Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2016 22:34 - Парад на глупостта
Автор: merlin68 Категория: Забавление   
Прочетен: 8039 Коментари: 28 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Влизам днес в блога и гледам на първа страница се мъдри този постинг.
Един умник ще прави рубрика "Парад на глупостта"
Браво! - казвам си, има нужда...обаче другари, то и тук като навсякъде в родната ни демокрация, черното нарича се бяло.


image

Както се вижда автора на "Парад на глупостта", любител на иронията и сарказма се опитва да се забавлява за чужда сметка. Нищо необичайно за блога до тук. Проблема е, че го прави за сметка на човек когото уважавам. Е то и дотук нищо необичайно ще кажете - винаги нещата са за сметка на някого когото все някой уважава. Вторият проблем е, че автора Рустам, със завидното самочувствие на провинциален даскъл владеещ правописа и следователно много умен, знаещ и начетен, си позволява да нарича глупак, човек който очевидно е доста по-умен от него. А защо е очевидно по-умен всеки може да провери за секунди.
Белугата е едър морски бозайник обитаващ Северния ледовит океан и е от рода на китовете.
Моруната е най-едрата речна риба и е от семейството на есетровите риби (също далеч от акулите) руснаците я наричат Белуга. От там и заблудата на нашия много умен даскъл, че Белугата е риба, а не кит.


image

И така, както всеки един от вас може лично да се увери в Мама Гугъл, Белуга е морски бозайник, както правилно е написал инж. д-р Симеонов, а не е риба родствена на акулите, както си мисли даскъла по сарказъм Рустам.

И така, виждаме един типичен за страната ни случай, когато глупеца с разума се подиграва. Та и до тук нищо необичайно.
След като глупеца бе изобличен по най-лесния, бърз и баламски начин, той въобще не се притесни  - напротив, развряка се и по мой адрес, че съм простак, или поне се правя на такъв. Тук честно да си призная, понякога съм голям простак и дори ми е забавно, което веднага подчертавам въобще не е хубаво и дори малко ме е срам:) В случая обаче, простия съвсем ясно се вижда кой е - Рустам, чиято БЕЛУГА е роднина на акулите:)
Но да оставим настрани моето дебелокожие и нулевата ми чувствителност към глъмчовци наричащи ме простак от високия си даскълски пиедестал, въпроса е, че не всички са дебелокожи като мен, някои хора се обиждат от подобно поведение. И разбира се имат пълното основание да се обиждат, затова и попитах Рустам - какво трябва да направи след като ясно се видя, че доказано е по-глупав от човека когото нарича глупак? И той разбира се ако беше човек с морал (нещо препоръчително за професията му), би следвало да се извини. И аз даже малко се надявах да го направи - уви съвсем напразно. И отново нищо необичайно - глупостта да върви ръка за ръка с наглостта.
Жалко е, че въпросния Рустам, до колкото разбрах (и ако не съм разбрал правилно се извинявам)  е учител. И отново нищо необичайно - с такъв преподавател от учениците какво очаквате?
Има една велика рок група Pink Floyd, в най-популярния си албум музикантите призовават - Не на черния сарказъм в класните стаи! Та питам ви - като четете писанието на този даскъл по сарказъм, мислите ли, че той се държи по различен начин с учениците си?
www.youtube.com/watch






Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - хубав дебат се получи/ най сетне..
18.09.2016 23:05
кой е по по, и най, най глупав глупак....
мерлине, ти си умно момче,отдава ти се ...софистиката
но, заради един енциклопедичен лапсус, не може да се правят
такива генерални изводи/ как да го кажа по благозвучно/.
ако се опитаме,знам ,че ще открием твоите таланти,тези на Свилен,
разбира се и на инж Семеонов и сие...и моите най вече/ ха ха/ .
но, нека да бъдем малко по-мълчаливи,мамка му...
извинете ме...
иначе Дебата се получи..
и ме разбуди, за което ти се сърдя ,))
Благодаря !!

