Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.02.2018 21:13 - Изтока, Запада и суперкомпютрите
Автор: merlin68 Категория: Технологии   
Прочетен: 8209 Коментари: 39 Гласове:
18

Последна промяна: 16.02.2018 18:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Преди 2-3 дена прочетох един постинг претендиращ да е базиран на "ФАКТОЛОГИЯТА КАТО БЕЗМИЛОСТНА НАУКА", разбира се няма да коментирам, до колко фактологията може да бъде наука... Няма да коментирам и липсата на каквато и да било фактология в този постинг, заменена от голословни и често много неадекватни твърдения. Всичко това поднесено със самочувствието на голям специалист в областа на компютърните технологии, доказателство за което е и, че въпросния индивид е купил първата си къща на 18 годишна възраст. Но не е само това, този компютърен бог, дори може да вгради линк в коментар към постинг в блог.бг и този линк, представете си се отваря! До сега такива чудеса бях виждал да прави само племенника ми който е в шести клас.
Разбира се цялата тази фактология (само мъничка част от която написах по-горе), силно ме усъмни в положението на Изтока и Запада в компютърните технологии, та реших да потърся нещо за "суперкомпютрите". Така попаднах на следните факти:

- Класация на най-мощните 500 компютъра в света се изготвя от специалистите на националната лаборатория "Лорънс Бъркли" и университета на Тенеси в САЩ. Според тази класация от 2014г. насам, най-мощният суперкомпютър е китайски, тоест на Изтока. И докато през 2014г. най-мощният в света китайски суперкомпютър е бил направен с помощта на американски технологии и компоненти от "Intel Corporation", то новият китайски суперкомпютър Sunway TaihuLight, к
ойто е два по мощен и три пъти по-производителен от предходния Tianhe-2, е изцяло китайски, и като технологии, и като компоненти. А това се налага поради факта, че САЩ с оглед защита на националните си интереси, забраняват да се предоставят на Китай компютърни технологии и компоненти. TaihuLight съдържа общо 10 640 600 ядра. За сравнение, най-мощният американски суперкомпютър има 560 000 ядра. Китай изпреварва САЩ и по брой суперкомпютри - 167 срещу 165 за американците. Изчислителната мощност на TaihuLight е 93 петафлопса, докато на най-мощния американски компютър Titan, производителността е 17,6 петафлопса. Големият специалист може да прочете доклада на проф.Джак Донгари за китайското компютърче, ето тук: http://www.netlib.org/utk/people/JackDongarra/PAPERS/sunway-report-2016.pdf

- Разбира се в пълен контраст с прокламираната "ФАКТОЛОГИЯ", хептен голословните твърдения на нашия компютърен специалист, че "При компютърните технологии Русия е назад от  САЩ с минимум век и половина."  "Русия използва американски технологии и компоненти, за да ги има тези суперкомпютри." и заключението му на база тази "фактология" -  "РУСИЯ Е ГОЛА ВОДА ПРИ ЕЛЕКТРОНИКАТА, А ТЯ Е НАВСЯКЪДЕ ОКОЛО НАС И БЕЗ НЕЯ СЪВРЕМЕННИЯТ НИ БИТ Е НЕМИСЛИМ."... не отговарят на истината. То даже и без да се рови за доказателства е ясно (но само за този който използва мозъка си и за мислене), че "рашките" не разчитат на американските компютри и технологии да управляват космическите им и стратегически ракаети... нали? Но все пак да не съм и аз голословен, та ето.
Оказва се, че Русия е вложила 1.5 млрд. рубли само в разработката на един процесор - Елбрус. Вече е готов Елбрус-8С Той представлява 8-ядрен процесор, създаден по 28-нанометрова технология. И разработчиците му твърдят, че в някои от операциите показва значително по-добри резултати от аналога на "Интел". Архитектурата Елбрус има уникални предимства като възможността за изпълнение на 25 операции на всяко ядро за един машинен такт, която осигурява висока производителност при умерена тактова честота.
Освен това в Сибирското отделение на Руската академия на науките са разработили технология за растеж на модифицирани диаманти, които в перспектива могат да се превърнат в един от основните елементи за създаване на фотонен "компютър на бъдещето" - РИА "Новости" 
Проф. Николай Похиленко от РАН, заявява -"Това е много важен материал за производството на ново поколение, "фотонни компютри". Процесорите, които ще бъдат използвани там, ще работят около 10 милиона пъти по-бързо, отколкото обикновените."
Най-мощният квантов компютър в света е създаден от руски учени и работи в Русия. Повече информация в двете видеа.
Та те такиви ми ти работи, г-н специалист по науката фактология с три висши и три къщи.








Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Поздрав!
15.02.2018 21:45
Доста наивно е да се мисли, че Китай и Русия са гола вода в технологиите...
цитирай
2. planinitenabulgaria - Не е възможно страната с най-могъщите ракети - Русия - да не е най-първа
15.02.2018 22:32
и в областта на електрониката, компютрите.
Скоро ще имаме сбирка в База на Центъра "Вучина махала". Мисля да предложа за проанализирване от новите ни програми на три Ваши постинга. Определих кои, а резултатите ако не ни въведат запрещение от Центъра ще публикувам в блога си. Да видим какво ще каже нашият суперкомпютър за тях и за автора им. Моята оценка, която получих от него е с номер малко след 35000 от общо около 111000 блогъри.
цитирай
3. getmans1 - https://www.youtube.com/watch?v=lkuZ9B8MVJo
15.02.2018 23:15
... Никой не е твърдял, че руснаците и китайците са глупави, а просто в такива държави живеят:)))
цитирай
4. born - Наистина никой досега не е твърдял, че сме държава на глупаците.
15.02.2018 23:41
getmans1 написа:
... Никой не е твърдял, че руснаците и китайците са глупави, а просто в такива държави живеят:)))

Ако някой все пак е твърдял, че сме държавата на глупаците, не е имал предвид никого другиго, освен теб.
цитирай
5. born - Моля за извинение, че пропуснах и този гетю от страната на глупците.
15.02.2018 23:42
planinitenabulgaria написа:
и в областта на електрониката, компютрите.
Скоро ще имаме сбирка в База на Центъра "Вучина махала". Мисля да предложа за проанализирване от новите ни програми на три Ваши постинга. Определих кои, а резултатите ако не ни въведат запрещение от Центъра ще публикувам в блога си. Да видим какво ще каже нашият суперкомпютър за тях и за автора им. Моята оценка, която получих от него е с номер малко след 35000 от общо около 111000 блогъри.

цитирай
6. born - Да допълня и нещо в областта на технологиите.
15.02.2018 23:46
Освен ай-ти технологии съществуват и много други технологии. Например : "Технология за отглеждане на говеда".
цитирай
7. getmans1 - . . . ??? O. K. бе Мерлине, нема да ...
16.02.2018 00:22
... ???
O.K. бе Мерлине, нема да коментираМ ме при теб, щом и ти пишеш само да се изгавряте с опонента си. Нямаш време да отговориш но имаш време да одобриш „храчките против мен, „АЙ СИКТИР“, бе!
И, това е меко казано, без това отдавна мисля, че си фейк ... и то на жена ... пръц!


3. getmans1 - https://www.youtube/watch?v=lkuZ9B8MVJo
15.02 23:15
... Никой не е твърдял, че руснаците и китайците са глупави, а просто в такива държави живеят:)))
цитирай
Редактирай | Изтрий
4. born - Наистина никой досега не е твърдял, че сме държава на глупаците.
15.02 23:41
getmans1 написа:
... Никой не е твърдял, че руснаците и китайците са глупави, а просто в такива държави живеят:)))

Ако някой все пак е твърдял, че сме държавата на глупаците, не е имал предвид никого другиго, освен теб.
цитирай
8. merlin68 - . . . ???O. K. бе Мерлине, нема да ...
16.02.2018 09:57
getmans1 написа:
... ???
O.K. бе Мерлине, нема да коментираМ ме при теб, щом и ти пишеш само да се изгавряте с опонента си. Нямаш време да отговориш но имаш време да одобриш „храчките против мен, „АЙ СИКТИР“, бе!
И, това е меко казано, без това отдавна мисля, че си фейк ... и то на жена ... пръц!


3. getmans1 - https://www/watch?v=lkuZ9B8MVJo
15.02 23:15
... Никой не е твърдял, че руснаците и китайците са глупави, а просто в такива държави живеят:)))
цитирай
Редактирай | Изтрий
4. born - Наистина никой досега не е твърдял, че сме държава на глупаците.
15.02 23:41
getmans1 написа:
... Никой не е твърдял, че руснаците и китайците са глупави, а просто в такива държави живеят:)))

Ако някой все пак е твърдял, че сме държавата на глупаците, не е имал предвид никого другиго, освен теб.


Гетьо, дали и къде ще коментираш си е твоя работа. Не, че нямах време да ти отговоря, но не знам какво да ти отговоря на подобно твърдение - "китайците и руснаците не са глупави, но живеят в глупави държави". Значи, ако беше обосновал това твърдение с някакви факти, размисли, страсти... то да ти отговоря. Коментарът на Борн, за теб е много подходящ, не гледай на него като обида, а като отговор на своя коментар, ако трябваше аз да ти отговоря, щеше да е по подобен начин. Ти наричаш цели държави - глупаци и чакаш отговор, а защо не отговаряш на Борн, който конкретно те нарича глупак? Основание му дава твоето голословно твърдение, също както един голословен постинг ми даде основание да напиша този. Но не винаги голословността предизвиква многословен отговор, по-често голословниците просто получават едно определение, и всъщност те това заслужават.

