Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2019 16:12 - Уважаеми админи!! Аз съм този трол и хейтър
Автор: merlin68 Категория: Забавление   
Прочетен: 19014 Коментари: 65 Гласове:
24


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 и искам да подам сигнал срещу себе си, че постингът ми който свалихте от "първа" http://merlin68.blog.bg/zabavlenie/2019/07/01/zabeliazano-v-bloga.1663945 и му отнехте медалчетата, по неведом за мен начин, пак се покачи там, че и гледам пак е генерирал медалчета!?
Опссс, сигналът ми май е закъснял, защото виждам, че пак сте го свалили, и пак сте му отнели медалчетата - адмирации за което!
Но, след като така и така съм се заел да пиша сигнал, а и рискът пак да се покачи там (постингът), е голям, то ще продължа с едно предложение:
 Предлагам, отнетите ми съвсем справедливо медалчета (вече четири на брой, а ако пак се качи и го свалите, то шест), да ги дадете на блогерката представяща се с името Юлия и никовете - 
peperutkamiladyeva666codetroina, level6661 (и още други, за които не ми се рови), за достойната ѝ гражданска позиция да ме изобличи като трол и хейтър. Нещо повече, предлагам, НЕ - НАСТОЯВАМ, да свалите всичките медалчета от всичките ми постинги и да ги разпределите между никовете ѝ, както и с поне 10 от тях да компенсирате за нанесения му морален ущърб блогерът kolevn38, чиято култура на общуване, толерантност и съвършен изказ, аз така просташки накърних.
Също така предлагам, в правилника ви, като примери за подръжание да влязат използваните от същия блогер еталони на уважителни изрази и лексика, като: "За такива като теб - само сап зад вратъ", "Аман от дебили, имащи задници вместо лица", "анонимен гъз", "путинска брантия" "зурли", "задник"... и тъй нататък.
Надявам се предложенията ми да бъдат разгледани най-сериозно и съм убеден, че ако ги приемете, то блогът ще се превърне в едно наистина чудесно място за споделяне на ...
                                      
                                                                                 С уважение:Мерлин68 - анонимен трол

П.П.
И понеже, секунди преди да публикувам този постинг, отново проверих статуса на предишния за който ви сигнализирам... то с удивление забелязвам, че по неведома логика, вие сте решили да му върнете едното медалче.
Ама, моля ви се, няма нужда - дори напротив! НАСТОЯВАМ, всичките медалчета да си вземете и да ги раздадете на тия двамата горепосочени!


Тагове:   модератори,   трол,   блогбг,   хейтър,


Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vasilisa1917 - .
01.07.2019 16:19
много ме разочароваш, хейтъре! ти вместо да дадеш медалите на мен - твоя близка приятелка, реши да ги дадеш на най-омразното говедо?! е, бива ли такива работи ...
цитирай
2. vmir - По-съществено от това, че си трол и хейтър е,
01.07.2019 16:35
че си рядко и миризливо лайно, за което да набеждава други в собствените си мръсотии и простотии било хумор.
цитирай
3. wonder - Мерлине, откривам се като дегус...
01.07.2019 16:39
Мерлине, откривам се като дегустатор на оцет, но в ролята на Лао Дзъ пред бъчвата - хем се смея с глас, хем мъдро асимилирам твоята щедрост и благородство спрямо блоговите паразити.
За да си наясно колко медалчета ти трябват за да удовлетвориш неудовлетворените до живот, ето част от пънещите се да доносничат за трети лица, освен изброените по-горе регове на блоговата хидра:

pompadurwonder
pompadurka4udesnitsa
pompadurlexparsy
pompadurpoligor
pompadurmisana
pompadurkanibal
pompadurjufla
pompadurgadulka
blackocean
pompadurgender
vechnonapompana
redpredator
pompadurpedal
haterkа
pompadurkreten
pompaduridiot
pompadurblackpredator
cederama
oriana
мислителят
udrus22
hulite 1 и 2
pompadurvaldor1355
ferhunde
pompadurkabezbikini
reto
talos
serengeti
pompadurkavaleska
pompadurkorenoplodno
taniatanina
soeasy
blackpompadur
pompadurkamarmota
pompadurtoti55
цитирай
4. vasilisa1917 - .
01.07.2019 16:41
Мерлин, аз съм запозната с "хумора" на воньо и мога да ти кажа, че предпочитам отегчаващите коментари на гоче пред отегчителния "хумор" на воньо
цитирай
5. merlin68 - По-съществено от това, че си трол и ...
01.07.2019 16:47
анонимен написа:
По-съществено от това, че си трол и хейтър е, че си рядко и миризливо лайно, за което да набеждава други в собствените си мръсотии и простотии било хумор.

Учебника по география прочете ли? А по история, което ме интересува повече? Понеже в тях са посочени и неграмотността и мръсотията ти.
цитирай
6. morskipesni - И какво, като се "преразпределят" медалите?
01.07.2019 16:49
Ще поумнеят ли някои, ще се покаят ли - или ще се издигнат от графомани в гении? Ами погледнете провинциалните задръстени лепки като УОНДЪР, НИМФОДОРА и дебилния им антураж- как се лепят като хлебарки на "поетичен" канален отпадък ! Това ви чака, със или без помпадури!
цитирай
7. haterka - Да, някои искат всеки ден аноним...
01.07.2019 16:56
Да, някои искат всеки ден анонимната некадърна графоманка Уондър да стърчи вечно напомпана.И само малоумен може да колекционира никове.
Ама нейните, с които сама се коментира и си гласува, не види.
цитирай
8. maxavier - Ще поумнеят ли някои, ще се покаят ли ...
01.07.2019 16:56
morskipesni написа:
Ще поумнеят ли някои, ще се покаят ли - или ще се издигнат от графомани в гении? Ами погледнете провинциалните задръстени лепки като УОНДЪР, НИМФОДОРА и дебилния им антураж- как се лепят като хлебарки на "поетичен" канален отпадък ! Това ви чака, със или без помпадури!