цитирай
2. merlin68 - Нямам никакви претенции за ум, още ...
18.09.2016 23:17
Нямам никакви претенции за ум, още по-малко да си играя на по-по-най.
"енциклопедичен лапсус" - бих се съгласил с подобно определение, но не и в контекста на написаното от Рустам. Когато наричаш глупак някого, без да си дадеш елементарното секундно трудче да провериш дали пък случайно не е прав, защото вярваш в собствената си безпогрешност - това не е лапсус, а истинска и неподправена с нищо глупост.
Талантите тук също нямат нищо общо - човек може да притежава огромен талант, и дори да го е реализирал максимално, но същевременно да си е глупак и самонадеян простак. Честно казано съмнявам се обаче в случая с Рустам да е наличен някакъв талант:)
цитирай
3. milady - май ще си подаваме топката,момко..
18.09.2016 23:23
Талантите тук също нямат нищо общо - човек може да притежава огромен талант, и дори да го е реализирал максимално, но същевременно да си е глупак и самонадеян простак. Честно казано съмнявам се обаче в случая с Рустам да е наличен някакъв талант:)

не съм буквояд, не дебатирам никога с емоции,но
мерлин, тук имаш противоречие....
„ да си самонадеян, талантлив и..да се реализираш“
и пак,да си останеш Голям Глупак..
ее,колега,прощавай, това нема как....
приятно ми беше ,благодаря за отговора !
цитирай
4. merlin68 - Всъщност, според мен е възможно и ...
18.09.2016 23:44
Всъщност, според мен е възможно и веднага се сетих за два примера. Но тъй като става въпрос за известни, талантливи и с нищо не засегнали ме личности, няма да ги назовавам:)
цитирай
5. born - merlin68 , бих могъл да кажа, че :
18.09.2016 23:50
изложението ти е точно в "десятката". Никой - повтарям НИКОЙ няма правото да обижда безнаказано когото и да било, наричайки го глупак или с подобни квалификации ! Още повече Иван излага свои исторически виждания, които са плод на твърде задълбочени и логични изследвания на темата. Това не е чудно, тъй като е технократ и търси истината по технологичен начин : определяне на темата - задълбочено проучване- анализ на фактите - логическо заключение. Възможно е да допусне грешка /Errare humanum est/. Но да бъде обвинен в глупост е твърде несправедлив и не особено приличен акт. Това е моето лично мнение по въпроса. В подобни случаи е редно да последва извинение, но както се казва - надали.
цитирай
6. merlin68 - За съжаление и на мен ми се струва в ...
19.09.2016 00:26
За съжаление и на мен ми се струва в "десятката", не съм горд нито със сарказма си, нито с "ума" си когато пиша подобни гадости, но... реалността е такава. Извинението естествено липсва... Да не говорим, че пропуснах да спомена изключително неуважителното отношение към по-възрастните хора... наистина е ужасно жалко ако този човек е учител.
цитирай
7. leonleonovpom2 - Поздрави, приятелю Мерлин!
19.09.2016 00:27
Благодаря ти искрено!

Той няма морал, това е отсъстваща категория при него! Доказал го е!

Коректор? Критик? И тук е под морското равнище!
Аз самият съм правил десетки рецензии, които включват елементи на критика
Критикуваш ли някого, трябва да го уведомиш Той да е наясно, какво предстои
Има и право да те отхвърли Като неподходящ
Примерно е пастир и ще дава оценка на академик?
Може ,но в кварталната кръчма!

Той се е заял и с Диданов За Унгария!?
От беглия поглед ми стана ясно, че не е НАЯСНО и с Унгария, но това не му пречи!
Да оплюва, пардон, да критикува!

