Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2016 23:19 - Г-н Путин, къде са ми паричките?
Автор: merlin68 Категория: Политика   
Прочетен: 8741 Коментари: 23 Гласове:
27


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Слушам си днес БНР както обикновено и се чудя да вярвам ли на очите си...
Появява се г-н Алекс Алексиев за да ни разясни защо българската икономика е толкова много зависима от Русия.
Сега проверих и се оказва, че този Алекс, не е прост човек, а шеф на мозъчен тръст - Tink Tank както му викат на най-демократичния език. Въпросният мозъчен тръст се нарича Център за балкански и черноморски изследвания, и не се занимава с вземане на проби от водата на Черно море и камънаци от Балкана. В една скобка ще отговоря на въпроса който от десетилетия вече мъчи много българи - защо ги няма онези вкусни и сочни български домати от тъмното ни комунистическо минало? - Елементарно скъпи ми свободни народе, защото вече няма институти по доматите, краставиците, говедата, овците...и т.н. а има институти по изследване на демокрацията, обществото, пазарната икономика...и т.н. институти по празните, лъжливи приказки. Те затова свободни ми народе ще ядеш приказки, а не вкусни, сочни домати.
Затварям скобката и се връщам на шефа на мозъците от балканския и черноморски регион - Алексиев. Та той заяви по БНР, цитирам: "Има много хора в България които си изкарват прехраната, и то много добра прехрана, като служат на Русия."
Това ставало чрез всички ония фирми свързани с Газпром, Лукойл, Роснефт...и т.н. както и чрез политическите партии БСП, ДПС и "редица други които парадират, че са патриоти и незнам какво"
И сега най-важното което ме потресе - "В края на краищата ако погледнете от къде идват парите на всички тези сайтове и прочие които се занимават с про руска пропаганда, това е една огромна, огромна машина която има за цел да остави България в зависимост от Русия."
И питам сега аз, от къде идват тези пари, и още по важното - къде, в кого отиват? Аз като един определян тук в сайта за русофил и путинофил, защо не съм получил нищо? А г-н Путин, къде са ми парите?!
По едно време, нали съм български реотан и бавно загрявам, стоплих, че Путин сигурно няма да прочете моите наболели въпроси в това сайтче бълващо всеки ден хиляди страници демократични брътвежи. Друго щеше да е ако имах и аз като г-н Алекс (Сашко) достъп до БНР, БТВ и т.н. демократични медиииии. Амчи да, аз да не съм по-глупав от Сашко? - Веднага доказвам, че не съм!
Един много наболял въпрос мъчеше г-н Сашко през цялото време на говоренето му в БНР в продължение на 11 минути, а отговора така и остана мистерия за шефа на мозъците от Центъра за Черно.... ит.н. - Защо след като цената на руския газ за България била с 30% по-висока от тази за Германия, нито едно българско правителство до сега не намерило алтернативен източник? На този въпрос мозъкът сашков не можа да си отговори.
А аз разбира се имам не един, а цели два отговора на този въпрос:
Първо, цената на руския газ за България ще бъде все така висока докато по българските телевизии, радиа и вестници е пълно със Сашковци.
Второ, нито едно българско правителство не намери алтернатива на скъпия руски газ, защото всеки друг газ е по-скъп от руския. Защото руснаците не знам дали имат мозъчни тръстове, но и без тях могат да смятат до 10 и са пресметнали каква точно да е цената за нас, та хем да ни е скъпо, хем да не можем да намерим по-евтино.
И понеже от думите на г-н Алексиев става очевидно, че за неговия мозък не плаща Русия, аз се зачудих кой ли пък му плаща и отговора който открих въобще не ме изненада - за независимата инициатива Център за балкански и черноморски изследвания, плащала фондация Америка за България.

