Постинг
11.03.2015 22:42 -
За българските патриоти и султана
Автор: merlin68
Категория: История
Прочетен: 17440 Коментари: 38 Гласове:
Последна промяна: 12.03.2015 01:04

Прочетен: 17440 Коментари: 38 Гласове:
30
Последна промяна: 12.03.2015 01:04


Предполагам, че на всички нормални хора в България, от 25 години им прави впечатление как се роят борците против комунизма. Сякаш колкото повече се отдалечаваме от времето на комунизма и колкото повече намалява населението ни, толкова повече се увеличават тези борци. Това е един на пръв поглед странен феномен. Погледнато внимателно обаче, този феномен е разбираем и лесно обясним - колкото по-умрял е един лъв, толкова повече смели хиени отиват да го борят.
Този феномен в България не е прецедент. Аз както и мнозина други добре си спомняме, че по времето на комунизма, също така успешно се бяха нароили борците против капитализма и фашизма. И в една скобка само ще припомня, че българските войници, действително сражавали се срещу фашизма на фронта, те не бяха антифашисти, а само фронтоваци. Не заради друго, а защото големите привилегиите не стигат за всички - воювал си, е добре, но това не те прави антифашист, то това не е за всеки, само за наши хора. През 1988г. все още имаше много такива борци против капитализма, а това е 44 години след като капитализма бе преборен. Което ще рече, че ако няма някое сътресение което да доведе на власт нови борци, то поне още 20 години антикомунистите смело ще продължават да бият комунизма.
Познавам (както впрочем сигурен съм и мнозина от вас) такива активни борци против капитализма, които след 1989г. станаха също толкова активни борци против комунизма. Хора катерили се със зъби, нокти и езици по партийната стълбица, в един момент се оказаха борци против тая същата партия. Какво противоречие! - Но само на пръв поглед, ако се замислите всъщност ще разберете, че тия кариеристи наистина пребориха комунизма, направо му разкатаха фамилията и на мястото й уредиха своите фамилии. Днес тези бивши комунисти, успешно катурнали комунизма, се катерят по стълбичката на демократичната власт, като същевременно я и провалят точно толкова успешно колкото провалиха и комунизма. Но не си мислете, че това е само през последните 50 години - не, така е било от самото създаване на Третото българско царство. Още тогава едни са оставяли кости в Балкана за свобода, а други са получавали паницата на активни борци (справка Капитан Петко войвода, припомнете си филма).
Но както и да е, явно така е писано на търпеливите българи дето не са борци. Като такъв българин и аз, дето нито капитализма, нито комунизма борих, сега търпя поредните борци и се дразня от време на време, въпреки, че на последък съм го ударил повече на смях - като видя изява на такива пишман борци и ми става смешно, даже понякога много смешно. Има обаче едно голямо НО!
То бива борба, то бива патриотизъм (защото всички борци независимо дали против фашизъм, капитализъм, комунизъм, по дефиниция са все български патриоти), ама нека да има и някаква граница!
Да се гавриш с паметта на българи загинали при трагични обстоятелства, с единствената цел, да покажеш какъв борец срещу комунизма си, това за мен преминава всякаква граница!
Но да минем конкретно на въпроса - Преди два дни на 9 март се навършиха 30 години от атентата на гара Буново. Турски терористи (български турци) заложиха бомба и взривиха вагон за майки с деца. Загинаха 7 души, 9 бяха тежко ранени.
На тази дата, един активен борец против комунизма с ник sullltan, написа тук в блога, постинг. В него, вместо да почете невинните жертви на това зверство, въпросният Султан, се е заел да обяснява кой имал и кой нямал право да говори за тероризъм. Да прави паралели между терористичния акт в Буново и този извършен от комунисти в църквата Света Неделя през 1925г. където загиналите били 137 - значи да си направи всеки извода кои били по-големи терористи.
На всичкото отгоре, този същия се възмути, че му били сложили един минус (аз). Обясних му защо е минуса, а той ми изтри коментара:
sullltan написа:
Който е сложил минуса, как ще убеди мен или друг, че му пука за които и да било жертви?
Мисли само за минусчета и плюсчета.
А че от история не разбира, то е повече от ясно.
Чудиш се кой е сложил минуса ли - Аз го сложих!
За всичките години от както съм в блога съм сложил десетина минуса, на особено гнусни постинги, твоя определено е от най-гнусните!