Чудовищен боклук, що не го духаш с жалкото си его и злоба? Провинциалист-алкохолик като теб, чичак, не може да поди да ръси простотии при бившата си жена. Айде у лево, селтак-калтак!
цитирай
9. merlin68 - много ме разочароваш, хейтъре! ти ...
01.07.2019 16:57
vasilisa1917 написа:
много ме разочароваш, хейтъре! ти вместо да дадеш медалите на мен - твоя близка приятелка, реши да ги дадеш на най-омразното говедо?! е, бива ли такива работи ...

Дам,,, чукундурът аз, кога ли пък съм бил кавалер:(
цитирай
10. haterka - Байно, не сравнявай чучелото Уо...
01.07.2019 16:57
Байно, не сравнявай чучелото Уондър с нимфодора.
Тя не е напомпана като тая злобна банка.
цитирай
11. maxavier - Да, някои искат всеки ден аноним...
01.07.2019 16:57
haterka написа:
Да, някои искат всеки ден анонимната некадърна графоманка Уондър да стърчи вечно напомпана.И само малоумен може да колекционира никове.
Ама нейните, с които сама се коментира и си гласува, не види.


Полигоре, нечистоплътнико ниеден, ще се пръснеш от завист. Иди се среши и се изкъпи, че осмърдяваш блога с мръсната си душичка.
цитирай
12. haterka - и това е ник на дъртото ямболско зомби.
01.07.2019 16:58
maxavier написа:
morskipesni написа:
Ще поумнеят ли някои, ще се покаят ли - или ще се издигнат от графомани в гении? Ами погледнете провинциалните задръстени лепки като УОНДЪР, НИМФОДОРА и дебилния им антураж- как се лепят като хлебарки на "поетичен" канален отпадък ! Това ви чака, със или без помпадури!


Чудовищен боклук, що не го духаш с жалкото си его и злоба? Провинциалист-алкохолик като теб, чичак, не може да поди да ръси простотии при бившата си жена. Айде у лево, селтак-калтак!

цитирай
13. haterka - Дела, иди си в основния профил, мила.
01.07.2019 16:59
maxavier написа:
haterka написа:
Да, някои искат всеки ден анонимната некадърна графоманка Уондър да стърчи вечно напомпана.И само малоумен може да колекционира никове.
Ама нейните, с които сама се коментира и си гласува, не види.


Полигоре, нечистоплътнико ниеден, ще се пръснеш от завист. Иди се среши и се изкъпи, че осмърдяваш блога с мръсната си душичка.

цитирай
14. maxavier - Байно, не сравнявай чучелото Уо...
01.07.2019 16:59
haterka написа:
Байно, не сравнявай чучелото Уондър с нимфодора.
Тя не е напомпана като тая злобна банка.


Сельо, не се прави на разбирач, а дишай прахта на Уондър. По-злобно джудже от теб в блага е само пеперутката, дето гоните 80 с мръсна газ, ама няма да ги догоните с тази лайняна пръчка в носовете. Пинокьовци лъжливи.
цитирай
15. maxavier - Да, някои искат всеки ден аноним...
01.07.2019 17:01
haterka написа:
maxavier написа:
haterka написа:
Да, някои искат всеки ден анонимната некадърна графоманка Уондър да стърчи вечно напомпана.И само малоумен може да колекционира никове.
Ама нейните, с които сама се коментира и си гласува, не види.


Полигоре, нечистоплътнико ниеден, ще се пръснеш от завист. Иди се среши и се изкъпи, че осмърдяваш блога с мръсната си душичка.



А ти бегай в своите все основни, омразнико. Колонката ти прилича на право черво, което излиза от устата ти.
pompadurwonder
pompadurka4udesnitsa
pompadurlexparsy
pompadurpoligor
pompadurmisana
pompadurkanibal
pompadurjufla
pompadurgadulka
blackocean
pompadurgender
vechnonapompana
redpredator
pompadurpedal
haterkа
pompadurkreten
pompaduridiot
pompadurblackpredator
cederama
oriana
мислителят
udrus22
hulite 1 и 2
pompadurvaldor1355
ferhunde
pompadurkabezbikini
reto
talos
serengeti
pompadurkavaleska
pompadurkorenoplodno
taniatanina
soeasy
blackpompadur
pompadurkamarmota
pompadurtoti55
цитирай
16. haterka - И се лекувай, защото това вечно в...
01.07.2019 17:01
И се лекувай, защото това вечно висене на първа е болестно.
Има и други радости в живота от това да те огъзват на първа.
Жалко чучело.
цитирай
17. haterka - Вечно напомпана некадърница гр...
01.07.2019 17:03
Вечно напомпана некадърница графоманка.
Постинга на нимфодора е с реални прочити, не го помпя, а твоята дамска превръзка стърчи и вони.
цитирай
18. merlin68 - Мерлине, откривам се като дегус...
01.07.2019 17:07
wonder написа:
Мерлине, откривам се като дегустатор на оцет, но в ролята на Лао Дзъ пред бъчвата - хем се смея с глас, хем мъдро асимилирам твоята щедрост и благородство спрямо блоговите паразити.
За да си наясно колко медалчета ти трябват за да удовлетвориш неудовлетворените до живот, ето част от пънещите се да доносничат за трети лица, освен изброените по-горе регове на блоговата хидра:

pompadurwonder
pompadurka4udesnitsa
pompadurlexparsy
pompadurpoligor
pompadurmisana
pompadurkanibal
pompadurjufla
pompadurgadulka
blackocean
pompadurgender
vechnonapompana
redpredator
pompadurpedal
haterkа
pompadurkreten
pompaduridiot
pompadurblackpredator
cederama
oriana
мислителят
udrus22
hulite 1 и 2
pompadurvaldor1355
ferhunde
pompadurkabezbikini
reto
talos
serengeti
pompadurkavaleska
pompadurkorenoplodno
taniatanina
soeasy
blackpompadur
pompadurkamarmota
pompadurtoti55