цялото интервю на Алекс Алексиев, може да чуете тук:
bnr.bg/post/100765997/aleks-aleksiev-ima-politicheski-igrachi-koito-darjat-da-sme-zavisimi-ot-rusia



Гласувай:
33


Вълнообразно


1. getmans1 - Щом като има РИСИ с руски пари /но...
28.11.2016 23:53
Щом като има РИСИ с руски пари /нормално/
„Руский мир“ - България и Ст.Шопова с руски пари /???/
„Устойчиво развитие за България“ и Св. Шаренкова с руски пари /???/
Стотиците сайтове с антибългарска, антиевропейска и антинатовска насоченост,а?

И знаеш ли защо са тия /???/, а?

Щях да забравя и „VIA EVRASIA“ която излезе от нелегалност заедно с ген. Радев.

пп Колкото до „Сашко“-то предшествениците ви убиха баща му, вие кво прайте, че се помайвате или се правите на демократи!?
Между другото, същия този „Сашко“-то се е изказвал и срещу прекалено строгите санкции срещу Русия, че да питам, що тогаз не подскочи!?

Извод, май,май си получаваш петродоларчетата редовно!
цитирай
2. panazea - Алекс Алексиев е син на Райко Алексиев .
28.11.2016 23:58
Той обаче не е наследил таланта на баща си , а единствено ръси злоба по всичко българско. Нормално е човекът да тъжи за баща си , но да се постави в служба на САЩ , за да отмъщава на цяла България , ми се вижда малко прекалено.
Веднъж четох писанията на въпросната личност . Освен омраза към всичко българско и жажда за отмъщение , не намерих нищо друго. Нищо креативно. Оттогава не чета и не служам тази личност и съм го игнорирала в съзнанието си , все едно живеем в друга реалност. Той плюе жлъч , аз се радвам на снега. Ако все още някой не знае кой е , да си намери материали и да прочете. За мен тази личност е умряла ,още когато се е съгласила да служи на Мамона за пари. Нали не мислите , че само идеите го ръководят. Лека нощ !
цитирай
3. tomcat2 - от години сипя хули, огън и жупел по ...
29.11.2016 01:05
от години сипя хули ,огън и жупел по демократичният прогресивен запад,и по благотворителните организации НАТО и ЦРУ както и миролюбиви и хрисими държавици като ФАЩ и една стотинка не съм получил също!Бах мамаму ,я този Алесксиев да каже как са тарифите при фондация Америка за България,как плащат там за подлагане?Чувствам се прецакан!
цитирай
4. lightsaber123 - Знаете ли какво означава Българо-съветска Дружба?
29.11.2016 06:59
По татово време руснаците ни продаваха суров петрол на по-високи цени от международните... този петрол го преработвахме в Нефтохим Бургас и им го продавахме на по-ниски цени от международните.

Така течеше дружбата - големия обира малкия... малкият си трае щото се е поставил поза партер.

Това е тъжната истина.
цитирай
5. milady - :)))
29.11.2016 08:37
мед ти капе от Устата, Уста мерлине
каквото и да ви говорят „ да знаете „че
винаги става дума за пАри
особено „ако сте десен„ беден и ““бесен“
нъл„ систърке?
цитирай
6. vencivaleri1951 - Привет!
29.11.2016 09:55
Когато слушам г-н Алексиев винаги се сещам за афоризма на Ленин относно

"полезните идиоти". Категоричната победа на генерал Радев на президентските

избори до голяма степен бе предрешена от внушението на опонентите му, че бил

против НАТО и бил зависим от Русия. Нека сега си отговорят имиджмейкърите на

опонентите на Радев колко българинът е за НАТО и колко се страхува да е зависим

от Русия.

Да вземем една съизмерима на нас страна като население-Финландия.

Стокооборотът и с Русия е неизмеримо по голям, от нашия. Енергоносителите и са

почти на 100% руски. Не пожела да влезе в НАТО и има обща граница с Русия и

почти безвизов режим. Много смесени бракове, много руснаци с имоти във

Финландия. Като изключим разни "неофаши" никой не критикува сериозната

обвързаност на финландския бизнес с Русия. Никой обаче не казва и че Финландия

е зависима от рашките защото финландският продукт се е настанил трайно на

руския пазар и финландците нямат търговски дифицит с руснаците. Нямат защото

са коректни търговци и отговорни производители.