Когато някой чист негодник като теб, се прави на демократ за сметка на паметта на загинали по жесток и престъпен начин хора - това наричам връх на гнусотията!
Днес се навършват 30 години от смъртта на 7 абсолютно невинни човека. Това е ден на почит, ден за спомен и ден за осъждане на извършителите на това варварство! Това не е ден в който дебили като огромната част от коментиращите плюс автора, да се изявяват като борци против комунизма!
Като искате да плюете по комунистите-престъпници извършили зверския атентат в църквата, напишете постинг отделен, плюйте ги колкото искате и аз ще ги заплюя! Но това което правите тук, е абсолютно негодничество!
Чудя се и що за български патриот би си избрал за ник - Султан?
Чудя се също, що за български патриоти са тия, които по командата дадена от Султан, се хвърлиха в бой срещу комунизма, потъпквайки паметта на загиналите в Буново българи?
Ами това е, може да видите въпросния постинг на султана, както и всичките коментари на патриотите строени под командването му ето тук: sullltan.blog.bg/history/2015/03/09/komunistite-niamat-pravo-da-govoriat-za-terorizym.1344504
Само ще обърна специално внимание на един от въпросните патриоти и борци с комунизма - vmir
Тоя преди около две години беше пуснал още по-гнусен постинг в който се погаври с жертвите на баташкото клане, само зе да може да лансира блестящата си теза, че комунистите били башибозуци.
Този феномен в България не е прецедент. Аз както и мнозина други добре си спомняме, че по времето на комунизма, също така успешно се бяха нароили борците против капитализма и фашизма. И в една скобка само ще припомня, че българските войници, действително сражавали се срещу фашизма на фронта, те не бяха антифашисти, а само фронтоваци. Не заради друго, а защото големите привилегиите не стигат за всички - воювал си, е добре, но това не те прави антифашист, то това не е за всеки, само за наши хора. През 1988г. все още имаше много такива борци против капитализма, а това е 44 години след като капитализма бе преборен. Което ще рече, че ако няма някое сътресение което да доведе на власт нови борци, то поне още 20 години антикомунистите смело ще продължават да бият комунизма.
Познавам (както впрочем сигурен съм и мнозина от вас) такива активни борци против капитализма, които след 1989г. станаха също толкова активни борци против комунизма. Хора катерили се със зъби, нокти и езици по партийната стълбица, в един момент се оказаха борци против тая същата партия. Какво противоречие! - Но само на пръв поглед, ако се замислите всъщност ще разберете, че тия кариеристи наистина пребориха комунизма, направо му разкатаха фамилията и на мястото й уредиха своите фамилии. Днес тези бивши комунисти, успешно катурнали комунизма, се катерят по стълбичката на демократичната власт, като същевременно я и провалят точно толкова успешно колкото провалиха и комунизма. Но не си мислете, че това е само през последните 50 години - не, така е било от самото създаване на Третото българско царство. Още тогава едни са оставяли кости в Балкана за свобода, а други са получавали паницата на активни борци (справка Капитан Петко войвода, припомнете си филма).
Но както и да е, явно така е писано на търпеливите българи дето не са борци. Като такъв българин и аз, дето нито капитализма, нито комунизма борих, сега търпя поредните борци и се дразня от време на време, въпреки, че на последък съм го ударил повече на смях - като видя изява на такива пишман борци и ми става смешно, даже понякога много смешно. Има обаче едно голямо НО!
То бива борба, то бива патриотизъм (защото всички борци независимо дали против фашизъм, капитализъм, комунизъм, по дефиниция са все български патриоти), ама нека да има и някаква граница!
Да се гавриш с паметта на българи загинали при трагични обстоятелства, с единствената цел, да покажеш какъв борец срещу комунизма си, това за мен преминава всякаква граница!
Но да минем конкретно на въпроса - Преди два дни на 9 март се навършиха 30 години от атентата на гара Буново. Турски терористи (български турци) заложиха бомба и взривиха вагон за майки с деца. Загинаха 7 души, 9 бяха тежко ранени.
На тази дата, един активен борец против комунизма с ник sullltan, написа тук в блога, постинг. В него, вместо да почете невинните жертви на това зверство, въпросният Султан, се е заел да обяснява кой имал и кой нямал право да говори за тероризъм. Да прави паралели между терористичния акт в Буново и този извършен от комунисти в църквата Света Неделя през 1925г. където загиналите били 137 - значи да си направи всеки извода кои били по-големи терористи.
