:52
Да, вероятно работата опира до пазарлък
Реално, англичаните губят шест милиарда, при брутен продукт над 500
Около един процент
Но, ти си прав, като метрополия на империя, тя е научена да взема и да влачи към себе си
И обратното - да дава, е кошмар за нея!
Затова е способна на всякакви, дори цигански пазарлъци, за цент дори да си спести!
Втора по население в ЕС, с четвърта по стойност вноска
Сигурно целта е пазарлък, за по- нататъшно намаляне на вноските!

Хубав ден ти желая!
цитирай
5. merlin68 - Да, вероятно работата опира до п...
27.06.2016 18:54
leonleonovpom2 написа:
Да, вероятно работата опира до пазарлък
Реално, англичаните губят шест милиарда, при брутен продукт над 500
Около един процент
Но, ти си прав, като метрополия на империя, тя е научена да взема и да влачи към себе си
И обратното - да дава, е кошмар за нея!
Затова е способна на всякакви, дори цигански пазарлъци, за цент дори да си спести!
Втора по население в ЕС, с четвърта по стойност вноска
Сигурно целта е пазарлък, за по- нататъшно намаляне на вноските!

Хубав ден ти желая!


Не е само до вноската въпроса, британците не желаят да се съобразяват с доста от правилата на ЕС, като например за свободното движение. Общо-взето имат желание да се възползват от възможностите който дава съюза без да споделят негативите му. Много вероятно е дори да са преценили, че с помощта на САЩ ще успеят да си осигурят точно такъв статут като излязат от ЕС - от една страна да се ползват с всички привилегии на общия пазар, от друга да не плащат и да не се ангажират с непопулярните политики на ЕС. Ако лидерите на ЕС допуснат такова привилигировано излизане на Британия, то ЕС рязко ще тръгне към разпад. Е те това добре го разбират, остава да разберем как и британците и европейците ще се измъкнат от проблема който си натресоха.
цитирай
6. shambala - .
28.06.2016 09:26
Не забравяш ли най-важното? Зад всичко това стои дългата ръка на КГБ!

P.S клипът ме затрогна с нежността и силата си
цитирай
7. merlin68 - Не забравяш ли най-важното? Зад ...
28.06.2016 16:08
shambala написа:
Не забравяш ли най-важното? Зад всичко това стои дългата ръка на КГБ!

P.S клипът ме затрогна с нежността и силата си


Дългата ръка на КГБ стоеше зад разпада на един друг съюз, зад разпада на този май стои още по-дълга ръка...тая на северо-корейското разузнаване (даже не знам как се казва, толкова е тайно).

П.С.
Права си - трогателна е нежната сила на ЕС:)) Малко е кофти когато член излиза, много по-готино е когато влиза.
цитирай
8. sparotok - !
02.07.2016 13:33
Аз също бях изненадан, но после като започнах да се замислям разбрах, че се касае за поредния цирк. Трябва да призная обаче - представлението е режисирано майсторски, Спиилбърг може даже да завиди :)

Масите могат да бъдат зомбирани и манипулирани, но когато се играе покер от много играчи, дори и най-големия майстор на блъфа може да се прецака, та ще видим какво ще се получи след 9 месеца, какво ще се излюпи...
цитирай
9. merlin68 - Аз също бях изненадан, но после като ...
02.07.2016 16:31
sparotok написа:
Аз също бях изненадан, но после като започнах да се замислям разбрах, че се касае за поредния цирк. Трябва да призная обаче - представлението е режисирано майсторски, Спиилбърг може даже да завиди :)

Масите могат да бъдат зомбирани и манипулирани, но когато се играе покер от много играчи, дори и най-големия майстор на блъфа може да се прецака, та ще видим какво ще се получи след 9 месеца, какво ще се излюпи...