П.С.
Щях да забравя да коментирам изявлението ти "без това отдавна мисля, че си фейк ... и то на жена ... пръц!"
Всяко човешко същество има правото да си мисли, че може да мисли, а също така да извежда произведените мисли под всякаква форма, включително и пръц.
Е, надявам се, че си доволен за дето отделих време да ти отговоря.
цитирай
9. merlin68 - и в областта на електрониката, к...
16.02.2018 11:16
planinitenabulgaria написа:
и в областта на електрониката, компютрите.
Скоро ще имаме сбирка в База на Центъра "Вучина махала". Мисля да предложа за проанализирване от новите ни програми на три Ваши постинга. Определих кои, а резултатите ако не ни въведат запрещение от Центъра ще публикувам в блога си. Да видим какво ще каже нашият суперкомпютър за тях и за автора им. Моята оценка, която получих от него е с номер малко след 35000 от общо около 111000 блогъри.


Ще бъда откровен с теб, простотиите ти, характеризиращи се с повторяемост и липса на каквато и да било иновативност в съдържанието, до толкова ми омръзнаха, че започвам да те трия без да те чета въобще.
цитирай
10. freeoldmen - "...че започвам да те трия без да те чета въобще."
16.02.2018 16:33
Отдавна процедирам по този начин с този очевидно болен душевно субект.
И като му видя коментар в чужд пост, скролвам моментално надолу.

Иначе напъните на разни ненатрапчиво интелигентни люде да дават генерални оценки на държави-цивилизации, будят само недоумение и съжаление.
цитирай
11. starforlife - Мерлине, не зная какъв си по образование и професия, но като логик или си пълна скръб, или нарочно изкривява нещата.
16.02.2018 16:58
Дори не зная дали да те апострофирам, а и предполагам си с модерация или ще ме изтриеш.
Но ОК: Отдолу, нагоре:
- Трите ми ви"ши са факт и дори тук (в блога) има публикувани снимки на дипломите ми, от които се вижда успех във всяка доста над 5. Едната е дори над 5,80.
А за това, че успехът се покрива с компетенции, говори фактът в каква фирма работя и на каква позиция.
Да не говорим, че от четвърт век, само последните 9 години работя И за други компании, освен моите фирми. Тоест: над 16 години съм работил изцяло само за собствения си компютърен бизнес и въпросните 3 къщи са придобити именно през това време.
От коетокизлиза, че явно си разбирам от работата.
Снимки на тях (къщите ми) също има тук публикувани, а и доста блогъри са посещавали тази в София.
Но явно това теб те дразни. Затова да взема да ти дам снимки на колите си? Ха ха ха
(Всъщност, на две от тях също има публикувани снимки тук - ха ха ха)

- Споменатите от теб неща за руските процесори и компютри са от 2014-та година, пич.
Тогава Тайван произвеждаше (защото рашите проектираха въпросния процесор, но нямат технологиите да го произведат)...
Всъщност, ще го оформя като постинг, защото...
цитирай
12. starforlife - Модерация!
16.02.2018 16:59
Естествено!
Льольовци те са така!

А ти си пълен такъв и в края на постинга при мен ще ти го докажа!
цитирай
13. troina - благодаря за инфото на автора..
16.02.2018 17:07
полезно беше,
и надявам се безпристрастно,
да поддържа по нататък своята блогова
къщурка, която е като Къщата на злите духове..
/аз, Юлия

пп, тъй като с удоволствие забелязвам,че обичаш да се..ровиш
в Гугъл/няма лошо/ би ли ми дал твоя отговор за „Шоуто“ на
Илон Мъск,по изстрелване на Falcon heavy to Mars:)
тъй като аз винаги имам съмнения, от 20г насам, поне
Георги беше затруднен, и париран от тролска атака, и не успя
да се концентрира върху моя въпрос
Благодаря, К.Борисов!
цитирай
14. merlin68 - Дори не зная дали да те апострофи...
16.02.2018 17:24
starforlife написа:
Дори не зная дали да те апострофирам, а и предполагам си с модерация или ще ме изтриеш.
Но ОК: Отдолу, нагоре:
- Трите ми ви"ши са факт и дори тук (в блога) има публикувани снимки на дипломите ми, от които се вижда успех във всяка доста над 5. Едната е дори над 5,80.
А за това, че успехът се покрива с компетенции, говори фактът в каква фирма работя и на каква позиция.
Да не говорим, че от четвърт век, само последните 9 години работя И за други компании, освен моите фирми. Тоест: над 16 години съм работил изцяло само за собствения си компютърен бизнес и въпросните 3 къщи са придобити именно през това време.
От коетокизлиза, че явно си разбирам от работата.
Снимки на тях (къщите ми) също има тук публикувани, а и доста блогъри са посещавали тази в София.
Но явно това теб те дразни. Затова да взема да ти дам снимки на колите си? Ха ха ха
(Всъщност, на две от тях също има публикувани снимки тук - ха ха ха)

- Споменатите от теб неща за руските процесори и компютри са от 2014-та година, пич.
Тогава Тайван произвеждаше (защото рашите проектираха въпросния процесор, но нямат технологиите да го произведат)...
Всъщност, ще го оформя като постинг, защото...