На всичкото отгоре, този същия се възмути, че му били сложили един минус (аз). Обясних му защо е минуса, а той ми изтри коментара:
sullltan написа:
Който е сложил минуса, как ще убеди мен или друг, че му пука за които и да било жертви?
Мисли само за минусчета и плюсчета.
А че от история не разбира, то е повече от ясно.
Чудиш се кой е сложил минуса ли - Аз го сложих!
За всичките години от както съм в блога съм сложил десетина минуса, на особено гнусни постинги, твоя определено е от най-гнусните!
Когато някой чист негодник като теб, се прави на демократ за сметка на паметта на загинали по жесток и престъпен начин хора - това наричам връх на гнусотията!
Днес се навършват 30 години от смъртта на 7 абсолютно невинни човека. Това е ден на почит, ден за спомен и ден за осъждане на извършителите на това варварство! Това не е ден в който дебили като огромната част от коментиращите плюс автора, да се изявяват като борци против комунизма!
Като искате да плюете по комунистите-престъпници извършили зверския атентат в църквата, напишете постинг отделен, плюйте ги колкото искате и аз ще ги заплюя! Но това което правите тук, е абсолютно негодничество!
Чудя се и що за български патриот би си избрал за ник - Султан?
Чудя се също, що за български патриоти са тия, които по командата дадена от Султан, се хвърлиха в бой срещу комунизма, потъпквайки паметта на загиналите в Буново българи?
Ами това е, може да видите въпросния постинг на султана, както и всичките коментари на патриотите строени под командването му ето тук: sullltan.blog.bg/history/2015/03/09/komunistite-niamat-pravo-da-govoriat-za-terorizym.1344504
Само ще обърна специално внимание на един от въпросните патриоти и борци с комунизма - vmir
Тоя преди около две години беше пуснал още по-гнусен постинг в който се погаври с жертвите на баташкото клане, само зе да може да лансира блестящата си теза, че комунистите били башибозуци.
Абе и един атентат не можем да направим ...
ГЕРМАНСКА ЕТНИЧЕСКА ПАРТИЯ :)
Чалгаполитиката в действие
ГЕРМАНСКА ЕТНИЧЕСКА ПАРТИЯ :)
Чалгаполитиката в действие
ОЕД срещу мръсника тръмпутин
Срамно е да се наблюдават политическите ...
Разгромът 1941 – Втора част
Срамно е да се наблюдават политическите ...
Разгромът 1941 – Втора част
Следващ постинг
Предишен постинг
така че, не се чуди.
Вмирисания му е вярна дружка в ибрикчийството.
Избягвай да го четеш, само мръсотия излива...
цитирайВмирисания му е вярна дружка в ибрикчийството.
Избягвай да го четеш, само мръсотия излива...
Комунизмът в България не е умрял лъв. В България няма нито един борец антикомунист реципрочен на борец антифашист. В последните 25 години няма нито един убит комунист защото е комунист. Няма нито един осъден комунист за комунистическа дейност или за съсипването на държавата. Вие слагате равенство между борец антифашист и борец антикоменист, защо?
цитирайВеликият Радой бе написал една не особено известна епиграма, като че ли точно за тези лица : "На онези - които паднаха в борбата - се падна честта . На другите - "ГЕРОИТЕ" - които останаха живи - се падна властта." Властта е нещо преходно и непостоянно и в повечето случаи краят е особено поучителен за кандидатите за слава - Народният съд, Саддам, Кадафи и т.н. В тази категория не включвам миризливите гомньовци от родния блог , анонимни келеши и нереализирани "гении", преливащи от злоба и завист поради некадърност и физическа и духовна немощ.
цитирайСега е най-лесно да се пише срещу комунизма и социализма... Аз признавам за смели и достойни хора тези, които са критикували преди 1989 г. пороците на социализма... Явно търсят причините за сегашното катастрофално положение на България само в бившите комунисти. Но нали социализъм имаше и в Унгария, в Чехословакия, в Полша и т. н.?...
цитирайschumpov написа:
Комунизмът в България не е умрял лъв. В България няма нито един борец антикомунист реципрочен на борец антифашист. В последните 25 години няма нито един убит комунист защото е комунист. Няма нито един осъден комунист за комунистическа дейност или за съсипването на държавата. Вие слагате равенство между борец антифашист и борец антикоменист, защо?
