Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2019 19:33 - Голяма молба към модераторите на блога!
Автор: merlin68 Категория: Забавление   
Прочетен: 2742 Коментари: 16 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image
Та уважаеми модератори, техници, програмисти... и всякакви поддръжници на блог.бг, много ви моля, направете така, че автоплея никога да не тръгва! Ама така го направете, че даже най-големият жив програмист - Гочо, да не може да реши това Предизвикателство и да спести на нормалните хора, мъчението да слушат нещо което не искат да слушат всеки път отначало и отначало с кликването на постингите му. Направете му това добро на Гочо, защото той сам никога няма да се сети, че даже най-големите му приятели не желаят този негов музикален тормоз.
Ако се справите успешно с гочовия музикален терор, ще получите за награда... благодарности:)

Гочо, много ми е любопитно, кой е този блогър - мазохист, който иска с всяко свое кликване на постингите ти да му свири все тая музика?

И накрая нещо свързано с най-новия и голям хит в областта на здравословното хранене - "лицеярната вода".
Сядам днес в едно кафене и си поръчвам една лицеярна вода. Сервитьорката ме гледа все едно съм и дал да реши тест за програмисти.
- Какво заби бе момиче? Водата да е студена!
- Ама ние нямаме...
- Я викни управителя!
Идва управителят и му казвам и на него да ми донесе една студена  "лицеярка", тоя пък ме гледа като недоносен. Викам му - да дойде собственика!
Дойде собственикът и му рекох - откъде ги събра тия недоклатеняци бе? Уволнявай ги всичките и на 1 май ще ти врътна едно интервю за пълен подбор на персонала по американски тертип с руски тестове.


image
лицеярна вода - нарязани неща в комбинация с много вода в голям "аквариум" за сипване с черпак в чаша - тълковен речник на Гочо





Гласувай:
16



1. radostinalassa - На мене ми трябва това улеснение
03.05.2019 20:09
Но не за музика, а да пусна клип от определена минута. Това ще е добре за редките ми читатели.
Но , когато свири музика на бял фон, няма начин да я спреш, освен да спреш Лайфчо тотално. Вкусът му за музика кърти мифки.
цитирай
2. eva666 - :-))))))))))
03.05.2019 20:49
гледаам...ГоУем чат се завъртял...
цитирай
3. zax - autostart=1 или autoplay=1 и от...
03.05.2019 22:20
autostart=1 или autoplay=1 и отпред едно & за добавяне на настройка в края на командния ред. А за автоматично повторение се добавя loop=1, има и други врътки но който търси, знае..... Голяма философИя.

По добре е да върнат таблиците че и без тях по не може, и светлото дето в блога свети е само едно. А иначе го засенчваха и булките та ходеше да ги пита, щото не вдява и бъкел от тях.
Още се чудя как един програмист-хакер на блог.бг, да не уважава силата на ексела като основа на базите данни и първична форма на структурен подход.


цитирай
4. radostinalassa - 3. zax
03.05.2019 23:16
И аз така си мислех, като тебе.
цитирай
5. starforlife - ~
03.05.2019 23:29
Първо по постинга:
Мери, няма как да ти уважат молбата и то не толкова за това, че такъв тип персонал, който да е в състояние да го направи - в екипа на блога просто няма, а защото няма такъв тип персонал, който особено пък тук да може да ме ограничи в това.

Сега спрямо двама коментирали:

Закс, празнодумецо, за пореден път показваш колко си афиф.
Първо: За ексел е толкова смешно да говориш, че нямам думи.
Второ: За мое подпитване е толкова смешно да вменяваш, че изобщо нямам думи.
Трето: За това, че те РадостинаЛасса пита едно, а ти говориш друго - въобще и изобщо нямам думи.
Четвърто: За това, че си от тези, които хич и изобщо не ги интересувам, но пък видиш ли знаеш как завършвал подписа ми, а същевременно не си видял колко пъти съм ползвал таблици, а ти пак се излагаш като посредтвеняк, че таблици можеш спокойно да си ползваш в постингите - ама въобще и изобщо нямам думи.