Преди години прибалтийските страни се опитаха да скроят номер на руснаците като

забраниха да мине тръбата на "Северен поток" през техния шелф. Финландците

разрешиха и сега се радват на транзитни такси и ниска цена на газа. Ще "намажат"

и от очертаващата се втора тръба. Ние понеже сме комплексари, а и да покажем

мускули на руснаците ги "набутахме" с много милиони по "Южен поток". Не знам

дали ще ни съдят, но тези милиони ще ни излязат през носа. Ще купуваме пак руски

газ, но от Турция или Германия. Количеството газ което потребяваме е нищожно за

това което експортира Русия. Тя губи неизмеримо повече газ от температурните

амплитуди/ в зависимост от температурата тръбите се разширяват или свиват-

променя се налягането/. Така , че цената на газа за нас не е бизнес а санкция още

срещу Костов. За съжаление нова ценова санкция предстои
цитирай
7. krumbelosvet - Рядко съм срещал нещо толкова важно,
29.11.2016 10:29
казано и доказано толкова ясно и неопровержимо. Голям гад е тоя Георги Димитров, с неговите думи за Слънцето и въздуха. За "диваците и варварите" да не говорим. Затова "Валякът" беше в командировка при новия брат, като се върна взриви мавзолея въпреки несъгласието на Костов, и като не падна от първия път, същия брат изпрати безплатно разрушителна техника, та после целият площад трябваше да се препавира.
цитирай
8. asthfghl - ...
29.11.2016 13:51
Не е получил нищо, щото не се е пласирал успешно. Други са се пласирали по-добре и получават, а той само си плещи "на ползу роду". Тези, дето са се пласирали, са в графата платени тролове. Тези, които не получават нищо, са просто в категорията "полезен идиот".
цитирай
9. pando - На калпава ракета
29.11.2016 16:18
Космосът и крив. Националните предатели/петата колона/ докараха територията България до това състояние и сега търсят кой е виновен и отговорен???
Браво престъпници!
цитирай
10. born - И аз го чух този български феномен със звучното женско име Алекс !
29.11.2016 17:47
Не ми е ясно как живее на този свят с толкова злоба в себе си ! Отврат !
цитирай
11. merlin68 - Щом като има РИСИ с руски пари /но...
29.11.2016 18:34
getmans1 написа:
Щом като има РИСИ с руски пари /нормално/
„Руский мир“ - България и Ст.Шопова с руски пари /???/
„Устойчиво развитие за България“ и Св. Шаренкова с руски пари /???/
Стотиците сайтове с антибългарска, антиевропейска и антинатовска насоченост,а?

И знаеш ли защо са тия /???/, а?

Щях да забравя и „VIA EVRASIA“ която излезе от нелегалност заедно с ген. Радев.

пп Колкото до „Сашко“-то предшествениците ви убиха баща му, вие кво прайте, че се помайвате или се правите на демократи!?
Между другото, същия този „Сашко“-то се е изказвал и срещу прекалено строгите санкции срещу Русия, че да питам, що тогаз не подскочи!?

Извод, май,май си получаваш петродоларчетата редовно!


Гети, нещо много си се запенил, твоят мозък да не е и той в тръста... като гледам нивото на шефа, ти спокойно може да си му заместник.
За моите предци не се безпокой не са убивали никого, виж имам съмнения, че дедо планинар, може и да е застрелял някой антикомунист на времето, защото както сам призна вилата му в Бистрица някак странно била заобиколена само от ДС вилички.
Ако беше малко по-начетен щеше да знаеш от къде произлиза и за какво се отнася понятието "петродолар"... лично аз долари не съм барвал нито петро, нито нарко, от поне 10 години:)
цитирай
12. merlin68 - Знаете ли какво означава Бълга...
29.11.2016 18:42
lightsaber123 написа:
Знаете ли какво означава Българо-съветска Дружба?
По татово време руснаците ни продаваха суров петрол на по-високи цени от международните... този петрол го преработвахме в Нефтохим Бургас и им го продавахме на по-ниски цени от международните.