Първо с това с което не съм съгласен с Вас, а след това и с това с което съм съгласен.
Комунизмът в България умря още преди 89г. Той умираше бавно поне две десетилетия, че да не е и повече. Умираше точно по този начин, който и описвам в постинга - истинските комунисти с техните идеали бяха избивани преди 44г. останалите дошли след 9 септември на власт се опитаха да реализират идеите си. Постепенно обаче вечните "герои", "борци" и "патриоти" се намърдваха в структурите на комунистическата власт, децата на комунистите растяха и те се намъкваха в същата власт като деца на активните борци. В резултат на това идеалите на комунизма се изкривяваха все повече. Накрая дойде момента в който малкото останали комунисти като Бай Тошо, вече бяха стари и уморени, а новите кариеристи бяха образовани, млади, напористи и лишени от какъвто и да е стремеж да строят утопията комунизъм. Те това е - комунизма у нас отдавна умря, убиха го "активните борци против капитализма".
Сега тия същите са демократи, проблема е, че не са строители, а рушители. Те не са комунисти, не са обаче и демократи - те са "активни борци" за собствено благо. А собственото благо през последните 25 години се постига изключително за сметка на общото такова, демек държавата.
Да прав сте, осъден няма ни един комунист - ами как ще осъдиш баща си? Той комунист, убивал в Белене, а ти демократ изучен като дете на активен борец. Няма виновни - виновен е комунизма! Такова било времето! Всички преживели катарзис и готови демократи. Само дето строители няма сред тази паплач.
Слагам равенство между "борец" антифашист и "борец" антикомунист - те са едно и също. А за истинските борци аз в този постинг не говоря въобще.
mt46 написа:
Сега е най-лесно да се пише срещу комунизма и социализма... Аз признавам за смели и достойни хора тези, които са критикували преди 1989 г. пороците на социализма... Явно търсят причините за сегашното катастрофално положение на България само в бившите комунисти. Но нали социализъм имаше и в Унгария, в Чехословакия, в Полша и т. н.?...
Тия които критикуваха тогава, критикуват и днес, но както бяха малко тогава, така са малко и днес.
щом пишете такива глупотевини.
цитирайslavimirgenchev1953 написа:
Не е умрял камунизмо, щом пишете такива глупотевини.
Ами щом смяташ, че не е умрял, бори го бе Слави. Аз на никого не преча да се бори с комунизма, просто апелирам да не се гаврите с някои неща.
born написа:
Великият Радой бе написал една не особено известна епиграма, като че ли точно за тези лица : "На онези - които паднаха в борбата - се падна честта . На другите - "ГЕРОИТЕ" - които останаха живи - се падна властта." Властта е нещо преходно и непостоянно и в повечето случаи краят е особено поучителен за кандидатите за слава - Народният съд, Саддам, Кадафи и т.н. В тази категория не включвам миризливите гомньовци от родния блог , анонимни келеши и нереализирани "гении", преливащи от злоба и завист поради некадърност и физическа и духовна немощ.
Напълно съм съгласен, Радой е наистина велик.
В една държава принципно хората на изкуството, трябва да са опозиция на всяка власт. Те са коректива, днес се чудя в България има ли такъв коректив?
На времето (преди 1990-та г.) имаше един интересен виц, че нашите пранини са необятни, защото, даже след толкова дълго време след 9.09. 1944-та още излизаха партизани.
И днес е съощото, колкото повече се отдалечаваме от 1990-та г. борците срещу комунизма ще ствата все-повече и повече. Въпреки, че, реално погледнато, комунизъм никъде в соц.лагера не есъществувал.
Т.е. като е казал Големанов- Партията може да остане без членове, но без кандидат министри - никога.
цитирайИ днес е съощото, колкото повече се отдалечаваме от 1990-та г. борците срещу комунизма ще ствата все-повече и повече. Въпреки, че, реално погледнато, комунизъм никъде в соц.лагера не есъществувал.
Т.е. като е казал Големанов- Партията може да остане без членове, но без кандидат министри - никога.
merlin68 - ако не беше тъжно щях да се посмея. Лошото е, че постинга ти е точен и верен.
Ицко
цитирайИцко
...."и може би тъй ще се случи,
слепец да те води по правият друм,
безчестник на чест ще те учи!"