Сега СЕРИОЗНО към РадостинаЛасса: Ако ме четеше - това, което питаш вече щеше да го знаеш, а не сега Закс наместо да ти отговори - да се увърта, че да се прави на знаещ.
Защо не ти отговарям аз ли?
Защото Мери комплексирано ще ме изтрие, ако пусна линкове.
Затова напълно сериозно те каня утре... да речем в 9 часа на моя територия, под последния ми постинг, и ще ти покажа колко лесно е това, което искаш да знаеш.
Ще го направя при това по забавен - ха ха ха - начин.
цитирай
6. starforlife - ПС към блоговия фокусник Закс:
03.05.2019 23:36
Виж сега, фифи...
Да оставим настрана какви дипломи и сертификати имам аз и с какво си изкарвам хляба повече от отлично вече 30 години...
Да оставим настрана и това кои през годините явно отлично са оценявали компетенциите ми и съм работил за тях...
Да оставим настрана и за кои и като какъв и в момента работя...
Да оставим настрана и, че в сферата на технологиите (основно, но не само компютърните) притежавам три фирми, първата от които е още от 1996-та година и в които давам хляб на над 10 и компютърни спеца, част от които дори във Варна...
Да се съсредоточим в/у това, че поне 10 пъти съм те предизвиквал на открит двубой, за да се убедят всички, че ти си просто научил някой и друг блогов фокус, който няма абсолютно никакво реално приложение извън блог.бг, а служеШЕ колкото само да си чешеш егото тук пред фустите.
И да предваря репликата, че никой не се среща с простаци, защото тези предизвикателства съм ги отправял по времето когато езикът ми КЪМ ВАС беше нормален - да го показвам ли, че е факт със стотици напълно нормални коментари спрямо вас, на които вашият език е бил нива надолу, м?
М?
М?
Да не говорим, че единствения път когато прие Предизвикателство от мен, не само се изложи, а се изложи като кифладжия.
Така, че, понеже продължаваш да се пънеш като комунист на сране:
ЗА N-ти ПЪТ ТЕ ПРЕДИЗВИКВАМ ДА КАЖЕШ КОГА И КЪДЕ ДА СЕ ИЗПРАВИМ ЕДИН С/У ДРУГ И ПРОВЕРИМ КОЙ КАКВО МОЖЕ НА ТЕМА ПИСАНЕ НА КОД И КОМПЮТЪРНИ И СХОДНИ ТЕХНОЛОГИИ ВЪОБЩЕ!
Дуещ се пред околните, включително и тук сега, идвал съм ти на крака във Варна с такова Предизвикателство, но ти понеже си просто блогов фокусник, който и тук знае, че не може да ми стъпи, във фокусите, на малкия пръст - та се покри като льольо.
Ако искаш - да направя нарочна платформа, едно малко подобие на блог.бг, в което да се пробваш и убедят всички, че си просто един оттук-оттам понаучил някой номер въздухар, м?
М?
М?

Нали, ако беше Някой - щеше да работиш това за Някои бе, фифи...
Само се виж бе, неграмотник. Едно изречение без поне 2 грешки не можеш да сглобиш.
Например да те светна, че се пише "месТен бизнесмен" и идва от "място" - човек от този град, край. А не "месен", идващо от "месо".
Неграмотник с претенции!
Пази Боже такъв да си мисли, че е прогледнал за нещо.
цитирай
7. radostinalassa - Затова напълно сериозно те каня утре... да речем в 9 часа на моя територия, под последния ми постинг,
04.05.2019 00:14
Утре съм свободна в 9 часа. Даже и да присъства опять Ге.чо, ще го понеса.
цитирай
8. mt46 - Не харесвам автоплея...
04.05.2019 11:26
Натрапващо е и разконцентриращо... Който иска, сам може да си пусне клипчето /музиката/...
цитирай
9. starforlife - ~ 8. mt46
04.05.2019 13:20
mt46 написа:
Не харесвам автоплея...
Натрапващо е и разконцентриращо... Който иска, сам може да си пусне клипчето /музиката/...

Тачков, ще ме прощаваш, но коментарът ти е твърде лицемерен или поне абсолютно неправдив.
Да ти поясня защо:
"Натрапващо и разконцентриращо"?
Не съм съгласен!
Влизаш да четеш постинг и ти тръгтва музика на аутоплей... Искаш да кажеш, че ти не можеш на 3-тата секунда да спреш музиката и да си четеш ненатрапващо и неразконцентриращо?
Само няколко пъти, като ебавка или опит за провокиране на замисляне, съм премахвал управляващите елементи на плейъра на Ютюб или съм го правел невидим и това да не може да спреш клипа не е можело да се направи. Но не е можело от плейъра на Ютюб, а не по куп други начини. А това, че не ги знаеш/те тези начини - не е проблем и основание да "обвиняваш/те" пускащия аутоплея. Нали точно затова казах, че понякога е било опит за провокация. Но явно ти/някои си/сте свикнали на лесното и не искате да си размърдате сивото в-во, че да научите нещо, а "искаш/те" светът да се върти около теб/вас.
Е не функционира така светът, пич.