Не бих го удостоил и с нула внимание
Но едни натрапчиво повтаряни лъжи, оставени без последствие, стават истини
Една лъжа за 1959 тодина например Да сравним годината с белугата Годината е реална, човек наистина може да повярва ,че е точна За информацията, която подава за мен, свързана с тази година?! За белугата е ясно, че Маркнатан не може да се превъплъти в белуга реално Или обратното Това е хумор Неговото е дебелашки хумор И бил литератор?

Че е комплексар е ясно и от космоса да го гледаш За това му съчувствам
Но аз не съм психолог, да му помагам Да търси друг, да си определят и курс за лечение и такси

Пиша си по теми, не крада от други, сакън от него!
Нещата ми са проверени/ и от други/ и повечето публикувани За спорните , отбелязвам ,че са хипотези
Ако не знае какво е хипотеза, ще му напиша

Така ,че нямам нужда от него като критик Да си върви по пътя

Ти си истински приятел и човек И това го разбрах още от първия ми постинг тук!
Не съм забравил
Благодаря ти още веднаж!

Лека нощ!
цитирай
8. getmans1 - http://rustam.blog.bg/lifestyle/2015/07/06/zashto-e-nepriiaten-blogyryt-pier.1374480
19.09.2016 00:36
Че кой не познава Рустам и кой не е чувал за него, ако имаш време да се поразровиш в блога му ще разбереш какво казвам.

То и Юлка му е сърбала попарата ама тя си е известна въртиопашка, нъл така . milady ? :)))

Бих казал, че има нещо андрофилско в този негов садизъм който проявява спрямо определено възрастни и миролюбиви хора.

Комплекс някакъв има този човек и аз хич няма да го жаля и ще предположа, че явно преди време някой възрастен му се е присмял на малкото пишле :)))
цитирай
9. merlin68 - Благодаря ти искрено! Той няма ...
19.09.2016 08:24
leonleonovpom2 написа:
Благодаря ти искрено!

Той няма морал, това е отсъстваща категория при него! Доказал го е!

Коректор? Критик? И тук е под морското равнище!
Аз самият съм правил десетки рецензии, които включват елементи на критика
Критикуваш ли някого, трябва да го уведомиш Той да е наясно, какво предстои
Има и право да те отхвърли Като неподходящ
Примерно е пастир и ще дава оценка на академик?
Може ,но в кварталната кръчма!

Той се е заял и с Диданов За Унгария!?
От беглия поглед ми стана ясно, че не е НАЯСНО и с Унгария, но това не му пречи!
Да оплюва, пардон, да критикува!

Не бих го удостоил и с нула внимание
Но едни натрапчиво повтаряни лъжи, оставени без последствие, стават истини
Една лъжа за 1959 тодина например Да сравним годината с белугата Годината е реална, човек наистина може да повярва ,че е точна За информацията, която подава за мен, свързана с тази година?! За белугата е ясно, че Маркнатан не може да се превъплъти в белуга реално Или обратното Това е хумор Неговото е дебелашки хумор И бил литератор?

Че е комплексар е ясно и от космоса да го гледаш За това му съчувствам
Но аз не съм психолог, да му помагам Да търси друг, да си определят и курс за лечение и такси

Пиша си по теми, не крада от други, сакън от него!
Нещата ми са проверени/ и от други/ и повечето публикувани За спорните , отбелязвам ,че са хипотези
Ако не знае какво е хипотеза, ще му напиша

Така ,че нямам нужда от него като критик Да си върви по пътя

Ти си истински приятел и човек И това го разбрах още от първия ми постинг тук!
Не съм забравил
Благодаря ти още веднаж!

Лека нощ!


Няма за какво да ми благодариш, Рустам демонстрира неуважение, нагла самонадеяност и фрапираща глупост и въпреки, че в последно време въобще не ми се пише, нямаше как да го подмина.
Днес познавам чудесни учители, а и съм имал щастието да ми преподават такива на времето, но за жалост има и такива като Рустам които демонстрират точно обратните на нужните за учител качества.
цитирай
10. merlin68 - Че кой не познава Рустам и кой не е ...
19.09.2016 08:27
getmans1 написа:
Че кой не познава Рустам и кой не е чувал за него, ако имаш време да се поразровиш в блога му ще разбереш какво казвам.