Не му обръщай внимание на шизоидният имебацил тутьо. Той горкия е изтъкан от комплекси и фобии / фобия - страх от нещо /.
цитирайслепец да те води по правият друм,
безчестник на чест ще те учи!"
Не му обръщай внимание на шизоидният имебацил тутьо. Той горкия е изтъкан от комплекси и фобии / фобия - страх от нещо /.
13.
yoan2015 -
Претендирайки за честност и обективност
12.03.2015 07:34
12.03.2015 07:34
Претендирайки за честност и обективност би трябвало да пишеш за по - големия според мен проблем: проруските агитатори в блога и "страдащите" по отминали времена, заливащи го ежедневно с какви ли не глупости. Те наистина се гаврят с хората. Докато ги има тях, ще има и "борци против комунизма" Едното за сметка на другото. Просто мнение, нищо лично.
Препоръчвам ти Виктор Кордон, един сериозен автор.
цитирайПрепоръчвам ти Виктор Кордон, един сериозен автор.
podvodni написа:
На времето (преди 1990-та г.) имаше един интересен виц, че нашите пранини са необятни, защото, даже след толкова дълго време след 9.09. 1944-та още излизаха партизани.
И днес е съощото, колкото повече се отдалечаваме от 1990-та г. борците срещу комунизма ще ствата все-повече и повече. Въпреки, че, реално погледнато, комунизъм никъде в соц.лагера не есъществувал.
Т.е. като е казал Големанов- Партията може да остане без членове, но без кандидат министри - никога.
И днес е съощото, колкото повече се отдалечаваме от 1990-та г. борците срещу комунизма ще ствата все-повече и повече. Въпреки, че, реално погледнато, комунизъм никъде в соц.лагера не есъществувал.
Т.е. като е казал Големанов- Партията може да остане без членове, но без кандидат министри - никога.
Така е, от необятните ни гори излизаха шумкари чак до 10 ноември 89г. А като си представя колко необятни са САЩ, то значи от там български демократи има да излизат чак до второто пришествие.
yoan2015 написа:
Претендирайки за честност и обективност би трябвало да пишеш за по - големия според мен проблем: проруските агитатори в блога и "страдащите" по отминали времена, заливащи го ежедневно с какви ли не глупости. Те наистина се гаврят с хората. Докато ги има тях, ще има и "борци против комунизма" Едното за сметка на другото. Просто мнение, нищо лично.
Препоръчвам ти Виктор Кордон, един сериозен автор.
Препоръчвам ти Виктор Кордон, един сериозен автор.
Не претендирам за нищо, апелирам за нормалност.
Ако според теб е въпрос на честност да се пише за "проруските агитатори в блога" - пиши, кой те спира. Но се боя, че въобще не си разбрал за какво пиша тук.
Що се отнася до препоръката ти, ще ти каже, че когато става въпрос за българските проблеми, вместо Султан, Кордон, Капон или Соломон, предпочитам да чета Бай Ганьо.
theeconomist написа:
...."и може би тъй ще се случи,
слепец да те води по правият друм,
безчестник на чест ще те учи!"
Не му обръщай внимание на шизоидният имебацил тутьо. Той горкия е изтъкан от комплекси и фобии / фобия - страх от нещо /.
слепец да те води по правият друм,
безчестник на чест ще те учи!"
Не му обръщай внимание на шизоидният имебацил тутьо. Той горкия е изтъкан от комплекси и фобии / фобия - страх от нещо /.
При този наплив от Водачи и Учители, скоро българският народ ще лежи под цветя и рози.
dinkov написа:
merlin68 - ако не беше тъжно щях да се посмея. Лошото е, че постинга ти е точен и верен.
Ицко
Ицко
Прав си - тъжно е.
Благодаря за доизясняването в т.5 . Това само потвърди Вашата защита на истинските комунисти идеалисти като бай тошо и нему подобните. Целият идеал и практика на комунистите се събира в едно изречение - да вземем чуждото. А гаврата със жертвите на терора е присъщ както на терористите от ДПС така и от терористите на БСП ( БКП, РП, тесни, широки или за каквито се сетите комунисти ) Докато в България има комунисти , комунизмът не си е отишъл, затова ХОРА БДЕТЕ, ТЕ ПАК СА ТУК, МНОГО СА И ГРАЧАТ.