Няма как да не е режисирано майсторски, та британците са брилянтни в политиката. Не ги харесвам, но няма как да не им призная, че нямат равни в правенето на политика, имат рядкото умение да излизат винаги победители докато другите се трепят по тяхно желание. А в редките случаи когато политиката им се проваля, те така майсторски обръщат провала в триумф, че малцина разбират какво всъщност е станало... като победата им във ВСВ.
Та сега ще видим какво ще измътят наистина, но ми се струва, че може да се окажат прецакани. Все пак откакто изпуснаха Хитлер да вилнее из Европа, най-големите политици и капиталисти се прехвърлиха зад океана, това ме кара да си мисля, че режисурата може и да не е чисто британска. Освен това в традиционно отчайващата руска политика лишена от всякаква приемственост сякаш се е излюпило златно пиле, нещо което не се беше случвало отдавна.
цитирай
10. shambala - .
04.07.2016 17:48
merlin68 написа:
Малко е кофти когато член излиза, много по-готино е когато влиза.


Положението в момента е по-кофри - наполовина вътре, наполовина навън :))))
цитирай
11. merlin68 - Малко е кофти когато член излиза, ...
04.07.2016 18:06
shambala написа:
merlin68 написа:
Малко е кофти когато член излиза, много по-готино е когато влиза.


Положението в момента е по-кофри - наполовина вътре, наполовина навън :))))


Да, кофти стана като кучешка любов...заклещена.
цитирай
12. mt46 - Мисля, че
05.07.2016 08:18
не бива да подценяваме, да омаловажаваме ролята на британския народ. Гласували са над 70 %... Британските политици /за разлика от нашите/ уважават вота на народа... Добър пример за пряка демокрация...
цитирай
13. planinitenabulgaria - Статията размисля, но изводите са ясни:
08.07.2016 22:17
1. Циганска работа, като продългжение на тази на нашите цигани от махала Гиздово /Дупница/ и махала Боровица /Кърджали/.
2. Сцнарий, отварящ нови преговорни глави за преференции за Англия в ЕС,
3. Оставане в ЕС.
Основание да се случат тези неща е това, че британците станаха комбинация между изроди и боклуци. Само такиива могат да се подадат на лъжите на популистите - хибридните войници на Путин в нета - само подобните на англичаните наши платени нетови боклуци могат да ги толерират. Тези изроди-паразити, плод на безумно пиянство и на непредумишлено островно кръвосмешение нанесоха много жесток удар по ЕС. Има и нов момент обаче, те винаги са били нещо както щат към Америка, подобно на Израел, но в Америка вече не гледат така на тях, а вместо това споменават тяхна майка.
Дадоха по американската телевизия как Путин и маркспутенците му отпразнуваха резултата от референдума, отваряйки бутилки с най-скъпото шампанско, но и те ще останат измамени в надеждите си. Целият свят объкаха англичаните след разпада на колониите им, от нас отнеха територии след ПСВ, сега пакистанците в Англия - най-злите хора по света - ще им го върнат тъпкано.
цитирай
14. merlin68 - 1. Циганска работа, като продъл...
09.07.2016 20:50
planinitenabulgaria написа:
1. Циганска работа, като продългжение на тази на нашите цигани от махала Гиздово /Дупница/ и махала Боровица /Кърджали/.
2. Сцнарий, отварящ нови преговорни глави за преференции за Англия в ЕС,
3. Оставане в ЕС.
Основание да се случат тези неща е това, че британците станаха комбинация между изроди и боклуци. Само такиива могат да се подадат на лъжите на популистите - хибридните войници на Путин в нета - само подобните на англичаните наши платени нетови боклуци могат да ги толерират. Тези изроди-паразити, плод на безумно пиянство и на непредумишлено островно кръвосмешение нанесоха много жесток удар по ЕС. Има и нов момент обаче, те винаги са били нещо както щат към Америка, подобно на Израел, но в Америка вече не гледат така на тях, а вместо това споменават тяхна майка.
Дадоха по американската телевизия как Путин и маркспутенците му отпразнуваха резултата от референдума, отваряйки бутилки с най-скъпото шампанско, но и те ще останат измамени в надеждите си. Целият свят объкаха англичаните след разпада на колониите им, от нас отнеха територии след ПСВ, сега пакистанците в Англия - най-злите хора по света - ще им го върнат тъпкано.


Нашият проблем не е толкова в британците, които аз честно казано въобще недолюбвам, проблема е в такива като теб, дето до преди 10 дни хвалехте Британия като демократичен шедьовър, днес наричате британците идиоти.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merlin68
Категория: Политика
Прочетен: 1696230
Постинги: 293
Коментари: 4201
Гласове: 19298
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930