Моята позиция е следната - медалчета и помпи не ща. Да гоня никого от блога не ща. И апелирам само за едно - Който може да обижда, да може и обиди да понася, който може да е саркастичен, трябва и сарказъм да търпи. А който иска да няма мечки в гората, нека ходи в парка. Разбира се има и някои крайности, които според мен не са приемливи, като да речем лексика от порнофилмите, но не се оплаквам, боря се с мечките както мога. Не е лошо да има и малко разум - например многопрофилната блогерка Юла, като по цял ден праща сигнали за банове, бидейки при това доста досадна хейтърка, то ако опразни блога, какво ще прави?
С две думи казано - колкото по-малко модерация, толкова повече блог. Излиза от това ми верую, че съм либерал:))) - парадокс.
цитирай
19. merlin68 - И се лекувай, защото това вечно в...
01.07.2019 17:09
haterka написа:
И се лекувай, защото това вечно висене на първа е болестно.
Има и други радости в живота от това да те огъзват на първа.
Жалко чучело.


На мен ми се струва, че по-скоро болестно ти се отразява вечното ти отсъствие от първа... ама знам ли аз.
цитирай
20. radostinalassa - Аз съм писала оплакване от Коко , че е плагиат...
01.07.2019 17:14
но нямаше резултат. Писала съм след това , че той е защитено животно в блога, подобно на циганите , за които винаги влизат в действие правата на човека, което е спорно. Но явно някой упорито го защитава, защото има полза от негоните бълвочи. Или плаща на някого. Или е клонинг на някого.Така, че едва ли Коко е застанал като личност пред нас, защото и хермафродитите като си сменят визията приемат и име подходящо за новия им пол. При Коко никога не се знае от кой пол е.
цитирай
21. merlin68 - УВАЖАЕМИ ПОЕТЕСИ, ПОЕТИ И ФЕНОВЕ ...
01.07.2019 17:18
УВАЖАЕМИ ПОЕТЕСИ, ПОЕТИ И ФЕНОВЕ ПОЕТИЧНИ
АЗ ОТ ПОЕЗИЯ НЕ РАЗБИРАМ И НИКОГА НЕ СЪМ СИ ПОЗВОЛЯВАЛ ДА КРИТИКУВАМ НЕЧИЯ ПОЕЗИЯ, НЕЗАВИСИМО ДАЛИ МИ ХАРЕСВА, ИЛИ - НЕ.
НЕ ОБРЪЩАЙТЕ БЛОГА МИ ВЪВ "ВОЙНАТА НА ПОЕТИТЕ"!
НЯМА ДА КРИЯ, ЧЕ МАЛКО СЪМ РАЗОЧАРОВАН ОТ ВАС - ВИНАГИ СЪМ СИ МИСЛЕЛ, ЧЕ ПОЕТЪТ Е НЕБЕСНО, ОТДЕЛЕНО ОТ ЗЕМНИТЕ ДРАЗГИ СЪЩЕСТВО. БЛОГЪТ МИ ПОКАЗА ДРУГО, ЖАЛКО НАИСТИНА.
цитирай
22. wonder - Моята позиция е следната - медал...
01.07.2019 17:27
merlin68 написа:
Моята позиция е следната - медалчета и помпи не ща. Да гоня никого от блога не ща. И апелирам само за едно - Който може да обижда, да може и обиди да понася, който може да е саркастичен, трябва и сарказъм да търпи. А който иска да няма мечки в гората, нека ходи в парка. Разбира се има и някои крайности, които според мен не са приемливи, като да речем лексика от порнофилмите, но не се оплаквам, боря се с мечките както мога. Не е лошо да има и малко разум - например многопрофилната блогерка Юла, като по цял ден праща сигнали за банове, бидейки при това доста досадна хейтърка, то ако опразни блога, какво ще прави?
С две думи казано - колкото по-малко модерация, толкова повече блог. Излиза от това ми верую, че съм либерал:))) - парадокс.


Напълно съм съгласна!
За жалост гореизложените не са в състояние да проумеят каквото и да било извън собствената си немощ да са хора, споделящи общо ефирно пространство.
Нито имат чувство за хумор, нито правилна самооценка, но пък затова крещят с десетки постинги на ден вулгаризми и лъжи в злостни коментари как не ги разбираг другите.
Иначе казано - нисък праг на търпение, голяма уста бълваща зловония и в крайна сметка Нищо. Нищото винаги се опитва да смъкне Нещото на ниското си ниво и поради невъзможност това да се случи, лае злостно сред вървящия си керван.
Хубавото е, че на никой не му пука за този вид твари.
А животът е красив и щастие дебне отвсякъде! ;)))
цитирай
23. анонимен - Ама много съм обиден. Лично да помпя ...
01.07.2019 17:32
Ама много съм обиден.
Лично да помпя гениТалната Дела и да не ме впише в списъка си.
Ето освен нейния Ник напомпих и другите й два.
фея и бвен.
В никакъв случай, Дела, не спирай да пишеш.
Ние от екипа помпаджи бдим.
Няма да допуснем да не си на корицата.
цитирай
24. анонимен - Точно така. Всеки, който не е нап...
01.07.2019 17:33
Точно така.
Всеки, който не е напомпан като Дела, е Нищо.
Само Тя е Нещо.
Колко е мъдра.
И каква чест е за нас да я помпим.
цитирай
25. blackpredator - много забавно е,
01.07.2019 17:40
двата комунистически тезека вмир и полигор,
тия сушени екскременти от отечественофронтофското минало,
да определят температурата на блога
сопресете се бе, айде къш при добричката простакеса...
цитирай
26. merlin68 - двата комунистически тезека вмир и ...
01.07.2019 17:57
blackpredator написа:
двата комунистически тезека вмир и полигор,
тия сушени екскременти от отечественофронтофското минало,
да определят температурата на блога
сопресете се бе, айде къш при добричката простакеса...