цитирайschumpov написа:
Благодаря за доизясняването в т.5 . Това само потвърди Вашата защита на истинските комунисти идеалисти като бай тошо и нему подобните. Целият идеал и практика на комунистите се събира в едно изречение - да вземем чуждото. А гаврата със жертвите на терора е присъщ както на терористите от ДПС така и от терористите на БСП ( БКП, РП, тесни, широки или за каквито се сетите комунисти ) Докато в България има комунисти , комунизмът не си е отишъл, затова ХОРА БДЕТЕ, ТЕ ПАК СА ТУК, МНОГО СА И ГРАЧАТ.
Даже още малко разяснения ще ти дам, ако и да остана неразбран.
Винаги съм симпатизирал на идеалистите, човешките идеали за равноправие, братство и свобода заслужават симпатии, в частност и комунизма. Като човек обичащ историята обаче, винаги съм осъзнавал утопизма на подобни идеали - просто човешката същност от гледна точка на историята не прогресира за разлика от техническия прогрес който е факт, съзнанието на човека сякаш е стационарно, или прогреса е твърде бавен.
Що се отнася до периода на социализма (който не е комунизъм), сравнителния анализ показва, че той бе по-подходящ за страната ни, от това което имаме днес. Ако беше обратното, то бъди сигурен, че бих се радвал.
Обективно аз гледам състоянието на държавата, а не благосъстоянието на отделния индивид. В личностен план някой днес е по-богат, друг е по-беден от времето на соца. Но като цяло България днес е по-бедна, демографските проблем са критични, престъпността е увеличена, стандарта на образование, здравеопазване пада.
Изводите се налагат сами, а който си мисли, че проблемите се решават с лепене на етикети и ритане на умрели кучета - е те тоя не е нито демократ, нито патриот, нито каквото и да е положително.
Като историк и като анализатор изглежда само си констатирал как стоят нещата, няма смисъл да си губиш времето с тези неща, видял си следствието но не си видял причината и си правиш грешни изводи. Бъди жив и здрав.
цитирайschumpov написа:
Като историк и като анализатор изглежда само си констатирал как стоят нещата, няма смисъл да си губиш времето с тези неща, видял си следствието но не си видял причината и си правиш грешни изводи. Бъди жив и здрав.
Всъщност основната причина за това което констатирам в горния коментар, е описана в първата част на постинга. Ако ти виждаш други причини и правиш други изводи - добре.
22.
yoan2015 -
Твоята или Вашата работа е горе - долу следната:
12.03.2015 23:06
12.03.2015 23:06
" Да съдиш човек, който е прострелял друг човек в главата, за това, че му е пробил шапката"
Бъдете здрави, ще Ви е необходимо.
цитирайБъдете здрави, ще Ви е необходимо.
Изчетох с удоволствие истините в постинга. Благодаря!
цитирайна комунизъм те избива. Да не си прочела(а) и ти като Димитри три вагона книги, без да знаеш накъде отива влакът?
цитирайslavimirgenchev1953 написа:
Въртиш, сучеш -на комунизъм те избива. Да не си прочела(а) и ти като Димитри три вагона книги, без да знаеш накъде отива влакът?
Слави, много хубаво сравнение даваш с влака, ще го използвам:) Ти нали си писател и ги разбираш тия работи, лошото е, че не си читател. Обикновено хората когато четат, знаят на къде отива и влака. Виж при теб е обратното, не четеш и се качи на влак който се движи в обратната посока:)
Сещаш ли се какво имам предвид? -не се сещаш, защото бавно сгряваш, затова ще ти припомня:)
Имам предвид, че един месец почти всеки ден влизаш в блога ми и гласуваш за него, без да знаеш какво всъщност пиша - защото не четеш!
09.02 00:04 - Русия се тресе от страх - хареса ти заглавието, не прочете обаче постинга и от тогава цял месец се возиш на влак в противоположна на твоята посока.
Кажи ми Славчо, как им се вика на тия заблудените?:)))
26.
slavimirgenchev1953 -
Накъдето и да се движа аз, ми е от полза. Мога да се кача и да скоча в движение. А колкото до четенето - никога няма да ме стигнеш.