То и Юлка му е сърбала попарата ама тя си е известна въртиопашка, нъл така . milady ? :)))


Бих казал, че има нещо андрофилско в този негов садизъм който проявява спрямо определено възрастни и миролюбиви хора.

Комплекс някакъв има този човек и аз хич няма да го жаля и ще предположа, че явно преди време някой възрастен му се е присмял на малкото пишле :)))


Честно казано дори да имам време, нямам никакво желание да ровя в блога му.
Парад на глупостта щял да пише глупака...
цитирай
11. leonleonovpom2 - Благодаря, Стефане!
19.09.2016 13:53
born написа:
изложението ти е точно в "десятката". Никой - повтарям НИКОЙ няма правото да обижда безнаказано когото и да било, наричайки го глупак или с подобни квалификации ! Още повече Иван излага свои исторически виждания, които са плод на твърде задълбочени и логични изследвания на темата. Това не е чудно, тъй като е технократ и търси истината по технологичен начин : определяне на темата - задълбочено проучване- анализ на фактите - логическо заключение. Възможно е да допусне грешка /Errare humanum est/. Но да бъде обвинен в глупост е твърде несправедлив и не особено приличен акт. Това е моето лично мнение по въпроса. В подобни случаи е редно да последва извинение, но както се казва - надали.


Да, така е! Човек съм, не съм бог, също греша!
И като се уверя, че е така, ще си призная!
Но не и с гаулайтерски методи!
Сигурен съм, че ако хора, които ме познават и ценят качествата ми, видят тази клоака, ще реагират моментално ужасено!
Какво търся в нея, веднага да се изнасям!
И независимо, че не се занимават с история, ще вземат отношение Защото знаят какво съм постигнал и там!

Моята покойна вече шефка веднаж дойде ядосана от някакъв съвет
И от вратата троснато каза:
- Нашата държава, ако беше редовна, Иван отдавна трябваше да е професор!
А за историята, не съм компетентна - но сигурно академик!

Да, от подобни като тези" критици" държавата ни е нередовна!

Хубав ден Стефане, приятелю!
цитирай
12. leonleonovpom2 - Поздрави, Гетманс!
19.09.2016 14:03
getmans1 написа:
Че кой не познава Рустам и кой не е чувал за него, ако имаш време да се поразровиш в блога му ще разбереш какво казвам.

То и Юлка му е сърбала попарата ама тя си е известна въртиопашка, нъл така . milady ? :)))


Бих казал, че има нещо андрофилско в този негов садизъм който проявява спрямо определено възрастни и миролюбиви хора.

Комплекс някакъв има този човек и аз хич няма да го жаля и ще предположа, че явно преди време някой възрастен му се е присмял на малкото пишле :)))


Да, прав си!
Въпреки, че нямам усещане за престарял, физически и умствено особено не съм стар човек, не съм и в първа младост! Според съвременните разбирания, възрастен е човек над седемдесет години, а аз още съм далече от тях
А имам приятел, бивш футболист-Рали Халачев, който навърши 80 години Но по улиците хвърчи като младеж Даже се възмушава от някои на половината му години, че изглеждат по- стари от него.....
Но всеки над 40 години върви към старостта и само някой неодекватен може да си мисли ,че това не го засята, асе отнася за другите...

Прав си и за друго Това са страхливци, търсят удобни хора Говеда, както сполучливо ги беще определил колега!

Благодаря ти за подкрепата!

Хубав ден!
цитирай
13. leonleonovpom2 - Няма как да не ти благодаря, Мерлин!
19.09.2016 14:15
Изненадан съм, че е учител?
Това е падение на професията!