Това му викам и на Панталеев - "пещерните комунисти" Простол, Колев, скункса и някои други, станаха "пещерни демократи". Целият им Катарзис, се изразява в това, че на мушката вместо "мръсните фашисти", взеха "мръсните комунисти", а методологията същата. С което приравниха Вапцаров и Никола Петков със себе си.
Оттук е ясен и пътя и кря на демокрацията у нас.
цитирай
27. getmans1 - Ще се пукна от смях. . . аз като пиша за ...
01.07.2019 18:34
Ще се пукна от смях ... аз като пиша за ТАРТЮФЕЛИ не ми вярвате, а ... отивам весело да кося, че тревата избуя съвсем, като тартюфелите в този блог.
цитирай
28. merlin68 - Ще се пукна от смях. . . аз като пиша за ...
01.07.2019 18:44
getmans1 написа:
Ще се пукна от смях ... аз като пиша за ТАРТЮФЕЛИ не ми вярвате, а ... отивам весело да кося, че тревата избуя съвсем, като тартюфелите в този блог.

Селски, тревата е благодат за жУвотните, нека избуява, лошото е, че много кърлежи се навъдиха.
цитирай
29. kvg55 - merlin68,
01.07.2019 19:24
Тука също смърди. Яко си бръкнал в партнерските душици.
цитирай
30. vmir - 4. vasil1917
01.07.2019 21:16
vasilisa1917 написа:
Мерлин, аз съм запозната с "хумора" на воньо и мога да ти кажа, че предпочитам отегчаващите коментари на гоче пред отегчителния "хумор" на воньо


Ако целта на болежката Ви е да посеете предположението, че с Вас сме били в едно легло, няма шанс да сме преспивали заедно ПОНЕ заради това, че путинистките правят секс с дилдо във форма на крилата ракета. Отделно в блога от години влизам с противогаз, а гордото изпускане на газове и екскременти изобщо не ме настройва хумористично.
цитирай
31. haterka - Само два въпроса. Нормално ли е а...
01.07.2019 21:30
Само два въпроса.
Нормално ли е анонимният трол Уондър да е вечно напомпан, всеки ден, първо, като психологическо състояние на трола, защото да стои напомпан най отгоре го възбужда
и второ, целият блог всеки ден да гледа неговата мутра най отгоре?
цитирай
32. merlin68 - Мерлин, аз съм запозната с "...
01.07.2019 21:33
анонимен написа:
vasilisa1917 написа:
Мерлин, аз съм запозната с "хумора" на воньо и мога да ти кажа, че предпочитам отегчаващите коментари на гоче пред отегчителния "хумор" на воньо


Ако целта на болежката Ви е да посеете предположението, че с Вас сме били в едно легло, няма шанс да сме преспивали заедно ПОНЕ заради това, че путинистките правят секс с дилдо във форма на крилата ракета. Отделно в блога от години влизам с противогаз, а гордото изпускане на газове и екскременти изобщо не ме настройва хумористично.

Права си, с една забележка, бих нарекъл "хумора" на скункса, не отегчителен, а направо опечаляващ.
цитирай
33. merlin68 - Само два въпроса. Нормално ли е а...
01.07.2019 21:47
haterka написа:
Само два въпроса.
Нормално ли е анонимният трол Уондър да е вечно напомпан, всеки ден, първо, като психологическо състояние на трола, защото да стои напомпан най отгоре го възбужда
и второ, целият блог всеки ден да гледа неговата мутра най отгоре?

Вече съм отговарял на този екзистенциален за вас помпадурите въпрос, и по-конкретно на "гениалната" идея изразена от някой с такъв ник, авторите на "напомпени" постинги да си ги деактивират - въпрос било на чест.
Значи, по-дебилно предложение рядко чувам:
- Първо, защото ако авторът не се е напомпал сам, то какво е виновен, че някой го е помпил?
- Второ, каква е гаранцията, че не помпиш, да речем ти някого, с точно тази цел да го плюеш после и да го караш да се деактивира
- Трето, защо пък вас никой не ви помпи, или като ви помпи си мълчите, защото нали имате други основни никове.
- Четвърто, в този постинг, в един от коментарите ясно съм написал, че не желая нито медали, нито помпи, ама като гледам 670 прочита и си мисля, че някой ме е напомпил. Не мисля да се деактивирам по тази причина, защото нито знам кой, нито знам защо, нито пък ми пука, дали са ме напомпили. Единственият тук, дето знам, че сам се помпи е Гочо, ама като може... и му е тръпка, това не ми пука.
Взели сте се много на сериозно чие стихче било на "първа", все едно от това някой от вас ще стане Яворов. Ами, хайде малко повече поезия и по-малко дебелашки препирни.
Ако модовете могат да спрат помпенето, нека го спрат, и това съм призовавал. Ама като гледам то върви с години и нищо.
Така, че просто се отпуснете и не четете който не ви харесва пък и бил на първа. Хората които тук пишат редовно си имат редовни читатели и дали са на първа, РЕАЛНО няма никакво значение, освен за нечие болно его.
цитирай
34. radostinalassa - 30. vmir
01.07.2019 22:10
Този термин съм го чувала от един крайно неприятен доктор в блога. На почтена възраст, но завършен циник. Изявяваше се като поет. Доста трудно ме разбра как ще е необходимо да си махне лика от блога ми. Хората имат различни интереси, но от този не ставаше поет. Накрая спря да пише поезия и ни облекчи значително. Надявам се , че не е преминал във вечните ловни полета.
цитирай
35. vmir - Опалааа...
01.07.2019 22:13
Ох, и Мери68 сe прави, че е била в легло с мен. Няма такова нещо, бе хора, аз от брантии дето като напълнят гащите и се възмущават на други го мислят за “изтънчен” хумор, стоя надалеч.
цитирай
36. haterka - Не е нормално тая да узурпира пос...
01.07.2019 22:18
Не е нормално тая да узурпира постоянно първа.И изобщо който и да било.С наглостта си се натрапва на целия блог.Може на няколко от облизвачите й да йм е кеф все тя да е най горе, но те не са блогът.
Та затова, преди да размахва списък с никове, тая графоманка да се види, че е за смях, щото някой я помпи точно с тая цел, но тя се наслаждава на това.
Блогът не е лична собственост на една вманиачила се зомбирана.
цитирай
37. zax - Мерлине, има една непоносима см...
01.07.2019 22:25
Мерлине, има една непоносима смръдня на гнилоч и мърша. Да не би да си завъдил вехт червей за речен кефал.
цитирай
38. radostinalassa - 35. vmir
01.07.2019 22:28
За тебе се сещам, как ревеше преди много време , че някакъв блогър те наддумал. И ти ще спреш да публикуваш. Твърде си слабоват ментално, което върви с по - мощна физика. Дано да не е в кълбовидна форма. Ако минеш на диета , ще бъдеш по - поносим.
цитирай
39. getmans1 - . . . . . . Значи, по-дебилно предл...
01.07.2019 22:39
merlin68 написа:
haterka написа:
...