13.03.2015 00:17
13.03.2015 00:17
merlin68 написа:
Слави, много хубаво сравнение даваш с влака, ще го използвам:) Ти нали си писател и ги разбираш тия работи, лошото е, че не си читател. Обикновено хората когато четат, знаят на къде отива и влака. Виж при теб е обратното, не четеш и се качи на влак който се движи в обратната посока:)
Сещаш ли се какво имам предвид? -не се сещаш, защото бавно сгряваш, затова ще ти припомня:)
Имам предвид, че един месец почти всеки ден влизаш в блога ми и гласуваш за него, без да знаеш какво всъщност пиша - защото не четеш!
09.02 00:04 - Русия се тресе от страх - хареса ти заглавието, не прочете обаче постинга и от тогава цял месец се возиш на влак в противоположна на твоята посока.
Кажи ми Славчо, как им се вика на тия заблудените?:)))
slavimirgenchev1953 написа:
Въртиш, сучеш -на комунизъм те избива. Да не си прочела(а) и ти като Димитри три вагона книги, без да знаеш накъде отива влакът?
Слави, много хубаво сравнение даваш с влака, ще го използвам:) Ти нали си писател и ги разбираш тия работи, лошото е, че не си читател. Обикновено хората когато четат, знаят на къде отива и влака. Виж при теб е обратното, не четеш и се качи на влак който се движи в обратната посока:)
Сещаш ли се какво имам предвид? -не се сещаш, защото бавно сгряваш, затова ще ти припомня:)
Имам предвид, че един месец почти всеки ден влизаш в блога ми и гласуваш за него, без да знаеш какво всъщност пиша - защото не четеш!
09.02 00:04 - Русия се тресе от страх - хареса ти заглавието, не прочете обаче постинга и от тогава цял месец се возиш на влак в противоположна на твоята посока.
Кажи ми Славчо, как им се вика на тия заблудените?:)))
Така е Слави, от толкова много четене си стигнал до там да влизаш в блога и да слагаш плюсове само по заглавията. Интересно занимание наистина:)
Все пак ти благодаря, че цял месец гласува за влака ми, преди да разбереш на къде се движи, а още повече ти благодаря за забавлението което ми донесе - цял месец да гледам как не знаеш на къде отиваш:) Внимавай Слави, че с тази разсеяност, току виж не си забелязал като дойде новия 9 септември, да не пропуснеш първата колона на борците, че ще останеш без китки и почести:))
цитирайВсе пак ти благодаря, че цял месец гласува за влака ми, преди да разбереш на къде се движи, а още повече ти благодаря за забавлението което ми донесе - цял месец да гледам как не знаеш на къде отиваш:) Внимавай Слави, че с тази разсеяност, току виж не си забелязал като дойде новия 9 септември, да не пропуснеш първата колона на борците, че ще останеш без китки и почести:))
28.
slavimirgenchev1953 -
Така е, не е така, така е, не е така. Важното е, че си от групата на боклуците с болшевишко мислене и
13.03.2015 05:24
13.03.2015 05:24
merlin68 написа:
Така е Слави, от толкова много четене си стигнал до там да влизаш в блога и да слагаш плюсове само по заглавията. Интересно занимание наистина:)
Все пак ти благодаря, че цял месец гласува за влака ми, преди да разбереш на къде се движи, а още повече ти благодаря за забавлението което ми донесе - цял месец да гледам как не знаеш на къде отиваш:) Внимавай Слави, че с тази разсеяност, току виж не си забелязал като дойде новия 9 септември, да не пропуснеш първата колона на борците, че ще останеш без китки и почести:))
Все пак ти благодаря, че цял месец гласува за влака ми, преди да разбереш на къде се движи, а още повече ти благодаря за забавлението което ми донесе - цял месец да гледам как не знаеш на къде отиваш:) Внимавай Слави, че с тази разсеяност, току виж не си забелязал като дойде новия 9 септември, да не пропуснеш първата колона на борците, че ще останеш без китки и почести:))
мЕнталитет, а анонимното ти присъствие най-точно илюстрира същността ти. Като на останалите кушели. А като дойде 9 септември, сложи си кожената тужурка, грабни нагана и влез във влака, за да си получиш полагаемите шамари.
Слави, едномесечния експеримент с теб доказа, че не си човека на верните посоки, мнението ти за мен е без значение.
цитирайmerlin68 написа:
Слави, едномесечния експеримент с теб доказа, че не си човека на верните посоки, мнението ти за мен е без значение.
Тая личност Славимир, най-добре римува се с ДЕ... мократ.
