Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2014 20:41 - Не обичам да ми трият коментарите!
Автор: merlin68 Категория: Политика   
Прочетен: 3040 Коментари: 11 Гласове:
14

Последна промяна: 12.07.2014 21:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Реших да напиша този постинг поради това, че в последно време различни блогери си позволяват да ми трият коментарите към техни постинги. Разбира се, това е тяхно право дадено и гарантирано им от този сайт. Мое право обаче е, да изразя особеното си недоволство от подобни блогери, недоволство породено от няколко фактора:
Първо, всеки коментар изисква отделяне на лично време, и когато някой го изтрие, той на практика краде част от времето на автора му.
Второ, всеки коментар е в някаква степен интелектуален продукт, заличаването му е равносилно на посегателство към автора.
Трето, изтриването на чужд коментар обикновено означава, че той не е удобен за автора на постинга. Триещият няма възможност за адекватен отговор, не намира аргумент да защити позицията си и прибягва до цензура.
Във връзка с третата точка, се наблюдава интересен парадокс - обичат да трият коментари все хора определящи се като демократи, изповядващи "европейските цивилизационни ценности" и борещи се срещу комунистическия тоталитаризъм, срещу Путинизма и все още съветската, според тях, империя на злото. Това странно наподобява дявола четящ евангелието, или пък наподобява едни хора, срещу които уж се борят нашите цензури.
Тук си струва да вмъкна една особено занимателна за мен добавка - Има една блогерка, журналистката Пискова, преди около месец четох неин постинг в който се предупреждаваше - Приемат се само коментари подкрепящи тезата на автора, останалите ще бъдат трити:)) Зашеметяваща новина както се казва - журналистката Пискова, въвежда нов основен стандарт за добра журналистическа практика. Е поне пък го е казала честно, та не си губих времето да коментирам:)
За сега няма да споменавам всичките тези автори и дори не мислех да пиша, но един от тях ме провокира с особената си наглост. Затова този постинг конкретно е насочен към него -  ssvetozar
Особената му арогантност се изразява в това, че не само изтри три мои коментара за които отделих доста време, но аргументира действието си с това, че аз съм го бил обиждал. С което той, освен че отнема от времето ми, унищожава интелектуалния ми труд и налага цензура, но ме и обвинява. Съответно аз нямам възможността да си върна изгубеното време и продукт, както и да се защитя от обвиненията му, единствено ми остава да съжалявам, че наистина не съм го обидил. И да, явно подобен род блогери заслужават вместо аргументи, директно да им кажеш в прав текст що за стока са, те всъщност от друго не разбират. Така човек няма да загуби много време, а и обвиненията от отсрещната страна ще са справедливи.
Ето и последният ми четвърти коментар, който отново бе изтрит:
Интересно, чудя се дали се смяташ за много умен като изтри три мои коментара защото няма какво да отговориш на тях. И пишеш на всичко отгоре, че съм те обиждал, съвети ми даваш да си контролирам езика:))) Аз ако те бях обидил, то нормалното ти поведение би било да оставиш коментара та да покажеш как като ми липсват аргументи си служа с идиотски нападки:) Но понеже не те обидих, а си губих времето половин час да ти привеждам доводи срещу които не можеш да кажеш и една дума, ти реши да си решиш проблема като ми изтриеш коментара. Знаеш ли, ти сам се обиждаш, но по-лошото е, че дори не го схващаш.




Гласувай:
14



1. merlin68 - Не се оплаквам, но първоначално се ...
12.07.2014 21:06
Не се оплаквам, но първоначално се ядосах. Всъщност иронията на съдбата е в това, че аз често обиждам (даже понякога и съжалявам после) и ето, че съдбата си отмъщава по ироничен начин. Никога, никой не е трил мой обиден коментар, а ето че тоя изтри коментарите ми в които няма никаква обида:) Интересен парадокс, носи настроение.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Прав си Мерлин, така е!
12.07.2014 21:40
Честно казано и аз съм трил няколко коментара, но не по причина, че не мога да отговаря или ,че противоречат на написаното - а заради това, че са прекалено цинични, уронващи човешкото достоинство на някой от коментиращите, при това произволни и неаргументирани.
Знам ,че е положен труд,това го ценя много , затова предупреждавам или да се коригира , или авторът да си го снеме сам ,ако не желае корекция, за да не правя аз това.
И едва когато нищо не помогне го снемам