...
Значи, по-дебилно предложение рядко чувам:
- Първо, защото ако авторът не се е напомпал сам, то какво е виновен, че някой го е помпил
- Второ, каква е гаранцията, че не помпиш, да речем - ти някого, с точно тази цел да го плюеш после и да го караш да се деактивира
- Трето, защо пък вас никой не ви помпи, или като ви помпи си мълчите, защото нали имат други основни никове.
- Четвърто, в този постинг, в един от коментарите ясно съм написал, че не желая нито медали, нито помпи, ама като гледам 670 прочита и си мисля, че някой ме е напомпил. Не мисля да се деактивирам по тази причина, защото нито знам кой, нито знам защо, нито пък ми пука, дали са ме напомпили.


... Такаааааа, доволен от свършеното днес, изкъпан и на хладно много ми се иска да те подкрепя в иначе справедливия ти гняв но има едно голямо НО ... просто се сещам как ти и неколцина от коментиралите по-горе сте МИ се подигравали ... ЖЕСТОКО ПОДИГРАВАН когато съм писал подобни постинги към модераторите ... защото съм бил жертва.
Гледам, че си направил някаква градация от принципни точки на възмущението си от подлостта и мизерлъка който се шири тука, аз бих добавил още толкова но както казах и по-горе, просто се сещам нещо ... не за вашите подигравки а за това;
„Когато нацистите дойдоха за комунистите, аз мълчах; не бях комунист.
Когато дойдоха за социалдемократите, аз мълчах; не бях социалдемократ.
Когато дойдоха за тези от профсъюзите, аз мълчах; не членувах в профсъюз.
Когато дойдоха за евреите, аз мълчах; не бях евреин.
Когато дойдоха за мен – вече нямаше кой да говори.„

Мартин Нимьолер многократно обвинява в престъпления нацистите и дълбоко се разкайва за първоначалните си убеждения и написва тази убийствена класика толкова подходяща за случая.

Че, те така де ... продължавайте да се забавлявате но незабравяйте, краят ни ще е един и същи ... дори минус няма да сложа въпреки, че си го заслужаваш.
цитирай
40. merlin68 - Гетьо, на мен ми се струва, че малко ...
01.07.2019 23:26
Гетьо, на мен ми се струва, че малко късно си се прибрал на хладно място и на това отдавам доста противоречивия ти и прекалено мелодраматичен коментар.
Първо, хем ти се ще да ме подкрепиша, а от друга старана едва се удържаш да не ми сложиш минус, явно някаква вътрешна борба в теб тече:)
Второ, лауреат на Международната Ленинска премия Нимьолер, безспорно казва нещо което може да бъде определено като исторически класицизъм - един кратък и монго съдържателен отговор на въпроса - как се стигна до там? Но, подобен трагизъм отнесен към нашите дребни ежби и задявки в блога... излишна мелодрама.
Трето, ако си останал с впечатлението, че съм се позиционирал като жертва... малко си сбъркал. Нито по отношение на другарката с будна гражданска съвест, докладвала за пореден път, нито пък се чувствам жертва на модераторите, взели някакви мерки от немай къде. Още по-малко пък съм жертва, или съм засегнат, обиден, или дори огорчен, от дебилните просташки определения на някои "колеги". Такива чувства в мен, може би е имало преди години, когато тук прохождах, но отдавна съм се "излекувал" от тях. И дори тогава, простащината, лично насочена към мен, не ме е обиждала, но много се палех когато се засягаха принципите които имам. Направо ще ти го кажа в прав текст - единственият тук, който е предизвикал в мен чувство близко до омразата е скункса, заради негов постинг, изключително противен на тема Баташкото клане чисто българска работа. Това човеченце, не го понасям и сега, няма никога да го понеса. Останалите истории на бъзици, обиди лични, подигравки... аз лично не влагам нищо лошо в тях и не се засягам. Всеки който обижда, трябва и да понася обиди, който се надсмива, трябва да понася насмешки. Ако се обиждаш, че някой те е нарекъл дебил, то значи допускаш, че може да е вярно.
Та да не се отплесвам, темата не е оплаквания, а насмешка на природата човешка. Хей тая природа, дето караше едно време някои хора да крещят по другите - мръсен фашист, а днес - мръсен комунист. И когато вчера си крещял "смърт на фашизма", без да си видял нито един фашист в живота си, това определя ли те като комунист? А днес като крещиш "смърт на комунизма", който е умрял още докато си крещял против фашизма, това прави ли те демократ? Природата човешка, Гетьо е многолика, на някои хора направо курвенска. Друга част от тази "човещинка" тук осмивам - когато една всеизвестнаа с дразнещото си и на моменти направо безобразно поведение хейтърка, пише доноси против другите, защото не може да понесе ответното и тролене. Най-мрази доносниците, и най обича да пише доноси.
Ма Гетьо, не се оплаквам, ако човек се оплаква от такива неща, живота му в блога става ад, а аз тук съм да се забавлявам и да споделям неща които мисля.
Така че, пак не си разбрал, ама няма нищо, време има:)
цитирай
41. merlin68 - Мерлине, има една непоносима см...
01.07.2019 23:37
zax написа:
Мерлине, има една непоносима смръдня на гнилоч и мърша. Да не би да си завъдил вехт червей за речен кефал.