цитирайС голямо удоволствие те чета!Някак вдъхваш надежда.Като светлината в тунела на този сайт си!
Не само заради разсъжденията ти,но и заради удивително добрия начин да поставяш на мястото им отпадъците тук.
цитирайНе само заради разсъжденията ти,но и заради удивително добрия начин да поставяш на мястото им отпадъците тук.
pravda написа:
С голямо удоволствие те чета!Някак вдъхваш надежда.Като светлината в тунела на този сайт си!
Не само заради разсъжденията ти,но и заради удивително добрия начин да поставяш на мястото им отпадъците тук.
Не само заради разсъжденията ти,но и заради удивително добрия начин да поставяш на мястото им отпадъците тук.
Благодаря, но все пак едва ли съм сред най-светлите примери в този сайт, що се отнася до отпадъците, винаги ги изхвърлям на определените за това места, това е дълг на всеки - за чиста България.
Поздравления за честната позиция!Днес нашата страна е доведена до такова печално състояние а народа ни усилено измира или емигрира именно като последица от непреставащото управление и котерийни борби на потомците на същата тази номенклатура.Дори е твърде условно да се нарече червена защото тя няма цвят а само несекващ апетит за власт пари и демостриране на своята безкруполност и простащина.Потомците на номенклатурата са винаги слуги на чужди господари .За тях никое предателство пред страната и народа ни не е толкова голямо ,че да ги спре да не го направят.Готвят ни дори ново турско робство с презокеанска благословия и помощ а техните платени хиени вият непрестанно из нета сеейки гадната си смес от лъжи ,нихилизъм и омърсяване на всичко свещено за българина.Заразата се разнася от вълната учили ,недоучили службогонци които са готови на всичко но да се наредят да смучат от държавата понеже нищо полезно самостоятелно не могат да сътворят.
цитирайstarotomagare написа:
Поздравления за честната позиция!Днес нашата страна е доведена до такова печално състояние а народа ни усилено измира или емигрира именно като последица от непреставащото управление и котерийни борби на потомците на същата тази номенклатура.Дори е твърде условно да се нарече червена защото тя няма цвят а само несекващ апетит за власт пари и демостриране на своята безкруполност и простащина.Потомците на номенклатурата са винаги слуги на чужди господари .За тях никое предателство пред страната и народа ни не е толкова голямо ,че да ги спре да не го направят.Готвят ни дори ново турско робство с презокеанска благословия и помощ а техните платени хиени вият непрестанно из нета сеейки гадната си смес от лъжи ,нихилизъм и омърсяване на всичко свещено за българина.Заразата се разнася от вълната учили ,недоучили службогонци които са готови на всичко но да се наредят да смучат от държавата понеже нищо полезно самостоятелно не могат да сътворят.
Коментарът ти е много точен! Точно това съм се опитал да опиша в постинга. И съм съгласен, че има една такава кохорта пропагандатори, добре построени йерархически, не всички са платени има и ентусиазирани идиоти сред тях.
дърво плачеш!
цитирайсе забавлявам на коментарите. Мързеливи, неграмотни, некадърни - навсякъде са еднакво властолюбиви блюдолизци, цветът дори не е от значение. Вече. Нищо, че "червенкото" преобладава и все са "борци". :)
цитирайvielichkata написа:
се забавлявам на коментарите. Мързеливи, неграмотни, некадърни - навсякъде са еднакво властолюбиви блюдолизци, цветът дори не е от значение. Вече. Нищо, че "червенкото" преобладава и все са "борци". :)
Кариеристите са безцветни, но притежават способността на хамелеона да се оцветяват за секунди. Арсенала им е широк - от откровено близане на властови задници, до агресивната наглост на мутрата. Целта обаче е една - намърдване във властта, или плътно до нея, по-близо до кацата с меда, от който да клюпат без да работят. Кариеристите приемат на нож всяка нова идея за промяна на обществото, защото тя винаги е породена от желанието на хората да се избавят от тях. Но дори да не успеят да потушат стремежа за промяна, кариеристите успяват да изпълзят в новите обществени структури, връщайки по този начин статуквото си. От Исус, до демокрацията, няма идея която кариеристите да не са успели да извратят до собственото си ниво. В този смисъл кариеристите са борците, които с хленч, пълзене и наглост, в края на краищата успяват да сломят всеки героизъм, да откраднат всяко откритие, да поробят всяка свобода.