Всъщност, трите ти висш, трите ти къщи и колите ти не ме интересуват. Не ме интересува и какъв специалист си. Единственото което ме заинтересува е, че написаното от теб в постинга ти който тук коментирам, нито отговаря на истината, нито показва професионализма който така скромно тиражираш, че притежаваш. Още по-малко показва наличието на елементарни познания на базата на които да правиш обобщенията които си направил.
цитирай
15. merlin68 - Модерация! Естествено! Льол...
16.02.2018 17:27
starforlife написа:
Модерация! Естествено!
Льольовци те са така!

А ти си пълен такъв и в края на постинга при мен ще ти го докажа!


Льольовците са си льольовци и без модерация:)
цитирай
16. starforlife - Прочети коментара ми, "професионалист".
16.02.2018 17:36
И се обади на племенниците ти, за да защитят профила ти.
цитирай
17. merlin68 - И се обади на племенниците ти, за да ...
16.02.2018 17:50
starforlife написа:
И се обади на племенниците ти, за да защитят профила ти.


Не знам дали ти е известно като специалист, че за подобни действия се носи наказателна отговорност...
цитирай
18. cortana - :) :))))) Повярвай ми, напълно му е известно! Повече, отколкото предполагаш, защото той ти каза, че не знаеш какво е второто му 'ви' шО'. :)))
16.02.2018 18:02
merlin68 написа:
Не знам дали ти е известно като специалист, че за подобни действия се носи наказателна отговорност...
'Да би мирно седло, не би чудо видяло.'
Сам си си виновен, мерлин. Този път не уцели човека.
Една препоръка от мен, защото си ми симпатичен, пишеш чудесни забавни текстове: Прегледай постингите си. Ако има твои снимки из тях, изтрий ги. Под 'твои' визирам правени ОТ самия теб, а не НА самия теб.
цитирай
19. cortana - !!!!!!
16.02.2018 18:06
Едно 'Извинявай, Жоро!' няма за ти изкриви устата, дори ще покаже, че си сериозен и улегнал мъж и ще ти спести главоболия.


ПП: Защо е нужно? Защо е нужно да се конфронтираш и то точно с НЕГО? Дори не можеш да си представиш колко е глупаво!!!!
цитирай
20. merlin68 - Едно 'Извинявай, Жоро!' няма за ти ...
16.02.2018 18:36
cortana написа:
Едно 'Извинявай, Жоро!' няма за ти изкриви устата, дори ще покаже, че си сериозен и улегнал мъж и ще ти спести главоболия.


ПП: Защо е нужно? Защо е нужно да се конфронтираш и то точно с НЕГО? Дори не можеш да си представиш колко е глупаво!!!!


Оценявам високо загрижеността ти и се радвам, че ме предупреди защото и ти си ми симпатична. Що се отнася до извинението, то наистина е качество на улегналите хора, на мен ми се е случвало доста пъти да се извинявам и знам колко е трудно. Но до сега не ми се е случвало да се извинявам на човек който дебело подчертава колко много и добри качества има, но вместо тях, дебелашки показва обратното. Да не говорим, че си позволява да ме заплашва...
цитирай
21. merlin68 - Впрочем cortana, интересно ми е ти ...
16.02.2018 18:57
Впрочем cortana, интересно ми е ти като специалистка в тази област какво мислиш за компютърните технологии на Изтока и Запада?
цитирай
22. cortana - Мерлин, той не те заплашва, повярвай ми. Той се забавлява с теб.
16.02.2018 18:59
Заплаха ще е, ако цъфне на входната ти врата. И го е правил. Преди години. Затова те предупредих приятелски за снимките. Всъщност, няма нужда да триеш такива, които не са свързани евентуално с месторабота или лични имоти. :)
цитирай
23. cortana - И отново забравих. :)
16.02.2018 19:01
Предупреждението ми, аз не го правя заради теб. Правя го заради него. Дано правилно разбираш. :)
цитирай
24. troina - ,а моят въпрос толкоав ли е ..глупав, или..сложен или..
16.02.2018 19:04
merlin68 написа:
Впрочем cortana, интересно ми е ти като специалистка в тази област какво мислиш за компютърните технологии на Изтока и Запада?