Абе какво да ти кажа... ден за клизми:)
цитирай
42. getmans1 - „Така че, пак не си разбрал, ама няма ...
02.07.2019 00:28
„Така че, пак не си разбрал, ама няма нищо, време има:)„

Днес, мисля, че беше като ти казах, че гледаш на нещата от неправилен ъгъл и установявам, че го правиш за сетен път ... високото ти самочувдтвие ти прави мнооого лоша услуга.
И друг път съм ти казавл, че е детинско по няколко пъти на едно общуване да ме обвиняваш в неразбиране, словесните еквилибристики които правиш и от които се опияняваш го доказват. За мен си избрал неразбирането, за ВМИР едно, за СТАР друго за ЮЛИЯ трето за Рустам и т.н. повтаряш се като развалена плоча и по този начин се самонавиваш, че си безгрешен ... а то дрън-дрън ...

Между другото, отговора който си ми дал в предишния си постиг /ком.45 / също това показва освен, че ме навежда на обосновани предположения относно личноста на АНОНИМЕН.

За малко щях да забравя, няма никакво противоречие в това което казвам за плюса и минуса ... аз, като човек би трябвало да те подкрепя но ти като човек просто си плачеш за минуса ... отвори си блендата, че да ти се отвори ъгъла на гледната ти точка и ще може да видиш гората.


цитирай
43. merlin68 - Гетьо, ако спорът е, аз ли не съм р...
02.07.2019 00:46
Гетьо, ако спорът е, аз ли не съм разбрал какво съм написал, или ти не си разбрал какво си прочел... то честно да ти кажа, ще заложа на себе си, пък ти ако щеш си мисли, че имам прекалено самочувствие.
Ако си съгласен с написаното, но не си съгласен с написалия го... ми не знам как да ти помогна, само се чудя, какво въобще правиш тук:)
Коментар 45 от предния постинг сега няма да хукна да чета, защото и така ми е ясно, че и тук няма да се разберем, само ще вметна, че между "обосновано предположение" и "фалшива новина", разлика въобще може да няма, поне така показа практиката на западната политика и журналистика, които и създадоха тези понятия.
цитирай
44. haterka - Наистина има смрад на гнилост и м...
02.07.2019 06:39
Наистина има смрад на гнилост и мърша.
От размахания списък с никове на една жалкаанонимна бабушкера, която пак е забучена най горе и след като тримата й шутове са я облиьали по тиквата, тържествува.
Ами ще я помпим винаги, да е пълно щастието й.

Ауу, защо само тоя постинг няма минуси?????
цитирай
45. pompadurpedal - Аз напомпах господина. Харесвам ...
02.07.2019 07:29
Аз напомпах господина.
Харесвам го.
Но не колкото Дела.
Всъщност тя е мъж и с удоволствие я помпя.
цитирай
46. анонимен - Дела, пускай постинг де. Помпата е ...
02.07.2019 08:03
Дела, пускай постинг де.
Помпата е заредена и ми изтръпна ръката.
Ще те качим светкавично с 3000 прочита.

И да ме включиш в списъка, че съм ти обиден.
Евангелието на Дела.
цитирай
47. haterka - За шести пореден ден анонимният ...
02.07.2019 08:34
За шести пореден ден анонимният трол уондър снася яйце в ранни зори.
За да бъде на първа.
И я виждам как дебне да не й гласува някой с минус, та да го включи в списъка си.
И как сама си гласува с многото никове.

Ами когато една стара жена няма друга радост, освен да стои тук напомпана на първа,
тя не просто е с безсмислено сиво ежедневие и се чувства значима само тук, но е и психически увредена.
Защото й доставя наслада да я помпят и да й ръсят минуси.

Предишното чучело беше сто пъти по достойно.
Имаше си име, Валери Станков от Варна.
Това чучело е анонимно безличие.

И днес, вместо на първа да има истинска поезия исински блогъри, щеима пак едно напомпано чучело.