Така течеше дружбата - големия обира малкия... малкият си трае щото се е поставил поза партер.

Това е тъжната истина.


Тъжната истина е съвсем друга - Че или не си живял по времето за което говориш, или не си разбрал на кой свят живееш, или просто лъжеш.
Понеже СССР са ни ограбвали 45 години, та затова имаха участие със сурвини, специалисти и технологии в почти всички построени в България заводи, единствено нямаха участие в собствеността. Днес нашите "приятели" от САЩ и ЕС, имат единствено участие в собствеността... схващаш ли дребната разлика?
Чудя се как стана така, че след като вече почти 30 години СССР спря да ни граби, а САЩ и ЕС, непрекъснато ни помагат... все повече обедняваме? Разбира се това не се отнася за Сашковците и Калинките и за Койййй...и разни други.
цитирай
13. vencivaleri1951 - Взривяването на мавзолея
29.11.2016 18:50
krumbelosvet написа:
казано и доказано толкова ясно и неопровержимо. Голям гад е тоя Георги Димитров, с неговите думи за Слънцето и въздуха. За "диваците и варварите" да не говорим. Затова "Валякът" беше в командировка при новия брат, като се върна взриви мавзолея въпреки несъгласието на Костов, и като не падна от първия път, същия брат изпрати безплатно разрушителна техника, та после целият площад трябваше да се препавира.


бе политическото харикири на СДС. Не си прав, че Костов не е бил съгласен. Слънцето и то тогава изгряваше у нас единствено с позволението на Командира.
Та те и трибуна бяха построили от където властниците/начело с Костов/ гледаха
"Големия взрив" и имаха самочувствие , че всеки от тях държи в джоба си божия частица.
На никой не му минаваше през ума, че подават колективна оставака
цитирай
14. vencivaleri1951 - Хей смешко
29.11.2016 18:57
lightsaber123 написа:
По татово време руснаците ни продаваха суров петрол на по-високи цени от международните... този петрол го преработвахме в Нефтохим Бургас и им го продавахме на по-ниски цени от международните.

Така течеше дружбата - големия обира малкия... малкият си трае щото се е поставил поза партер.

Това е тъжната истина.


През 85та петролът се продаваше в СИВ за 30преводни рубли тона-тона , а не барела
Понеже последните години наистина бяха трудни за икономиката и да не влезем в дифицит обикновено руснаците ни продаваха надпланови количества петрол който преработвахме и продавахме на Запад за да вържем бюджета.
Я потърси сметките за парно на баба или мама и виж какво се плащаше тогава и сравни със сега когато петролът купуваме по борсови цени, а цената на метана е производна от цената на петрола
цитирай
15. mt46 - А
29.11.2016 21:01
знаете ли колко струваха токът, нафтата и бензинът у нас през соца?... :)
цитирай
16. alexs - Българина си е продажник. . . . . дали ...
29.11.2016 21:49
Българина си е продажник .....дали се продава на Америка или Русия ....само няма кой да защити българския национален интерес! Другите държави си имат държавници ние продажници!
цитирай
17. milady - мерлине, не се хаби за тоз Трол с 5 имена. това е Гетьо Безроден ,а също и yoan2015. Свиня продажна долна..
29.11.2016 22:03
lightsaber123 написа:
Знаете ли какво означава Българо-съветска Дружба?
По татово време руснаците ни продаваха суров петрол на по-високи цени от международните... този петрол го преработвахме в Нефтохим Бургас и им го продавахме на по-ниски цени от международните.

Така течеше дружбата - големия обира малкия... малкият си трае щото се е поставил поза партер.