"Който иска да си пусне"?
А не може ли да е който иска да го спре?
Ти си отишъл "на гости" на автора с аутоплей и не може да диктуваш политиката в "къщата" му. Или греша?
Значи той да се съобразява с теб, а не ти с него, така ли?
Интересна логика и обосновка на съжденията ти.



А сега...
За да се "успокоите"...
Ще пренеса част от мой коментар от току що при мен, цитирам се:

ако беше следила творчеството ми... Не казвам, че е трябвало да го правиш, а просто казвам, че като нещо не можеш - не обвинявай другите за това.
Та, ако беше следила творчеството ми - отдавна щеше да знаеш и можеш и това, което питаш и искаш да можеш, а и щеше да можеш да си независима от аутоплея.
Тоест: Искам да кажа, че дали ще вгради клип на аутоплей не само тук, в блог.бг, а и в Ютюб или където и да е в НЕТ-а, е решение на този, който може да го прави, решил е да го направи и го прави.
А това да не ви се стартира въобще аутоплея... Тоест, браузърът ви да е настроен така, че да не изпълнява тази (моя/негова) заявка, е въпрос на решение на Потребителя и естествено Познание как да го направи. Не винете МОЖЕЩИЯ за вашето НЕможене.
И понеже виждам, че масово хората ще ме прощавате, но СТЕ НМОЖЕЩИ, а нерелевантно (и неноторно - и неноторно) упреквате другите/мен в това, че СЪМ МОЖЕЩ:
- Активирам аутоплей когато аз реша, но тук идват два момента:
Първо: Аз никого не карам да ме чете, че да роптае от това, а това, че вие ама хич и изобщо не се интересувате от мен, но го правите по десетки пъти дневно - не е мой проблем, че не можете перманентно да си изключите аутоплея и това да не ви е дразнение.
Второ: Дори и да не съм задал условие, по дифолт аутоплеят се стартира с лееко закъснение спрямо визуализирането, така, че всеки от вас може да го спре още преди да е започнал или в самото му начало.
Но да се върна на това, което започнах:
Понеже виждам, че СТЕ МАСОВО НЕУКИ В ТОВА ОТНОШЕНИЕ - ООООК, от мен да мине - ха ха ха - утре ще се опитам да отделя време и ви образовам по някои неща в това отношение в нарочен постинг.
Тогава ще дам отговор и на твоето желание, РадостинаЛассса.
Тогава ще дам отговор и на Юлия.
Тогава ще дам на всички ви някои неща, които не искат нито хляб нито вода и дори да не ги запомните и да ви трябват в момента - в бъдеще ще можете да си кажете: "Абе оня незнайко Стар беше писал някакви неща по това, което сега ми се иска да мога... Я да 'зема да го посетя и прочета локумите му никому ненужни..."
И ще го направите. И... така.

Или с "две" думи:
Утре ще се опитам да намеря време и сдялкам постинг, от който да научите някои неща, че да не ви е виновен този, който е в правото си и МОЖЕ, а не самите вие като неуки по отношение на този/тези аспект/и и да знаете и можете.
Защото е крайно смешно за елементарни неща, незнанието и неможенето си да прехвърляте като проблем на знаещите и можещите.
цитирай
10. merlin68 - Гочо, намирам за похвално прояв...
04.05.2019 13:59
Гочо, намирам за похвално проявеното от теб желание, съвсем благотворително, да научиш потърпевшите си читатели как да се оттърват от музикалния ти терор. Разбира се, ако си голям специалист, а не просто блогов фокусник, ще изкрънкаш и заслужените си благодарности. Понеже, нали разбираш, че няма нито един нормален човек, който ще ти благодари затова, че си го научил как да се спаси от тормоза ти, то ще трябва да се напънеш малко и да принудиш потърпевшите да ти благодарят.
За целта, нарисувай код, който да позволи само на тези, предварително благодарили ти, да могат да прочетат инструкцията поучаваща ги как да се оттърват от теб.
Айде сега да те видя как си с тестовете за програмисти:)
цитирай
11. radostinalassa - Ако спрат аутоплея ще ме ...
04.05.2019 14:19
накарате да се превърна в Паисий. Трябва да се спре само повтарящия се непрекъснато.Трябва да остане някакво улеснение за пишещите хора. Ето, напр. Григор Симов ви напусна заради такива неща. Сега ние трябва да го заместваме и да се борим с лаиците.
цитирай
12. merlin68 - Дюло, когато има какво да кажеш, ...
04.05.2019 14:36
Дюло, когато има какво да кажеш, заповядай. Дотогава, чиба.
цитирай
13. starforlife - ~ 10. merlin68
04.05.2019 16:59
merlin68 написа:
Гочо, намирам за похвално проявеното от теб желание, съвсем благотворително, да научиш потърпевшите си читатели как да се оттърват от музикалния ти терор.
Мери, ти както обикновено четеш с гъзЪ си и затова да повторя нещо, което още в предходния мой 9-ти коментар обезсмисля този ти педалски напън. Ето повтарям, цитирам се:
В 9-ти коментар, моя милост написа:
Аз никого не карам да ме чете, че да роптае от това, а това, че вие ама хич и изобщо не се интересувате от мен, но го правите по десетки пъти дневно - не е мой проблем, че не можете перманентно да си изключите аутоплея и това да не ви е дразнение.
Тоест, Мери, мишето ти цвърчене щеше да е релевантно, ако аз заставях по някакъв начин някой де ме чете. Схващаш ли? Аз използвам аутоплей, ОК, факт, често. Но никого не заставям по какъвто и да е начин да ме чете, че да го обявяваш чак за терор.
Ееее, кой какзав сега е мазохистът, след като по 10 пъти на ден ме посещаваш и сам се поставяш в условията на "терор"?