Ами ако това искат блогърите, си заслужават участта даса в тая кочинаи да грухтят в нея.
цитирай
48. vasilisa1917 - .
02.07.2019 10:38
полигоре, ти си прекалено добър за блогбг, ние не те заслужаваме. по-добре ни остави и върви някъде при по-добри хора, които ще те оценят
цитирай
49. анонимен - Баси. Напомпан постинг, няма ми...
02.07.2019 10:58
Баси. Напомпан постинг, няма минуси.
Това е профил на Гочо бе, ужас.
цитирай
50. анонимен - по добре е вие с баба дела да се ометете
02.07.2019 10:59
vasilisa1917 написа:
полигоре, ти си прекалено добър за блогбг, ние не те заслужаваме. по-добре ни остави и върви някъде при по-добри хора, които ще те оценят


полигор не виси всеки ден на първа като оная лудата
и не превръща сайта в тоалетна
а виж как мери не трие коментари за разлика от теб
цитирай
51. анонимен - И не ми отговори на конкретния въ...
02.07.2019 11:06
И не ми отговори на конкретния въпрос - харесва ли ти непрестанно трола уондър да стърчи на първа и ако да, защо?
цитирай
52. анонимен - цитат от коментар
02.07.2019 11:09
"Ами погледнете провинциалните задръстени лепки като УОНДЪР, НИМФОДОРА и дебилния им антураж- как се лепят като хлебарки на "поетичен" канален отпадък ! Това ви чака, със или без помпадури!"

една и съща напомпана графоманка, едни и същи облизващи я дебили
цитирай
53. анонимен - Само да съобщя. Напомпих Дела. И пак ...
02.07.2019 12:09
Само да съобщя.
Напомпих Дела.
И пак ще мастурбира най горе.
цитирай
54. merlin68 - И не ми отговори на конкретния въ...
02.07.2019 12:12
анонимен написа:
И не ми отговори на конкретния въпрос - харесва ли ти непрестанно трола уондър да стърчи на първа и ако да, защо?

Отговорих ти, но ти имаш дарбата да не разбираш.
Не ме интересува кой е на първа, ако там видя някого когото чета, то отварям и прочитам, ако не видя, то повече първа не гледам, а проверявам дали има нещо пуснато от тези които ме интересуват. Толкова.
Що се отнася до другата ти дарба, да изразяваш в големи количества и навсякъде из блога обсесията си... съчувствам, но не мога да помогна. Този постинг понеже по замисъл е такъв, че да даде трибуна и на такива като теб, затова съм те оставил да спевиш на воля. Но дори тук, по предназначение дето го правиш, пак стана ужасно досадно.
Така че ако имаш още нещо да повториш, потретиш и по десеториш за напомпаната Уондър на първа, то давай, защото в следващите ми постинги тази възможност няма да имаш.
цитирай
55. анонимен - въпрос
02.07.2019 12:18
какво е психологическото отклонение на блогър, който колекционира никове?

3. wonder - Мерлине, откривам се като дегус...
01.07 16:39
Мерлине, откривам се като дегустатор на оцет, но в ролята на Лао Дзъ пред бъчвата - хем се смея с глас, хем мъдро асимилирам твоята щедрост и благородство спрямо блоговите паразити.
За да си наясно колко медалчета ти трябват за да удовлетвориш неудовлетворените до живот, ето част от пънещите се да доносничат за трети лица, освен изброените по-горе регове на блоговата хидра:

pompadurwonder
pompadurka4udesnitsa
pompadurlexparsy
pompadurpoligor
pompadurmisana
pompadurkanibal
pompadurjufla
pompadurgadulka
blackocean
pompadurgender
vechnonapompana
redpredator
pompadurpedal
haterkа
pompadurkreten
pompaduridiot
pompadurblackpredator
cederama
oriana
мислителят
udrus22
hulite 1 и 2
pompadurvaldor1355
ferhunde
pompadurkabezbikini
reto
talos
serengeti
pompadurkavaleska
pompadurkorenoplodno
taniatanina
soeasy
blackpompadur
pompadurkamarmota
pompadurtoti55
цитирай
56. анонимен - И е вечно напомпан и достига до ор...
02.07.2019 12:19
И е вечно напомпан и достига до оргазъм от това?
КАк ще отговориш?
цитирай
57. merlin68 - И е вечно напомпан и достига до ор...
02.07.2019 12:37
gerasio написа:
И е вечно напомпан и достига до оргазъм от това?
КАк ще отговориш?