ще си мерите чурките..с кУртана 2 дни и 3 нощи..
бааси,и мъжкото общество тук..
типична турска махаала..
лека вечер,мъШки!
цитирай
25. cortana - Какво мисля ли? По-правилно да се каже е какво зная и виждам ежедневно. :)
16.02.2018 19:06
Но първо да те критикувам за това, че изкриви това с Китай. Жоро отлично знае къде са Китай. САЩ също. Русия също. :)
Знаеш ли кой е Касперски? Но без 'гугъл', ако обичаш, честно. :)
цитирай
26. merlin68 - Заплаха ще е, ако цъфне на входната ...
16.02.2018 19:11
cortana написа:
Заплаха ще е, ако цъфне на входната ти врата. И го е правил. Преди години. Затова те предупредих приятелски за снимките. Всъщност, няма нужда да триеш такива, които не са свързани евентуално с месторабота или лични имоти. :)


Не ти ли е притеснително да ме предупреждаваш, че си имам работа с неособено уравновесен човек, готов да издири някого заради спор в нета и да му цъфне на вратата? Той може да не хареса подобно твое поведение, а до колкото разбирам се познавате
цитирай
27. merlin68 - Какво мисля ли? По-правилно да се ...
16.02.2018 19:19
cortana написа:
Какво мисля ли? По-правилно да се каже е какво зная и виждам ежедневно. :) Но първо да те критикувам за това, че изкриви това с Китай. Жоро отлично знае къде са Китай. САЩ също. Русия също. :)
Знаеш ли кой е Касперски? Но без 'гугъл', ако обичаш, честно. :)


Китай, това е Изтока, а САЩ, това не е Запада. Това трябва да знае всеки който се хваща да прави глобални анализи къде е Запада и къде е Изтока в която и да е област. Русия, не е нито Запада, нито Изтока, тя е своеобразен мост между тях.
Но както и да е, както установихме Китай е номер едно в суперкомпютрите, данните са 2014-2016г. От двете видеота под постинга ми обаче се вижда, че Русия е номер едно за 2017г. и то в областта на съвършено нов тип компютри - квантовите. И там, забележи твърдението направено от руснаците се потвърждава от заелите второ място Гугъл.
Та как ли всички тези публично известни данни (които твоят познат специалист) би следвало да знае, се връзват с твърденията му за 150 годишно минимум изоставане на Русия от САЩ в компютърната техника?
цитирай
28. cortana - :)
16.02.2018 19:32
merlin68 написа:
Не ти ли е притеснително да ме предупреждаваш, че си имам работа с неособено уравновесен човек, готов да издири някого заради спор в нета и да му цъфне на вратата? Той може да не хареса подобно твое поведение, а до колкото разбирам се познавате
Ти отново грешиш. :)
Жоро пали много трудно. Много. Повярвай ми. :)
Не просто се познаваме, мерлин, приятели сме. :) Вече почти 6 години.
И като казвам приятели, разбирай от тези, които, ако не се видим в седмицата поне два пъти, то почти всеки ден се чуваме по телефона. :)
Аз не съм компютърен специалист, мерлин. :) Други са моите позиции в най-сериозната компютърна компания в света. Американска. :))))
Но за 6 години, Жоро и невероятният му син, който вече почти надмина учителя си, тоест, баща си :), ме научиха на толкова, че вече съм все едно с такова 'ви'шО', цитирам го.
Ти не знаеш, но една от фирмите на Ж е именно за компютърни обучения, сертифицирана е в световен мащаб и подписът му и печатът 'и важат по цял свят. Затова, да спориш с него за компютри и програмиране, е меко казано смешно. Признали са го компании като Майкрософт, Сиско, Гугъл, Ай Би Ем..... Техен трейнър е. Техен бета тестър е. А ти, който си личи, че си извини ме, лаик, се ебаваш подигравателно с него.
Не го защитавам, често и на мен ми идва да го фрасна. :))) Но обикновено това в мозъка му остава неразгадано за този срещу него, защото мисли много различно от мен и теб. :(
Ще ти дам един пример, но първо ми отговори на въпроса за Касперски, и на новия: Защо мислиш, че Ж е неуравновесен и защо, че ти писах за снимките? :)
цитирай
29. vaquero - До 6. born
16.02.2018 19:40
Не ми се бъркай в ресора "Говедовъдство".
цитирай
30. cortana - :) :))))
16.02.2018 19:50
merlin68 написа:
Китай, това е Изтока, а САЩ, това не е Запада. Това трябва да знае всеки който се хваща да прави глобални анализи къде е Запада и къде е Изтока в която и да е област. Русия, не е нито Запада, нито Изтока, тя е своеобразен мост между тях.
Ето, виждаш ли? Ти дори не си разбрал какво влага в 'изток' и 'запад'. А той даде жокер, конкретизирайки ги до Русия и САЩ.
Ти спориш с него за коренно 'различни' неща. И, извини ме, но не е резонно да спориш. Просто защото той е професионалист, а ти дилетант. Ти цитираш неща, които не разбираш, а той ги работи. Всеки ден. По 10-12 часа. От 30 години.

merlin68 написа:
Но както и да е, както установихме Китай е номер едно в суперкомпютрите, данните са 2014-2016г.
И какво от това? Какво от това, мерлин?
Какво като Китай са водещи при суперкомпютрите?
АБСОЛЮТНО НИЩО! :)

merlin68 написа:
От двете видеота под постинга ми обаче се вижда, че Русия е номер едно за 2017г. и то в областта на съвършено нов тип компютри - квантовите. И там, забележи твърдението направено от руснаците се потвърждава от заелите второ място Гугъл.
Та как ли всички тези публично известни данни (които твоят познат специалист) би следвало да знае, се връзват с твърденията му за 150 годишно минимум изоставане на Русия от САЩ в компютърната техника?
Много просто се връзват, мерлин. :)
Просто това, за което говориш НЕ Е ВЯРНО! :)

И както Ж обича да казва 'Времето ще покаже.'
Дотогава ти се вслушва в Ж, защото от онези вида абсолютно никаква файла нямаш, а тук, и не само, той е човекът, който може да разреши какъвто и да е проблем, и ако беше следил 'подвизите' :))) му, щеше да знаеш, че го е правил 46 пъти за нас, блогърите всеобщо. Ана колко персонално и с какво ли не е помогнал, това дори не ми се брои, а и не зная.