Това е тъжната истина.
цитирай
18. pando - До номер 17
30.11.2016 22:08
А сега е весела истина. Мирише на соросоидна пропаганда...
цитирай
19. leonleonovpom2 - Здравей, Мерлин!
01.12.2016 20:12
merlin68 написа:
lightsaber123 написа:
Знаете ли какво означава Българо-съветска Дружба?
По татово време руснаците ни продаваха суров петрол на по-високи цени от международните... този петрол го преработвахме в Нефтохим Бургас и им го продавахме на по-ниски цени от международните.

Така течеше дружбата - големия обира малкия... малкият си трае щото се е поставил поза партер.

Това е тъжната истина.


Тъжната истина е съвсем друга - Че или не си живял по времето за което говориш, или не си разбрал на кой свят живееш, или просто лъжеш.
Понеже СССР са ни ограбвали 45 години, та затова имаха участие със сурвини, специалисти и технологии в почти всички построени в България заводи, единствено нямаха участие в собствеността. Днес нашите "приятели" от САЩ и ЕС, имат единствено участие в собствеността... схващаш ли дребната разлика?
Чудя се как стана така, че след като вече почти 30 години СССР спря да ни граби, а САЩ и ЕС, непрекъснато ни помагат... все повече обедняваме? Разбира се това не се отнася за Сашковците и Калинките и за Койййй...и разни други.


Абсолютно вярно!
Не се ръководя от някакво поклонничество, просто истината е такава
Само от нефт, ние спестявахме два милиарда долара годишно, при положение, че го внасяхме от някъде другаде, а не от СССР
Имахме необятния руски пазар....
Плащахме ... с домати Сега ги внасяме
Паста " Поморин" беше в десятката на най разпространените търговски продукти в Русия Сега май не се произвежда! Или , ако се произвежда, то е голяма рядкост!
Някой може ли да посочи къде имаме пазари и за какво сега?
Държава без собствена икономика е не от третия , от четвъртия и дори петия свят- нов вид колониална страна- икономически колониална!!!! Къде е Левски , да го каже? Че сме икономически заробени, от този, от когото внасяме!
А не измисленото, че който ни освободи, ще ни зароби Къде е то в тефтерчето?
Дали това се разбира с пълната му сериозност, за икономическото робство?
Едва ли!
Жалко!

Хубава вечер, Мерлин!
цитирай
20. zaw12929 - нареждам се на опашка - ставам руски ...
02.12.2016 06:01
нареждам се на опашка - ставам руски грантофил- Тръмп пари не дава , а Аз като един определян тук в сайта за русофил и путинофил, защо не съм получил нищо? А г-н Путин, къде са ми парите?!
По едно време, нали съм български реотан и бавно загрявам, стоплих, че Путин сигурно няма да прочете моите наболели въпроси в това сайтче бълващо всеки ден хиляди страници демократични брътвежи. Друго щеше да е ако имах и аз като г-н Алекс (Сашко) достъп до БНР, БТВ и т.н. демократични медиииии. Амчи да, аз да не съм по-глупав от Сашко? - Веднага доказвам, че не съм!
цитирай
21. shambala - .
02.12.2016 20:43
Не знам, аз не се оплаквам. Получавам си парите редовно - на пето и на двадесет и пето число от месеца ;))
цитирай
22. krumbelosvet - Алекс си е продажник, щом така говори за българина.
05.12.2016 09:01
За мъртвите или добро или нищо, но случайно прочетох нещо от Райко Алексиев и ми стана ясно откога е сивия поток, наследен после от в-к Стършел.
цитирай
23. slavian - как стигнахте до този извод, че
04.02.2017 00:15
нито едно българско правителство не намери алтернатива на скъпия руски газ, защото всеки друг газ е по-скъп от руския.

Това като аксиома ли да го приемем? Тъй като аз мога да кажа по същия начин, че няма по-скъп газ от руския у нас та ако ще и от луната да се транспортира.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merlin68
Категория: Политика
Прочетен: 1768310
Постинги: 293
Коментари: 4201
Гласове: 19303
Календар
«  Октомври, 2024  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031