Майка ми на 24 години е била директорка на училище По политически причини е уволнена Всички скачат в нейна защита и това я спасява
Не е преди Девети, години след Девети е, за сведение на негодници
Какво ли не е изтърпяла! Била е петнадесет години след това и моя учителка, в прогимназията!
Ами тя беше истински учител!
Даже с такова заглавие посмъртно публикувах материал за нея
И не е пресилено
Много нейни ученици, като стане дума за нея, са ми казвали, че тя е най- добрият учител, който са имали!
Аз категорично я поставям сред тримата най- добри

Та никак не се вписва поведението на този, с това на истински учител?
Явно е някаква долнопробна мутация!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Мерлин, влязох в блога ви!
19.09.2016 16:43
Този, да не би да не е учите, а фатмак?
Защото се е измъдрил с униформа наЧЕЛО на класацията Като ония животинки!
И защото тогава всичко си пасва и отива на мястото си!
Отвсякъде си личи, желанието му да въдворява фатмашки ред, дори и в мисленето!
Фатвмак е , да знаеш, не може да е учител!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
15. blackpredator - аз един път дадох при Рустам частично мнение,
19.09.2016 17:29
но бих искал и тук
с уговорката, че не защитавам Рустам, нито осъждам опонента му, просто коментирам твоят постинг
та, ако проследим етимологията на белуга, то в есетровият вариант си е белуга
поне в Русия, като най-голям производител /заедно с Иран, заради Каспия/, а и консуматор на чер хайвер
това, че в България на белугата викат моруна, а на тетрева глухар, съвсем не значи международна тежест на дунавските рибари и родопските авджии
и за белуХата
името на това китообразно иде от руският, заради белия му цвят
от руският и заради ареала й - арктически води, Бяло, Берингово и Охотско море
не напразно в руските източници пише за белухата - "Не следует путать с белу́гой — рыбой семейства осетровых."
придобилото вторично гражданственост белуга за белухата, може да дава информация, както за Вуте от България, но не и за Вуте-шоп
цитирай
16. planinitenabulgaria - Г/жо Мерилини 86, госпожице Милейди,
19.09.2016 18:25
Вие четете Рустама както дявола Евангелието. Той е на такава висота, че никога няма да го достигнете, докосването Ви до него е опит да се извисиите с по няколко см. за негова сметка.
Правилното отношение към постингите на този блогър е това на г/жа Чара, на г/жа Поницка и на г/жа ЦАВ. Четейки негов постинг те са узрели яйцеклетки преди са го дочетат и в двата си яйчника, като най-младата от тях е отправила по едната си тръба не една, а две яйцеклетки. И започнали да дзънкат на разни гаджета, защото ги не свъртало на едно място. Защо не направите и Вие същото? Хайде де, опитайте. Прочетете пак Рустама и ако не Ви се случи същото изобщо се не фащайте с него.
Половината блрогърки са се размечтали по високия тестотестерон на Рустама, но само тия двете постъпиха както трябва...
цитирай
17. milady - мерлине, голямо Шоу стана тук. не се сърдиш нали ?
19.09.2016 19:41
айде бъдете по отворени, моите хора...
защо така сте задръстени ?
за едната белуга ,и Заря от 15 постинга,
и още 33 сополиви коментара...
това не е мъжко,моля ви!
инж.Иван Симеонов,извинете, но това е детинско.

Благодаря за Трибуната, г-н Мерлин...
поздрави на всички!
гетмансе ,а на теб наздраве!
цитирай
18. merlin68 - но бих искал и тукс уговорката, че ...
19.09.2016 20:07
blackpredator написа:
но бих искал и тук
с уговорката, че не защитавам Рустам, нито осъждам опонента му, просто коментирам твоят постинг
та, ако проследим етимологията на белуга, то в есетровият вариант си е белуга
поне в Русия, като най-голям производител /заедно с Иран, заради Каспия/, а и консуматор на чер хайвер
това, че в България на белугата викат моруна, а на тетрева глухар, съвсем не значи международна тежест на дунавските рибари и родопските авджии
и за белуХата
името на това китообразно иде от руският, заради белия му цвят
от руският и заради ареала й - арктически води, Бяло, Берингово и Охотско море
не напразно в руските източници пише за белухата - "Не следует путать с белу́гой — рыбой семейства осетровых."
придобилото вторично гражданственост белуга за белухата, може да дава информация, както за Вуте от България, но не и за Вуте-шоп