Имал съм случай да ми трият коментар, при това положителен, подкрепящ, само за това, че с мой близък авторът бил в лоши отношения. И на тази база, без да ме познава прави волунтаристична оценка за мен, доста обидна. Наистина, предупреди ме, повече да не се мяркам при него.
Това ме изуми и направих допълнителен коментар, вложих много труд и да обясня, че не е прав. Коментарът се задържа кратко, докато го забележи и изчезна яко дим
След време по грешка изпратих коментар в негов постинг. Усетих се, изтрих си го сам, но реших ,че е гадно ако го е прочел вече и направих реален коментар, в който му казвах накрая, че няма да се разсърдя, ако го изтрие, предупреден съм
Отговори почти светкавично на коментара и се чудеше защо мисля, че ще го изтрие, няма спомен да ме е предупреждавал, да му припомня случая.
Повече не съм коментирал при него
Та съгласен съм с тебе Мерлин за триенето, гадно е за направилия коментара особено, гадно е и за триещият и ако се прави, трябва да има нещо чрезвичайно, към горните причини бих добавил и да е отявлено антибългарски
Поздрави!
цитирай
3. merlin68 - Да, и аз съм трил коментари, но както ...
12.07.2014 21:52
Да, и аз съм трил коментари, но както и ти казваш винаги съм предупреждавал. Пращал съм ги на лични преди да ги изтрия с пояснението да се отстранят особено нецензурните части, а останалото да си бъде публикувано.
Но всеки си има манталитет и свои норми на поведение - който иска да трие:)) Който не може бъкел да обели за да защити тезата си - нека трие, от това едва ли ще стане по-умен.
цитирай
4. merlin68 - А имат ли право на коментар тези, ...
12.07.2014 22:38
анонимен написа:
А имат ли право на коментар тези, които не допускат такива в свой блог, а коментират в другите?


Демокрация е, всеки има право:)
цитирай
5. mt46 - Поздрав!...
12.07.2014 22:50
Съгласен съм с теб... Твоите коментари обикновено са дълги, аргументирани, смислени... Ако някой не ти приема коментар, който смяташ за ценен, може да го добавиш към коментарите в твой постинг...
цитирай
6. dolce - писковица
13.07.2014 01:23
Вмир и няколко други видни демократи са върхът на тортата тъй наречената черешка
да ти кажа честно по едно време коментирах техни "трудове" но виждайки къде вирее п.......................та и колко е напреднала спрях да се хабя. То е да обяснявам на идиота че е идиот. И като гаден путинофил и виден привърженик на "империята на злото" пускам коментари /дори техни/ без дори да ги преглеждам. :)
Съвет от мен тегли му на този една в прав текст поне да има що да е обиден! :))))
цитирай
7. merlin68 - Трябва да призная, че Пискова на...
13.07.2014 13:28
Трябва да призная, че Пискова направо ме удиви, не бях влизал около година в блога, гледам, че през това време тя има огромен прогрес в усвояването на тоталитарните журналистически практики. Особено интересно обаче е защо такива видни антикомунисти като вмир, абойчев и други, вместо да се борят с комунистическите журналистически приоми на Пискова, й ръкопляскат:)
Аз вече подозирам голям заговор - имам чувството, че комунистите които опропастиха комунизма, сега са се нахвърлили и върху демокрацията.
цитирай
8. merlin68 - Съгласен съм с теб. . . Твоите ком...
13.07.2014 13:29
mt46 написа:
Съгласен съм с теб... Твоите коментари обикновено са дълги, аргументирани, смислени... Ако някой не ти приема коментар, който смяташ за ценен, може да го добавиш към коментарите в твой постинг...


Благодаря ти, старая се до колкото мога да се аргументирам. Това винаги изисква да се търси информация, винаги отнема време, затова и ми е неприятно когато някой заличава усилията ми.
цитирай
9. aboychev - ПОНЕЖЕ НА ОБИЧАМ ДА СИ ГУБЯ ВРЕМЕТО
13.07.2014 20:31
И ДА ХАБЯ ИНТЕЛЕКТУАЛЕН ТРУД
С НЕНУЖНИ ОБОСНОВКИ
ЩЕ КАРАМ НАКЪСО:
ТЪП МНОГОСЛОВЕН ЧЕРВЕН БУКЛУК !
цитирай
10. merlin68 - И ДА ХАБЯ ИНТЕЛЕКТУАЛЕН ТРУД С ...
13.07.2014 22:57
aboychev написа:
И ДА ХАБЯ ИНТЕЛЕКТУАЛЕН ТРУД
С НЕНУЖНИ ОБОСНОВКИ
ЩЕ КАРАМ НАКЪСО:
ТЪП МНОГОСЛОВЕН ЧЕРВЕН БУКЛУК !


Не обичам да общувам с дебили, така, че се разкарай:)
цитирай
11. gosho568 - Сефте...
21.07.2014 13:57
На мен пък постоянно ми "редактират" коментарите и най-вече променят по някоя друга буква. Сигурно е дело на "axbanana", тя е дежурна в тези области! ;]]]
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merlin68
Категория: Политика
Прочетен: 1680347
Постинги: 293
Коментари: 4201
Гласове: 19298
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031