merlin68 написа:
Разбира се, ако си голям специалист, а не просто блогов фокусник, ще изкрънкаш и заслужените си благодарности. Понеже, нали разбираш, че няма нито един нормален човек, който ще ти благодари затова, че си го научил как да се спаси от тормоза ти, то ще трябва да се напънеш малко и да принудиш потърпевшите да ти благодарят.
Тук освен да те приканя отново да прочетеш това, което ти припомних като коментирано от мен в 9-ти още коментар, м? М? М?

merlin68 написа:
За целта, нарисувай код, който да позволи само на тези, предварително благодарили ти, да могат да прочетат инструкцията поучаваща ги как да се оттърват от теб.
Айде сега да те видя как си с тестовете за програмисти:)
Виж това вече е идея и ви "изяде хляба" на идиотите с претенции да научите някои неща и да знаете и можете.
Решено. Така ще направя.
При всичките окуцели възможности на блог.бг (все пак никога не ще могат да ми отнемат възможността да имплементирам някои в сорса на платформата) - ще направя така, че само след изпълнението на определени стъпки и то такива, които никак няма да се понравят на фейковете, но пък натам върви реално Интернет - само тогава и то след оторизация от моя милост - да може да се чете Познанието, което ще дам.
Губите всички вие, които нямате очите да сте "на светло" като нормални потребители - аз ЗНАМ и МОГА.
Приятелите ми и приятните ми винаги могат (и често го правят) да ме попитат и да им разясня персонално.

Та те така.
цитирай
14. merlin68 - Абе Гочо, стига си повтарял, че не се ...
04.05.2019 18:50
Абе Гочо, стига си повтарял, че не се интересуваме от теб, айде избави се от това ниско самочувствие. Всеки ден с интерес надничам да видя каква нова шутовщина си забъркал и успеваемостта ти е такава, че рядко се разочаровам.
Даже когато си сериозен и се явяваш като експерт-специалист, пак е смешно, че даже много смешно. Преди малко от теб научих, че в огромна Русия нямат кьорав собствен завод за асансьори:)))
П.П.
За идеята която ти дадох, благодарности не чакам, ползвай я на далавера:)
цитирай
15. zax - Г'ерге, нямаш коментар без да вп...
04.05.2019 19:39
Г'ерге, нямаш коментар без да вплетеш в него поне една лъжа.
Светни ме не на твоя сцена нито на моя а тук, това за което говориш:

"... Да не говорим, че единствения път когато прие Предизвикателство от мен, не само се изложи, а се изложи като кифладжия.
Така, че, понеже продължаваш да се пънеш като комунист на сране:...."
цитирай
16. starforlife - ~ 15. zax
05.05.2019 06:50
zax написа:
Г'ерге, нямаш коментар без да вплетеш в него поне една лъжа.
Светни ме не на твоя сцена нито на моя а тук, това за което говориш:

"... Да не говорим, че единствения път когато прие Предизвикателство от мен, не само се изложи, а се изложи като кифладжия.
Така, че, понеже продължаваш да се пънеш като комунист на сране:...."

Не само не лъжа, фифи, а заповядай при мен и ще дам линкове, за да се види, че ти си този, който по най-смешен начин се опитваш да се измъкнеш.
Там, където ще отведат линковете - ще се види дървенофилософстването ти, моето Можене, предизвикателството ми (което ти прие, но спрямо което като видя, че не можеш дори да изкопираш - се спотаи като пу~ка в нови гащи) и т.н.
Смешник.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merlin68
Категория: Политика
Прочетен: 1695276
Постинги: 293
Коментари: 4201
Гласове: 19298
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930