Не мога да отговоря на подобни въпроси поради следната причина - Не знам защо и кой кого помпи, не знам дали Уондър е вечно напомпана, защото не живея тук, а и когато нъм тук, не зяпам постоянно първа. Не знам кога, коя и с кого и как достига до оргазъм.
Що се отнася до "колекцията", то имайки предвид тоталното присъствие на тези никове (или част от тях, защото не ги наблюдавам специално) навсякъде из блога с повтарящи се до втръсване едни и същи глуповати коментари, то явно на някои хора им писва от тях, включая вече и на мен.
Но, след като "първа" и нечие вечно присъствие там, толкова непоносимо те (ви) дразни, защо не подходите първо по цивилизован начин - изразете аргументите си четливо и логично, и предложете на азминистраторите да премахнат "първа". Или, ти (вие), не искате да се махне първа, а да се махне оттам дразнещото ви присъствие и се замени с присъствие дразнещо някои други? И ако новите раздразнени подхванат същата тролска кампания като вас... и така без край.
цитирай
58. анонимен - Аз знам. Гочо или полигор нарочно ...
02.07.2019 12:48
Аз знам. Гочо или полигор нарочно помпят уондър, за да я направят за смях, и успяват, защото днес тя е единствената всекидневно забучвана на първа. И се забвляват с това, че я правят да изглежда като компаньонка, но тя им помага с беезмерната си суетност, наистина изпитва наслада да е чучело.
Като споменаваш обсесия, какво е всекидневното бълване на постинги само с цел да си на първа като нея?
цитирай
59. merlin68 - Почти съм сигурен, че не е Гочо, той ...
02.07.2019 12:57
Почти съм сигурен, че не е Гочо, той толкова дълго време в блога без да напише чаршаф не може да издържи. Освен това, той си е самодостатъчен и ме съмнява да напомпи някой друг освен себе си.
Обаче, мен лично, а убеден съм и по-голямата част от блогерите не се дразнят от това, че Уондър, аз, или Гочо сме на първа, твоето (вашето) поведение с безкрайните помадурникове, повтарящите се тъпи коментари е много дразнещо наистина. Но, всеки с забавленията си, щом ви прави кеф...
цитирай
60. анонимен - Има разлика между всекидневно с...
02.07.2019 13:28
Има разлика между всекидневно стърчене на първа и два три пъти в седмицата. Вие с Гочо не сте всеки ден. Щом го изключваш да помпи, аз пък изключвам пърдятора, защото той я боготвори и не ще да е за смях. Помпи я някой дето я ненавижда, но който и да е, има ефект, защото ако човек е нормален, ще му втръсне всеки ден едни муцуни да гледа на първа. Тъй че всеки човек с минимум чувство за достойнство ще се отврати от това положение да е всекидневната Чучолина.
А за никовете, които тя инфантилно колекционира, може да са на един, може да са и на 10. лудите тук са доста.
цитирай
61. pompaduroligofren - Само за момент, моля. Дела, би ли ме ...
02.07.2019 13:47
Само за момент, моля.
Дела, би ли ме включила в списъка, скъпа.
цитирай
62. vasilisa1917 - .
02.07.2019 13:49
това ми напомня на един случай от преди 10ина години.
съобщение от администратор на хулите:
"Преди известно време, в литературния сайт "Откровения" се разиграва подобна "трагедия", инспирирана от човекът, стоящ зад псевдоним "dakota". Пуснато е стихотворение "Днес погребахме майка ми" от нейния компютър, което предизвиква ... да кажем вълнения в сайта. Това от своя страна води до щателна проверка от администрацията му, при която се установява, че от същия компютър има около 100 различни регистрации, с които системно е злоупотребявано - гласува се неправомерно, с едни никове се хвали автор, а с други се низвергва и т.н. "
цитирай
63. pantaleev - това ми напомня на един случай от ...
02.07.2019 14:20
vasilisa1917 написа:
това ми напомня на един случай от преди 10ина години.
съобщение от администратор на хулите:
"Преди известно време, в литературния сайт "Откровения" се разиграва подобна "трагедия", инспирирана от човекът, стоящ зад псевдоним "dakota". Пуснато е стихотворение "Днес погребахме майка ми" от нейния компютър, което предизвиква ... да кажем вълнения в сайта. Това от своя страна води до щателна проверка от администрацията му, при която се установява, че от същия компютър има около 100 различни регистрации, с които системно е злоупотребявано - гласува се неправомерно, с едни никове се хвали автор, а с други се низвергва и т.н. "


Помня този случай! Тутю, Полигор, Юлия и Грухчеванов има доста хляб още да изядат докато стигнат дакота.
цитирай
64. анонимен - Само да изкажа възмущението си, че ...
02.07.2019 14:58
Само да изкажа възмущението си, че още не съм включен в списъка на дела, шедьовър на инфантилизма.

Тя безспорно е щастлива.
Седми ден поред е забучена горе.
А би трябвало да има други радости.
цитирай
65. pompadurka4udesnitsa - какво е психологическото откло...
02.07.2019 15:01
какво е психологическото отклонение на блогър, който колекционира никове?
колега, аз съм специалистка по когнитивна психология. ето за какво става дума. тролът уондър е изцяло погълнат от престоя си тук. в неговото съзнание да качи постинг и да му го напомпят, за да е на високо, не е достатъчно. тя иска да има много гласове, колкото повече, толкова по добре. за целта си слага сама от своите профили. а ако някой й сложи минус, това за нея е непростимо издевателство над гениалността й. и понеже някои гадни хейтъри й слагат минуси, тя истеризира и почва денонощно да дебне в блога си кой влиза и излиза.
синдром на виртуалното зомби, съчетаващо графоманията, нарцисизма, манията за величие и примитивността си.
с две думи - анонимна тролеса.
срамна въшка, въобразила си, че е василиса прекрасна.
цитирай
66. pompadurkamarmota - Е кой е сега номер едно? Аз напо...
02.07.2019 15:05
Е кой е сега номер едно?
Аз напомпих моята мармота.
цитирай
67. freeoldmen - 66. pompadurkamarmota
02.07.2019 17:39
Добре де, пич, или там каквото друго си.
Имам некои въпроси към теб:
Какво целиш?
Знам, че ще ми отговориш, че искаш чист блог, без помпи.
Е да, ама блог.бг без помпи ще се срине още повече в класациите, изпуснато е времето, когато можеше да бъде истински. И шефчетата просто ще го закрият.
Затова модераторчета и админ просто мижат. Толко са им силиците.
В тази връзка:
Ти протестираше ли преди 2-3-4 години, когато помпата беше в други ръце?
Или те бяха добри, и не ти правеха впечатление?
цитирай
68. merlin68 - Помпадурчовци, оставих ви да ко...
02.07.2019 18:39
Помпадурчовци, оставих ви да коментирате свободно, качихте ми се на главата. Чета и ми става неудобно. То бива веднъж да си кажете репликата към някой който не харесвате и го няма тук, то бива втори път да си я кажете, ама вие прекалихте отвсякъде. Става ми неудобно пред Уондър, която не само, че нищо лошо не ми е направила, но дори харесвам като блогер и поет. Значи то бива да ви оставя да плюете по нея, ама става вече паталогично, така, че хайде до тук. Ако има да споделите нещо по постинга, чиято тема въобще не е вашата, то - моля, в обратет случай, моля за тишина.
Наслушах ви се и ще ви кажа честно какво си мисля:
- не сте вие, а си един единствен човек зад всички тия никове дето тук пишат
- не ми се ще да си представя първа страница на блога по начина който ти я виждаш
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merlin68
Категория: Политика
Прочетен: 1766812
Постинги: 293
Коментари: 4201
Гласове: 19303
Календар
«  Октомври, 2024  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031