Рабираш ли?
Защитавайки някакво руско ИЗМИСЛЕНО его, което не ти е от полза въобще с абсолютно нищо, ти се конфронтираш с човек, който прави нещата ТУК и СЕГА. ЗА ВСИЧКИ.
Ето това вече никак не е улегнало.:)
цитирай
31. merlin68 - Не ти ли е притеснително да ме пре...
16.02.2018 20:03
cortana написа:
merlin68 написа:
Не ти ли е притеснително да ме предупреждаваш, че си имам работа с неособено уравновесен човек, готов да издири някого заради спор в нета и да му цъфне на вратата? Той може да не хареса подобно твое поведение, а до колкото разбирам се познавате
Ти отново грешиш. :)
Жоро пали много трудно. Много. Повярвай ми. :)
Не просто се познаваме, мерлин, приятели сме. :) Вече почти 6 години.
И като казвам приятели, разбирай от тези, които, ако не се видим в седмицата поне два пъти, то почти всеки ден се чуваме по телефона. :)
Аз не съм компютърен специалист, мерлин. :) Други са моите позиции в най-сериозната компютърна компания в света. Американска. :))))
Но за 6 години, Жоро и невероятният му син, който вече почти надмина учителя си, тоест, баща си :), ме научиха на толкова, че вече съм все едно с такова 'ви'шО', цитирам го.
Ти не знаеш, но една от фирмите на Ж е именно за компютърни обучения, сертифицирана е в световен мащаб и подписът му и печатът 'и важат по цял свят. Затова, да спориш с него за компютри и програмиране, е меко казано смешно. Признали са го компании като Майкрософт, Сиско, Гугъл, Ай Би Ем..... Техен трейнър е. Техен бета тестър е. А ти, който си личи, че си извини ме, лаик, се ебаваш подигравателно с него.
Не го защитавам, често и на мен ми идва да го фрасна. :))) Но обикновено това в мозъка му остава неразгадано за този срещу него, защото мисли много различно от мен и теб. :(
Ще ти дам един пример, но първо ми отговори на въпроса за Касперски, и на новия: Защо мислиш, че Ж е неуравновесен и защо, че ти писах за снимките? :)


Сега иди прочети неговия постинг за Изтока и Запада, прочети и моя и кажи, по какво точно, освен по собствените му твърдения, личи, че е специалист по нещо? Аз нито ме интересува, дали лъже, или пък е точно както казва, колко фирми, печалби, къщи и коли и въобще има ли ги, или - не. Мен не ме интересува това, единствено написаното от него, защото тук е блог и ние комуникираме пишейки.
А написаното от него, пак повтарям, не говори за професионализъм в нито една област. Какво знае, какво може, аз съдя по това което е написал. Няма факти, само твърдения, посолени с надути самохарактеристики.
Аз разбира се не съм специалист по компютърна техника, но все пак мога да чета и както виждаш, прочетеното и изнесено тук от мен, никак не се връзва с твърденията на специалиста.
Що се отнася до Касперски, това което знам е, че руснак, а компанията му мисля е в САЩ и не само там, занимава се с разработка и продажба на защитен софтуер. Лично съм ползвал Касперски преди десетина години, но тогава ми идваше твърде тежък за компа, от тогава не съм го ползвал.
цитирай
32. merlin68 - cortana, аз много добре съм разбрал ...
16.02.2018 20:32
cortana, аз много добре съм разбрал какво той влага в Изток и Запад, просто посочвам, че подобно вложение в тези понятия е неправилно. Няма вече СССР и съответно Русия не е Изтока, а САЩ не е Запада.
За нещата за които той е писал и спорим, аз съм далеч по-голям специалист от него и това се вижда с просто око. Никъде аз с него не споря за това как се програмира, или за съвместимостта на различни компоненти в компютърна конфигурация, споря за изказани от него съвсем голословни твърдения, някои от които направо неадекватни.
Значи нищо, че Китай са пред САЩ в компютърните технологии? - нищо казваш:) Ами, специалиста защо въобще пише такъв постинг, след като няма значение кой е водещ в тази област? А всъщност, нали точно от тази област зависеше всичко останало в науката и техниката? Значи е важно - та Китай са пред САЩ.
Страхотно професионално си опровергала двете видеота които съм качил - просто не било вярно:)) Е как така, там я погледни става въпрос за международно представяне и признаване, включително от екипа на Гугъл, признали руския компютър за по-мощен... а ти професионално ме оборваш с - не е вярно:)
Да си призная подвизите на Жоро не съм следил и не знам какво е направил за нас блогърите, знам само, че блога много се зговняса от няколко месеца насам и вместо да се добавят възможности, те бяха орязани.
Не защитавам руско измислено его и не виждам какво Жоро е направил за мен:)
Защитавам позиция която считам за правилна и я подкрепям с факти, ако това на някого не харесва и се стига до конфронтация...
А, забравих да отговоря на въпроса ти - защо го считам за неуравновесен? Не съм го считал за такъв, дори когато ме заплаши, че ще ми разбива профила, но когато ти ми каза, че използвал "професионализма" си за издирване на хора с които спори в нета и им ходел на гости... ами консултирай се със специалист и той ще ти потвърди, че това не е много уравновесено поведение:)
цитирай
33. cortana - Ами чела съм го, мерлин. Не личи ли? :) Та нали съм коментирал. :)))
16.02.2018 20:33
И не виждам нищо такова, което ти като нередно. :) Напротив.