Блеки, ти все едно си в Стани богат и въпроса е за 50 000+ та търсиш къде е уловката и сложността.
Въпроса обаче е за 5 лева и е толкова прост, че няма на къде - в България сме, говорим и пишем на български език, а на този език белугата е просто един бял кит, Иван пишейки на български език е написал точно това. Рустам го нарича глупак решил да се прави на биолог и ихтиолог, публично се присмива, а всъщност глупака е единствено той. От тук на сетне едно извинявай би свършило работа, но глупостта и дебелоочието вървят ръка за ръка.
Затова и нещата стават сложни, възниква въпроса за надценените познания и липсата на морал в някои даскали.
цитирай
19. merlin68 - айде бъдете по отворени, моите х...
19.09.2016 20:09
milady написа:
айде бъдете по отворени, моите хора...
защо така сте задръстени ?
за едната белуга ,и Заря от 15 постинга,
и още 33 сополиви коментара...
това не е мъжко,моля ви!
инж.Иван Симеонов,извинете, но това е детинско.

Благодаря за Трибуната, г-н Мерлин...
поздрави на всички!
гетмансе ,а на теб наздраве!


Не е точно така Милейди, не е въпроса само в белугата... де да беше:)
цитирай
20. getmans1 - айде бъдете по отворени, моите х...
19.09.2016 20:11
milady написа:
айде бъдете по отворени, моите хора...
защо така сте задръстени ?
за едната белуга ,и Заря от 15 постинга,
и още 33 сополиви коментара...
това не е мъжко,моля ви!
инж.Иван Симеонов,извинете, но това е детинско.

Благодаря за Трибуната, г-н Мерлин...
поздрави на всички!
гетмансе ,а на теб наздраве!


... А, от мен, дано тази вечер случиш на истинско ... мъжко! :)))
цитирай
21. podvodni - Ха-ха-ха, то целият блог. бг е то...
19.09.2016 20:48
Ха-ха-ха, то целият блог.бг е тотален парад на глупостта.
Хипотетично, ако се осъществи идеалната среда за комуникация, размяна на мнения и нармален спор даже при наличието на един единствен Рустам или Гетманс, обсъждащи не идеи, а хора, то всичко се превръща в лайняна работа.
цитирай
22. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Мерлин!
19.09.2016 21:46
Разбира се, че говоря за означаваните на Български като белуги китоподобни
Този случай с двете белуги е истински
Знам го от дългогодишния шампион по подводен риболов Димитър Чорбаджиев
Не са есетри, акули или други, а редки китоподобни Тези не са били от най- големите, млади са били-200 или 300 килограма Възрастните били до три пъти по- тежки!
Те са единствените, които могат да си въртят главата и също да се изправят във водата
На Български под белуги разбираме тях
Когато него, професорът направо по марски животни, потърсих за справка относно белугите, веднага заговори за тях За другите реакцията му беше, все едно ,че са недоразумение, без да използва думата
Така ,че този, който ми се присмива, се присмива на Димитър Чорбаджиев?

Той, Чорбаджиев, каквото е виждал под водата, въпросният не е сънувал даже!
Има медали от всякакви първенства, изключително начетен човек е, а в тази област е...професор! Не преувеличавам между другото и прякорът в службата му е" професорът"

Благодаря ти Мерлин
Не съм чел простотиите по мой адрес, просто не съм свикнал на такива Няма и да ги прочета Не за друго, защото ще затворя вратата, ако го направя А не бързам
Какви ли не хора, на светлинни години пред този са ме оценяли, но с такива простотии не съм бил удостояван от никой!
Което говори много за източника им
Без коментар по нататък!