Изнесеното от теб....
Изнесеното от теб е нещо, което ти си прочел или изгледал.
Като малък чел ли си приказки? :))))
цитирай
34. cortana - Ето, виж. Своеобразно птвърждение на предходния ми коментар. :)
16.02.2018 20:50
merlin68 написа:
Що се отнася до Касперски, това което знам е, че руснак, а компанията му мисля е в САЩ и не само там, занимава се с разработка и продажба на защитен софтуер. Лично съм ползвал Касперски преди десетина години, но тогава ми идваше твърде тежък за компа, от тогава не съм го ползвал.
Нищо подобно!
Компанията на Касперски е в Москва. И докато ти си качвал продукт на въпросния на компютъра си, Смарти, под профила си 'terca', нито надуто, още по-малко американчеещо се както ти намекна за настоящия му профил, ни е разказвал за лични впечатления от бизнеса на Касперски и ни е показвал снимки с него и екипа му в централата му в Москва. Разказвал ни е как правителствените сайтове на Германия се защитават не от продукти на Касперски, а от денонощно наблюдаващи руски специалисти от същата тази централа.
И, ако тогава ти го четеше, щеше да го харесваш. Защо?
Защото хвалете руснаци?
Ами не. Той винаги говори правдиво. Явно избирателно го харесвате. :)


merlin68 написа:
А, забравих да отговоря на въпроса ти - защо го считам за неуравновесен? Не съм го считал за такъв, дори когато ме заплаши, че ще ми разбива профила, но когато ти ми каза, че използвал "професионализма" си за издирване на хора с които спори в нета и им ходел на гости... ами консултирай се със специалист и той ще ти потвърди, че това не е много уравновесено поведение:)
На това почти ти отговорих без да си ме питал на лични. :)
Ж не 'издирва'. :) Той само надниква там, където ние не можем. За 3 минути. От вкъщи.
И забележи: ПосетИ ЕДИН ЕДИНСТВЕН ЧОВЕК, а не както ти си го написал. ПосетИ го в едно с полиция. И въпросният беше съден, осъден и глобен.

Сега разбираш ли колко, извини ме, не мъжки интерпретираш и представяш нещата?
Четат те хора, някои от които не познават въпросния все пак. Затова дългословя. Защото ти си един нищо и никакъв НИК, а косвено клеветиш реален човек.
цитирай
35. cortana - :)
16.02.2018 21:05
merlin68 написа:
За нещата за които той е писал и спорим, аз съм далеч по-голям специалист от него и това се вижда с просто око.
Вижда от кого, мерлин? :) От русофилите или 'приятелите' ти тук?
Кавичките са не за друго, а защото е смешно НИКове да се определят за приятели помежду си. :) Безумно смешно!

Ти там схвана ли например, че бумеранг не заемаше твоя 'страна', а негова?
Ти разбра ли, че тя харесва неговите позиции, а не твоите?

Писах, аз не съм технологик. Моята работа е не с хардуера и софтуера, а с хората, технологиците. И, ако аз греша в изказано то по-готинко мнение спрямо бумеранг, то съм готова да ти отстъпя работата си. :))))
Надявам се да владееш поне английски и немски, след като технологиите не ги разбираш. :)
Заплащането ще ти дойде може би шоково, но... се свиква. :) :))))))


Приятна вечер, мерлин.
И последно, да не търся:
anin.blog.bg
Разрови се към края на 2013та, ако не се лъжа. Търси постинги-загадки на тази напуснала ни заради Юлия блогърка. Коментарите на Жоро са изтрити от него когато... абдикира :))), от този профил, но ще видиш как за минути той откриваше къде анин е правила снимките и отговаряше на загадките 'и. За минути. Пък въпросната не беше' издирена', още по-малко пострада. Забавлявахме се и се дивехме на terca-та. :)

Лекинка! :)
цитирай
36. merlin68 - cortana, нямам никакви сантименти ...
16.02.2018 21:18
cortana, нямам никакви сантименти към Касперски, та да правиш извода, че съм щял да харесам г-н специалиста когато пишел добри отзиви за продуктите и специалистите на Касперски. Впрочем, явно те не са защитили много успешно Меркел от подслушване:))) Нали така излиза от разкритията на Сноудън, американците явно ги бива в тази област. От друга страна обаче, руснаците дали пък не подслушват?... обаче досега не са ги хващали, поне не в такъв мащаб... значи и тях си ги бива, а:)
Не мога да те извиня, защото интерпретацията ми се базира на твоя коментар в който ме съветваш да изтрия всичките си снимки, защото Жоро щял да ме открие по тях и да ми цъфне на вратата, което вече се е случвало. Като при това уточняваш, че не ме предупреждаваш заради самия мен, а заради него. Това, че бил цъфнал с полиция, е нещо което сега коментираш, а аз не виждам защо трябва да ме предупреждаваш да се пазя от полицията, или считаш, че с нещо съм престъпил закона в коментарите си?
цитирай
37. cortana - Мерлин, в мое лице ти изгуби един почитател. :(
18.02.2018 15:06
А, ако се чудиш защо, то е защото с този си последен коментар напълно ме убеди, че извърташ нещата както та теб ти падне. Казвам, падне, а не дори изнася, което те прави...
Защо го казвам това ли?
Достатъчно е само това:
merlin68 написа:
Не мога да те извиня, защото интерпретацията ми се базира на твоя коментар в който ме съветваш да изтрия всичките си снимки, защото Жоро щял да ме открие по тях и да ми цъфне на вратата, което вече се е случвало. Като при това уточняваш, че не ме предупреждаваш заради самия мен, а заради него. Това, че бил цъфнал с полиция, е нещо което сега коментираш, а аз не виждам защо трябва да ме предупреждаваш да се пазя от полицията, или считаш, че с нещо съм престъпил закона в коментарите си?
Нито съм казала, че Жоро ЩЕ ТЕ открие, още по-малко, че ЩЕ ТИ цъфне на вратата.
А твърдението ти, че те предупреждавам да се пазиш от полицията е толкова невярно и педалско, този път без капчица извинение, че те определи като абсолютен педал в моите очи.
Всичко най-добро ти желая.
цитирай
38. merlin68 - А, ако се чудиш защо, то е защото с ...
19.02.2018 15:31
cortana написа:
А, ако се чудиш защо, то е защото с този си последен коментар напълно ме убеди, че извърташ нещата както та теб ти падне. Казвам, падне, а не дори изнася, което те прави...
Защо го казвам това ли?
Достатъчно е само това:
merlin68 написа:
Не мога да те извиня, защото интерпретацията ми се базира на твоя коментар в който ме съветваш да изтрия всичките си снимки, защото Жоро щял да ме открие по тях и да ми цъфне на вратата, което вече се е случвало. Като при това уточняваш, че не ме предупреждаваш заради самия мен, а заради него. Това, че бил цъфнал с полиция, е нещо което сега коментираш, а аз не виждам защо трябва да ме предупреждаваш да се пазя от полицията, или считаш, че с нещо съм престъпил закона в коментарите си?
Нито съм казала, че Жоро ЩЕ ТЕ открие, още по-малко, че ЩЕ ТИ цъфне на вратата.
А твърдението ти, че те предупреждавам да се пазиш от полицията е толкова невярно и педалско, този път без капчица извинение, че те определи като абсолютен педал в моите очи.
Всичко най-добро ти желая.


Коментарите са налични, всеки може да си направи изводите, кой какво казва и кой какво си мисли. Не ми е известно да съм педал, а още по-малко ми е известно да съм толкова глупав та да не разбирам какво си писал(а). Впрочем е добре да се научиш да четеш и разбираш прочетеното - "твърдението ми", забележи е въпрос и то не в този контекст в който ти го изнасяш. Това четивна неграмотност ли е, или опит за извъртане на нещата?
цитирай
39. pando - И Хитлер е твърдял същото
01.03.2018 15:20
Че Русия/по съвет на Йосифчо Гьобелс наричана-болшевики/ е прогнила къща и че с ритник ще я събори. Дори Фердинанд Порше/неоспорим специалист/ е казал ,че това е селска страна и не може да бъде индустриализирана. Руските танкове и оръжия доказват обратното....
Изводът е,че русофобската злоба и истерия са много лоши съветници....
Има един блогър с много "силни"аргументи по въпроса-къде е Мерцедесът ,а къде е Волгата.Ха сега де! Така разсъждавахме на 10 годишна възраст....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merlin68
Категория: Политика
Прочетен: 1768336
Постинги: 293
Коментари: 4201
Гласове: 19303
Календар
«  Октомври, 2024  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031