Лека нощ приятелю!
цитирай
23. apostapostoloff - В България това е масово явление-
20.09.2016 11:43
простият да учи по- учените от него. Наскоро срещнах приятел от детинство, който е завършил незавършената гимназия. Пенсионирал се като милиционер. Че като почна да ме поучава!...

От него чух всичките простотии, на които съм се наслушал през последните години. И тъй като всички нашенски простаци и малоумници са като от една майка раждани, чух до болка познатите идиотщини- от климатика се настива, цените на храната в Испания са много ниски, руснаците произвеждали страхотни джипове и т. н.
цитирай
24. leonleonovpom2 - Здравей, Мерлин!
20.09.2016 11:45
Съвсем ясно съм написал откъде са избягали белугите
И как собствениците им са дошли да ги търсят!
Постинг на тази тема!

Луд умора няма!

Но този път няма да коментирам в постинга му
Затова приятелю коментарът го правя при тебе, защото и без това е тема на постинга
Тъпигьозлъкът е безкраен
Съвсем ясно е казано на Български какво се разбира под белуга, че точно две такива белуги са избягали от института в Одеса
Дадох и мнението на Чорбаджийски,многократен шампион по подводен риболов, какво е белуга
Но явно има по- големи" специалисти" от него
Не е за чудене!
Те и в моята професия са по- големи специалисти от мен?
Боже, пази България!

Хубав ден , приятелю!
цитирай
25. leonleonovpom2 - Прав си Подводни!
21.09.2016 10:35
podvodni написа:
Ха-ха-ха, то целият блог.бг е тотален парад на глупостта.
Хипотетично, ако се осъществи идеалната среда за комуникация, размяна на мнения и нармален спор даже при наличието на един единствен Рустам или Гетманс, обсъждащи не идеи, а хора, то всичко се превръща в лайняна работа.


Под белуга се разбира китообразното, което съм описал
За неща, които не познавам се консултирам със специалист
Подбрал съм възможно най- компетентния, до който имам достъп Шампионът по подводен риболов, с медали от Европейски и други първенства!
Въпросният Натан твърдеше ,че името на Българите идвало от белугата
Без повече коментари върху това!

В коментара си си прав!
На казан манджа и едно лайно е достатъчно Какво остава за две!?

Хубав ден!
цитирай
26. panazea - Здравей , Лео ,
27.09.2016 20:14
Тук се говори за белуги и моруни , но същността е друга . Аз не съм яла нито едното , нито другото.
Има един вид хейтъри от женски и мъжки пол .
И двата рода злобеят от ... незадоволеност.
Може би коментарът ми не е за този постинг , но отразява коренът на злото . Той се нарича - самотност. Сега , като знаем причината , можем да се облегнем спокойно но стола , да си пием едно кафенце и да си отдъхнем . Защото проблемът не е наш !
цитирай
27. panazea - Мерлин,
27.09.2016 20:17
Продължавай да пишеш хубавите си постинги !
Панацея
цитирай
28. merlin68 - Тук се говори за белуги и моруни, но ...
27.09.2016 21:42
panazea написа:
Тук се говори за белуги и моруни , но същността е друга . Аз не съм яла нито едното , нито другото.
Има един вид хейтъри от женски и мъжки пол .
И двата рода злобеят от ... незадоволеност.
Може би коментарът ми не е за този постинг , но отразява коренът на злото . Той се нарича - самотност. Сега , като знаем причината , можем да се облегнем спокойно но стола , да си пием едно кафенце и да си отдъхнем . Защото проблемът не е наш !


Много си права, но понеже беше късно за кафенце, пийнахме по една ракийка:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merlin68
Категория: Политика
Прочетен: 1703194
Постинги: 293
Коментари: 4201
Гласове: 19298
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930